MichauKR Opublikowano 30 Września 2020 Opublikowano 30 Września 2020 50 minut temu, rs dziadek napisał: Wchodzisz w tą stronę w etce czyli 611-020 i masz wszystko. Blaszki te z tyłu 8E0615133F i 8E0615134F . Do zacisków s4 ja zarabiam na 21cm i po zagięciu jest ok. Jak nie znajdziesz tej długości i kupisz dłuższe, to też pozaginasz. Dzięki, nie ogarnąłem że to strona w etce.. Z tego co patrzyłem, to ciężko będzie z dostaniem tych blaszek w rozsądnych pieniądzach :/
Dev Opublikowano 30 Września 2020 Opublikowano 30 Września 2020 1 godzinę temu, Jagrze0107 napisał: @Dev, chodzi o to, że nie mogę znaleźć śruby z kołnierzem o odpowiedniej długości, np 65mm, to taki minimum bo dół ma 62.5 a góra 52.5. Jeżeli były by 65 to skrócił bym na 62.5 i na 52.5, ale nigdzie nie mogę dostać takiej z kołnierzem, i chodzi o to czy mógłbym zastosować bez kołnierza czyli zwykłą sześciokątną, ewentualnie z podkładką. przeszukałem wszystko, różne sklepy metalowe w googlach i nic nie ma :/ Daj bez kolnierza i bez podkladki, bedzie trzymac
dotttx Opublikowano 9 Października 2020 Opublikowano 9 Października 2020 Cześć szybkie pytanie czy jak mam 320 to mogę założyć na tym zacisku 345 z s4? Do Zmiany tylko jarzmo czy cały zacisk?
afroo. Opublikowano 9 Października 2020 Opublikowano 9 Października 2020 Godzinę temu, dotttx napisał: Cześć szybkie pytanie czy jak mam 320 to mogę założyć na tym zacisku 345 z s4? Do Zmiany tylko jarzmo czy cały zacisk? Odpowiedź w pierwszym poście tego tematu.
george Opublikowano 9 Października 2020 Opublikowano 9 Października 2020 3 godziny temu, dotttx napisał: Cześć szybkie pytanie czy jak mam 320 to mogę założyć na tym zacisku 345 z s4? Do Zmiany tylko jarzmo czy cały zacisk? Nie, wstawiasz całość pod 345.
Si@r@ Opublikowano 11 Października 2020 Opublikowano 11 Października 2020 Cześć. Mam hamulce 320/288 zastanawiam się nad założeniem 345 na przód, ale męczy mnie czy to dobrze hamuje, jak z rozkładem sił i czy cały zestaw od S4 ma dużo większą skuteczność od takiego miksa ?
Langista Opublikowano 12 Października 2020 Opublikowano 12 Października 2020 Ja na moim przykładzie jak miałem oryginalnie 312/288, to to hamowało tak samo, tzn skuteczność od 100-0 taka sama, ale już hamowanie z 200-90 to inna bajka. Minusem jest piszczenie tego zestawu, a przynajmniej w moim przypadku piszczą i taka jest ich charakterystyka pracy. Do tego dodaj też dużo wyższą wytrzymałość takiego zestawu, nagrzewa się dłużej i wystudza szybciej jak mniejsze tarcze.
george Opublikowano 12 Października 2020 Opublikowano 12 Października 2020 18 godzin temu, Si@r@ napisał: Cześć. Mam hamulce 320/288 zastanawiam się nad założeniem 345 na przód, ale męczy mnie czy to dobrze hamuje, jak z rozkładem sił i czy cały zestaw od S4 ma dużo większą skuteczność od takiego miksa ? 345/330 - mocniejsze i łatwiej dostępne.
Dev Opublikowano 12 Października 2020 Opublikowano 12 Października 2020 42 minuty temu, george napisał: 345/330 - mocniejsze i łatwiej dostępne. 345/300 na pewno mocniejsze tylko z dostepnoscią tyłów jest ...ujowo
george Opublikowano 12 Października 2020 Opublikowano 12 Października 2020 2 godziny temu, Dev napisał: na pewno mocniejsze tylko z dostepnoscią tyłów jest ...ujowo Ale to dotyczy tyłu S4 , czyli 300.
Si@r@ Opublikowano 12 Października 2020 Opublikowano 12 Października 2020 4 godziny temu, Dev napisał: 345/300 na pewno mocniejsze tylko z dostepnoscią tyłów jest ...ujowo Czyli zestaw 345/300 z B7 lepiej hamuje niż 345/330 z B8 ??? A mix 345/288 poprawia znacząco hamowanie czy to szkoda kasy?
Dev Opublikowano 12 Października 2020 Opublikowano 12 Października 2020 16 minut temu, Si@r@ napisał: Czyli zestaw 345/300 z B7 lepiej hamuje niż 345/330 z B8 ??? A mix 345/288 poprawia znacząco hamowanie czy to szkoda kasy? zeby zrozumiec musiałbyś mocniej zgłębic to zagadnienie
george Opublikowano 12 Października 2020 Opublikowano 12 Października 2020 42 minuty temu, Dev napisał: zeby zrozumiec musiałbyś mocniej zgłębic to zagadnienie Czy różnica tkwi w tłoczkach?
Dev Opublikowano 12 Października 2020 Opublikowano 12 Października 2020 24 minuty temu, george napisał: Czy różnica tkwi w tłoczkach? nie, bez sensu jest porównywanie dwóch zupełnie innych aut, z róznymi układami hamulcowymi dla mnie pod względem układu hamulcowego to: B5tka jest zwykłym niedorozwojem B6 to auto z Downem B7 z jeszcze większym Downem przy B8ce zaczęli trochę myśleć ale nadal szło im opornie B9tka ma to samo co B8 mam wrażenie że inzynierowie z Inglostadt chcą nas wszystkich pozabijać
Si@r@ Opublikowano 13 Października 2020 Opublikowano 13 Października 2020 16 godzin temu, Dev napisał: nie, bez sensu jest porównywanie dwóch zupełnie innych aut, z róznymi układami hamulcowymi dla mnie pod względem układu hamulcowego to: B5tka jest zwykłym niedorozwojem B6 to auto z Downem B7 z jeszcze większym Downem przy B8ce zaczęli trochę myśleć ale nadal szło im opornie B9tka ma to samo co B8 mam wrażenie że inzynierowie z Inglostadt chcą nas wszystkich pozabijać To może inaczej, co polecacie założyć do B7 żeby rozsądnie hamowało i nie kosztowało 1/3 samochodu ?
Dev Opublikowano 13 Października 2020 Opublikowano 13 Października 2020 16 minut temu, Si@r@ napisał: To może inaczej, co polecacie założyć do B7 żeby rozsądnie hamowało i nie kosztowało 1/3 samochodu ? 320/288
pila24 Opublikowano 13 Października 2020 Opublikowano 13 Października 2020 Jak kolega ma w tej swojej b7 2.0tfsi to 320/288 od fabryki tam jest. Powinno to już na hamować,chyba że układ hamulcowy zaniedbany.
Langista Opublikowano 22 Października 2020 Opublikowano 22 Października 2020 Nauczyć się pulsacyjnie hamować żeby akurat w tarcze trafić i by było ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się