Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

za 1800 mam taki sam setup na nowych tarczach klockach i osłonach plus zaciski po regeneracji

i jeszcze 1 litr oryginalnego płynu DOT4 audi

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

55 minut temu, rs dziadek napisał:

1,5 tysiaka to jest cena za przód i tył z tarczami i klockami?

Sam przód 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Tkoczu_ napisał:
5 minut temu, Tkoczu_ napisał:

Sam przód 

 

To się nie opłaca. Za tą cenę wychodzi u mnie zestaw 345 po regeneracji już w kolorze z nowymi klockami ferodo i tarczami zimmermana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, HOLMATRO napisał:

Od kogo byś nie wziął, 345 warto mieć w B7. Ile koni byś nie miał, to rozsądne minimum. 

Mądrego to i dobrze posłuchać :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie tak dla odmiany ja za miast upgrade, potrzebuję downgrade. Może ktoś z szanownego towarzystwa posiada w garażu komplet hamulców na przód 288mm. Obecnie mam 2.0 TFSI BGB 320/288mm ale na miesiąc potrzebuję założyć felgi ORI stalowe z długim kolcem Dmack 15". Stan nie musi być idealny, każda propozycja mile widziana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Artak napisał:

Panowie tak dla odmiany ja za miast upgrade, potrzebuję downgrade. Może ktoś z szanownego towarzystwa posiada w garażu komplet hamulców na przód 288mm. Obecnie mam 2.0 TFSI BGB 320/288mm ale na miesiąc potrzebuję założyć felgi ORI stalowe z długim kolcem Dmack 15". Stan nie musi być idealny, każda propozycja mile widziana.

Jakie ET felgi? Jest szansa na 312 mm, 288 mm ma inne jarzmo, ale gorzej z tarczą... Mam na wlepce 15" dot. ciśnienia w oponach, zaciski 312 mm. W S6 C4 stalówki z ET 40 wchodzi na zacisk 312 mm.

Edytowane przez george
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam ET bo kolce leżą w magazynie i musiałbym specjalnie po nie jechać, ale były montowane na standardowe ORI stalówki 15" od A4 B6. Nie zależy mi specjalnie na 312mm bo to setup praktycznie na miesiąc a w 288mm powinien być większy wybór i  niższa cena.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie szykuje mi się swap z 312/255 na 320/288 ale chyba brakuje mi tulei prowadzących w zestawie który kupiłem. Czy prowadnice z 312/255 pasują do 320/288 czy trzeba kupić nowe pod ten zestaw? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, orionek65 napisał:

Panowie szykuje mi się swap z 312/255 na 320/288 ale chyba brakuje mi tulei prowadzących w zestawie który kupiłem. Czy prowadnice z 312/255 pasują do 320/288 czy trzeba kupić nowe pod ten zestaw? 

to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam:

jarzma i zaciski z a6 c6 321mm

tarcze hamulcowe z a6 c5 320mm

klocki hamulcowe od zacisków 312mm (a4 b6)

pytanie:

czy wszystko założone na a4 b6 będzie do siebie pasowało?

 

dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Pozioo napisał:

klocki hamulcowe od zacisków 312mm (a4 b6)

Klocki od 288/312 mm nie pasują do zacisku pod 320 mm.

1 godzinę temu, Pozioo napisał:

tarcze hamulcowe z a6 c5 320mm

Tarcze powinny podejść, ale @Dev @rs dziadek @Gibons niech potwierdzą lub zaprzeczą. Patrząc na wymiary są zbliżone. Od C6 mają już inne odsadzenie i wysokość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, george napisał:

Klocki od 288/312 mm nie pasują do zacisku pod 320 mm.

Tarcze powinny podejść, ale @Dev @rs dziadek @Gibons niech potwierdzą lub zaprzeczą. Patrząc na wymiary są zbliżone. Od C6 mają już inne odsadzenie i wysokość.

klocki od 288 przód pasują do zacisków/tarcz 320 przód, sprawdzone, przetestowane, również patrz pierwszy wpis w temacie

Edytowane przez dlugiacm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, dlugiacm napisał:

klocki od 288 przód pasują do zacisków/tarcz 320 przód, sprawdzone, przetestowane, również patrz pierwszy wpis w temacie

To, że tarcza jest wymieniana jest oczywiste z klockami. Mechanik w pierwszej chwili myślał, że klocki od 312, które miałem przypasują, a skończyło się na nowych klockach pod ten zacisk. W zestawie były stare na przymiarkę i różniły się od tych z 312. Tyle ode mnie w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, george napisał:

To, że tarcza jest wymieniana jest oczywiste z klockami. Mechanik w pierwszej chwili myślał, że klocki od 312, które miałem przypasują, a skończyło się na nowych klockach pod ten zacisk. W zestawie były stare na przymiarkę i różniły się od tych z 312. Tyle ode mnie w temacie.

klocki od 288 pasują do 320, "... Tyle ode mnie w temacie ..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, dlugiacm napisał:

klocki od 288 pasują do 320, "... Tyle ode mnie w temacie ..."

Taaa... pasują.... :facepalm:

Jak wół do karety.

Trzeba byc kompletnym DEBILEM zeby zalozyc klocki od tarczy 288/312mm do zacisku 320mm

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...