albert224 Opublikowano 18 Maja 2021 Opublikowano 18 Maja 2021 41 minut temu, Dev napisał: po co ? Nie odbija ręczny na zacisku . Założone nowe linki . Mechanik mówi by kupić nowe . Da się to jakoś zregenerować?
Dev Opublikowano 18 Maja 2021 Opublikowano 18 Maja 2021 (edytowane) 17 minut temu, albert224 napisał: Nie odbija ręczny na zacisku . Założone nowe linki . Mechanik mówi by kupić nowe . Da się to jakoś zregenerować? Oczywiscie ze się da Wyślij do mnie to Ci profi ogarne Edytowane 18 Maja 2021 przez Dev
dziadekM Opublikowano 19 Maja 2021 Opublikowano 19 Maja 2021 A przy montażu klocków do tarczy 288 trzeba zakładać te blaszki z kompletu? Bo z blaszkami strasznie ciasno klocek siedzi, głównie z prawej strony i widzę że to koło grzeje się podczas jazdy.
kqba Opublikowano 20 Maja 2021 Opublikowano 20 Maja 2021 Ja zakładałem z blaszkami. Wchodzą na styk, ale klocki i blaszki muszą być doczyszczone i delikatnie przesmarowane. Ja dałem ATE Plastilube. Ew. przeszlifuj pilnikiem jarzmo pod blaszką
Dev Opublikowano 20 Maja 2021 Opublikowano 20 Maja 2021 6 godzin temu, kqba napisał: Ew. przeszlifuj pilnikiem jarzmo pod blaszką
kqba Opublikowano 20 Maja 2021 Opublikowano 20 Maja 2021 A dlaczego niby nie?. Czasami jest tam tyle warstw farby, że warto to zetrzeć
Dev Opublikowano 20 Maja 2021 Opublikowano 20 Maja 2021 (edytowane) 3 godziny temu, kqba napisał: A dlaczego niby nie?. Czasami jest tam tyle warstw farby, że warto to zetrzeć Szlifuje się blachy na klockach jak już a nie jarzma. Jarzma się zawsze czyści, a najlepiej je wypiaskowac. Edytowane 20 Maja 2021 przez Dev
dziadekM Opublikowano 22 Maja 2021 Opublikowano 22 Maja 2021 Jarzma ładnie pomalowane to szkoda było ruszać więc standardowo podszlifowałem klocki ale jak się okazało problem leżał gdzie indziej. Mimo że zaciski po regeneracji to jeden z trzpieni okazał się jak by krzywy bo podczas kręcenia nim zacisk tak jak by oddalał się i przybliżał do jarzma tak w koło. Do tego ten trzpień w zależności od obrotu był albo luźno albo naprężony w jarzmie i przez to zacisk się nie cofał. Na razie ustawiłem tak żeby wszystko było luźnie bez naprężeń i już się nie grzeje ale i tak będę szukał nowych prostych trzpieni.
greg2505 Opublikowano 22 Maja 2021 Opublikowano 22 Maja 2021 1 godzinę temu, dziadekM napisał: Jarzma ładnie pomalowane to szkoda było ruszać więc standardowo podszlifowałem klocki ale jak się okazało problem leżał gdzie indziej. Mimo że zaciski po regeneracji to jeden z trzpieni okazał się jak by krzywy bo podczas kręcenia nim zacisk tak jak by oddalał się i przybliżał do jarzma tak w koło. Do tego ten trzpień w zależności od obrotu był albo luźno albo naprężony w jarzmie i przez to zacisk się nie cofał. Na razie ustawiłem tak żeby wszystko było luźnie bez naprężeń i już się nie grzeje ale i tak będę szukał nowych prostych trzpieni. Prowadnice dostaniesz w każdym sklepie motoryzacyjnym,są krótsze i dłuższe ,do 288 tył idą krótsze
dziadekM Opublikowano 22 Maja 2021 Opublikowano 22 Maja 2021 11 godzin temu, greg2505 napisał: Prowadnice dostaniesz w każdym sklepie motoryzacyjnym,są krótsze i dłuższe ,do 288 tył idą krótsze No właśnie szukam i z TRW widzę tylko 2 rodzaje. Długość ta sama tylko różne średnice są. A wiesz może jakie wymiary trzpienie idą pod 288? 1
greg2505 Opublikowano 23 Maja 2021 Opublikowano 23 Maja 2021 10 godzin temu, dziadekM napisał: No właśnie szukam i z TRW widzę tylko 2 rodzaje. Długość ta sama tylko różne średnice są. A wiesz może jakie wymiary trzpienie idą pod 288? Takie same jak 245mm tylko trochę dłuższe allegro.pl ALLEGRO.PL
dziadekM Opublikowano 23 Maja 2021 Opublikowano 23 Maja 2021 6 godzin temu, Dev napisał: utnie sobie Mogłeś dać od razu proste i nie było by problemu.
jaras99 Opublikowano 30 Maja 2021 Opublikowano 30 Maja 2021 (edytowane) Niedawno wykonałem swap Q i przy okazji wpadły nowe hamulce 288. Wszystkie tuleje na tyle powymieniałem, zaciski po kompleksowej regeneracji, malowanie w proszek nowe klocki. Problem polega na tym że coś mi z tyłu mocno napier..a, wystarczy mała nierówność na drodze, tak głucho wali z tyłu jakby miało koło odpaść. Przejrzałem cały tył dzisiaj i niczego nie widać, wszystko sztywno siedzi. Dzisiaj w sumie przypadkiem wyczaiłem że jak jadę na lekko zaciągniętym ręcznym to zupełna cisza, nówka sztuka, dziewica, żadnych stuków. Czy coś spartoliłem przy wymianie hamulców? Jak wyżej pisałem zaciski kompleksowo zregenerowane, klocki ferodo premier plus nowe blaszki. Edytowane 30 Maja 2021 przez jaras99
Dev Opublikowano 30 Maja 2021 Opublikowano 30 Maja 2021 sprawdz czy masz dobrzej przykrecone jarzma 1
jaras99 Opublikowano 30 Maja 2021 Opublikowano 30 Maja 2021 1 minutę temu, Dev napisał: sprawdz czy masz dobrzej przykrecone jarzma Nieee, kur... to może być to. Myślałem jeszcze o latającym klocki ale chyba tak by to nienapierdzielało. Jutro sprawdzę i dam znaka
Arturoo Opublikowano 31 Maja 2021 Opublikowano 31 Maja 2021 Luźne jarzma dzwonią jakby kto śrubek na gołej podłodze w bagażniku rozsypał
jaras99 Opublikowano 31 Maja 2021 Opublikowano 31 Maja 2021 (edytowane) W dniu 30.05.2021 o 20:32, Dev napisał: sprawdz czy masz dobrzej przykrecone jarzma Miałeś rację. Oba jarzma luźne na każdej śrubie. Jak montowałem to wydawało się że doje...em na maxa. Doreciłem, cisza spokój Pytanie czemu się zluzowały? Może po prostu wydawało mi się że dokręcone było a jednak niedostatecznie Edytowane 31 Maja 2021 przez jaras99
Dev Opublikowano 31 Maja 2021 Opublikowano 31 Maja 2021 27 minut temu, jaras99 napisał: Miałeś rację. Oba jarzma luźne na każdej śrubie. Jak montowałem to wydawało się że doje...em na maxa. Doreciłem, cisza spokój Pytanie czemu się zluzowały? Może po prostu wydawało mi się że dokręcone było a jednak niedostatecznie Byly pomalowane w miejscu styku ze zwrotnicą ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się