Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
cały zestaw, no chyba że chcesz takie coś: :grin:

http://s22.postimg.org/hiord4r8d/3120.jpg

RS4 B8 :polew::polew::polew::polew:

Audi A/S8 380x38mm 356x32mm ten dokładnie zestaw miałem u siebie na półce i trafił po przeróbce do BMW X5 M

czyli pod zacisk porsche tylko 345??

wejdzie 352x34mm, za granicą sporo tarcze dwuczęściowych pod ten zacisk dla VAG

sam jestem na etapie robienia dwuczęściowych 350x34mm pod zaciski 18"

Hey

Pytanko jest takie:

jakie mody sa potrzebne zeby założyć w/w hebelki do a3 2004 (po lifcie, stary przód, nowy tył), no i podobno pod 18" (powiedzmy OZ Racing) wchodzi max 370mm ,a nie chciałbym kupować 19", bo jak juz 19" to wtedy hebelki wieksze by weszły, ale wiecej nie potrzeba w sumie...

No i oczywiscie zamontowac na odpowiednich adapterach idzie prawie wsio, tylko dopasowac do tego odpowiednie tarcze - odsadzenie to juz inna bajka, wiec moze jest juz jakis gotowy big breaks set do a3/s3??

Pozdro

Rav

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jaki masz tam silnik ?

Opublikowano

345/310mm w zupelnosci to wystarczy.

Do tego dobry klocek FDSP tarcza OZ i smigasz.

Chyba ze chcesz wrzucic 370 od TTRSy

Opublikowano

Tomek, chętnie TTrsy P/T, tylko jaka jest rozbierznosć cenowa i dostepność tego towaru, mowa tu takrze o tarczach, bo te potrafią mieć CENE!!

Audi jest w 3 furtkach, ale moc bedzie sporo ponad 500ps, co prawda waga auta nie jest zbyt wysoka bo są to okolice 1500-1600kg, ale co bedzie go spowalniać lepiej z okolic 200km/h +/-

Kwestia jest taka, ze jezeli różnica ma byc prawie znikoma miedzy 345/310 a TTRs pod względem skutecznosci, to na pewno bardziej opłacalne są hebelki 345mm zapewne...

P.S. Tarcz OZ w rozm. 345mm bym juz raczej nie wziął, DBA + DSy sie super sprawują, no chyba że to ja je skrzywiłem, bo swierzo po założeniu miałem awaryjne hamowanie z ok 90km/h do zera i moze wtedy je szlag trafił, nie wiem...

Opublikowano

Hamowanie awaryjne silnikiem + hamulcami to dodatkowe za***iste tarcze.

Opublikowano
Tomek, chętnie TTrsy P/T, tylko jaka jest rozbierznosć cenowa i dostepność tego towaru, mowa tu takrze o tarczach, bo te potrafią mieć CENE!!

Audi jest w 3 furtkach, ale moc bedzie sporo ponad 500ps, co prawda waga auta nie jest zbyt wysoka bo są to okolice 1500-1600kg, ale co bedzie go spowalniać lepiej z okolic 200km/h +/-

Kwestia jest taka, ze jezeli różnica ma byc prawie znikoma miedzy 345/310 a TTRs pod względem skutecznosci, to na pewno bardziej opłacalne są hebelki 345mm zapewne...

P.S. Tarcz OZ w rozm. 345mm bym juz raczej nie wziął, DBA + DSy sie super sprawują, no chyba że to ja je skrzywiłem, bo swierzo po założeniu miałem awaryjne hamowanie z ok 90km/h do zera i moze wtedy je szlag trafił, nie wiem...

mozesz zalozyc tarcze 350x32mm z zaciskiem 6-tlokow od np.q7

Opublikowano
Tomek, chętnie TTrsy P/T, tylko jaka jest rozbierznosć cenowa i dostepność tego towaru, mowa tu takrze o tarczach, bo te potrafią mieć CENE!!

Audi jest w 3 furtkach, ale moc bedzie sporo ponad 500ps, co prawda waga auta nie jest zbyt wysoka bo są to okolice 1500-1600kg, ale co bedzie go spowalniać lepiej z okolic 200km/h +/-

Kwestia jest taka, ze jezeli różnica ma byc prawie znikoma miedzy 345/310 a TTRs pod względem skutecznosci, to na pewno bardziej opłacalne są hebelki 345mm zapewne...

P.S. Tarcz OZ w rozm. 345mm bym juz raczej nie wziął, DBA + DSy sie super sprawują, no chyba że to ja je skrzywiłem, bo swierzo po założeniu miałem awaryjne hamowanie z ok 90km/h do zera i moze wtedy je szlag trafił, nie wiem...

mozesz zalozyc tarcze 350x32mm z zaciskiem 6-tlokow od np.q7

To właśnie te zaciski brembo miał na mysli Dev, bo pod nie wchodza tarcze 345mm i 350mm tez, zresztą sam mam takie same w a4, tylko nadal zastanawia mnie sprawa odsadzenia tarcz, bo przypuszczam, ze tych zacisków nie załoze do a3 p&p, wiec z adapterem, wiec odsadzenie moze byc inne, no chyba ze ktos juz na tym zęby zjadł i dokładnie wie jaki adapter, zeby podeszła tarcza np od MLa, lub jakas inna :) Przypuszczam, ze są osoby które maja dostep do CNC i mogą taki adapter wytoczyc, ale do tego jest potrzebny rys. w autocad. Z gotowcami różnie bywa, no i chciałbym tez sie dowiedzieć z jakiej stali to powinno byc zrobione, jaka min. grubosc, itp.

Pozdro

Rav

P.S. cos juz znalazłem u Pawła na aukcjach:

VW Golf V VI R32 R20 Zaciski BREMBO Tarcze 350x32 (3823317331) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Audi A3 TT fwd Golf IV Zaciski Brembo TYŁ 312x25 (3829510039) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Adaptery to stal konstrukcyjna C45

Kosztowo 5200zł wraz z tarczami - nie napisał jakiej firmy są...

Opublikowano
Tomek, chętnie TTrsy P/T, tylko jaka jest rozbierznosć cenowa i dostepność tego towaru, mowa tu takrze o tarczach, bo te potrafią mieć CENE!!

Audi jest w 3 furtkach, ale moc bedzie sporo ponad 500ps, co prawda waga auta nie jest zbyt wysoka bo są to okolice 1500-1600kg, ale co bedzie go spowalniać lepiej z okolic 200km/h +/-

Kwestia jest taka, ze jezeli różnica ma byc prawie znikoma miedzy 345/310 a TTRs pod względem skutecznosci, to na pewno bardziej opłacalne są hebelki 345mm zapewne...

P.S. Tarcz OZ w rozm. 345mm bym juz raczej nie wziął, DBA + DSy sie super sprawują, no chyba że to ja je skrzywiłem, bo swierzo po założeniu miałem awaryjne hamowanie z ok 90km/h do zera i moze wtedy je szlag trafił, nie wiem...

mozesz zalozyc tarcze 350x32mm z zaciskiem 6-tlokow od np.q7

To właśnie te zaciski brembo miał na mysli Dev, bo pod nie wchodza tarcze 345mm i 350mm tez, zresztą sam mam takie same w a4, tylko nadal zastanawia mnie sprawa odsadzenia tarcz, bo przypuszczam, ze tych zacisków nie załoze do a3 p&p, wiec z adapterem, wiec odsadzenie moze byc inne, no chyba ze ktos juz na tym zęby zjadł i dokładnie wie jaki adapter, zeby podeszła tarcza np od MLa, lub jakas inna :) Przypuszczam, ze są osoby które maja dostep do CNC i mogą taki adapter wytoczyc, ale do tego jest potrzebny rys. w autocad. Z gotowcami różnie bywa, no i chciałbym tez sie dowiedzieć z jakiej stali to powinno byc zrobione, jaka min. grubosc, itp.

Pozdro

Rav

P.S. cos juz znalazłem u Pawła na aukcjach:

VW Golf V VI R32 R20 Zaciski BREMBO Tarcze 350x32 (3823317331) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Audi A3 TT fwd Golf IV Zaciski Brembo TYŁ 312x25 (3829510039) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Adaptery to stal konstrukcyjna C45

Kosztowo 5200zł wraz z tarczami - nie napisał jakiej firmy są...

no ale przod na tarczy 350x32 masz bez adaptera przeciez a3 po 2003r ma rozstaw taki jak a4 b6/b7,tarcza 345mm do a3 to chyba tylko z s3 na zacisk 1tlok,bo ta z merca 345x32 raczej na wysokosc nie wejdzie

---------- Post dopisany at 19:41 ---------- Poprzedni post napisany at 19:35 ----------

dobra doczyt.ze masz stary przod czyli jednak adapter,ale nawet po zdjeciach widac ze niesa one jakos skomplikowane,i pytanie czy da sie przeszczepic juz do twojego modelu nowsza zwrotnice z wiekszym rozstawem.....bo myslalem ze 2004r juz byl wiekszy rozSTAW

Opublikowano

Ja mówiłem o serii 345mm z dobrym klockiem np DS

I na tym bym zakonczyl temat

Opublikowano

Tam jest 334/32/35mm

Opublikowano

Dev da rade jakoś domowym sposobem zaciski ogarnąć tak żeby można je było pomalować? Zardzewiale mocno są a i tak będę gumki na nich zmieniał to chce odnowic? Szczotka na szlifierce ogarne? Motipem można pomalowac?

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Mozna, wszystko mozna, tylko to co zrobisz jest efektem nędzniewizualnym. Cały problem leży w tloczkach, uszczelnieniach i mechanizmie od ręcznego.

Opublikowano
Mozna, wszystko mozna, tylko to co zrobisz jest efektem nędzniewizualnym. Cały problem leży w tloczkach, uszczelnieniach i mechanizmie od ręcznego.

Wszystko planuje wyciągnąć bo i tak będę regenerowal. Tloczki wyleca też. A jaki problem mowisz z mechanizmem od ręcznego? Zaciski będą czarne lub więc prefekt być nie musi:wink: czy odpuścić lepiej i dac do proszku?

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Piaskowanie i malowanie proszkowe jest po to aby zacisk nie korodował.

Efekt wizualny schodzi na dalszy plan.

Opublikowano
Piaskowanie i malowanie proszkowe jest po to aby zacisk nie korodował.

Efekt wizualny schodzi na dalszy plan.

Wiesz efekt wizualny i tak jest mizerny przy takich małych heblach:wink:

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Wiec skup sie na watku antykorozyjnym

Opublikowano

Tomku znasz może numer reperaturki zacisku na tył pod 288mm? 41mm ma tłoczek? Bo widzę że są na 38mm i 41mm

Opublikowano

Witam;) mam pytanie czy warto kupić taki zestaw: http://allegro.pl/tarcze-klocki-ferodo-p-t-audi-a4-b6-b7-1-9-2-0tdi-i3846370594.html

czy może w podobnej cenie można kupić coś lepszego? pozdrawiam

przepraszam już widze że nie ten temat;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...