Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A dobrze odpowietrzyles zaciski?

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
A dobrze odpowietrzyles zaciski?

odpowietrzyłem ,a pedał nadal po wciśnięciu wpada do końca , prawy tył po puszczeniu hamulca nie odbija i przytrzymuje taczę,a przy wciśniętym hamulcu z trudem ale można obrócić kołem ,czyli jakby za słabo ściskał

---------- Post dopisany at 21:37 ---------- Poprzedni post napisany at 03:00 ----------

oto winowajca nieodbijającego zacisku ,krzywe obie prowadnice ,na foto ta krótsza,jeszcze została walka z odpowietrzeniem bo pedał nadal miękki wpada do podłogi

prowadnica.jpg

Opublikowano

ktos sie nakombinował zamiast pozalowac 20zl na nowe prowadnice... druciarstwo

Opublikowano

Hey trochę się naczytałem tego wątku i tak:

Potrzebuję zaciski i jarzma i osłony tarcz z B7 3.0tdi (taką akurat mam opcję do kupienia)

Tarcze i klocki wiadomo.

Pytanie czy osłony tarcz będą pasować P&P, czy jednak będzie trzeba coś kombinować?

I w jednym wątku DEV pisałeś, że śruby jarzm są za długie i trzeba skracać-a gdybym nabył też je z B7 czy wtedy będzie P&P?

I czy coś jeszcze trzeba do wymiany hebli, czy to już wsio?

Opublikowano

osłony przód pasują stare, tył musisz kupić lub dogiąć swoje ,ale polecam kupić ,co do śrub kup sobie na sześciokąt w razie demontażu łatwiej będzie je odkręcić,za długie bo nie kupisz takiego wymiaru jak tam jest ,ja kupiłem 2x6cm i 2x8cm i przyciąłem ,ori śruby są za krótkie ,jak kupisz w komplecie z jarzmami będą pasowały p&p

Opublikowano
osłony przód pasują stare, tył musisz kupić lub dogiąć swoje ,ale polecam kupić ,co do śrub kup sobie na sześciokąt w razie demontażu łatwiej będzie je odkręcić,za długie bo nie kupisz takiego wymiaru jak tam jest ,ja kupiłem 2x6cm i 2x8cm i przyciąłem ,ori śruby są za krótkie ,jak kupisz w komplecie z jarzmami będą pasowały p&p

aha znów czegoś człowiek się dowiedział pomocnego:decayed:

Podziękował:wink:

czyli nic więcej po za tym co wymieniłem wyżej nie jest mi potrzebne do swapu?

Opublikowano
osłony przód pasują stare, tył musisz kupić lub dogiąć swoje ,ale polecam kupić ,co do śrub kup sobie na sześciokąt w razie demontażu łatwiej będzie je odkręcić,za długie bo nie kupisz takiego wymiaru jak tam jest ,ja kupiłem 2x6cm i 2x8cm i przyciąłem ,ori śruby są za krótkie ,jak kupisz w komplecie z jarzmami będą pasowały p&p

U mnie zostały śruby z B6 i wydaje mi się, że złapały dobrze... :whistling:

Opublikowano

a jeśli zaciski są z B7 quatro to tylne też będą pasować pod napęd FWD?

Opublikowano

To sa te same zaciski

Oslony z oski do Q nie pasuja

Odwrotnie pasuja

Opublikowano

thks

Opublikowano

dev nie masz może tylnych osłon pod tarcze 288 ,bo te seryjne trzeba było chwilowo powyginać i nie bardzo to wygląda ,a jeszcze jedno pytanie przednie osłony pod tarczę 320 dużo większe są od serii, wymieniać czy seria może zostać

Opublikowano

mam osłony od Q :whistling:

przednich osłon na tarcze 320mm nie musisz wymieniac sa takie same do 288, 312 i 320 mm

Opublikowano

Podejdą do mnie ,ile trzeba zapłacić

Opublikowano

kup sobie nowe w ASO :wink:

Opublikowano

19.jpg

Czy do tego zacisku jest potrzebna blaszka? Występowały 2 rodzaje zacisku ?

Opublikowano

I co z tym ????

Opublikowano
I co z tym ????

Do mnie to ?

Pytałem czy do tego zacisku jest potrzebna blaszka a drugie pytanie czy właściwy klocek jest/był zamontowany (fotki post wyzej_) .

Opublikowano

Bierz tą blaszkę, kosztuje 16 zł, a bez niej heble tak dzwonią że aż uszy bolą :wink::decayed:

Opublikowano
I co z tym ????

Do mnie to ?

Pytałem czy do tego zacisku jest potrzebna blaszka a drugie pytanie czy właściwy klocek jest/był zamontowany (fotki post wyzej_) .

Na foto jest FDB1717 a Ty potrzebujesz FDB1629

Opublikowano

Koledzy jaki plyn lepiej zalac jesli chodzi o ate to typ200 czy blue racing czy moze cos polecacie innej firmy? Zastanawialem sie nad tym typ200 bo dev sprEdaje go do kazdego zestawu hamulcowego ale ten blue racing jest troche drozszy i zastanawia mnie czy faktycznie lepszy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...