Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

sprawdz jak jest napieta linka recznego

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
sprawdz jak jest napieta linka recznego

jak baranie jaja tak napieta, jak reczny zaciagne o 5cm to mi blokuje tylne kola na suchym asfalcie.

Opublikowano

no to juz wiesz gdzie jest lipa

Opublikowano
no to juz wiesz gdzie jest lipa

gdzie jest regulacja tej linki zeby mu troche popuscic na wodzy?

Podejrzewam ze machanior po prostu przelozyl zaciski i tyle bez zbednych testów

Opublikowano

Ja u siebie po przełożeniu na 288 nie musiałem nic regulować, ręczny działa tak jak poprzednio.

Może mechanior coś spidolił.

Zdejmij koła i zobacz jak masz założoną linkę, wsuwka blokująca na miejscu ?

Opublikowano

Mi też na początku lipnie działał ręczny po wymianie hebli, z tym że w drugą stronę. Mechanior kilkakrotnie zaciągnął i zwolnił ręczny i wszytko się samo ustawiło:decayed:

Opublikowano

Jo

Opublikowano
Mi też na początku lipnie działał ręczny po wymianie hebli, z tym że w drugą stronę. Mechanior kilkakrotnie zaciągnął i zwolnił ręczny i wszytko się samo ustawiło:decayed:

po wymianie trzpieniu reczny troche poszedl do gory i felgi zimne po przejazdach, przednie jeszcze delikatnie trzymaja ale nowe klocki dam im troche niech sie podetrą

Opublikowano

Dev dostałeś moje zdjęcia ?

Opublikowano

panowie ma ktoś na zbyciu jarzmo na tył pod 288MM :whistling:

Opublikowano

Mam nowki

Opublikowano

używka styknie :decayed:

Opublikowano

O uzywki trudniej jak o nowki

Opublikowano

Panowie jak poradzic sobie z sygnalem o kończących sie klockach w b5 ? Zronilem zworki w wtyczkach czojnika i nic to nie dało :-\ gdzie moze byc jeszcze przerwa ?

Wysłane z mojego GT-I9100

Opublikowano

A bez zworki tylko na wypietej co jest?

Opublikowano

To samo za kazdym razem wyskakuje blad

Wysłane z mojego GT-I9100

---------- Post dopisany at 13:12 ---------- Poprzedni post napisany at 13:10 ----------

To samo za kazdym razem wyskakuje blad

Z tego co sie dowiedzialem to sygnal odzie jak jest przerwa w obwodzie :-( pytanie czy trzeba blad skasowac jakiś vagiem ?

Wysłane z mojego GT-I9100

Opublikowano

To wychodzi z licznika idzie do koła z niego na drugie i wraca do licznika. Czyli sprawdź oba koła lub oba zmostkuj.

Opublikowano

Tak jest zrobione i nic to nie dało

Wysłane z mojego GT-I9100

Opublikowano

Stawiam ze przetarte przewody. W liczniku to chyba zielono szary z brązowym trzeba zmostkowac. Od koła do koła chyba czarny. Można jeszcze spróbować dwa metry kabla i połącz te mostki ze sobą prawe i lewe koło i zobacz co będzie.

Albo szybciej bo to masą sterowane to te mostki jeszcze zmasuj do budy.

PS. Nie denerwuj się ale pytanie . To na pewno klocki czy kontrolka braku płynu hamulcowego lub ręczny? Bo już dużo widziałem. ;-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...