roman_tyk Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 sprawdz jak jest napieta linka recznego jak baranie jaja tak napieta, jak reczny zaciagne o 5cm to mi blokuje tylne kola na suchym asfalcie.
roman_tyk Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 no to juz wiesz gdzie jest lipa gdzie jest regulacja tej linki zeby mu troche popuscic na wodzy? Podejrzewam ze machanior po prostu przelozyl zaciski i tyle bez zbednych testów
MAT1000 Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Ja u siebie po przełożeniu na 288 nie musiałem nic regulować, ręczny działa tak jak poprzednio. Może mechanior coś spidolił. Zdejmij koła i zobacz jak masz założoną linkę, wsuwka blokująca na miejscu ?
Szefcio Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Mi też na początku lipnie działał ręczny po wymianie hebli, z tym że w drugą stronę. Mechanior kilkakrotnie zaciągnął i zwolnił ręczny i wszytko się samo ustawiło:decayed:
Robero321 Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Dev czy te tarcze Tarcze hamulcowe ZIMMERMANN STANDARD CoatZ 100.3312.20 będą pasować do zacisków 320 ?
roman_tyk Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Mi też na początku lipnie działał ręczny po wymianie hebli, z tym że w drugą stronę. Mechanior kilkakrotnie zaciągnął i zwolnił ręczny i wszytko się samo ustawiło:decayed: po wymianie trzpieniu reczny troche poszedl do gory i felgi zimne po przejazdach, przednie jeszcze delikatnie trzymaja ale nowe klocki dam im troche niech sie podetrą
daniels Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 panowie ma ktoś na zbyciu jarzmo na tył pod 288MM
disem Opublikowano 18 Maja 2014 Opublikowano 18 Maja 2014 Panowie jak poradzic sobie z sygnalem o kończących sie klockach w b5 ? Zronilem zworki w wtyczkach czojnika i nic to nie dało :-\ gdzie moze byc jeszcze przerwa ? Wysłane z mojego GT-I9100
POWER-KRIS Opublikowano 18 Maja 2014 Opublikowano 18 Maja 2014 A bez zworki tylko na wypietej co jest?
disem Opublikowano 18 Maja 2014 Opublikowano 18 Maja 2014 To samo za kazdym razem wyskakuje blad Wysłane z mojego GT-I9100 ---------- Post dopisany at 13:12 ---------- Poprzedni post napisany at 13:10 ---------- To samo za kazdym razem wyskakuje bladZ tego co sie dowiedzialem to sygnal odzie jak jest przerwa w obwodzie :-( pytanie czy trzeba blad skasowac jakiś vagiem ? Wysłane z mojego GT-I9100
POWER-KRIS Opublikowano 18 Maja 2014 Opublikowano 18 Maja 2014 To wychodzi z licznika idzie do koła z niego na drugie i wraca do licznika. Czyli sprawdź oba koła lub oba zmostkuj.
disem Opublikowano 18 Maja 2014 Opublikowano 18 Maja 2014 Tak jest zrobione i nic to nie dało Wysłane z mojego GT-I9100
POWER-KRIS Opublikowano 18 Maja 2014 Opublikowano 18 Maja 2014 Stawiam ze przetarte przewody. W liczniku to chyba zielono szary z brązowym trzeba zmostkowac. Od koła do koła chyba czarny. Można jeszcze spróbować dwa metry kabla i połącz te mostki ze sobą prawe i lewe koło i zobacz co będzie. Albo szybciej bo to masą sterowane to te mostki jeszcze zmasuj do budy. PS. Nie denerwuj się ale pytanie . To na pewno klocki czy kontrolka braku płynu hamulcowego lub ręczny? Bo już dużo widziałem. ;-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się