Fr0styyy. Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 chodzi mi o ten trzpień, tam są dwa takie a jeden po prostu mi się "przypadkiem" skrzywił up :e?
Dev Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 chodzi mi o ten trzpień, tam są dwa takie a jeden po prostu mi się "przypadkiem" skrzywił up :e? Pytalem i nie odpowiedziałeś, alu czy zeliwny zacisk ???
greg2505 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 chodzi mi o ten trzpień, tam są dwa takie a jeden po prostu mi się "przypadkiem" skrzywił up :e? Podałem ci nr zestawu ,jeśli masz zacisk alu pasuje p&p ,jeśli żeliwne musisz ok 1 cm skrócić
Fr0styyy. Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 chodzi mi o ten trzpień, tam są dwa takie a jeden po prostu mi się "przypadkiem" skrzywił up :e? Pytalem i nie odpowiedziałeś, alu czy zeliwny zacisk ??? Nie pytałeś o rodzaj Żeliwny, seria, 255 czy tam 254mm siedzi..
Fr0styyy. Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 chodzi mi o ten trzpień, tam są dwa takie a jeden po prostu mi się "przypadkiem" skrzywił up :e? Podałem ci nr zestawu ,jeśli masz zacisk alu pasuje p&p ,jeśli żeliwne musisz ok 1 cm skrócić Ale mi nie są potrzebne 4 tylko 1 ---------- Post dopisany at 22:37 ---------- Poprzedni post napisany at 22:36 ---------- Zeliwny ? W B6 ??? whatever, lekki to on na pewno nie jest i na pewno nie jest miękki więc nie wiem.
greg2505 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Wiem że od alu ,ale nie mogłem znaleźć innych ,a te różnią się tylko długością
Dev Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Jezeli do B6 i 255 to na pewno alu. Mam.
Fr0styyy. Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Jezeli do B6 i 255 to na pewno alu. Mam. Jutro do Ciebie dryndnę
Arczi387 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Witam kupiłem sobie ostatnio a4 b6 1.8t bex dzisiaj wymieniałem wahacze i zauważyłem ze tarcza jest w miarę duża zmierzyłem i okazało sie ze to 320. I tutaj moje pytanie czy oryginalnie w bex byly montowane 320 czy ktos po prostu sobie takie dołożył
Dev Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Jestes pewien ? Zrob fote zacisku. Zobaczymy jak dokładną masz metrówkę
pioteros Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 ktos zmienil bankowo tomek, to 345?
niestandardowy Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Arczi, tam 312 pewnie siedzi ---------- Post dopisany at 02:12 ---------- Poprzedni post napisany at 00:15 ---------- Zacisk chyna z Q7
Lutek90 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 DEV skoro mam 320 tarcze i 288 na tyle u siebie w 2.0 T to mogę zmienic na wieksze tarcze przy tym jarzmie i zacisku czy muszę wszystko nowe kupować ?? bo chciałbym mieć heble tak przygotowane do mocy około 300+ , zreszta mozesz mi podpowiedziec bo mi sie swieci od jakiegos miesiaca moze 2 kontrolka przy odpaleniu auta hamulca mryga 3 razy na fisie i gasnie i troche piszczy mi klocek chyba przedni prawy to chyba czas na zmiane juz
pioteros Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Średnicę tarczy definiuje przede wszystkim jarzmo, wiec ono razem z tarcza idzie do wymiany bankowo, resztę tomik ci podpowie
Lutek90 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 ciekawi mnie różnica w hamowaniu pomiędzy 320 a 345 bo skoro kolega dev twierdzi że w 2.0T jest 320 przód i 288 tył to może wystarczy ładnie odnowić zaciski zregenerować wsadzić dobre nowe tarcze jakieś nacinane + dobrej jakości klocki i powinno sobie radzić z mocą 300 i nie trzeba wymieniać na te większe zna ktoś odpwowiedz na to pytanie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się