Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
chodzi mi o ten trzpień, tam są dwa takie a jeden po prostu mi się "przypadkiem" skrzywił :wink:

up :e?

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dev puściłem esemesa

Opublikowano
chodzi mi o ten trzpień, tam są dwa takie a jeden po prostu mi się "przypadkiem" skrzywił :wink:

up :e?

Pytalem i nie odpowiedziałeś, alu czy zeliwny zacisk ???

Opublikowano
chodzi mi o ten trzpień, tam są dwa takie a jeden po prostu mi się "przypadkiem" skrzywił :wink:

up :e?

Podałem ci nr zestawu ,jeśli masz zacisk alu pasuje p&p ,jeśli żeliwne musisz ok 1 cm skrócić

Opublikowano

Ten zestaw jest do alu zaciskow

Opublikowano
chodzi mi o ten trzpień, tam są dwa takie a jeden po prostu mi się "przypadkiem" skrzywił :wink:

up :e?

Pytalem i nie odpowiedziałeś, alu czy zeliwny zacisk ???

Nie pytałeś o rodzaj :decayed: Żeliwny, seria, 255 czy tam 254mm siedzi..

Opublikowano

Zeliwny ? W B6 ???

Opublikowano
chodzi mi o ten trzpień, tam są dwa takie a jeden po prostu mi się "przypadkiem" skrzywił :wink:

up :e?

Podałem ci nr zestawu ,jeśli masz zacisk alu pasuje p&p ,jeśli żeliwne musisz ok 1 cm skrócić

Ale mi nie są potrzebne 4 tylko 1 :decayed:

---------- Post dopisany at 22:37 ---------- Poprzedni post napisany at 22:36 ----------

Zeliwny ? W B6 ???

whatever, lekki to on na pewno nie jest i na pewno nie jest miękki więc nie wiem.

Opublikowano

Wiem że od alu ,ale nie mogłem znaleźć innych ,a te różnią się tylko długością

Opublikowano

Jezeli do B6 i 255 to na pewno alu. Mam.

Opublikowano
Jezeli do B6 i 255 to na pewno alu. Mam.

Jutro do Ciebie dryndnę :wink:

Opublikowano

Dzisiejszy mały upgrejdzik :wink:

20140610_132527.jpg

Opublikowano

Witam kupiłem sobie ostatnio a4 b6 1.8t bex dzisiaj wymieniałem wahacze i zauważyłem ze tarcza jest w miarę duża zmierzyłem i okazało sie ze to 320. I tutaj moje pytanie czy oryginalnie w bex byly montowane 320 czy ktos po prostu sobie takie dołożył

Opublikowano

Jestes pewien ? Zrob fote zacisku.

Zobaczymy jak dokładną masz metrówkę :grin:

Opublikowano

ktos zmienil bankowo

tomek, to 345?

Opublikowano

Arczi, tam 312 pewnie siedzi ;)

---------- Post dopisany at 02:12 ---------- Poprzedni post napisany at 00:15 ----------

Zacisk chyna z Q7 ;)

Opublikowano

Nie było w q7 tak malej tarczy

Opublikowano

DEV skoro mam 320 tarcze i 288 na tyle u siebie w 2.0 T to mogę zmienic na wieksze tarcze przy tym jarzmie i zacisku czy muszę wszystko nowe kupować ?? bo chciałbym mieć heble tak przygotowane do mocy około 300+ , zreszta mozesz mi podpowiedziec bo mi sie swieci od jakiegos miesiaca moze 2 kontrolka przy odpaleniu auta hamulca mryga 3 razy na fisie i gasnie i troche piszczy mi klocek chyba przedni prawy to chyba czas na zmiane juz

Opublikowano

Średnicę tarczy definiuje przede wszystkim jarzmo, wiec ono razem z tarcza idzie do wymiany bankowo, resztę tomik ci podpowie

Opublikowano

ciekawi mnie różnica w hamowaniu pomiędzy 320 a 345 bo skoro kolega dev twierdzi że w 2.0T jest 320 przód i 288 tył to może wystarczy ładnie odnowić zaciski zregenerować wsadzić dobre nowe tarcze jakieś nacinane + dobrej jakości klocki i powinno sobie radzić z mocą 300 i nie trzeba wymieniać na te większe zna ktoś odpwowiedz na to pytanie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...