slo Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 oki. 345/288 rozumiem że odradzasz? za duża dysproporcja ?
Dev Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 Dysproporcja jest przy 345/300 Prawidlowo jest 345/330mm
slo Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 Toż to już prawie takie same tarcze 3.0 tdi ma 320/288, tam tak może być ?
Toskańczyk Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 (edytowane) Cześć, mam takie pytanko, niedawno kupiłem audi a4 b5 1.9 tdi 110 km avant i powoli będę inwestował w auto, na wiosnę najpewniej będę wymieniał tarcze a raczej cały zestaw i moje pytanie jaki najlepszy zestaw pod 16" felgę abym miał frajdę z dobrego hamowania i jak to wygląda cenowo Nie w tym dziale napisałem , myślałem,że to B5 - przeniosłem Edytowane 8 Listopada 2014 przez Toskańczyk
afroo. Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 oki. 345/288 rozumiem że odradzasz? za duża dysproporcja ? Dysproporcja jest przy 345/300 Prawidlowo jest 345/330mm Do 320mn naklepiej pasuje 300 Zamieszaliście jak baba w garach. Może Tomasz zrób w wolnej chwili temat do podwieszenia jakie zestawienie polecasz, czyli np. 320/300; 345/330 itp i z czego to można przeszczepić. Sam byłem zdecydowany, że na wiosnę wpada 300 na tył bo i tak mam do wymiany ale to z myślą o 345 z przodu, a tu jeszcze jest opcja 330 więc chętnie bym rozważył.
s3ns Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Witam, Panowie, przeleciałem w skrócie cały wątek co łatwe nie było .. Obecnie mam ori heble w aucie, jednak nadchodzi długo wyczekiwany przez mnie czas kiedy zaczne grzebać się przy aucie (i to tak z grubej rury, audi w końcu przestało być tym jedynym w rodzinie). Zamierzam przeznaczyć na auto większą sumę i zrobić cały pakiet modów na raz (silnik, zawieszenie, hamulce). Planuje moc powyżej 350 km oraz zejście z wagą do oklic 1400 kg. Waga będzie miała duże znaczenie w tym projekcie, więc wszystko co włoże do auta chce aby było generalnie lekkie. I tu moje pytanie do znawców tematu - w wątku przewijały się masy paczek około 40 kg z przednimi kompletnymi hamulcami. Jaki zestaw pasuje na moce około 350-400km/1400 kg aby był przy tym lekki (jak najlżejszy) i jego cena nie powodowąła jednoczesnie palpitacji serca ? PS. Wiem że lekkie i mocne = drooogie, ale po prostu chce zacząć na dobre szukać/kompletować po woli setup i wole podpytać na początek.
pioteros Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Każde większe heble będą juz lżejsze. Bo żadne juz nie są w całości z żeliwa. Ważniejsze będę tarcze. Oryginalne będą ciężkie co byś nie zrobił choć są tez wyjątki. Ja bym zapakowal 4tlok z tarczami od TTRS 370mm... Nic lepszego nie trzeba i nawet ciężko by było cos lepszego w tej kasie wymyślić. Wysłane z mojej nowej Nokii 3310
s3ns Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 (edytowane) Dzięki pioteros, to jest jakiś trop.. Bo przyznam że u SID'a w sklepie znalazłem dość ciekawie zapowiadające się tarcze: http://sidmotorsport.pl/pl/h/1597-ap-racing-rs4-365-mm.html jednak cena duża a tu są same tarcze na przód... Z fajnych rzeczy z opisu wynika że same rotory są do wymiany gdy zajdzie potrzeba, oraz to że sztuka wazy 9.5 kg co jest chyba mała masą jak się powoli zaczynam rozglądać. Ktoś się orientuje ile takie tarcze z TTRS/RS3 ważą i czy byłoby to z grubsza p&p? Dzięki Edytowane 10 Listopada 2014 przez s3ns
H4mm3R Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Opublikowano 10 Listopada 2014 Dzięki pioteros, to jest jakiś trop.. Bo przyznam że u SID'a w sklepie znalazłem dość ciekawie zapowiadające się tarcze: http://sidmotorsport.pl/pl/h/1597-ap-racing-rs4-365-mm.html jednak cena duża a tu są same tarcze na przód... Z fajnych rzeczy z opisu wynika że same rotory są do wymiany gdy zajdzie potrzeba, oraz to że sztuka wazy 9.5 kg co jest chyba mała masą jak się powoli zaczynam rozglądać. Ktoś się orientuje ile takie tarcze z TTRS/RS3 ważą i czy byłoby to z grubsza p&p? Dzięki Jest z tym trochę rzeźby, tarcze z RS3 są inne od tych z TTRS i nie pasują. Ile dokładnie ważą to nie wiem, bo nie ważyłem przed montażem ale myślę że połowa tego co tarcza 345mm z S4.
Dev Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Dzięki pioteros, to jest jakiś trop.. Bo przyznam że u SID'a w sklepie znalazłem dość ciekawie zapowiadające się tarcze: http://sidmotorsport.pl/pl/h/1597-ap-racing-rs4-365-mm.html jednak cena duża a tu są same tarcze na przód... Z fajnych rzeczy z opisu wynika że same rotory są do wymiany gdy zajdzie potrzeba, oraz to że sztuka wazy 9.5 kg co jest chyba mała masą jak się powoli zaczynam rozglądać. Ktoś się orientuje ile takie tarcze z TTRS/RS3 ważą i czy byłoby to z grubsza p&p? Dzięki 320/288 wystarczy, jak chcesz to mam wsio dostępne.
s3ns Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 (edytowane) A widzisz, przypuszczałem że to te same tarcze w TTRS/RS3, nie sprawdziłem tego. Na aukcjach z allegro w tytułach piszą generalnie zamiennie RS3/TTRS, np tu ... : http://allegro.pl/audi-rs3-ttrs-tarcza-tarcze-hamulcowe-8p0615301b-i4717010185.html Czyli mam rozumieć że jest łatwiej zaadoptować te z TTRS? Waga 1/2 S4 brzmi naprawde pozytywnie Jak mniemam też, tego typu tarcze potrzebuja minimum 18" ...? Dev: Jesteś pewny że to nie będzie za małe do tych mocy? Dodam że gotowym autem wybrałbym sie kilka razy na N-ring, a tam hamulce i zawieszenie dostają najbardziej ... Temu też optuję za czymś większym... Edytowane 10 Listopada 2014 przez s3ns
Dev Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Przede wszystkim powiedz ile chcesz wydac kasy?
elmer80 Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Do 320mn naklepiej pasuje 300 Dzięki pioteros, to jest jakiś trop.. Bo przyznam że u SID'a w sklepie znalazłem dość ciekawie zapowiadające się tarcze: http://sidmotorsport.pl/pl/h/1597-ap-racing-rs4-365-mm.html jednak cena duża a tu są same tarcze na przód... Z fajnych rzeczy z opisu wynika że same rotory są do wymiany gdy zajdzie potrzeba, oraz to że sztuka wazy 9.5 kg co jest chyba mała masą jak się powoli zaczynam rozglądać. Ktoś się orientuje ile takie tarcze z TTRS/RS3 ważą i czy byłoby to z grubsza p&p? Dzięki 320/288 wystarczy, jak chcesz to mam wsio dostępne.Dev ogarnij się i proponuj to samo bo sam ludzi wprowadzasz w błąd.wysłane z Commodore 64
s3ns Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Przede wszystkim powiedz ile chcesz wydac kasy? Powiem tak - mam pewną pulę kasy do wydania na ten projekt, myślę że z czasem powinienem miec środki aby projekt rozwijać. Oczywiście, jak teraz wydam z 5-6 tys zł na układ hamulcowy, wtedy będę musiał pożydzić gdzieś indziej.. Ale myślę że tak racjonalnie mogę te 3-4 tys przeznaczyć na układ hamulcowy. No i pewne jest też to że czym taniej tym lepiej, ale trzymając założony poziom z skutecznością / masą własną elementów
elmer80 Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 A tu poniżej co myślę o tych dysproporcjach. Przeklejone z innego forum. VW Golf R32 | Audi TT 3.2 Quattro przód: 334mm x 32mm wentylowane 2-czesciowe tarcze, dwutłoczkowe zaciski tył: 256mm x 22mm wentylowane, 38mm Lucas singles Seat Leon Cupra R Przód: 323mm x 28mm wentylowane (nacinane/nawiercane w opcji) tarcze z 4 tłoczkowymi zaciskami Brembo Tył: 256mm x 22mm wentylowane , z 38mm 1 tłoczkowymi zaciskami Lucas'a Audi TT-Quattro (225hp) | VW Golf anniversary | Golf GTI AUQ | Skodá Octavia VRS | VW Golf V5 170 | VW Golf V6 4 Motion Przód: 312mm x 25mm wentylowane, zaciski 54mm ATE jednotłoczkowe Tył: 256mm x 22mm wentylowane, zaciski 38mm Lucas jednotłoczkowe Audi TT (180hp) Przód: 312mm x 25mm wentylowane, zaciski 54mm ATE jednotłoczkowe Tył: 232mm x 9mm tarcze nie wentylowane wysłane z Commodore 64
staniek Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 W aktualnych modelach ta proporcja jest już inna, tak było kilka lat wstecz. Pozdro
pioteros Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 (edytowane) ten hebel jest dla mnie piekny i majac b6 i fele 18 cali to byla by to obowiazkowa pozycja w moich modachnie jest przesadzony a srednica tarczy nadrabia wszystko bo 370 to naprawde sporo, a co najwazniejsze, ceny tych zestawow caly czas spadaja bo robi sie tego coraz wiecej na allegro a wciaz nie duzo osob to kupuje, niektorym nie pasi miec 18 cali na zime... Edytowane 10 Listopada 2014 przez pioteros
Dev Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Wg mnie lepiej dolozyc kasy i zapodac 365mm RS4 B7
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się