Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Felga z S4 B8 bodajże 18x8,5J ET47 tylko tu jest dystans 10mm ze względu na optyke.

Szykam takiej samej 7,5"-18 ET35-38

Poprawka, chyba 8J mają musiałbym w etce sprawdzić.
  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dzięki wszystkim za info. Muszę przyznać że tarcza ładnie wypełnia felgę tam u Ciebie H4mm3r Na allegro widać sprzedają i sami nie wiedzą co piszą :/

Piszesz ostatecznie że gra nie warta świeczki, mam rozumieć przez rezanie? Bo cenowo w tym rozmiarze chyba nie da się lepiej. A hamulce same w sobie są chyba super...?

adams78: Torowa maszyna to może za dużo powiedziane, to byłoby coś pomiedzy torową a drogową.. Czytałem wypowiedzi kilku osób, które pojechały na N-ring prawie seryjnymi autami (niektórzy uzbroili się w dobre opony i tyle) i kończyło się prawie zawsze na przegrzanych heblach gdzieś w środku okrążenia. Ja sam w sobie też nie mam doświadczenia aby od razu latać konkretnie po torach, temu tez myślę że tarcze w stylu TTRS lub coś w ten deseń na razie dałyby rade.. Może kto jeszcze rzuci jakiś ciekawy pomysł :)

Na zakupy do sklepu SID'a trzeba szykować pokaźniejszy worek pieniędzy ;).. Chyba że on też coś lekko używanego sprzedaje..

Bierz hamulce z RS4-y do tego FDSy i będziesz mógł śmigać

Opublikowano

Dzięki wszystkim za info. Muszę przyznać że tarcza ładnie wypełnia felgę tam u Ciebie H4mm3r Na allegro widać sprzedają i sami nie wiedzą co piszą :/

Piszesz ostatecznie że gra nie warta świeczki, mam rozumieć przez rezanie? Bo cenowo w tym rozmiarze chyba nie da się lepiej. A hamulce same w sobie są chyba super...?

Napisałem ile mnie to kosztowało, jak dorwiesz zestaw z TTRS z dobrymi tarczami, to wystarczy trochę frezowania, inny przewód hamulcowy, osłony z rs4 i gotowe. Potem coś większego na tył, bo 300mm z S4 nie wyrabia.

Opublikowano

Zrobiles juz tył ?

Opublikowano

Brakują mi tarcze i muszę zaciski pomalować. W przyszłym tygodniu się za to biorę, na pewno będę dzwonić dopytać o kilka rzeczy.

Opublikowano

Bierz hamulce z RS4-y do tego FDSy i będziesz mógł śmigać

No z tego co widzę to jedna z opcji dla mnie. Tylko te nieszczęsne 19" ... :P


Napisałem ile mnie to kosztowało, jak dorwiesz zestaw z TTRS z dobrymi tarczami, to wystarczy trochę frezowania, inny przewód hamulcowy, osłony z rs4 i gotowe. Potem coś większego na tył, bo 300mm z S4 nie wyrabia.

No a to druga opcja.. na + że wchodzi to pod 18"

Tak btw, znalazłem na innym forum trochę infa z masami własnymi:

brakes per side inc disk/caliper/carrier
- tt 312mm 14.5kg
- tts 340mm 20kg
- s3/r32 345mm 21.4kg
- ttrs 370mm 17kg
- rs6 390mm 21.5kg
- b7 RS4 8pot caliper with ttrs 370 disks 17.5kg
- RS4 (B7) 8 pot Calipers , Pagid Blue RS4-2 Pads, AP Racing Directional 362mmx32mm drilled rotors, AP racing Bells 14kg

Ostatnia opcja ciekawa, to chyba AP Racing którą znalazłem u SID'a + zaciski z RS4 .. Chętnie dorwałbym takie tarcze lekko użyte

Opublikowano (edytowane)

Tomek, może chcesz do tego klocki ?

mam ori od RSy :wink:

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Tomek, może chcesz do tego klocki ?

mam ori od RSy :wink:

Muszę zobaczyć ile moje mają mięsa i dam znać ;)
Opublikowano

przeciez nie bedziesz zakładac starych klocków na nowe tarcze.... :wink:

Opublikowano

przeciez nie bedziesz zakładac starych klocków na nowe tarcze.... :wink:

Niby nie... Zadzwonię jutro ;-)
Opublikowano

Witam, widze, ze piszecie tu o dysproporcjach w rozmiarze tarcz..niedawno kupilem zaciski pod 320 i na wiosne zamierzam je zalozyc, tyl mam serie i tak raczej zostanie. Zatem oplaca mi sie zakladac te 320 w mojej sytuacji? jakie moga byc negatywy?

Opublikowano

obciazysz tylne tarcze
zwiekszasz przedni tloczek tym samym opozniasz nieco reakcje tloczkow z przodu bo wiecej czasu zajmuje ich ruch a tym samym przyspieszacz dzialanie tylnych zaciskow ktore zostaja stare

Opublikowano (edytowane)

Dev, jakie potrzeba wiertło do tarcz 320 Zimmermann Sport?

Edytowane przez vblpl
Opublikowano

Otwór jest 4.2mm ale jak dasz 4.5 tez bedzie dobrze. Kup dobrej jakosci wiertlo do stali, zadnego szajsu. Wierc powoli bez specjalnego używania siły.

Opublikowano (edytowane)

to 300mm ?

MLPeQPi.jpg

Edytowane przez slo
Opublikowano

Jo

Opublikowano

to 300mm ?

MLPeQPi.jpg

W końcu trafiłeś? :decayed:

Opublikowano

Panowie czym się roznia zaciski od S4 ,a zaciski od A6 C6 pod 345mm

Opublikowano

Zeliwna strona zacisku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...