H4mm3R Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Opublikowano 10 Listopada 2014 Felga z S4 B8 bodajże 18x8,5J ET47 tylko tu jest dystans 10mm ze względu na optyke. Szykam takiej samej 7,5"-18 ET35-38Poprawka, chyba 8J mają musiałbym w etce sprawdzić.
Dev Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Dzięki wszystkim za info. Muszę przyznać że tarcza ładnie wypełnia felgę tam u Ciebie H4mm3r Na allegro widać sprzedają i sami nie wiedzą co piszą :/ Piszesz ostatecznie że gra nie warta świeczki, mam rozumieć przez rezanie? Bo cenowo w tym rozmiarze chyba nie da się lepiej. A hamulce same w sobie są chyba super...? adams78: Torowa maszyna to może za dużo powiedziane, to byłoby coś pomiedzy torową a drogową.. Czytałem wypowiedzi kilku osób, które pojechały na N-ring prawie seryjnymi autami (niektórzy uzbroili się w dobre opony i tyle) i kończyło się prawie zawsze na przegrzanych heblach gdzieś w środku okrążenia. Ja sam w sobie też nie mam doświadczenia aby od razu latać konkretnie po torach, temu tez myślę że tarcze w stylu TTRS lub coś w ten deseń na razie dałyby rade.. Może kto jeszcze rzuci jakiś ciekawy pomysł Na zakupy do sklepu SID'a trzeba szykować pokaźniejszy worek pieniędzy .. Chyba że on też coś lekko używanego sprzedaje.. Bierz hamulce z RS4-y do tego FDSy i będziesz mógł śmigać
H4mm3R Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Opublikowano 10 Listopada 2014 Dzięki wszystkim za info. Muszę przyznać że tarcza ładnie wypełnia felgę tam u Ciebie H4mm3r Na allegro widać sprzedają i sami nie wiedzą co piszą :/ Piszesz ostatecznie że gra nie warta świeczki, mam rozumieć przez rezanie? Bo cenowo w tym rozmiarze chyba nie da się lepiej. A hamulce same w sobie są chyba super...? Napisałem ile mnie to kosztowało, jak dorwiesz zestaw z TTRS z dobrymi tarczami, to wystarczy trochę frezowania, inny przewód hamulcowy, osłony z rs4 i gotowe. Potem coś większego na tył, bo 300mm z S4 nie wyrabia.
H4mm3R Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Opublikowano 10 Listopada 2014 Brakują mi tarcze i muszę zaciski pomalować. W przyszłym tygodniu się za to biorę, na pewno będę dzwonić dopytać o kilka rzeczy.
s3ns Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Bierz hamulce z RS4-y do tego FDSy i będziesz mógł śmigać No z tego co widzę to jedna z opcji dla mnie. Tylko te nieszczęsne 19" ... Napisałem ile mnie to kosztowało, jak dorwiesz zestaw z TTRS z dobrymi tarczami, to wystarczy trochę frezowania, inny przewód hamulcowy, osłony z rs4 i gotowe. Potem coś większego na tył, bo 300mm z S4 nie wyrabia. No a to druga opcja.. na + że wchodzi to pod 18" Tak btw, znalazłem na innym forum trochę infa z masami własnymi: brakes per side inc disk/caliper/carrier- tt 312mm 14.5kg- tts 340mm 20kg- s3/r32 345mm 21.4kg- ttrs 370mm 17kg- rs6 390mm 21.5kg- b7 RS4 8pot caliper with ttrs 370 disks 17.5kg- RS4 (B7) 8 pot Calipers , Pagid Blue RS4-2 Pads, AP Racing Directional 362mmx32mm drilled rotors, AP racing Bells 14kg Ostatnia opcja ciekawa, to chyba AP Racing którą znalazłem u SID'a + zaciski z RS4 .. Chętnie dorwałbym takie tarcze lekko użyte
Dev Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 (edytowane) Tomek, może chcesz do tego klocki ? mam ori od RSy Edytowane 10 Listopada 2014 przez Dev
H4mm3R Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Opublikowano 10 Listopada 2014 Tomek, może chcesz do tego klocki ? mam ori od RSy Muszę zobaczyć ile moje mają mięsa i dam znać
Dev Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 przeciez nie bedziesz zakładac starych klocków na nowe tarcze....
H4mm3R Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Opublikowano 10 Listopada 2014 przeciez nie bedziesz zakładac starych klocków na nowe tarcze.... Niby nie... Zadzwonię jutro ;-)
jhimo Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Witam, widze, ze piszecie tu o dysproporcjach w rozmiarze tarcz..niedawno kupilem zaciski pod 320 i na wiosne zamierzam je zalozyc, tyl mam serie i tak raczej zostanie. Zatem oplaca mi sie zakladac te 320 w mojej sytuacji? jakie moga byc negatywy?
pioteros Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 obciazysz tylne tarczezwiekszasz przedni tloczek tym samym opozniasz nieco reakcje tloczkow z przodu bo wiecej czasu zajmuje ich ruch a tym samym przyspieszacz dzialanie tylnych zaciskow ktore zostaja stare
vblpl Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 (edytowane) Dev, jakie potrzeba wiertło do tarcz 320 Zimmermann Sport? Edytowane 13 Listopada 2014 przez vblpl
Dev Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Otwór jest 4.2mm ale jak dasz 4.5 tez bedzie dobrze. Kup dobrej jakosci wiertlo do stali, zadnego szajsu. Wierc powoli bez specjalnego używania siły.
slo Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 (edytowane) to 300mm ? Edytowane 14 Listopada 2014 przez slo
radi Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 Panowie czym się roznia zaciski od S4 ,a zaciski od A6 C6 pod 345mm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się