H4mm3R Opublikowano 13 Lipca 2015 Autor Opublikowano 13 Lipca 2015 Musisz kupić osłony np z 3.0tdi pod quattro, wtedy tarcza z eSki pasuje idealnie.
Arturoo Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 Musisz kupić osłony np z 3.0tdi pod quattro, wtedy tarcza z eSki pasuje idealnie.Wyedytuj 1 post i wrzuć najczęstsze pytania i na nie odpowiedzi ..Ty możesz
BeyerBrown Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 (edytowane) Musisz kupić osłony np z 3.0tdi pod quattro, wtedy tarcza z eSki pasuje idealnie. To mówisz, że w takie osłony wejdą z luzem tarcze 300mm: http://www.troja.sklep.pl/audi-a4-b6-b7-30-oslona-tarczy-lewa-8e0615611q-p-1263.html http://www.troja.sklep.pl/audi-a4-b6-b7-30-oslona-tarczy-prawa-8e0615612q-p-1262.html i będą pasować P&P do obecnych zwrotnic? Musisz kupić osłony np z 3.0tdi pod quattro, wtedy tarcza z eSki pasuje idealnie.Wyedytuj 1 post i wrzuć najczęstsze pytania i na nie odpowiedzi ..Ty możesz Przydałoby się, bo pewnie nie jestem pierwszy co o takie banały pyta. Z drugiej strony dotychczas (a śledzę ten wątek tak od ponad pół roku) na pytanie jakie kupić osłony tarcz przy swapie na heble od S4 padała odpowiedź w stylu: "do modelu B6 kupujesz blachy od S4 B6 a do modelu B7 te od S4 B7" Nikt, jeśli dobrze kojarzę, nie wspominał o tym, że ilość otworów montażowych jest różna... A może mimo wszystko to w niczym by nie przeszkadzało i też dałoby się je jakoś przykręcić bez rzeźbienia? Pytam o tym w kontekście ewentualnego upgrade'u na jeszcze większe tarcze (od RS4), gdybym stwierdził pewnego dnia, że 300mm to za mało Edytowane 13 Lipca 2015 przez BeyerBrown
Arturoo Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 300 to mało...a odpowiedzi o różnych otworach były Wiem bo też tu lukam
BeyerBrown Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 (edytowane) Kurde, czeka mnie jak nic 50 ostatnich stron do przewertowania... może mała podpowiedź na której to mniej-więcej szukać? Edytowane 13 Lipca 2015 przez BeyerBrown
davidlive Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 300 to mało...a odpowiedzi o różnych otworach były Wiem bo też tu lukam niby dlaczego to mało ?
BeyerBrown Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 Bo zawsze z tyłu głowy siedzi myśl, że do naszych A4 pasują także hample od RS-a... takie gonienie króliczka Przejrzałem w nocy wątek od 280-tej strony i nie znalazłem informacji jak zamontować osłony tarcz z S4 (cztery punkty montażowe) na piaście montowanej w zwykłych A4 (trzy punkty montażowe)... A może dać sobie z nimi spokój i kupić osłony tarcz z trzema punktami montażowymi, tj. te od zestawu 288mm? Na 100% wejdzie w nie tarcza 300mm i obędzie się bez doginania i innego kowalstwa artystycznego?
davidlive Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 Bo zawsze z tyłu głowy siedzi myśl, że do naszych A4 pasują także hample od RS-a... takie gonienie króliczka Przejrzałem w nocy wątek od 280-tej strony i nie znalazłem informacji jak zamontować osłony tarcz z S4 (cztery punkty montażowe) na piaście montowanej w zwykłych A4 (trzy punkty montażowe)... A może dać sobie z nimi spokój i kupić osłony tarcz z trzema punktami montażowymi, tj. te od zestawu 288mm? Na 100% wejdzie w nie tarcza 300mm i obędzie się bez doginania i innego kowalstwa artystycznego? Oslon nie krecimy dk piasty tylko do zwrotnicy. Poszukaj takiej od s4 i po klopocie
Arturoo Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 300 to mało...a odpowiedzi o różnych otworach były Wiem bo też tu lukam niby dlaczego to mało ?Takie mam czasem wrażenie jak pogonie sztrucla i z tyłu również wpadnie fioletowy kolor I na pedale już czuć ,że heble złapały temperaturę .
BeyerBrown Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 (edytowane) Oslon nie krecimy dk piasty tylko do zwrotnicy.Poszukaj takiej od s4 i po klopocie Racja, czasem mam problem z właściwym nazwaniem części Ale co poszukać? Zwrotnic od S4? Ja bym chciał wykorzystać te co mam fabrycznie zamontowane...Dobrze czaję, że w takim układzie w grę wchodzą tylko osłony od B7 288mm które bedą leżały na styk z tarczami 300mm? Pytam, bo nie chciałbym obciążać mechaniorów dodatkową rzeźbą z doginaniem, kuciem czy wierceniem Edytowane 14 Lipca 2015 przez BeyerBrown
Gacek51 Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 Oslony od B7 288mm idealnie pasuja pod tarcze 300mm i sa na 3 sruby, te od RS4 i S4 B7 sa podobno takie same i na 4 sruby ,tak samo jak od A6 C6 ,ale 1 otwor pasuje a 2 trzeba nawiercic. Wysłane z mojego QUANTUM 4 przy użyciu Tapatalka
davidlive Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 Ale co poszukać? Zwrotnic od S4? Ja bym chciał wykorzystać te co mam fabrycznie zamontowane... Np dlatego że są alu i lżejsze
BeyerBrown Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 (edytowane) I w ASO te od S4 są nawet tańsze - zaledwie 1380zł/szt. Do modeli dla ludu wyceniają je na blisko 1700zł/szt. Zwrotnice zostają te co są... a jak sprawa wygląda z osłonami od S4 B6 przykręcanych do zwykłych zwrotnic - na ilu śrubach się trzymają (2 czy 3) i czy trzeba w nich coś wiercić? Generalnie jestem już nastawiony na kupno osłon od tarcz 288mm, bo pasują idealnie w miejsce osłon tarcz 255mm, ale martwi mnie, że tarcze 300mm wchodzą w nie na styk. Dysponuje ktoś fotką jak takie połączenie wygląda? Edytowane 14 Lipca 2015 przez BeyerBrown
staniek Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 (edytowane) Generalnie jestem już nastawiony na kupno osłon od tarcz 288mm, bo pasują idealnie w miejsce osłon tarcz 255mm, ale martwi mnie, że tarcze 300mm wchodzą w nie na styk. Dysponuje ktoś fotką jak takie połączenie wygląda? Zerknij sobie do tematu H4mm3R znajdziesz tam fotkę jak to wyglada. Sam tak mam (osłony 288, tarcze 300), ale to ze względu na zimówki 16". Edytowane 14 Lipca 2015 przez staniek
BeyerBrown Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 (edytowane) Zerknij sobie do tematu H4mm3R znajdziesz tam fotkę jak to wyglada. Sam tak mam (osłony 288, tarcze 300), ale to ze względu na zimówki 16". Dzięki za to cenne info! Mówisz o tym: ? Zależy mi na tym by nie było niespodzianek, żadnego odginania czy kucia młotem - ma pasować P&P. Edytowane 14 Lipca 2015 przez BeyerBrown
H4mm3R Opublikowano 14 Lipca 2015 Autor Opublikowano 14 Lipca 2015 Musisz kupić osłony np z 3.0tdi pod quattro, wtedy tarcza z eSki pasuje idealnie. To mówisz, że w takie osłony wejdą z luzem tarcze 300mm: http://www.troja.sklep.pl/audi-a4-b6-b7-30-oslona-tarczy-lewa-8e0615611q-p-1263.html http://www.troja.sklep.pl/audi-a4-b6-b7-30-oslona-tarczy-prawa-8e0615612q-p-1262.html i będą pasować P&P do obecnych zwrotnic? Musisz kupić osłony np z 3.0tdi pod quattro, wtedy tarcza z eSki pasuje idealnie.Wyedytuj 1 post i wrzuć najczęstsze pytania i na nie odpowiedzi ..Ty możesz Przydałoby się, bo pewnie nie jestem pierwszy co o takie banały pyta. Z drugiej strony dotychczas (a śledzę ten wątek tak od ponad pół roku) na pytanie jakie kupić osłony tarcz przy swapie na heble od S4 padała odpowiedź w stylu: "do modelu B6 kupujesz blachy od S4 B6 a do modelu B7 te od S4 B7" Nikt, jeśli dobrze kojarzę, nie wspominał o tym, że ilość otworów montażowych jest różna... A może mimo wszystko to w niczym by nie przeszkadzało i też dałoby się je jakoś przykręcić bez rzeźbienia? Pytam o tym w kontekście ewentualnego upgrade'u na jeszcze większe tarcze (od RS4), gdybym stwierdził pewnego dnia, że 300mm to za mało Osłony które pokazałeś z końcówką Q pasują idealnie pod 300mm i niema z nimi żadnych kombinacji. Natomiast jak chcesz założyć 330mm to wtedy potrzebujesz osłony z eSki i przerobić mocowania. Osłony z 288 pogonisz bez problemu. Foty są u mnie w temacie tak jak pisał staniek Musisz kupić osłony np z 3.0tdi pod quattro, wtedy tarcza z eSki pasuje idealnie.Wyedytuj 1 post i wrzuć najczęstsze pytania i na nie odpowiedzi ..Ty możesz Znajdę czas to tak zrobię
BeyerBrown Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 (edytowane) Osłony które pokazałeś z końcówką Q pasują idealnie pod 300mm i niema z nimi żadnych kombinacji. Natomiast jak chcesz założyć 330mm to wtedy potrzebujesz osłony z eSki i przerobić mocowania. Osłony z 288 pogonisz bez problemu. Dziękować po stokroć za tak rzeczową odpowiedź człowieka uczonego w piśmie Jeszcze dziś zajeżdżam do ASO po te osłony. Doszedłem też do wniosku, że jakbym kiedyś wkładał większe tarcze, to wymienię przy tej okazji zwrotnice na aluminiowe, te od S4. By masa nieresorowana za bardzo nie wzrosła No ale chciałbym się wpierw nacieszyć heblami eSowymi Edytowane 14 Lipca 2015 przez BeyerBrown
Roboform550 Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 Panowie... Warto w to wchodzić? http://allegro.pl/audi-s4-b6-b7-hamulce-zaciski-bbk-tarcze-345mm-i5518979468.html
Wandej Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 Panowie... Warto w to wchodzić? http://allegro.pl/audi-s4-b6-b7-hamulce-zaciski-bbk-tarcze-345mm-i5518979468.html Nie. Tysiąc to warte tarcze i klocki zawsze mówią że ok a potem graniczne wartości
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się