maly_sz Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 to może i ja zapytam czy serwo z pompą od s4 99r podjedzie do mojego AJL 98r ?
pioteros Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 podejdzie, tylko bedziesz musial skrocic pret gwintowany na ta nakretke z kulka pod pedal hamulca bo jest przy dluga i jak zmontujesz wszystko na gotowo pedal hamulca bedzie 10-15 cm wystawal wzgledem pedalu sprzeglamam u siebie pompe i serwo z polifta
maly_sz Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 podejdzie, tylko bedziesz musial skrocic pret gwintowany na ta nakretke z kulka pod pedal hamulca bo jest przy dluga i jak zmontujesz wszystko na gotowo pedal hamulca bedzie 10-15 cm wystawal wzgledem pedalu sprzegla mam u siebie pompe i serwo z polifta a s4 przed liftem ? nie trzeba przerabiać ?
pioteros Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 przedlift s4 miala to samo co polifty
Piotr Mnich Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Witam Można stwierdzić czy w 2.0tdi 143 km są tarcze 320 czy musze mierzyć?
pioteros Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 raczej na bank seryjnie nie bylo, tym bardziej w ośce
BeyerBrown Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 320/288 trafiały seryjnie do B7 z silnikami benz. 2.0T i 3.2FSI oraz do diesli V6 2.7 i 3.0TDI Zmierz grubość przedniej tarczy i będziesz wiedział czy masz 320-tki, muszą mieć 30mm (-2mm dop. zużycia)
MAT1000 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Przecież wystarczy zerknąć na to jak wygląda przedni zacisk. Jest sporo tutaj fotek zacisku 320mm.
Dev Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Witam Można stwierdzić czy w 2.0tdi 143 km są tarcze 320 czy musze mierzyć? mało prawdopodobne aby byly 312-tki
bongod Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Panowie pomóżcie bo nie mogę znaleźć sprężyn klocków do 320 :/. Chcą VIN odemnie a ja im mówię, że do 320 a oni dalej swoje. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 (edytowane) Sprężyny (druty) czy blachy ? Mam jedno i drugie Edytowane 25 Sierpnia 2015 przez Dev
Piotr Mnich Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 A ma ktoś do sprzedania jarzma pod 320 przód oraz tył chyba 250 albo 255 bo z tego co się orientuje to wystarczy jarzma wymienić
davidlive Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 A ma ktoś do sprzedania jarzma pod 320 przód oraz tył chyba 250 albo 255 bo z tego co się orientuje to wystarczy jarzma wymienić Pod 320 są całkiem inne zaciski, wiedział bys gdybyś choc kilka stron tematu przerzucił, jarzma z przodu możesz wymienić miedzy 288/312 i 321/345 to tyle co da się jarzmami uzyskać
BeyerBrown Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 (edytowane) Panowie pomóżcie bo nie mogę znaleźć sprężyn klocków do 320 :/. Chcą VIN odemnie a ja im mówię, że do 320 a oni dalej swoje. Leniom śmierdzącym w tym serwisie nie chciało się szukać, a to praktycznie samo wyskakuje 4F0615269 - sprężyna z małą blaszką bez logo S4 75zł/szt. 8E0615269 - sprężyna z dużą blaszką z nadrukiem S4 220zł/szt. A ma ktoś do sprzedania jarzma pod 320 przód oraz tył chyba 250 albo 255 bo z tego co się orientuje to wystarczy jarzma wymienić Mam cały komplet do sprzedania 312/255, więc jak coś z niego potrzebujesz to pisz na PW Edytowane 26 Sierpnia 2015 przez BeyerBrown
Bojka1 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Witam Panowie Niebawem zakupię a4 b6 1.8t i na pierwszy rzut chcę zrobic swap hebli...opłaca sie to kupić? http://allegro.pl/tarcze-hamulce-zaciski-przod-audi-s4-8e0-345mm-4-2-i4794033179.html
BeyerBrown Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 (edytowane) ~700zł kosztują nowe tarcze+klocki (podstawowe Zimmermanny i Ferodo) do tego zestawu a osłony w ASO stoją po 110zł/szt (trudno dorwać same używki), więc jak elementy cierne są faktycznie w co najmniej dobrym stanie to jest to bardzo dobra cena. Dokupisz nowe gumki (~50zł), wypiaskujesz + pomalujesz proszkowo (~70-100zł) i hamulce będą jak nowe Edytowane 26 Sierpnia 2015 przez BeyerBrown
Bojka1 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Bo jeszcze coś takiego znalazłem.. http://allegro.pl/hamulce-audi-s4-b6-b7-zaciski-bbk-tarcze-345mm-i5623696213.html Co Wy na to?
BeyerBrown Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 (edytowane) Przednie tarcze co najwyżej na siłowni jeszcze posłużą Klocki + tarcze na tył kosztują ~450zł , jarzma 150zł/szt (nowe), największy problem jest z zaciskami, bo nikt tych od S4 praktycznie nie sprzedaje osobno. Pasują na szczęście te od Transportera T5, ale mają mniejszy o 2mm tłoczek (41mm) i trzeba pokombinować z mocowaniem linek ręcznego i przewodami hamulcowymi. Edytowane 26 Sierpnia 2015 przez BeyerBrown
Bojka1 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Aha w takim razie wezme te z pierwszego linku na sam przód, a na tył będę szukał. Dzieki za info
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się