Tominator Opublikowano 22 Grudnia 2015 Opublikowano 22 Grudnia 2015 S2 550hp, 990kg, ja tylko heble wstawiam do tych rajdowek - 4 tloczki z przodu 38/42mm i 4 z tylu z tylu 28/30mm, auto musi miec felge max 16stke wg specyfikazji grupy w jakiej startuje stad nie moglem poszalec ale jak waga niska to i hamowac to bedzie.
krzysiek23 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Opublikowano 22 Grudnia 2015 S2 550hp, 990kg, ja tylko heble wstawiam do tych rajdowek - 4 tloczki z przodu 38/42mm i 4 z tylu z tylu 28/30mm, auto musi miec felge max 16stke wg specyfikazji grupy w jakiej startuje stad nie moglem poszalec ale jak waga niska to i hamowac to bedzie. z jakiego auta stargales tarcze 350x32 do 6-tloka zeby weszlo do a4....?
wesz82 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Ostatnio zrobielem zestaw pasujacy do a4, seryjny kibelek 345x30 i jednotloczek zostal zastapiony 350x32 i 6 tloczkiem, problem fadingu rozwiazany:) mozna oceniac estetyka bo juz tu mi koledzy powiedzieli ze 6 tloczek nie hamuje wcale:) A tu skonczona ostatnio ciekawostka starsza audiczka, ktos wie jaka? Inaczej.Tomi ile kasiorki bys wzial za taki 6tlokowy zestaw? Podejrzewam ze 2x tyle co kosztuje zestaw tzw kibel pod jeden tlok. Nikt nie nyguje takiego zestawu ani jego skutecznosci,chodzi o stosunek ceny do danego efektu:-D
BOSSS Opublikowano 22 Grudnia 2015 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Nie lepiej bez zadnych przeobek zalozyc sobie 312mm?
MAT1000 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Ostatnio zrobielem zestaw pasujacy do a4, seryjny kibelek 345x30 i jednotloczek zostal zastapiony 350x32 i 6 tloczkiem, problem fadingu rozwiazany:) mozna oceniac estetyka bo juz tu mi koledzy powiedzieli ze 6 tloczek nie hamuje wcale:) Ile taki zestaw ? Wejdzie na to jeszcze 17 ?
H4mm3R Opublikowano 22 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2015 Nie lepiej bez zadnych przeobek zalozyc sobie 312mm? Szkoda czasu i kasy...
Tominator Opublikowano 22 Grudnia 2015 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Zestaw wymaga minimum 18stki, info co do cen na PW. Niestety dobre heble kosztuja, ale i tak jest to maly wydatek, ja np żeby dorzucic do auta +40KM musze polożyć jakies 7 tys zl do tego setupu co mam, wiec wydanie ulamka tego na heble jest smieszna kwota i ja mam auto warte jedynie okolice 20 tys zl, wiec dla osob posiadajacych grubsze fury to nie wygórowana kwota.
krzysiek23 Opublikowano 23 Grudnia 2015 Opublikowano 23 Grudnia 2015 Zestaw wymaga minimum 18stki, info co do cen na PW. Niestety dobre heble kosztuja, ale i tak jest to maly wydatek, ja np żeby dorzucic do auta +40KM musze polożyć jakies 7 tys zl do tego setupu co mam, wiec wydanie ulamka tego na heble jest smieszna kwota i ja mam auto warte jedynie okolice 20 tys zl, wiec dla osob posiadajacych grubsze fury to nie wygórowana kwota. a jak jest z tarcza 350mm....bo 345mm czy 330mm do a4 wchodza bez problemu te z wys.51 i 54.5mm z merca i mierzylem tez 350mm ale tam jest wys.prawie 57mm i wadzi o zwrotnice mozna ja podciac ale wyjdzie tego sporo do szlifu....skad brales 350mm jesli to nie tajemnica?u siebie chcialem zmienic z 345/300 na 350/330
Dev Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 (edytowane) Jest ktos chetny na tylny zestaw z RS4 B5 ? - tylne zaciski i jarzma kolor czerwony - tarcze ori uzywane - klocki Ferodo DS uzywane graty z mojego auta, robie przymiarke do przekladki 380/356mm Edytowane 27 Grudnia 2015 przez Dev
wesz82 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Tomek serwo ogarnięte i pompa wyregulowana Słuchaj mogę dać tego smarowidła pod osłonę przeciwpyłkowa? https://www.google.pl/search?q=superfit+bosch&rlz=1C1VFKB_enPL612PL612&biw=1366&bih=667&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiFhMrsioHKAhVo8HIKHfA7B0IQ_AUIBygB#imgrc=hskqcWhhzzsK4M%3A Podaj proszę meila bo mam z 1 tłoczkiem ból i nie wiem czy dawać dziada czy zostawiać...
Rychoo0 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Witam Interesuje mnie zmiana z 288 mm na 320 mm. Chcę zmienić na początek sam przód. Mam 2 typy: http://olx.pl/oferta/zaciski-hamulcowe-audi-s6-c5-320mm-CID5-IDd541B.html#7b4d50c18e http://olx.pl/oferta/zaciski-hamulcowe-audi-a6-c5-lift-320mm-CID5-IDc5TTP.html#01fb236e94 Oba podejdą P&P do mojego B7? Pzdr.
pioteros Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 jakbys zapoznal siez kilkoma ostatnimi stronami to bys wiedzial ze te z s6 / s4 to slaby pomysl, co chwile ktos sie o to pyta
Rychoo0 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 tak, słaby, chodzi tylko o ceny tarcz i klocków? Mi bardziej chodzi żeby były P&P. Oczywiście wskazówki Wasze wezmę pod uwagę. szukam coś fajnego, by dobrze hamowało. I natknąłem się właśnie na te z A6C5 i S6C5
pioteros Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 tarcze beda te same dla jednych i drugich zaciskow, klocki cenowo tez pewnie podobnie, albo i te od a6 lifta beda tanszetakie zestawy jak ten od s6 ludzie oddaja w cenie zlomu i nikt tego nie chce wraz wiec to mowi samo za siebie
Rychoo0 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Nie będę w takim razie kombinował, kupię sprawdzone A6C6. dzięki za naprowadzenie na właściwy tor Pzdr.
jaceko Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 A te zaciski z drugiej aukcji nie są takie same jak przy A6C6?
staniek Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 (edytowane) Nie są identyczne, ale można powiedziec, że prawie takie same Edytowane 30 Grudnia 2015 przez staniek
diesel1511 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Panowie b7 brd 170km jaki rozmiar tarcz?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się