Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, ma ktoś z Was na sprzedaż nowe przewody w stalowym oplocie do tarcz 320 na przód i tył 245 w quattro ?

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

ASO albo cięte z metra.

Opublikowano
38 minut temu, ekonom napisał:

Witam, ma ktoś z Was na sprzedaż nowe przewody w stalowym oplocie do tarcz 320 na przód i tył 245 w quattro ?

Pisz do @Wandej

Opublikowano
36 minut temu, Emejcz napisał:

ASO albo cięte z metra.

ASO nie sprzedaje elastycznych przewodów w stalowym oplocie... 

Opublikowano
1 minutę temu, H4mm3R napisał:

ASO nie sprzedaje elastycznych przewodów w stalowym oplocie... 

Nie było napisane, że chodzi o elastyczne.

Rozumiałem, że o stalowe.

Opublikowano
2 minuty temu, Emejcz napisał:

Nie było napisane, że chodzi o elastyczne.

Rozumiałem, że o stalowe.

"W stalowym w oplocie" ;)

Opublikowano (edytowane)

Mam oplot jak ktoś chce

Edytowane przez Dev
Opublikowano (edytowane)

@Dev @H4mm3R

Polecacie jakieś większe heble od zwykłych z s4 345x300?

Opcja z a8 odpada z góry mówię ;) 

nie chce mi się przewijać 368 stron, aby zobaczyć czy coś było pisane

Edytowane przez niwet
Opublikowano
5 godzin temu, niwet napisał:

@Dev @H4mm3R

Polecacie jakieś większe heble od zwykłych z s4 345x300?

Opcja z a8 odpada z góry mówię ;) 

nie chce mi się przewijać 368 stron, aby zobaczyć czy coś było pisane

360/300

Opublikowano
3 godziny temu, Dev napisał:

360/300

z czego te 360?

Opublikowano
Godzinę temu, niwet napisał:

z czego te 360?

No to jest włąsnie dwutłok z A8, pontona [Phateona ] i reszty...

 

10 godzin temu, niwet napisał:

@Dev @H4mm3R

Polecacie jakieś większe heble od zwykłych z s4 345x300?

Opcja z a8 odpada z góry mówię ;) 

nie chce mi się przewijać 368 stron, aby zobaczyć czy coś było pisane

Pytanie czy chcesz większe czy bardziej skuteczne ;) bo dla jednych liczy się wielkość tarczy dla innych siła hamowania :)

Opublikowano
4 minuty temu, golden87 napisał:

No to jest włąsnie dwutłok z A8, pontona [Phateona ] i reszty...

 

Pytanie czy chcesz większe czy bardziej skuteczne ;) bo dla jednych liczy się wielkość tarczy dla innych siła hamowania :)

Większy zacisk i tarcza, a nie muszą być jakoś super skuteczne, ale żeby były na pewno lepsze niż te od s4 ;) 

Rozmyślałem nad twoją opcją, ale ciągle tarcza jednak dla mnie za mała 

Opublikowano
1 minutę temu, niwet napisał:

Większy zacisk i tarcza, a nie muszą być jakoś super skuteczne, ale żeby były na pewno lepsze niż te od s4 ;) 

Rozmyślałem nad twoją opcją, ale ciągle tarcza jednak dla mnie za mała 

Mi tam wlasnie zalezalo na pozostawieniu tarczy, co by mozna bylo 17 na zime zalozyc.

Jedyna dość tanią i skuteczną opcja bedzie ten dwutłok z a8d3 lub pontonów, potem kolejnym stagem byłby taki set jak mój, a na koniec 370 mm na TTRS ale to już kosmiczna kasa.

Opublikowano
4 minuty temu, golden87 napisał:

Mi tam wlasnie zalezalo na pozostawieniu tarczy, co by mozna bylo 17 na zime zalozyc.

Jedyna dość tanią i skuteczną opcja bedzie ten dwutłok z a8d3 lub pontonów, potem kolejnym stagem byłby taki set jak mój, a na koniec 370 mm na TTRS ale to już kosmiczna kasa.

Mi coś się obiło o prosiakach na tarczy 360mm, wiesz coś na ten temat? 

Opublikowano (edytowane)
2 minuty temu, niwet napisał:

Mi coś się obiło o prosiakach na tarczy 360mm, wiesz coś na ten temat? 

6tłok Zacisk Brembo ZR18 na tarczy od Mercedesa ML, ale mało które felgi wejda w ten zacisk

Edytowane przez golden87
Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, golden87 napisał:

6tłok Zacisk Brembo ZR18 na tarczy od Mercedesa ML, ale mało które felgi wejda w ten zacisk

a nie było coś jeszcze z Panamery Turbo? te prosiaki chyba wszystkie mają to do siebie, że potem problem z upchaniem felgi? 

tył tylko 330 czy jest coś lepszego? 

Edytowane przez niwet
Opublikowano
4 minuty temu, niwet napisał:

a nie było coś jeszcze z Panamery Turbo? te prosiaki chyba wszystkie mają to do siebie, że potem problem z upchaniem felgi? 

tył tylko 330 czy jest coś lepszego? 

Gdyby tak było latwo i przyjemnie to wiekszosc forum by ładowała takie zaciski a nie S4, S4...

Na tył ze zwyklym recznym nie ma nic lepszego, mozna by pomyslec o jakis podwojnym zacisku, jeden na reczny i jeden do hamowania ale nie jestem fanem tego typu rozwiazań,

pozatym nie masz na przodzie nic dużego puki co, i moglo by byc nieciekawie na mokrym, jakby tył mocniej hamował niż przód.

Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, golden87 napisał:

Gdyby tak było latwo i przyjemnie to wiekszosc forum by ładowała takie zaciski a nie S4, S4...

Na tył ze zwyklym recznym nie ma nic lepszego, mozna by pomyslec o jakis podwojnym zacisku, jeden na reczny i jeden do hamowania ale nie jestem fanem tego typu rozwiazań,

pozatym nie masz na przodzie nic dużego puki co, i moglo by byc nieciekawie na mokrym, jakby tył mocniej hamował niż przód.

To zr18 z tego co widzę raczej odpada jak później mam mieć problemy upchać jakąś fajną felgę, a z dwutłokami z a8 nie jest ponoć nic lepiej i sam zacisk nie jest za ciekawy

Z tego co piszesz to opcja od q5 zostaje jedynie, chyba że ktoś poda jakiś fajny zestawik z którym nie będzie problemów upchać felgi,  mniejszych niż 19 nie będzie na aucie lato i zima :D

Mam te 345/300, ale według mnie szału nie ma... chyba że mam takie odczucie po czasie  :whistling:

Mi się akurat podobają takie opcje na 2 zaciski ;)

Edytowane przez niwet
Opublikowano
2 godziny temu, niwet napisał:

Większy zacisk i tarcza, a nie muszą być jakoś super skuteczne, ale żeby były na pewno lepsze niż te od s4 ;) 

Rozmyślałem nad twoją opcją, ale ciągle tarcza jednak dla mnie za mała 

360mm masz w d3, jest jeszcze 385mm w S8 i W12 (D3), kilku znajomy w klubie a8team zmienialo 360mm na 385mm - wiec moze podejdzie analogicznie, jedynie co to troche wiekszy koszt

Opublikowano
4 godziny temu, Korton555 napisał:

360mm masz w d3, jest jeszcze 385mm w S8 i W12 (D3), kilku znajomy w klubie a8team zmienialo 360mm na 385mm - wiec moze podejdzie analogicznie, jedynie co to troche wiekszy koszt

Tylko im wieksze tarcze i cięższe zaciski damy, tym bardziej fabryczne wspomaganie będzie piszczeć z radości ;-) myśle tu o wadze... :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...