L23piotr Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 54 minuty temu, H4mm3R napisał: Kwestia doboru tarczy i wykonania adaptera... No rozumiem tylko chodzi mi czy ktos to przerabial i podpowie od czego tarcza np. Żeby nie szukać po omacku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 (edytowane) 6 godzin temu, Robero321 napisał: Dev pamiętasz może jaki ma mieć rozmiar podkładka miedziana pod przewód hamulcowy na zacisk 288 a druga rzecz rozmiar pierścienia segera w zacisku 288 Fi12 na fi17 gruby na 1.8mm A seger nie jest taki zwykły typowy który kupisz w sklepie z tego typu czesciami Edytowane 2 Stycznia 2020 przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 1 godzinę temu, Dev napisał: Fi12 na fi17 gruby na 1.8mm A seger nie jest taki zwykły typowy który kupisz w sklepie z tego typu czesciami Ten seger kupiłem w twoich okolicach, ale tak jak mi mówiłeś był za gruby i trzeba na magnesówce było przyszlifować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2020 (edytowane) 12 godzin temu, Dev napisał: A seger nie jest taki zwykły typowy który kupisz w sklepie z tego typu czesciami Faktycznie trochę inne są Może to coś takiego ? Tylko czy rozmiar ten co potrzeba ? SW-5311 Pierścień segera TRW zaciski.com ZACISKI.COM Pierścień segera do korpusu zacisku hamulcowego mocujący samo-regulator Systemu TRW LUCAS GIRLING Edytowane 3 Stycznia 2020 przez Robero321 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2020 Godzinę temu, Robero321 napisał: Faktycznie trochę inne są Może to coś takiego ? Tylko czy rozmiar ten co potrzeba ? SW-5311 Pierścień segera TRW zaciski.com ZACISKI.COM Pierścień segera do korpusu zacisku hamulcowego... Dokładnie te od tego gościa brałem,tylko tak jak napisałem są za grube i trzeba je trochę zebrać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wafel135 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 (edytowane) . Edytowane 4 Stycznia 2020 przez wafel135 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianq Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 Zapytam tak z ciekawości. Warto się bawić tak w ogóle w swap 312/255 na 320/288? Jeśli tak to czy w podobnej kasie coś lepszego można uzyskać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 O ile tył warto, tak przód nie ma sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dekiel 13 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 7 minut temu, Damianq napisał: Zapytam tak z ciekawości. Warto się bawić tak w ogóle w swap 312/255 na 320/288? Jeśli tak to czy w podobnej kasie coś lepszego można uzyskać? Warto. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 46 minut temu, Langista napisał: O ile tył warto, tak przód nie ma sensu. Późna pora już i chyba zmęczenie Cię dopadło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 42 minuty temu, Dev napisał: Późna pora już i chyba zmęczenie Cię dopadło Przecież zwiększenie średnicy tarczy o 8 mm nie zrobi żadnej różnicy w hamowaniu, a i tak musi wymienić cały zacisk z jarzmem.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 11 minut temu, Langista napisał: Przecież zwiększenie średnicy tarczy o 8 mm nie zrobi żadnej różnicy w hamowaniu, a i tak musi wymienić cały zacisk z jarzmem.. Miałeś te dwie tarcze w łapach ? Bo chyba nie. 320tka to nie tylko 8mm na średnicy a także 5 mm na grubości. Co za tym idzie ? Pojemność cieplna tarczy jest o 50% wieksza, czyli hamujesz z wiekszej predkosci i caly czas masz hamulce. Przy 312tkach hamowanie że 150 kończy się przy 80ciu, potem to już tylko pozostaje żałobna piesn: "Anielski orszak niech Twą duszę przyjmie..." 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
george Opublikowano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2020 Dochodzi jeszcze większy zacisk, który robi swoje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianq Opublikowano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2020 Ok to już wiek ze warto Teraz pytanie czy szukać zestawu 320/288 czy w tej samej kasie można coś ciekawszego wrzucić. Oczywiście mówię tutaj o P&P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 Opublikowano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2020 8 minut temu, Damianq napisał: Ok to już wiek ze warto Teraz pytanie czy szukać zestawu 320/288 czy w tej samej kasie można coś ciekawszego wrzucić. Oczywiście mówię tutaj o P&P W tej samej kasie nic lepszego nie znajdziesz raczej 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dekiel 13 Opublikowano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2020 2 godziny temu, Damianq napisał: Ok to już wiek ze warto Teraz pytanie czy szukać zestawu 320/288 czy w tej samej kasie można coś ciekawszego wrzucić. Oczywiście mówię tutaj o P&P Jakby to było możliwe to 345/300 montowali by wszyscy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wafel135 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 Można wrzucić tył 288 a przód zostawić 312 na 2-3 miesiące? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 13 minut temu, wafel135 napisał: Można wrzucić tył 288 a przód zostawić 312 na 2-3 miesiące? 312/288 to jest właściwa proporcja dla Twojego auta, tak jak 320/300 i 345/330mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 Panowie, u was też tarcze tak wyglądają, czy mnie trafiły się tak słabo odlane sztuki? Tył wygląda nieco lepiej, ale przód obie takie same po całości praktycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 normalka, mało jezdzisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się