Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

54 minuty temu, H4mm3R napisał:

Kwestia doboru tarczy i wykonania adaptera...

54435269_481130549089689_7101759571038830592_n.jpg

No rozumiem tylko chodzi mi czy ktos to przerabial i podpowie od czego tarcza np. Żeby nie szukać po omacku 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

6 godzin temu, Robero321 napisał:

Dev pamiętasz może jaki ma mieć rozmiar podkładka miedziana pod przewód hamulcowy na zacisk 288 a druga rzecz rozmiar pierścienia  segera w zacisku 288

Fi12 na fi17 gruby na 1.8mm A seger nie jest taki zwykły typowy który kupisz w sklepie z tego typu czesciami 

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Dev napisał:

Fi12 na fi17 gruby na 1.8mm A seger nie jest taki zwykły typowy który kupisz w sklepie z tego typu czesciami 

Ten seger kupiłem w twoich okolicach, ale tak jak mi mówiłeś był za gruby i trzeba na magnesówce było przyszlifować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Dev napisał:

A seger nie jest taki zwykły typowy który kupisz w sklepie z tego typu czesciami 

Faktycznie trochę inne są

Może to coś takiego ?

Tylko czy rozmiar ten co potrzeba ?

500_500_productGfx_b5b560fad7c8c77aecab4
ZACISKI.COM

Pierścień segera do korpusu zacisku hamulcowego mocujący samo-regulator Systemu TRW LUCAS GIRLING

 

Edytowane przez Robero321
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Robero321 napisał:

Faktycznie trochę inne są

Może to coś takiego ?

Tylko czy rozmiar ten co potrzeba ?

500_500_productGfx_b5b560fad7c8c77aecab4
ZACISKI.COM

Pierścień segera do korpusu zacisku hamulcowego...

 

Dokładnie te od tego gościa brałem,tylko tak jak napisałem są za grube i trzeba je trochę zebrać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytam tak z ciekawości. Warto się bawić tak w ogóle w swap 312/255 na 320/288? Jeśli tak to czy w podobnej kasie coś lepszego można uzyskać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Damianq napisał:

Zapytam tak z ciekawości. Warto się bawić tak w ogóle w swap 312/255 na 320/288? Jeśli tak to czy w podobnej kasie coś lepszego można uzyskać?

 Warto. B)

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, Langista napisał:

O ile tył warto, tak przód nie ma sensu.

Późna pora już i chyba zmęczenie Cię dopadło 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Dev napisał:

Późna pora już i chyba zmęczenie Cię dopadło 

Przecież zwiększenie średnicy tarczy o 8 mm nie zrobi żadnej różnicy w hamowaniu, a i tak musi wymienić cały zacisk z jarzmem..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Langista napisał:

Przecież zwiększenie średnicy tarczy o 8 mm nie zrobi żadnej różnicy w hamowaniu, a i tak musi wymienić cały zacisk z jarzmem..

Miałeś te dwie tarcze w łapach ? Bo chyba nie. 320tka to nie tylko 8mm na średnicy a także 5 mm na grubości. Co za tym idzie ? Pojemność cieplna tarczy jest o 50% wieksza, czyli hamujesz z wiekszej predkosci i caly czas masz hamulce. Przy 312tkach hamowanie że 150 kończy się przy 80ciu, potem to już tylko pozostaje żałobna piesn: "Anielski orszak niech Twą duszę przyjmie..."

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok to już wiek ze warto ;) Teraz pytanie czy szukać zestawu 320/288 czy w tej samej kasie można coś ciekawszego wrzucić. Oczywiście mówię tutaj o P&P :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Damianq napisał:

Ok to już wiek ze warto ;) Teraz pytanie czy szukać zestawu 320/288 czy w tej samej kasie można coś ciekawszego wrzucić. Oczywiście mówię tutaj o P&P :)

W tej samej kasie nic lepszego nie znajdziesz raczej 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Damianq napisał:

Ok to już wiek ze warto ;) Teraz pytanie czy szukać zestawu 320/288 czy w tej samej kasie można coś ciekawszego wrzucić. Oczywiście mówię tutaj o P&P :)

Jakby to było możliwe to 345/300 montowali by wszyscy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, wafel135 napisał:

Można wrzucić tył 288 a przód zostawić 312 na 2-3 miesiące? 

312/288 to jest właściwa proporcja dla Twojego auta, tak jak 320/300 i 345/330mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, u was też tarcze tak wyglądają, czy mnie trafiły się tak słabo odlane sztuki?

IMG_20200123_130801_HDR.jpg

Tył wygląda nieco lepiej, ale przód obie takie same po całości praktycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...