L23piotr Opublikowano 2 Stycznia 2020 Opublikowano 2 Stycznia 2020 54 minuty temu, H4mm3R napisał: Kwestia doboru tarczy i wykonania adaptera... No rozumiem tylko chodzi mi czy ktos to przerabial i podpowie od czego tarcza np. Żeby nie szukać po omacku
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2020 Opublikowano 2 Stycznia 2020 (edytowane) 6 godzin temu, Robero321 napisał: Dev pamiętasz może jaki ma mieć rozmiar podkładka miedziana pod przewód hamulcowy na zacisk 288 a druga rzecz rozmiar pierścienia segera w zacisku 288 Fi12 na fi17 gruby na 1.8mm A seger nie jest taki zwykły typowy który kupisz w sklepie z tego typu czesciami Edytowane 2 Stycznia 2020 przez Dev
greg2505 Opublikowano 2 Stycznia 2020 Opublikowano 2 Stycznia 2020 1 godzinę temu, Dev napisał: Fi12 na fi17 gruby na 1.8mm A seger nie jest taki zwykły typowy który kupisz w sklepie z tego typu czesciami Ten seger kupiłem w twoich okolicach, ale tak jak mi mówiłeś był za gruby i trzeba na magnesówce było przyszlifować
Robero321 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Opublikowano 3 Stycznia 2020 (edytowane) 12 godzin temu, Dev napisał: A seger nie jest taki zwykły typowy który kupisz w sklepie z tego typu czesciami Faktycznie trochę inne są Może to coś takiego ? Tylko czy rozmiar ten co potrzeba ? SW-5311 Pierścień segera TRW zaciski.com ZACISKI.COM Pierścień segera do korpusu zacisku hamulcowego mocujący samo-regulator Systemu TRW LUCAS GIRLING Edytowane 3 Stycznia 2020 przez Robero321
greg2505 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Godzinę temu, Robero321 napisał: Faktycznie trochę inne są Może to coś takiego ? Tylko czy rozmiar ten co potrzeba ? SW-5311 Pierścień segera TRW zaciski.com ZACISKI.COM Pierścień segera do korpusu zacisku hamulcowego... Dokładnie te od tego gościa brałem,tylko tak jak napisałem są za grube i trzeba je trochę zebrać
wafel135 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Opublikowano 4 Stycznia 2020 (edytowane) . Edytowane 4 Stycznia 2020 przez wafel135
Damianq Opublikowano 10 Stycznia 2020 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Zapytam tak z ciekawości. Warto się bawić tak w ogóle w swap 312/255 na 320/288? Jeśli tak to czy w podobnej kasie coś lepszego można uzyskać?
Langista Opublikowano 10 Stycznia 2020 Opublikowano 10 Stycznia 2020 O ile tył warto, tak przód nie ma sensu.
dekiel 13 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Opublikowano 10 Stycznia 2020 7 minut temu, Damianq napisał: Zapytam tak z ciekawości. Warto się bawić tak w ogóle w swap 312/255 na 320/288? Jeśli tak to czy w podobnej kasie coś lepszego można uzyskać? Warto. 1
Dev Opublikowano 10 Stycznia 2020 Opublikowano 10 Stycznia 2020 46 minut temu, Langista napisał: O ile tył warto, tak przód nie ma sensu. Późna pora już i chyba zmęczenie Cię dopadło
Langista Opublikowano 10 Stycznia 2020 Opublikowano 10 Stycznia 2020 42 minuty temu, Dev napisał: Późna pora już i chyba zmęczenie Cię dopadło Przecież zwiększenie średnicy tarczy o 8 mm nie zrobi żadnej różnicy w hamowaniu, a i tak musi wymienić cały zacisk z jarzmem..
Dev Opublikowano 10 Stycznia 2020 Opublikowano 10 Stycznia 2020 11 minut temu, Langista napisał: Przecież zwiększenie średnicy tarczy o 8 mm nie zrobi żadnej różnicy w hamowaniu, a i tak musi wymienić cały zacisk z jarzmem.. Miałeś te dwie tarcze w łapach ? Bo chyba nie. 320tka to nie tylko 8mm na średnicy a także 5 mm na grubości. Co za tym idzie ? Pojemność cieplna tarczy jest o 50% wieksza, czyli hamujesz z wiekszej predkosci i caly czas masz hamulce. Przy 312tkach hamowanie że 150 kończy się przy 80ciu, potem to już tylko pozostaje żałobna piesn: "Anielski orszak niech Twą duszę przyjmie..." 2
george Opublikowano 11 Stycznia 2020 Opublikowano 11 Stycznia 2020 Dochodzi jeszcze większy zacisk, który robi swoje.
Damianq Opublikowano 11 Stycznia 2020 Opublikowano 11 Stycznia 2020 Ok to już wiek ze warto Teraz pytanie czy szukać zestawu 320/288 czy w tej samej kasie można coś ciekawszego wrzucić. Oczywiście mówię tutaj o P&P
greg2505 Opublikowano 11 Stycznia 2020 Opublikowano 11 Stycznia 2020 8 minut temu, Damianq napisał: Ok to już wiek ze warto Teraz pytanie czy szukać zestawu 320/288 czy w tej samej kasie można coś ciekawszego wrzucić. Oczywiście mówię tutaj o P&P W tej samej kasie nic lepszego nie znajdziesz raczej 1
dekiel 13 Opublikowano 11 Stycznia 2020 Opublikowano 11 Stycznia 2020 2 godziny temu, Damianq napisał: Ok to już wiek ze warto Teraz pytanie czy szukać zestawu 320/288 czy w tej samej kasie można coś ciekawszego wrzucić. Oczywiście mówię tutaj o P&P Jakby to było możliwe to 345/300 montowali by wszyscy.
wafel135 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Można wrzucić tył 288 a przód zostawić 312 na 2-3 miesiące?
Dev Opublikowano 12 Stycznia 2020 Opublikowano 12 Stycznia 2020 13 minut temu, wafel135 napisał: Można wrzucić tył 288 a przód zostawić 312 na 2-3 miesiące? 312/288 to jest właściwa proporcja dla Twojego auta, tak jak 320/300 i 345/330mm
Langista Opublikowano 23 Stycznia 2020 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Panowie, u was też tarcze tak wyglądają, czy mnie trafiły się tak słabo odlane sztuki? Tył wygląda nieco lepiej, ale przód obie takie same po całości praktycznie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się