zima_1989 Opublikowano 12 Lutego 2020 Opublikowano 12 Lutego 2020 16 minut temu, Dev napisał: mam cały setup 288 mm na tył tarcze klocki zaciski jarzma osłony Ile cenisz ten zestaw?
zima_1989 Opublikowano 15 Lutego 2020 Opublikowano 15 Lutego 2020 W dniu 12.02.2020 o 20:23, Dev napisał: mam cały setup 288 mm na tył tarcze klocki zaciski jarzma osłony Dev ile chcesz kasy za ten komplet na tył? Może ktoś jeszcze ma na sprzedaż?
Dev Opublikowano 15 Lutego 2020 Opublikowano 15 Lutego 2020 5 godzin temu, zima_1989 napisał: Dev ile chcesz kasy za ten komplet na tył? Może ktoś jeszcze ma na sprzedaż? zadzwon jutro 693456699
swiety1337 Opublikowano 17 Lutego 2020 Opublikowano 17 Lutego 2020 Podejdą te na swapa? Zacisk hamulcowy przód P/L AUDI A6 C6 2.0-2.7-3.0 TDI 320mm 973 974 Wodynie • OLX.pl WWW.OLX.PL Cena za sztukę!! Części pochodzą z wersji EU!! Z legalnego źródła!! Objęte są GWARANCJĄ ROZRUCHOWA!! Wysyłka Kurier DPD!! Cena wysyłki zależna jest od wagi i gabarytu paczki!! Prosimy o przemyślane zakupy!! Zwrot tylko... Zacisk hamulcowy tył P/L AUDI A6 C6 2.0 2.7 3.0 TDI 2.0 3.2 TFSI Wodynie • OLX.pl WWW.OLX.PL Posiadamy szeroki asortyment części do tego modelu!! Części pochodzą z wersji EU!! Z legalnego źródła!! Objęte są GWARANCJĄ ROZRUCHOWA!! Wysyłka Kurier DPD!! Cena wysyłki zależna jest od wagi i gabarytu...
greg2505 Opublikowano 18 Lutego 2020 Opublikowano 18 Lutego 2020 9 godzin temu, swiety1337 napisał: Podejdą te na swapa? Zacisk hamulcowy przód P/L AUDI A6 C6 2.0-2.7-3.0 TDI 320mm 973 974 Wodynie • OLX.pl WWW.OLX.PL Cena za sztukę!! Części pochodzą z wersji EU!! Z... Zacisk hamulcowy tył P/L AUDI A6 C6 2.0 2.7 3.0 TDI 2.0 3.2 TFSI Wodynie • OLX.pl WWW.OLX.PL Posiadamy szeroki asortyment części do tego modelu... Przednie tak ,tylne nie podejdą bo mają elektryczny ręczny
dydek1 Opublikowano 21 Lutego 2020 Opublikowano 21 Lutego 2020 372 str ? Witam. Panowie mam tył 288 w stalowym oplocie--robota Deva?? Planuje swap na 330.Jarzma zakupione, rozgladam się za zaciskami z t5 bo o zaciski z s4 b6 ciężka sprawa. Moje pytanie: jak rozwiązać problem z mocowaniem przewodów? (choć słyszałem że pod zacisk od t5 są p&p) Też myślałem o oplocie Jak z montażem recznego na zacisku t5?
Wandej Opublikowano 21 Lutego 2020 Opublikowano 21 Lutego 2020 7 godzin temu, dydek1 napisał: 372 str ? Witam. Panowie mam tył 288 w stalowym oplocie--robota Deva?? Planuje swap na 330.Jarzma zakupione, rozgladam się za zaciskami z t5 bo o zaciski z s4 b6 ciężka sprawa. Moje pytanie: jak rozwiązać problem z mocowaniem przewodów? (choć słyszałem że pod zacisk od t5 są p&p) Też myślałem o oplocie Jak z montażem recznego na zacisku t5? napisz do rs dziadek. Ma idealny patent na przewody.
dydek1 Opublikowano 21 Lutego 2020 Opublikowano 21 Lutego 2020 32 minuty temu, Wandej napisał: napisz do rs dziadek. Ma idealny patent na przewody. Dzięki Andrzeju
sebek1093 Opublikowano 23 Lutego 2020 Opublikowano 23 Lutego 2020 Takie pytanko czy jarzmo TRW BDA632 spasuje się z zaciskami z T5 na 300mm?
sebek1093 Opublikowano 24 Lutego 2020 Opublikowano 24 Lutego 2020 300mm wystarczy. Czyli to jarzmo, zacisk T5, osłona z S4 b6/b7, tarcza S4 b6/b7 i klocek T5? I wszystko hula...?
kkam Opublikowano 24 Lutego 2020 Opublikowano 24 Lutego 2020 Czy zacisk z T5 jest żeliwny? Próbował ktoś montować zacisk alu z phaetona? Powinnien być lżejszy i ma większą średnice tłoczka. Zostaje tylko kwestia mechanizmu ręcznego
dydek1 Opublikowano 24 Lutego 2020 Opublikowano 24 Lutego 2020 A co trzeba wykonać pod montaz recznego na zacisku z t5? P&P
staniek Opublikowano 24 Lutego 2020 Opublikowano 24 Lutego 2020 @kkam T5 jest żeliwny. Kiedyś chciałem zakładać zacisk od phaeton'a i z pewnością dałoby się to zrobić, ale oprócz kwestii ręcznego (Gdzie linka ciągnie w drugą stronę) To i z przewodem też trzeba kombinować po mojemu. Ja dałem spokój i nawet nie kupiłem zacisku na przymiarki. Chyba prościej zrobić 324 na T5
kkam Opublikowano 24 Lutego 2020 Opublikowano 24 Lutego 2020 Godzinę temu, staniek napisał: @kkam T5 jest żeliwny. Kiedyś chciałem zakładać zacisk od phaeton'a i z pewnością dałoby się to zrobić, ale oprócz kwestii ręcznego (Gdzie linka ciągnie w drugą stronę) To i z przewodem też trzeba kombinować po mojemu. Ja dałem spokój i nawet nie kupiłem zacisku na przymiarki. Chyba prościej zrobić 324 na T5 dzieki za info. Mechanizm ręcznego jest dwustronny, można przełożyć z lewego do prawego zacisku. pod koniec tygodnia bede mieć zacisk na przymiarki to wszysto zweryfikuje
Dev Opublikowano 24 Lutego 2020 Opublikowano 24 Lutego 2020 18 minut temu, kkam napisał: dzieki za info. Mechanizm ręcznego jest dwustronny, można przełożyć z lewego do prawego zacisku. pod koniec tygodnia bede mieć zacisk na przymiarki to wszysto zweryfikuje przełóz sobie tylko dzwignie ze starcy zacisków
sebek1093 Opublikowano 24 Lutego 2020 Opublikowano 24 Lutego 2020 A znacie może jakieś inne oznaczenia jarzm pod 300mm? Lub jakiś inny patent na dobre hamulce na tył? Bo jest problem z kupnem jarzma BDA632
sebek1093 Opublikowano 24 Lutego 2020 Opublikowano 24 Lutego 2020 Mam jeszcze pytanko. Jarzmo z a6 c6 302mm da się połączyć z zaciskiem z T5? I jakie wtedy tarcze do takiego zestawu?
kkam Opublikowano 25 Lutego 2020 Opublikowano 25 Lutego 2020 10 godzin temu, sebek1093 napisał: Mam jeszcze pytanko. Jarzmo z a6 c6 302mm da się połączyć z zaciskiem z T5? I jakie wtedy tarcze do takiego zestawu? Jarzmo z a6 c6 302 jest pod tarczę niewentylowaną. Pasować do niego będzie zacisk od zestawu 288(np od a4 b7 3.0 TDI)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się