kokos Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 Nowe przewody kupujesz za jakies grosze za jakie? no ale czy te przewody się wykorzystuje do produkcji tamtych czy mają służyc tylko jako wzór? Bo po co kupować nowe przewody jeśli mają mi potem leżeć bez sensu to po co szukac taniej,lepiej kupic gotowe???? stare sa tylko na wzor,pewnie jak poszukam to znajde :gwizdanie:
Flyer Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 nie rozumiem tego co napisales kokos... nie kupiles przypadkiem nowych przewodow na wzor ?
siemian Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 nie rozumiem tego co napisales kokos... nie kupiles przypadkiem nowych przewodow na wzor ? nie no ja to rozumiem tak że kokos wymontował przewody, pojechał do tamtych kolesi, oni zrobili mu na wzór w oplocie które potem założył do auta, a te stare (ori) mu zostały
Flyer Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 wydaje mi sie, ze na spocie mowil, ze kupil nowe za 50PLN na wzor - ale moge sie mylic
kokos Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 cos ci sie Michal przeslyszalo.pozyczylem na wzor nowe od Toma ze sklepu ,dorobilem,oddalem a swopje wymienilem ps.cos ok 50 pln to kosztuje jeden
Flyer Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 no to faktycznie zle zapamietalem, jak 100PLN, to faktycznie nie ma sensu wyrzucac kasy w bloto
adamooo Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 dziewczyny kto zainteresowany na przewody hamlcowe w oplocie ? robimy na zamówienie i zbieramy pare osób żeby było taniej..cena na dzień dobry 270zł..im więcej osób tym będzie taniej zamówienia zbieram przez kilka dni potem działamy.. oczywiście cena za przód i tył..b6,b7
siemian Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 duża różnica jest na takich przewodach?
Flyer Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 duża różnica jest na takich przewodach? Dla Ciebie tak, dla Adasia jezdzacego po miescie nie
kokos Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 dziewczyny kto zainteresowany na przewody hamlcowe w oplocie ? robimy na zamówienie i zbieramy pare osób żeby było taniej..cena na dzień dobry 270zł..im więcej osób tym będzie taniej zamówienia zbieram przez kilka dni potem działamy.. oczywiście cena za przód i tył..b6,b7 no najwyzszy czas juz byl :gwizdanie:
Nosb Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 Wyskocze troche z innej beczki. Czy hamulce z A8 4,2 Q podejda do czegos ? Tak na oko wizualnie podobne do B6 w Q.
Dev Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 Wyskocze troche z innej beczki. Czy hamulce z A8 4,2 Q podejda do czegos ? Tak na oko wizualnie podobne do B6 w Q. a do czego chcesz to wrzucić ?
siemian Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 Wyskocze troche z innej beczki. Czy hamulce z A8 4,2 Q podejda do czegos ? Tak na oko wizualnie podobne do B6 w Q. a do czego chcesz to wrzucić ? jak go znam to pewnie do roweru :polew:
Flyer Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 btw - klocek z prawej strony po dotarciu tarcz przestal mi piszczec
Weekendowy Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 Pytanie do ekspertów i/lub osób, które robiły wymianę hamulców Przymierzam się do wymiany hamulców w mojej B6 na większe (przód 288 -> 320 i tył 244 -> 288) i mam jeszcze jedną kwestię do wyjaśnienia. Średnica tłoka w zaciskach pod tarczę 320mm jest o 3mm większa niż w zaciskach pod tarczę 288 (60mm w porównaniu do 57mm). Zdaniem mechanika będzie to powodowało, że pedał będzie brał niżej niż obecnie a szczególnie będzie to odczuwalne w trakcie pierwszego dotknięcia hamulca zanim płyn nie wypełni tłoka. Czy zauważyliście u siebie takie zjawisko? Jeżeli tak to jakie są wasze odczucia z jazdy? JaroD
Flyer Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 Średnica tłoka w zaciskach pod tarczę 320mm jest o 3mm większa niż w zaciskach pod tarczę 288 (60mm w porównaniu do 57mm). Zdaniem mechanika będzie to powodowało, że pedał będzie brał niżej niż obecnie a szczególnie będzie to odczuwalne w trakcie pierwszego dotknięcia hamulca zanim płyn nie wypełni tłoka. ja mam po 6-tloczkow w przednich zaciskach i pompa hamulcowa daje spokojnie rade.
Dev Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 ale z Ciebie niedowiarek, juz Ci to wszystko tlumaczylem przez telefon. Chyba pora zmienic mechanika skoro wygaduje takie glupoty
Weekendowy Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 ale z Ciebie niedowiarek, juz Ci to wszystko tlumaczylem przez telefon. Chyba pora zmienic mechanika skoro wygaduje takie glupoty Może nie niedowiarek, ale po prostu lubię dobrze rozpoznać temat. Obecnie czekam na tarcze, więc mam na to czas. Wiesz, ja tam mechanikiem nie jestem. Znam się na swojej robocie i zakładam, że mechanik zna się na swojej. Weryfikuje po prostu informację otrzymaną od niego. @Devastation: O takim zjawisku dłuższego skoku pedału nie rozmawialiśmy z tego co pamiętam. Rozmawialiśmy o wydajności pompy i czy sobie poradzi z większymi hamulcami. Tak czy siak decyzja o montażu zapadła. Jak dobrze pójdzie to około przyszłego czwartku będę miał okazję się sam przekonać. Dzięki za info Koledzy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się