Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nowe przewody kupujesz za jakies grosze :cool1:

za jakie?

no ale czy te przewody się wykorzystuje do produkcji tamtych czy mają służyc tylko jako wzór? Bo po co kupować nowe przewody jeśli mają mi potem leżeć

bez sensu to po co szukac taniej,lepiej kupic gotowe???? stare sa tylko na wzor,pewnie jak poszukam to znajde :gwizdanie:

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

nie rozumiem tego co napisales kokos... nie kupiles przypadkiem nowych przewodow na wzor ?

Opublikowano

nie rozumiem tego co napisales kokos... nie kupiles przypadkiem nowych przewodow na wzor ?

nie no ja to rozumiem tak że kokos wymontował przewody, pojechał do tamtych kolesi, oni zrobili mu na wzór w oplocie które potem założył do auta, a te stare (ori) mu zostały

Opublikowano

wydaje mi sie, ze na spocie mowil, ze kupil nowe za 50PLN na wzor - ale moge sie mylic

Opublikowano

cos ci sie Michal przeslyszalo.pozyczylem na wzor nowe od Toma ze sklepu ,dorobilem,oddalem a swopje wymienilem

ps.cos ok 50 pln to kosztuje jeden

Opublikowano

no to faktycznie zle zapamietalem, jak 100PLN, to faktycznie nie ma sensu wyrzucac kasy w bloto :wink4:

Opublikowano

dziewczyny kto zainteresowany na przewody hamlcowe w oplocie ? robimy na zamówienie i zbieramy pare osób żeby było taniej..cena na dzień dobry 270zł..im więcej osób tym będzie taniej :kox: zamówienia zbieram przez kilka dni potem działamy..

oczywiście cena za przód i tył..b6,b7

Opublikowano

duża różnica jest na takich przewodach?

Opublikowano

duża różnica jest na takich przewodach?

Dla Ciebie tak, dla Adasia jezdzacego po miescie nie :decayed:

Opublikowano

dziewczyny kto zainteresowany na przewody hamlcowe w oplocie ? robimy na zamówienie i zbieramy pare osób żeby było taniej..cena na dzień dobry 270zł..im więcej osób tym będzie taniej :kox: zamówienia zbieram przez kilka dni potem działamy..

oczywiście cena za przód i tył..b6,b7

no najwyzszy czas juz byl :gwizdanie:

Opublikowano

Wyskocze troche z innej beczki. Czy hamulce z A8 4,2 Q podejda do czegos ? Tak na oko wizualnie podobne do B6 w Q.

Opublikowano

Wyskocze troche z innej beczki. Czy hamulce z A8 4,2 Q podejda do czegos ? Tak na oko wizualnie podobne do B6 w Q.

a do czego chcesz to wrzucić ?

Opublikowano

Wyskocze troche z innej beczki. Czy hamulce z A8 4,2 Q podejda do czegos ? Tak na oko wizualnie podobne do B6 w Q.

a do czego chcesz to wrzucić ?

jak go znam to pewnie do roweru :polew: :polew: :polew::decayed:

Opublikowano

btw - klocek z prawej strony po dotarciu tarcz przestal mi piszczec :)

Opublikowano

Pytanie do ekspertów i/lub osób, które robiły wymianę hamulców

Przymierzam się do wymiany hamulców w mojej B6 na większe (przód 288 -> 320 i tył 244 -> 288) i mam jeszcze jedną kwestię do wyjaśnienia.

Średnica tłoka w zaciskach pod tarczę 320mm jest o 3mm większa niż w zaciskach pod tarczę 288 (60mm w porównaniu do 57mm).

Zdaniem mechanika będzie to powodowało, że pedał będzie brał niżej niż obecnie a szczególnie będzie to odczuwalne w trakcie pierwszego dotknięcia hamulca zanim płyn nie wypełni tłoka.

Czy zauważyliście u siebie takie zjawisko? Jeżeli tak to jakie są wasze odczucia z jazdy?

JaroD

Opublikowano

Średnica tłoka w zaciskach pod tarczę 320mm jest o 3mm większa niż w zaciskach pod tarczę 288 (60mm w porównaniu do 57mm).

Zdaniem mechanika będzie to powodowało, że pedał będzie brał niżej niż obecnie a szczególnie będzie to odczuwalne w trakcie pierwszego dotknięcia hamulca zanim płyn nie wypełni tłoka.

ja mam po 6-tloczkow w przednich zaciskach i pompa hamulcowa daje spokojnie rade.

Opublikowano

ale z Ciebie niedowiarek, juz Ci to wszystko tlumaczylem przez telefon. Chyba pora zmienic mechanika skoro wygaduje takie glupoty

Opublikowano

ale z Ciebie niedowiarek, juz Ci to wszystko tlumaczylem przez telefon. Chyba pora zmienic mechanika skoro wygaduje takie glupoty

Może nie niedowiarek, ale po prostu lubię dobrze rozpoznać temat. Obecnie czekam na tarcze, więc mam na to czas.

Wiesz, ja tam mechanikiem nie jestem. Znam się na swojej robocie i zakładam, że mechanik zna się na swojej. Weryfikuje po prostu informację otrzymaną od niego.

@Devastation: O takim zjawisku dłuższego skoku pedału nie rozmawialiśmy z tego co pamiętam. Rozmawialiśmy o wydajności pompy i czy sobie poradzi z większymi hamulcami.

Tak czy siak decyzja o montażu zapadła. Jak dobrze pójdzie to około przyszłego czwartku będę miał okazję się sam przekonać.

Dzięki za info Koledzy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...