siemian Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 no to czekam na info :decayed:
Dev Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 kiedy zmieniales plyn i przewody ?
siemian Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 kiedy zmieniales plyn i przewody ? płyn przy ostatniej wymianie klocków czyli z 3-4 miesiace temu bo ostatnio mało jezdze. Przewody... hmmm chyba nie były wymieniane
Dev Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 sprawdz czy nie puchna, wymiana plynu powinna nastepowac po kazdym mocnym upaleniu hamulcow
siemian Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 sprawdz czy nie puchna, wymiana plynu powinna nastepowac po kazdym mocnym upaleniu hamulcow hmmm... no przecież nie będe co drugi dzień zmieniał płynu... :mysli:
Flyer Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 siemian, zainwestuj poki co w przewody w oplocie i porzadne tarcze. nie pchalbym sie w heble od RS'a, chyba, ze masz za duzo kasy...
siemian Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 siemian, zainwestuj poki co w przewody w oplocie i porzadne tarcze. nie pchalbym sie w heble od RS'a, chyba, ze masz za duzo kasy... heh z kasą ostatnio średnio jak u większości chyba... No to chyba tak zrobie. Wymienie przewody na takie w stalowym oplocie, po zimie wymienie na lepsze tarcze (devastation- jakie??) i będe próbował....[br]Dopisany: 18 Październik 2010, 14:18_________________________________________________ dziewczyny kto zainteresowany na przewody hamlcowe w oplocie ? robimy na zamówienie i zbieramy pare osób żeby było taniej..cena na dzień dobry 270zł..im więcej osób tym będzie taniej zamówienia zbieram przez kilka dni potem działamy.. oczywiście cena za przód i tył..b6,b7 Adamooo ja jestem chętny, tyle że pytanie było do dziewczyn to zadaj teraz do mężczyzn to odpowiem
David Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 ja tez bym sie pisal na te przewody
Dev Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 sprawdz czy nie puchna, wymiana plynu powinna nastepowac po kazdym mocnym upaleniu hamulcow hmmm... no przecież nie będe co drugi dzień zmieniał płynu... :mysli: i tutaj moze byc problem z hamowaniem, płyn dostaje po du...ie i tym samym przewody :mysli: na razie zmieniaj na oplot montuj na przód Otto Zimmermanny 345/30mm + Ferodo DS Performance FDS1629 :good: no i podstawowa sprawa szukaj tyłu 300/20mm :good: a jak i to rozpierd....isz wówczas pozostaje Ci komplet od RS-a :polew: :polew:
Wąski Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 siemian, zainwestuj poki co w przewody w oplocie i porzadne tarcze. nie pchalbym sie w heble od RS'a, chyba, ze masz za duzo kasy... lub cegłówkę pod pedał gazu
adamooo Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 ok to mamy 6 chętnych więc można już coś ponegocjować
Dev Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 witam kilka dni temu miałem wątpliwa przyjemnośc montazu klocków i tarcz Ate, co prawda nie do audi ale do auta grupy VAG przednie tarcze i zaciski były od S3-ki 345mm, niestety nie udało sie załatwic tylnych zacisków na 310mm tarcze musielismy zadowolic sie tarczami od skody oktavii RS 282mm ale nie o to tutaj chodzi gośc zazyczył sobie montaz takich właśnie komponentów stanowczo odmówiłem, argumentując ze to sie krzywi, piszczy, trzeszczy, wyje, pierdzi.... nie poskutkowało gośc sie uparł bo naczytał sie w fachowej literaturze (tak twierdził) jakie to bardzo dobre sa hamulce nie było wyjścia, wrzucilismy, a wygladało to tak: przód: tył: montaz był w zeszły poniedziałek, Koleś zrobił ok 800 km po tym wszystkim przyjechal do mnie z obrazona mina i stwierdził ze spierdol....em mu montaż wsiadłem do auta i sie kawałek przejechałem.... przy hamowaniu z 80km/h o mało mi rąk nie połamało gośc chciał abym mu zwrócił kase za tarcze i klocki, albo montował nowe do tego stwierdził ze montaz odbyl sie w sposób nieprawidłowy bo tarcze nie sa gładkie ale całe chropowate odmówiłem jakiejkolwiek reklamacyjnej pracy przy hamulcach facet wsciekły powiedział ze spotkamy sie w sądzie wsiadł w auto i odjechał bo tym wszystkim co usłyszałem krew mnie zalała ocene pozostawiam Kolegom
Stichy Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 To ja tez poprosze zestaw z oplotem jak jeszcze mozna
siemian Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 no czyli era Ate dobiegła definitywnie końca... Dobrze wiedzieć. Czas zmienić producenta...
Flyer Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 Moze Pan nie dotarl porzadnie tarcz :gwizdanie:
Dev Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 szczerze mówiąc to nie wiem dlaczego tak sie dzieje miesiac temu montowałem tarcze i klocki Ate do renault megan gośc zrobił 3000km i zrobiła sie masakra, tak napierda....ło ze nie mozna było zapanowac nad kierownicą po wymianie na Bosch-a cisza i spokój Fota uwzglednił reklamacje i oddał kase, reklamacji musza miec tysiace i nic sobie z tego nie robią ostatnio z ciekawosci poszedłem na szkolenie Ate, gosc od Foty chyba z centrali powiedział wiele ciekawych rzeczy potem zaczeły sie pytania, takie i inne, zwykle techniczne ja tez zadałem jedno pytanie na które gośc przewrócił oczyma, i nie odpowiedział a brzmiało tak: ... dlaczego te Wasze cudowne tarcze gną sie jak papier i jest tyle reklamacji...?
siemian Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 Moze Pan nie dotarl porzadnie tarcz :gwizdanie: ja dotarłem a mam całe krzywe... :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:
Flyer Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 Ty jestes poza skala siemian
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się