Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

takie są moje odczucia. Nawet zastanawiałem się czy napewno wszystko jest ok. z tamtymi zaciskami bo róznicy nie czuje, ale wszystko wygląda na OK.

No to kurde ciekawe. Docieram swój przód, i będę montował tył ten co mam 288 i zobaczę jak to się będzie miało do hamowania.

A wspomniałeś o stabilizatorach... Ty masz od RSa?

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

z tyłu też mam 288... przy 300mm tarcza jest wentylowana, przy 288 nie... może Siemian za mało na rekawie jeździsz :decayed: i sie nie ma jak zagrzać ;-)

ja będe się zastanawiał czy robić tył na 300 czy nie. Chyba że niedługo będziemy robili upgrade a`la S4 b8 345/330 ;)

Opublikowano

z tyłu też mam 288... przy 300mm tarcza jest wentylowana, przy 288 nie... może Siemian za mało na rekawie jeździsz :decayed: i sie nie ma jak zagrzać ;-)

ja będe się zastanawiał czy robić tył na 300 czy nie. Chyba że niedługo będziemy robili upgrade a`la S4 b8 345/330 ;)

To może tył mu dobrze nie bierze skoro potrafi zagotować 345mmm z przodu? :mysli:

To jest kawał metalu do zagrzania, więc wg mnie gdzieś jest problem :confused4:

Opublikowano

ale że grzeje 345 a 300 nie? to coś jest nie teges...

Nie wiem jakie jest rozłożenie siły hamowania ale przód pewnie ma z 65% Więc wiadomo bardziej dostaje po d*pie. Ale mocny tył powinien odciążyć przód :confused4:

Opublikowano

na ile sie znam albo nie to Siemian ma zapowietrzony tyl

zmienialem ostatnio w B6 tyl na 300mm a jezdzilem autem przed i po

wlasciciel auta i ja osobiscie stwierdzilismy ze hamulce sa zdecydowanie lepsze

Siemian pakuj 330mm na tyl jak Ci 300mm malo

Opublikowano

pakuj 330mm na tyl jak Ci 300mm malo

:shocked: :shocked: :shocked:

NIe no niedługo to spadochron pozostanie :polew:[br]Dopisany: 11 Kwiecień 2011, 22:02_________________________________________________

na ile sie znam albo nie to Siemian ma zapowietrzony tyl

zmienialem ostatnio w B6 tyl na 300mm a jezdzilem autem przed i po

wlasciciel auta i ja osobiscie stwierdzilismy ze hamulce sa zdecydowanie lepsze

Siemian pakuj 330mm na tyl jak Ci 300mm malo

Sprawdzić i odpowietrzyć na pewno nie zaszkodzi. Koszt niewielki a może warto :mysli:

Opublikowano

a jak 330mm bedzie mu malo

tp pozostanie tylko rzut kotwica

Opublikowano

koledzy co powiecie o firmie Textar? myślę tutaj o klockach (nr 23950 203 0 5) i tarczach (nr 98200 1439 0 1) pod hamulce 345mm

klocki kiedyś próbowałem i mogę być jak za takie pieniądze.

klocki w detalu to cena 345zl/kpl natomiast same tarcze to koszt 690zl/kpl...wiec za nie takie małe pieniądze :cool1:

Opublikowano

na ile sie znam albo nie to Siemian ma zapowietrzony tyl

zmienialem ostatnio w B6 tyl na 300mm a jezdzilem autem przed i po

wlasciciel auta i ja osobiscie stwierdzilismy ze hamulce sa zdecydowanie lepsze

Siemian pakuj 330mm na tyl jak Ci 300mm malo

też o tym myslałem czy nie jest przypadkiem zapowietrzony.

Ale z moich obserwacji wynika:

przy 288/245 po paru mocniejszych hamowaniach świeci wszystko i nie hamuje (przód zaczyna świecić pierwszy)

przy 320/245 dużo lepsze hamowanie, (przód i tył zaczyna świecić pózniej ale raczej równocześnie)

przy 345/245 miazga jeśli chodzi o hamowanie (tył świeci, nad przodem trzeba popracować)

przy 345/288 zauważalna poprawa na śliskiej nawierzchni- np. asfalt z piachem (przód i tył świeci i dymi aż miło ale trzeba się postarać- dopiero dwa razy u mnie świeciły)

przy 345/300 skuteczność moim zdaniem porównywalna ale tyłu jeszcze nie zaświeciłem, przód dymi co chwile ale nie świeci

pozdro

Opublikowano

odpowietrz jeszcze raz tyl

metode podawalem na forum[br]Dopisany: 12 Kwiecień 2011, 07:17_________________________________________________

Chyba że niedługo będziemy robili upgrade a`la S4 b8 345/330 ;)

ogarnalem 330mm na tyle w B6

pomine tutaj przod 360mm..

Opublikowano

niedługo będzie nowa moda.... niedawno szałem był chiptuning i osiągi 0-100 km/h... niedługo będzie breaktuning i czasy 100-0 :good:

Opublikowano

niedługo będzie nowa moda.... niedawno szałem był chiptuning i osiągi 0-100 km/h... niedługo będzie breaktuning i czasy 100-0 :good:

ale wg mnie dobry kierunek co niektórzy by wybrali. Bo tego nie dałoby się sprzedawać na allegro po 50zł i pisac że hebluje jak na spadochronie,

Opublikowano

moim zdaniem to też dobry kierunek... a nie tylko dowala się koksu... po 250 KM a hamulce 288mm czy jak ostatnio czytałem w którymś z magazynów gdzie przedstawiają zabawki tuningowe... w Golfie MK IV było chyba 270 KM a hamulce 312/248mm :wallbash: :wallbash:

Opublikowano

moim zdaniem to też dobry kierunek... a nie tylko dowala się koksu... po 250 KM a hamulce 288mm czy jak ostatnio czytałem w którymś z magazynów gdzie przedstawiają zabawki tuningowe... w Golfie MK IV było chyba 270 KM a hamulce 312/248mm :wallbash: :wallbash:

Wiesz czasami i 312 wystarczy jak jest dobry klocek golf nie jest dużym i ciężkim autem. Moc silnika tez nie o wszystkim świadczy. Bo takie audi b6 w avancie w klekocie i jeszcze w Q z kompletem osób to sporo juz waży i te 288 to jest za mało. I czasami trzeba było butami hamować.

Opublikowano

wiesz MK IV z dobrym motorkiem też wazy ponad 1400 kg także jest co hamować...

Jak wstawiłem kiedyś Golfa V na wagę przy 1.6 zobaczyłem ponad 1300 kg.

Opublikowano

Panowie czy przy hamulcach 345mm wejdą 17", zależało by mi na ori felgach.

Czy zimowe opony 17" można nabyć w jakiejś rozsądnej cenie ? Ewentualnie mógłbym zostać przy 18" na zime ale wtedy opona pewnie kosmicznie droga..?

Opublikowano

Panowie czy przy hamulcach 345mm wejdą 17", zależało by mi na ori felgach.

Czy zimowe opony 17" można nabyć w jakiejś rozsądnej cenie ? Ewentualnie mógłbym zostać przy 18" na zime ale wtedy opona pewnie kosmicznie droga..?

Kolego nie każda 17" wchodzi na 345mm,

A co do cen opon to allegro prawdę Ci powie :szukaj:.

Opublikowano

Z tego co wiem (bo też zmieniam hamulce) oryginalne 17stki na 345mm wchodza... pod warunkiem ET 45 i mniejsze...czytaj 43,35,29 itp

Opublikowano

Wiesz czasami i 312 wystarczy jak jest dobry klocek golf nie jest dużym i ciężkim autem. Moc silnika tez nie o wszystkim świadczy. Bo takie audi b6 w avancie w klekocie i jeszcze w Q z kompletem osób to sporo juz waży i te 288 to jest za mało. I czasami trzeba było butami hamować.

przy 312mm problemem moze byc grubosc tarczy - 20mm. raz czy dwa mozna z duzej predkosci przyhamowac ale szybko zlapie wysoka temperature i sie hamulce skoncza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...