Dev Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 szukam jednego takiego ustroństwa, jak widac na focie jedno jest uszkodzone ma moze ktos jedna sztukę wolną ???
kileeer Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 szukam jednego takiego ustroństwa, jak widac na focie jedno jest uszkodzone ma moze ktos jedna sztukę wolną ??? a co to jest?
Dev Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 :polew: :polew: :polew: :polew: specjalnie nie napisałem co to jest, bo tylko osoba która rozbierała tylny zacisk bedzie wiedziała i sie do mnie odezwie :wink4: :wink4: jest to pierscien Seegeer-a do otworów, pierscien ten blokuje wkład od recznego w tylnym zacisku
Dev Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 nie, spokojnie kupilem tylne zaciski 288mm i przy demontazu jeden pierscien pekl
kileeer Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 :polew: :polew: :polew: :polew: specjalnie nie napisałem co to jest, bo tylko osoba która rozbierała tylny zacisk bedzie wiedziała i sie do mnie odezwie :wink4: :wink4: jest to pierscien Seegeer-a do otworów, pierscien ten blokuje wkład od recznego w tylnym zacisku i dlatego ja nie czepiam się rozbierania takich rzeczy a ze starych (245mm) nie pasuje?
mgtan Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 nie, spokojnie kupilem tylne zaciski 288mm i przy demontazu jeden pierscien pekl :cool1:
cabriofan Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 [br]Dopisany: 04 Maj 2011, 16:43_________________________________________________Tomik dostałem info od dystrybutora O.Z. Różnica 30pln na całosci,a z allegro juz mam załatwione-Jutro wyslą odpowiedni zestaw do A4 .Jeszcze raz dzięki
kileeer Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 [br]Dopisany: 04 Maj 2011, 16:43_________________________________________________Tomik dostałem info od dystrybutora O.Z. Różnica 30pln na całosci,a z allegro juz mam załatwione-Jutro wyslą odpowiedni zestaw do A4 .Jeszcze raz dzięki oby te z allegro nie były jakieś podróby... :gwizdanie:
kkam Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 Czy przy wymianie tylnych hamulców trzeba dawać nowe śruby którymi są przykręcone jarzma? wymieniłem u siebie hamulce na 288, i po przejechaniu około 800 km odkręciła mi się jedna śruba. Jak wymieniałem hamulce to przykręciłem bardzo mocne te śruby
kileeer Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 Czy przy wymianie tylnych hamulców trzeba dawać nowe śruby którymi są przykręcone jarzma? wymieniłem u siebie hamulce na 288, i po przejechaniu około 800 km odkręciła mi się jedna śruba. Jak wymieniałem hamulce to przykręciłem bardzo mocne te śruby one powinny być skręcane na klej :gwizdanie:
kileeer Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 a przednie też na klej?? Przednie chyba nie... nie pamiętam. Ale np śruby od półosi skręcałem na klej tak jak były.
kkam Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 ten klej można kupić w zwykłym sklepie motoryzacyjnym? dużo tego kleju się daje?
kileeer Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 ten klej można kupić w zwykłym sklepie motoryzacyjnym? dużo tego kleju się daje? Ja kupowałem w zwykłym sklepie motoryzacyjnym... jego daje się dosłownie kropelkę. to jest taka małą tubka a klej jest niebieskawy
czarny Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 bo własnie mi sie przednie tez odkręciły a żeby było śmieszniej jade 100 km/h w gdyni nagle hamuje jeb cos walneło zjezdzam na parking felga przeryta śruby brak i jestem w czarnej d*pie dobrze ze w aso mi sprzedali jedna musiałem ich wybłagać. ale od tamtej pory dokręciłem i sie trzymają :mysli:
kileeer Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 bo własnie mi sie przednie tez odkręciły a żeby było śmieszniej jade 100 km/h w gdyni nagle hamuje jeb cos walneło zjezdzam na parking felga przeryta śruby brak i jestem w czarnej pupie dobrze ze w aso mi sprzedali jedna musiałem ich wybłagać. ale od tamtej pory dokręciłem i sie trzymają :mysli: kup ten klej bo trochę niebezpiecznie
Dev Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 ten klej jest tam potrzebny jak wrzód na du...pie :wallbash: :wallbash: fryce poszli na skróty, dali gów...nianą śrube na gwincie 10X1.25 i im sie to wszystko zaczeło rozkrecac co jest dobre do zacisku 245 ale nie 288 czy nawet 300mm gwint w jarzmie i na śrubie powinien byc czysty, suchy i bardzo mocno dokrecony (90Nm) a jak juz ktos sie mocno uprze to te sruby mogą byc skrecane na cos takiego: http://allegro.pl/loctite-243-do-gwintow-50-ml-i1585858280.html smar powoduje to ze gwint mozna łatwo "przekręcic" a ten płyn to uniemożliwia oraz ułatwia pozniejszy demontaż
kileeer Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 ten klej jest tam potrzebny jak wrzód na du...pie :wallbash: :wallbash: fryce poszli na skróty, dali gów...nianą śrube na gwincie 10X1.25 i im sie to wszystko zaczeło rozkrecac co jest dobre do zacisku 245 ale nie 288 czy nawet 300mm gwint w jarzmie i na śrubie powinien byc czysty, suchy i bardzo mocno dokrecony (90Nm) a jak juz ktos sie mocno uprze to te sruby mogą byc skrecane na cos takiego: http://allegro.pl/loctite-243-do-gwintow-50-ml-i1585858280.html smar powoduje to ze gwint mozna łatwo "przekręcic" a ten płyn to uniemożliwia oraz ułatwia pozniejszy demontaż Nic z tym już nie zrobimy... śruba jaka jest taka już musi być. Ja tam będę skręcał na klej mi tak raczej już tego nie będę rozbierał a przynajmniej będę spokojnie sobie jeździł :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się