Hubertus162 Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 od jakiegoś czasu gdy silnik jest rozgrzany nie zależnie od obrotów zapala się olejarka. zmierzyłem ciśnienie i wynosi przy 2tys 2.2 bar przy 3tys 3 bar na wolnych obrotach 0.5 bara. Jak sądzicie czy to dobre ciśnienie czy jest za niskie? Ma ktoś może jakiś schemat ile powinno wynosić ciśnienie?
Dev Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 pompa siada, na Twoim miejscu zająłbym sie jak najszybciej na jakim oleju jezdzisz ?
Dev Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 silnik pracuje normalnie ? nic nie stuka, nic nie puka ?
Hubertus162 Opublikowano 9 Lutego 2012 Autor Opublikowano 9 Lutego 2012 silnik pracuje poprostu źle na postoju trzęsie co kilkanaście sekund rzuci nim tak mocniej. ogulnie coś w nim gluglota z przodu silnika podejrzewam pompe wspomagania ale nie jestem pewny ta olejarka zapala się bardzo rzadko i z reguły po 3 piknięciach gaśnie
Dev Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 rozbieraj miske, i ściągaj pompe bo bedziesz miec problem na pare tysięcy
romeo22ster Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 rozbieraj miske, i ściągaj pompe bo bedziesz miec problem na pare tysięcy kolega tu ma racje rozbieraj puki pora bo potem bedzie płacz i spore koszty.
Hubertus162 Opublikowano 9 Lutego 2012 Autor Opublikowano 9 Lutego 2012 panowie jak uważacie czy silnik może z tego powodu pracować tak jak pisałem?
longerooo Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 no tak:) jeszcze trochę i się zatrze:)
Xsystoff Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 0.5 bara to praktycznie minimalne cisnienie pracy Jeszcze troche i bedzie trzeba szukac nowego silnika na allegro
Hubertus162 Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Opublikowano 10 Lutego 2012 Dowiedziałem się że jest w pompie taka sprężynka która odpowiada za to ciśnienie oleju jak myślicie czy dało by sie w niej coś przestawić żeby podnieś ciśnienie?
Dev Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 ta sprezyna jest na kanale przelewowym i nie ma mozliwosci aby sie zawiesiła w pozycji otwartej
Hubertus162 Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Opublikowano 10 Lutego 2012 a gdyby coś pod nią podłożył żeby była ciaśniejsza ciśnienie nie było by większe???
Hubertus162 Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Opublikowano 10 Lutego 2012 piszesz o tej sprężynce z kulką tak? Za co ona odpowiada? na jakiej zasadzie działa?
domjenick Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 Ma ktoś może jakiś schemat ile powinno wynosić ciśnienie?
Dev Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 w pompie sa dwa kanały, w jednym jest spręzynka z kulką drugim kanałem idzie olej do filtra gdy cisnienie przekroczy ustaloną wartośc kulka sie cofa i odsłania drugi kanał cisnienie wówczas zostanie na okreslonym stałym poziomie
Hubertus162 Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Opublikowano 10 Lutego 2012 czyli wchodzi w gre tylko wymiana pompy czy tak? jakie ten silnik powinien miedź ciśnienie na wolnych obrotach? ciśnienie 4bary przy 2tys nie jest zbyt duze?
Dev Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 0.4 MPa powienien miec przy 2000obr/min na wolnych 0.14-0.16 MPa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się