Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Po ilu km Wam łapie temperaturę silnik benzynowy? ;)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Chciałbym się upewnić czy dobrze samochód mi łapie temperaturę? Niecały tydzień temu wymieniłem termostat na wahlera i przy tych dzisiejszych temperaturach łapie mi po około 6-8 km pełne 90st. Pytam, ponieważ przed OOOO miałem honde civic z silnikiem 1.4 i tam łapała mi po 3-4 km ;) a mój brat z kolei ma passata b5 z silnikiem 2.3 vr5 i mu łapie zaraz po 2-3 km ;)) od czego to zależy? Zmieniłem na kijowy termostat? Jak się już nagrzeje to trzyma mi super 90st na blacie ;)

Opublikowano

Mi na zegarach 90*C łapie gdzieś po 7-8km, zależy od tego jak jadę i jaka jest temp, ale na klimatroniku 90*C mam po 5-6km :kox:

Opublikowano

U mnie 90 na blacie pojawia się po około 6-8 km w zależności od stylu jazdy, ale przeważnie na zimnym delikatnie :)

Opublikowano

90 stopni 2.4 V6, po około 5 - 6 km

Opublikowano

90*C po 5-6 km nie przekraczając 1800 obr :cool1:

Opublikowano

Dokładnie 8km temp. otoczenia -25 , jazda 50 na 4 biegu

W lato około 3km

Opublikowano

90*C po 5-6 km nie przekraczając 1800 obr :cool1:

Chcesz powiedzieć że zamulasz silnik aż do 5 biegu ?

Ekonomiczna jazda to to nie jest.

Mój łapie 90C na klimat. po ok 6-7km

Opublikowano

Teraz zima jak były mrozy to miałem 90 po około 6 km, latem około 3 km. Zmiana biegów przy 3000obr. Jazda ze stałą 50km/h 1800obr na 4 biegu.

Opublikowano

Mi przy -18 po nocce 90 na blacie wskakuje dopiero po 9km jazdy :mysli: Za to wnętrze grzje się dość szybko.

Jazda bez korków, bez zamulania ale i bez pałowania, klimatronik ustawiony na na 19,5st , nawiew obniżam do 3/4 kresek - chyba wszystko ok ?

Opublikowano

Grzesiu u mnie jest tak samo dlatego dziwi mnie, że u chłopaków tak szybko staje na 90stp.... Może mamy coś nie tak? Ale tak jak pisaliśmy wcześniej ssanie ładnie łapie, nagrzewa się ładnie... Może mój błąd jest w tym, że nie wchodze na wyższe obroty jak 3000 od razu bo wiadomo turbo ale Fr0styyy. też pisze że po 6km mu łapie.

Opublikowano

U mnie po 5-6km ale zalezy to od temp otoczenia

Opublikowano

Grzesiu u mnie jest tak samo dlatego dziwi mnie, że u chłopaków tak szybko staje na 90stp.... Może mamy coś nie tak? Ale tak jak pisaliśmy wcześniej ssanie ładnie łapie, nagrzewa się ładnie... Może mój błąd jest w tym, że nie wchodze na wyższe obroty jak 3000 od razu bo wiadomo turbo ale Fr0styyy. też pisze że po 6km mu łapie.

Niby dolny wąż nie robi się ciepły czyli termostat raczej trzyma, a w ciemno to go na 100% nie będę wymieniał bo nie kosztuje mało :gwizdanie:

Opublikowano

Dokładnie. A tym bardziej, że rok temu wymieniałem i cena mnie pogarbiła :shocked:

Opublikowano

Moim zdaniem u ciebie wszystko jest ok. U mnie jest podobnie. Wyniki oczywiście mogą być różne, zależy od wielu czynników (czy auto garażowane, temp zewnętrzna, styl jazdy itp).

Opublikowano

90*C po 5-6 km nie przekraczając 1800 obr :cool1:

Chcesz powiedzieć że zamulasz silnik aż do 5 biegu ?

Ekonomiczna jazda to to nie jest.

Mój łapie 90C na klimat. po ok 6-7km

Multitronic panie, multitronic :D A drogę do szkoły mam praktycznie bez żadnego ruchu więc wystarczy się rozpędzić i jechać cały czas 50 km/h ;P

Opublikowano

U mnie 90 na zegarach pokazuje po przejechaniu około 5km. Silnik 3,0 V6 ASN

Opublikowano

Multitronic panie, multitronic :D A drogę do szkoły mam praktycznie bez żadnego ruchu więc wystarczy się rozpędzić i jechać cały czas 50 km/h ;P

aaaa nie mam pytań :P

z tym turbo niema co przesadzać, na zimnym silniku do 3000rpm spokojnie możecie kręcić, byle by powoli gaz wciskać a nie but w podłoge, szybciej się silnik zagrzeje, już było to omawiane na forum, jak w zimie wciskać gaz :wink4:

Opublikowano

W mrozy niestety ale 90*C jest dopiero po 6-7km z kilkuminutowym odsniezaniem na odpalonym silniku :( 1.8 lapie temperature tragicznie wolno (mimo termostaty Wahlera), na tym samym dystansie rzedowa szostka BMW potrzebuje tylko 2km i jest 90*C, a rekordzista jest Colt 2.0, koncze odsniezac i po 500m jest juz 90*C.

Opublikowano

W mrozy niestety ale 90*C jest dopiero po 6-7km z kilkuminutowym odsniezaniem na odpalonym silniku :( 1.8 lapie temperature tragicznie wolno (mimo termostaty Wahlera), na tym samym dystansie rzedowa szostka BMW potrzebuje tylko 2km i jest 90*C, a rekordzista jest Colt 2.0, koncze odsniezac i po 500m jest juz 90*C.

Colt chyba nawet trochę za szybko, oglądałem kiedyś Golfa diesel'a który nagrzewał się w 5min. na postoju, do ilu nie wiem bo wskazówka nic nie wskazywała ale z nawiewu aż parzyło .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...