kiślo Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Witam. Chciałbym się upewnić czy dobrze samochód mi łapie temperaturę? Niecały tydzień temu wymieniłem termostat na wahlera i przy tych dzisiejszych temperaturach łapie mi po około 6-8 km pełne 90st. Pytam, ponieważ przed OOOO miałem honde civic z silnikiem 1.4 i tam łapała mi po 3-4 km a mój brat z kolei ma passata b5 z silnikiem 2.3 vr5 i mu łapie zaraz po 2-3 km ) od czego to zależy? Zmieniłem na kijowy termostat? Jak się już nagrzeje to trzyma mi super 90st na blacie
Maxcudo Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Mi na zegarach 90*C łapie gdzieś po 7-8km, zależy od tego jak jadę i jaka jest temp, ale na klimatroniku 90*C mam po 5-6km
michal.m Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 U mnie 90 na blacie pojawia się po około 6-8 km w zależności od stylu jazdy, ale przeważnie na zimnym delikatnie
Fr0styyy. Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 90*C po 5-6 km nie przekraczając 1800 obr
maniek598 Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Dokładnie 8km temp. otoczenia -25 , jazda 50 na 4 biegu W lato około 3km
kicker Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 90*C po 5-6 km nie przekraczając 1800 obr Chcesz powiedzieć że zamulasz silnik aż do 5 biegu ? Ekonomiczna jazda to to nie jest. Mój łapie 90C na klimat. po ok 6-7km
serko Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Teraz zima jak były mrozy to miałem 90 po około 6 km, latem około 3 km. Zmiana biegów przy 3000obr. Jazda ze stałą 50km/h 1800obr na 4 biegu.
grzes1150 Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Mi przy -18 po nocce 90 na blacie wskakuje dopiero po 9km jazdy Za to wnętrze grzje się dość szybko. Jazda bez korków, bez zamulania ale i bez pałowania, klimatronik ustawiony na na 19,5st , nawiew obniżam do 3/4 kresek - chyba wszystko ok ?
Onkel Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Grzesiu u mnie jest tak samo dlatego dziwi mnie, że u chłopaków tak szybko staje na 90stp.... Może mamy coś nie tak? Ale tak jak pisaliśmy wcześniej ssanie ładnie łapie, nagrzewa się ładnie... Może mój błąd jest w tym, że nie wchodze na wyższe obroty jak 3000 od razu bo wiadomo turbo ale Fr0styyy. też pisze że po 6km mu łapie.
Szarik Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 U mnie po 5-6km ale zalezy to od temp otoczenia
grzes1150 Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Grzesiu u mnie jest tak samo dlatego dziwi mnie, że u chłopaków tak szybko staje na 90stp.... Może mamy coś nie tak? Ale tak jak pisaliśmy wcześniej ssanie ładnie łapie, nagrzewa się ładnie... Może mój błąd jest w tym, że nie wchodze na wyższe obroty jak 3000 od razu bo wiadomo turbo ale Fr0styyy. też pisze że po 6km mu łapie. Niby dolny wąż nie robi się ciepły czyli termostat raczej trzyma, a w ciemno to go na 100% nie będę wymieniał bo nie kosztuje mało :gwizdanie:
Onkel Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Dokładnie. A tym bardziej, że rok temu wymieniałem i cena mnie pogarbiła
Labiel Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Moim zdaniem u ciebie wszystko jest ok. U mnie jest podobnie. Wyniki oczywiście mogą być różne, zależy od wielu czynników (czy auto garażowane, temp zewnętrzna, styl jazdy itp).
Fr0styyy. Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 90*C po 5-6 km nie przekraczając 1800 obr Chcesz powiedzieć że zamulasz silnik aż do 5 biegu ? Ekonomiczna jazda to to nie jest. Mój łapie 90C na klimat. po ok 6-7km Multitronic panie, multitronic A drogę do szkoły mam praktycznie bez żadnego ruchu więc wystarczy się rozpędzić i jechać cały czas 50 km/h ;P
powaguspisz Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 U mnie 90 na zegarach pokazuje po przejechaniu około 5km. Silnik 3,0 V6 ASN
kicker Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Multitronic panie, multitronic A drogę do szkoły mam praktycznie bez żadnego ruchu więc wystarczy się rozpędzić i jechać cały czas 50 km/h ;P aaaa nie mam pytań z tym turbo niema co przesadzać, na zimnym silniku do 3000rpm spokojnie możecie kręcić, byle by powoli gaz wciskać a nie but w podłoge, szybciej się silnik zagrzeje, już było to omawiane na forum, jak w zimie wciskać gaz
Xsystoff Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 W mrozy niestety ale 90*C jest dopiero po 6-7km z kilkuminutowym odsniezaniem na odpalonym silniku 1.8 lapie temperature tragicznie wolno (mimo termostaty Wahlera), na tym samym dystansie rzedowa szostka BMW potrzebuje tylko 2km i jest 90*C, a rekordzista jest Colt 2.0, koncze odsniezac i po 500m jest juz 90*C.
kicker Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 W mrozy niestety ale 90*C jest dopiero po 6-7km z kilkuminutowym odsniezaniem na odpalonym silniku 1.8 lapie temperature tragicznie wolno (mimo termostaty Wahlera), na tym samym dystansie rzedowa szostka BMW potrzebuje tylko 2km i jest 90*C, a rekordzista jest Colt 2.0, koncze odsniezac i po 500m jest juz 90*C. Colt chyba nawet trochę za szybko, oglądałem kiedyś Golfa diesel'a który nagrzewał się w 5min. na postoju, do ilu nie wiem bo wskazówka nic nie wskazywała ale z nawiewu aż parzyło .
Xsystoff Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Japonce tak maja, wystarczy ze nie ma durnej wiskozy i juz jest sporo lepiej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się