turzol Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Na filmie pokazana procedura przy wymianie wałka , popychaczy oraz podane momenty dokręcania etc. Bardzo przydatny materiał
Duch^ Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Sama wymiana wałka to luzik jak się nie pourywa śrub w głowicy ale dobranie się do paska rozrządu i go zdjęcie to jest roboty. Widaćna filmie że wstawia wałek ze wzmacnianymi krzywkami tak samo jak szklanki a np federal mogul, ruville itd ma zwykłe tutaj może być pies pogrzebany bo szklanki wzmacniane ale za to wałek jest słabszy co przyczynia się do szybszego zużycia wałka i ponownej awarii jak to ma miejsce w niektórych przypadkach po wymianie z oryginału.
rafcix1221 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Witam, mam kilka pytań odnośnie rozrządu do silnika 1,9tdi AVF. Nie udało mi się znaleźć nigdzie na forum konkretnych odpowiedzi więc postanowiłem napisać, może komuś jeszcze się to przyda Przeczytałem że najlepiej jest kupić oryginalny rozrząd, poszukałem takiego i natknąłem się na to : Rozrząd pompa wody Audi A4 1.9 TDI AVB AWX AVF BKE BRB 038198119A 038121011J www.rozrzad.pl I mam pytanie: czy to jest w 100% oryginalny rozrząd ? Ktoś zamawiał kiedyś w tym sklepie? Ewentualnie czy ktoś mógłby mi podsunąć jakiś zaufany sklep/sprzedawcę? Liczę na waszą pomoc :-)
lucabianco Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Napisz do TOM77 i podaj mu VIN. Będziesz zadowolony
Ponio1767 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Polecam http://a4-klub.pl/kosz-31/all-kompletny-rozrzad-oryginal-220985/ jestem zadowolony
cabanmat Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Z linku z postu autora widać że ori pasek jest Made in P.R.C czyli China
rafcix1221 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Dzieki za odpowiedzi;) napisalem do autora tematu ktory podal Ponio;) mam nadzieje ze bede zadowolony:)
lucabianco Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Z linku z postu autora widać że ori pasek jest Made in P.R.C czyli China Nie wprowadzaj zamieszania, napisane jest Made in E.E.C. czyli w krajach europejskiego związku ekonomicznego, takie jak UK, Niemcy.
Go0fi Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Polecam Ci TOM77, napisz do niego a będzie git
Biszczan Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Witam, mam kilka pytań odnośnie rozrządu do silnika 1,9tdi AVF. Nie udało mi się znaleźć nigdzie na forum konkretnych odpowiedzi więc postanowiłem napisać, może komuś jeszcze się to przyda Przeczytałem że najlepiej jest kupić oryginalny rozrząd, poszukałem takiego i natknąłem się na to : Rozrząd pompa wody Audi A4 1.9 TDI AVB AWX AVF BKE BRB 038198119A 038121011J www.rozrzad.pl I mam pytanie: czy to jest w 100% oryginalny rozrząd ? Ktoś zamawiał kiedyś w tym sklepie? Ewentualnie czy ktoś mógłby mi podsunąć jakiś zaufany sklep/sprzedawcę? Liczę na waszą pomoc :-) 2,5 roku temu kupiłem rozrząd z tej stronki + napinacz alternatora, napinacz klimatyzacji, oraz pasek klimy i alternatora. Wówczas nie było zestawów gdzie poszczególne części były oznaczone znakiem Audi. Wszystko miałem z Ruville i contitech, a cena wynosiła 859zł o ile dobrze pamiętam. Wszystko śmiga do dziś
lisiu1 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 No u mnie tez wałek i szklanki do wymiany, ale mechanik namawia mnie na robotę całego silnika. Mam najechane 380 tys. km i jest to przebieg autentyczny wiec mam pytanie czy robic caly silnik czy wystarczy wymiana wałka, popychaczy i uszczelniaczy?
lukaszooo Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 nie daj sie naciągnąć, jesli to jest ori przebieg to jeszcze nie jest tak duzo. Sprawdz cisnienie na cylindrach jesli jest ok to wymieniaj tylko klawiaturę
audithebest Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 witam koledzy, mam bardzo dziwny odgłos przy odpuszczaniu gazu, taki jakby charczenie... nikt narazie nie jest w stanie mi tego zidentyfikować. Posłuże się tutaj filmikiem który to obrazuje, nie jest mój ale odjaw taki sam, a nie wiem czy nie głosniejszy nawet. Podpowiedzcie prosze co może być tego przyczyną? Może ktoś to już przerabiał? Bardzo prosze o pomoc, gdyz jest to strasznie denerwujące... Dodam że auto chodzi normalnie, nie ma ubytku mocy, dynamicznie się zbiera... tylko ten dźwięk - po prostu psuje prestiż AUDI.
wojtek123 Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 ja miałem takie szuranie jak puszczałem gaz z 1,5 tyś obrotów na biegu 1,2,3 później nie było to juz takie słyszalne połowa awx to ma mechanicy nic na to nie moga poradzić mój zalecił jeździć dalej i się nie martwić zrobiłem z tym dzwiękiem 60 tyś km i nic się nie dzieje śmigało auto jak należy nadal , jak zmieniłem zawór EGR na nowy bo stary przeciekał dźwięk ucichł o połowę
cocoo24 Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 a to nie czasem zwrotne ciśnienie z turbo? ---------- Post dopisany at 21:04 ---------- Poprzedni post napisany at 21:04 ---------- też to mam w awx
raffik Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Mam to w moim AWX od 3 lat od kiedy ją przytargałem z Włoch. U mnie słychać to głośniej a zwłaszcza gdy jadę z górki i na biegu puszczam gaz... Cały czas jeżdżę bez uwag i do tego dźwięku się przyzwyczaiłem.
aromat3k Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Ja mam to samo. I ten dziwiek to jak kolega wyzej napisał zwrotne cisnienie z turbo. Strasznie wk***iajacy dzwiek... od kupna przelecialem moze nie duzo ale 20 tys i nic sie nie dzieje... jak ktos mi kiedys odpisal... podgłoś radio i miej to w d*pie ;D A no i dodam ze wymienilem EGR na nówke... ( 400zl ok dokladnie nie pamietam ) i to nic nie dalo ;D ale egr wymienilem bo sie pocil zbyt mocno juz. Powiedzial mi kiedys taki pewien mechanik ze on przerabial ten sam problem w seacie... i dopiero wymiana na nowe turbo załatwila sprawe. Ja bede wymienial to turbo we wrzesniu bo narazie mam ten dzwiek w d*pie ale wiem jakie to irytujace... no i nowe turbo to juz troche kosztuje
team111 Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 tez tak mam od około 75 tys km i tez nikt nie wie o co chodzi jak przedmówcy pisza przyzwyczaic sie trzeba i tyle albo to turbo wymienic jak pisał aromat3k ale chyba koszt duzy
raffik Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Ja mam to samo. I ten dziwiek to jak kolega wyzej napisał zwrotne cisnienie z turbo. Strasznie wk***iajacy dzwiek... od kupna przelecialem moze nie duzo ale 20 tys i nic sie nie dzieje... jak ktos mi kiedys odpisal... podgłoś radio i miej to w d*pie ;DA no i dodam ze wymienilem EGR na nówke... ( 400zl ok dokladnie nie pamietam ) i to nic nie dalo ;D ale egr wymienilem bo sie pocil zbyt mocno juz. Powiedzial mi kiedys taki pewien mechanik ze on przerabial ten sam problem w seacie... i dopiero wymiana na nowe turbo załatwila sprawe. Ja bede wymienial to turbo we wrzesniu bo narazie mam ten dzwiek w d*pie ale wiem jakie to irytujace... no i nowe turbo to juz troche kosztuje Jak wymienisz tubawkę to daj znać czy ucichło. Pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się