danieltor Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 A czy może ktoś z was posłuchać mojego nagrania?może ktoś ma podobne odglosy http://przeklej.org/file/4Ek3zX/Glos.001.m4a Temat chyba tak bo nikt nie zna odpowiedzi ale problem nadal istnieje problemem jest wypadnięta zaślepka z wałka rozrrządu, 100% , u mnie wszystka ustąpiło po założeniu jej z powrotem, mało tego samochód ciszej chodzi i mniej pali, to zwykła pierdółka taki mały kawałek metalu, który powoduje że olej nie zalewa szklanek popychaczy i dudni, koszt usunięcia usterki żaden, wystarczy zdjąć pokrywę, i sprawdzić, są trzy zaślepki, mechanik powiedział że to normalne w tych silnikach , jeżelisię tego nie usunie , to brak oleju na popychaczach doprowadza do wytarcia szklanek a w konsekwencji do wytarcia wałka rozrządu, a wtedy koszty są o wiele większe. Powodem jest olej typu long life, i wymiana co 30tys, WYSTARCZY ZAŚLEPIĆ OTWORY I WYMIANA OLEJU CO 15 TYS. Temat chyba tak bo nikt nie zna odpowiedzi ale problem nadal istnieje napisałem wyrażnie co jest problemem, sprawdzić zaślepki na wałku rozrządu , mój mechanik nie wziął ani grosza , był zadowolony że sam znalazłem problem, cytuje" czasami waro posłuchać internetowych mechaników", zawiozłem 0.75L, wszyscy są zadowoleni..... nie czekaj aż brak oleju który wylewa sie przez wałek zatrze ci szklanki i wałek. po usunięciu to inne auto, przejeździłem tak 9tys km, oprócz dudnienia komputer pokazywał spalanie 5.4-6.0l/100km, ostatni 1tys po usunięciu usterki pokazuje 4.9-5.3/l/100km. zróbcie to zanim powyciera wam szklanki i wałki I jak ustąpiło dudninie? tak
Blachu Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 danieltor Pisząc "zaślepki z wałka rozrządu" masz na myśli tzw. broki ?
danieltor Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 danieltor Pisząc "zaślepki z wałka rozrządu" masz na myśli tzw. broki ? dokładnie.
lukaszooo Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 przypadek 1 na 100 w innych przypadkach wyciera sie walek.
prezes4reral Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 (edytowane) Czy ktoś może podesłać foto jak wyglądają te broki? Albo dokładnie opisać gdzie się znajdują? Z checia zajrzał bym jak wygląda sytuacja u mnie w silniku Edytowane 23 Lutego 2015 przez prezes4reral
lukaszooo Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/186316-dziwne-odbijanie-w-filtrze-powietrza-19-tdi-avb-avf-awx-bke/?p=3342023 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/186316-dziwne-odbijanie-w-filtrze-powietrza-19-tdi-avb-avf-awx-bke/?p=3819074 W tych 29 stronach zamątu temat wałka został rozgryziony na wszelakie sposoby.
mateusz233 Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 (edytowane) Gdzie mogę znaleźć wymiary krzywek nowego wałka do 1.9? Jeśli używany wałek ma fazkę to mogę być pewny że to ori? Edytowane 23 Lutego 2015 przez mateusz233
turzol Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Gdzie mogę znaleźć wymiary krzywek nowego wałka do 1.9? Jeśli używany wałek ma fazkę to mogę być pewny że to ori? Oryginał ma wybity nr i znaczki Audi/VW
danieltor Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 przypadek 1 na 100 w innych przypadkach wyciera sie walek. ... jestem pewien że 8/10 mechaników do których bym pojechał z tym problemem stwierdziło by wytarcie wałka rozrządu... wtedy można zarobić... na częściach, robociźnie... lekko liczyć byłbym jakieś 3 tys w plecy... komu opłaca się diagnozować wypadnięcie małej pierdołki.... zresztą nawet nie wiadomo ile wziąć za to pieniędzy....
adamusik Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 A jeśli te broki wypadły to nie powinno to się objawić niskim ciśnieniem oleju
marson Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 Tak, jest wtedy spadek ciśnienia oleju ale nie na tyle by lampka się zaświeciła, jak nie podłączysz manometru to o tym nie wiesz.. Przy jezdzie jest to nieodczuwalne, na wolnych obrotach nierówno pracuje i szarpie gozej ruszac. Przy wypadniętych dwuch brokach bez problemu osiągałem 200 km/godz
Buffon Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Przymierzam się do wymiany wałka i mam dylemat gdyż mechanik odradza mi kupno używanego wałka lub nowego ruville itp.Proponuje mi regenerację ori wałka z gwarancją i zapewnia że sporo aut już tak zrobił i jeżdżą bez problemu.Co o tym sądzicie?
C4NC3R Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Jaka metodą uzupełnia wytarte krzywki? Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
grzes283 Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Kiedyś w TuneUp rozmawiałem z ich klientem, który do octavii regenerował u Świątka, akurat polecał. Ja nie słyszałem żadnej pozytywnej opinii o regenerowanym. Natomiast o używkach w dobrym stanie same pozytywy.......no poza deficytem na ten towar.
C4NC3R Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Ja o świątku słyszałem różne opinie, zależy jak im wyszło, ponoć sie poprawili, ale nie chciałbym tego sprawdzać na własnym przykładzie. Zobaczę stan mojego wałka po 13000 km i zdam relacje co jest wart nowy ori wałek.... Jak będzie ładny to wystawiam i kupuje wałek od sdi, jak nie to ładuje albo 2,7BiT, albo 1,8T, w ostateczności 3.0 TDI, a kompletny 1,9 jako igła na alle poleci
grzes283 Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Zawsze to jakieś rozwiązanie. 3.0 mowa o tdi? A nie jest to trafiony silnik? Różne opinie słyszałem ale w większości złe.
lukaszooo Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 (edytowane) Ciężki temat ktoś juz to przerabiał na forum. B6 jest na EDC15 a 3.0 w b7 wychodziło na EDC16 wiec zwykły mechanik tego nie ogarnie. Wymiana rozrządu w 3.0 np. ASB to koszt ok 10 tysięcy, żeby się do niego dostac trzeba albo wyciągać silnik albo skrzynie. Z pozytywnych stron powiem ze te 234km robi robotę mruczy prawie jak benzyna a pali ok 8-9L Edytowane 1 Marca 2015 przez lukaszooo
grzes283 Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Też to słyszałem odnośnie rozrządu,aczkolwiek nigdy nie dociekalem.
C4NC3R Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Tak, 3.0 TDi. Są "trafione" - które teraz silniki nie są? - ale jak miałbym znowu robić 1.9 to już wole zrobić 3.0, no i V6 już brzmi jakoś. Dawce z anglii się ściągnie, albo jakiegoś rozbitka, tam to po cenie złomu chodzi. Na pewno nie kupie żadnego silnika na allegro który już jest wyciągniety z budy. 1
lukaszooo Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Zapomniałem jeszcze dodać ze w tych silnikach wtryski padają przy ok 200 tyś przebiegu. Jest temat o tych silnikach i wypowiadał się gość który w rozrząd i wtryski wsadził ponad 20 tysi czyli 3/4 wartości auta
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się