Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Wałek rozrządu i dziwne dudnienie w obudowie filtra powietrza A4 B6 1.9TDI PD


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A czy może ktoś z was posłuchać mojego nagrania?może ktoś ma podobne odglosy

http://przeklej.org/file/4Ek3zX/Glos.001.m4a

Temat chyba tak bo nikt nie zna odpowiedzi ale problem nadal istnieje

problemem jest wypadnięta zaślepka z wałka rozrrządu, 100% , u mnie wszystka ustąpiło po założeniu jej z powrotem, mało tego samochód ciszej chodzi i mniej pali, to zwykła pierdółka taki mały kawałek metalu, który powoduje że olej nie zalewa szklanek popychaczy i dudni, koszt usunięcia usterki żaden, wystarczy zdjąć pokrywę, i sprawdzić, są trzy zaślepki, mechanik powiedział że to normalne w tych silnikach , jeżelisię tego nie usunie , to brak oleju na popychaczach doprowadza do wytarcia szklanek a w konsekwencji do wytarcia wałka rozrządu, a wtedy koszty są o wiele większe. Powodem jest olej typu long life, i wymiana co 30tys, WYSTARCZY ZAŚLEPIĆ OTWORY I WYMIANA OLEJU CO 15 TYS.

Temat chyba tak bo nikt nie zna odpowiedzi ale problem nadal istnieje

napisałem wyrażnie co jest problemem, sprawdzić zaślepki na wałku rozrządu , mój mechanik nie wziął ani grosza , był zadowolony że sam znalazłem problem, cytuje" czasami waro posłuchać internetowych mechaników", zawiozłem 0.75L, wszyscy są zadowoleni..... nie czekaj aż brak oleju który wylewa sie przez wałek zatrze ci szklanki i wałek. po usunięciu to inne auto, przejeździłem tak 9tys km, oprócz dudnienia komputer pokazywał spalanie 5.4-6.0l/100km, ostatni 1tys po usunięciu usterki pokazuje 4.9-5.3/l/100km. zróbcie to zanim powyciera wam szklanki i wałki

I jak ustąpiło dudninie?

tak

Opublikowano

danieltor

Pisząc "zaślepki z wałka rozrządu" masz na myśli tzw. broki ?

Opublikowano

danieltor

Pisząc "zaślepki z wałka rozrządu" masz na myśli tzw. broki ?

dokładnie.

Opublikowano

przypadek 1 na 100 w innych przypadkach wyciera sie walek.

Opublikowano (edytowane)

Czy ktoś może podesłać foto jak wyglądają te broki?

Albo dokładnie opisać gdzie się znajdują? Z checia zajrzał bym jak wygląda sytuacja u mnie w silniku

Edytowane przez prezes4reral
Opublikowano (edytowane)

Gdzie mogę znaleźć wymiary krzywek nowego wałka do 1.9?

Jeśli używany wałek ma fazkę to mogę być pewny że to ori?

Edytowane przez mateusz233
Opublikowano

Gdzie mogę znaleźć wymiary krzywek nowego wałka do 1.9?

Jeśli używany wałek ma fazkę to mogę być pewny że to ori?

Oryginał ma wybity nr i znaczki Audi/VW

Opublikowano

przypadek 1 na 100 w innych przypadkach wyciera sie walek.

... jestem pewien że 8/10 mechaników do których bym pojechał z tym problemem stwierdziło by wytarcie wałka rozrządu... wtedy można zarobić... na częściach, robociźnie... lekko liczyć byłbym jakieś 3 tys w plecy... komu opłaca się diagnozować wypadnięcie małej pierdołki.... zresztą nawet nie wiadomo ile wziąć za to pieniędzy....

Opublikowano

A jeśli te broki wypadły to nie powinno to się objawić niskim ciśnieniem oleju

Opublikowano

Tak, jest wtedy spadek ciśnienia oleju ale nie na tyle by lampka się zaświeciła, jak nie podłączysz manometru to o tym nie wiesz.. Przy jezdzie jest to nieodczuwalne, na wolnych obrotach nierówno pracuje i szarpie gozej ruszac. Przy wypadniętych dwuch brokach bez problemu osiągałem 200 km/godz

Opublikowano

Przymierzam się do wymiany wałka i mam dylemat gdyż mechanik odradza mi kupno używanego wałka lub nowego ruville itp.Proponuje mi regenerację ori wałka z gwarancją i zapewnia że sporo aut już tak zrobił i jeżdżą bez problemu.Co o tym sądzicie?

Opublikowano

Jaka metodą uzupełnia wytarte krzywki?

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Kiedyś w TuneUp rozmawiałem z ich klientem, który do octavii regenerował u Świątka, akurat polecał. Ja nie słyszałem żadnej pozytywnej opinii o regenerowanym. Natomiast o używkach w dobrym stanie same pozytywy.......no poza deficytem na ten towar.

Opublikowano

Ja o świątku słyszałem różne opinie, zależy jak im wyszło, ponoć sie poprawili, ale nie chciałbym tego sprawdzać na własnym przykładzie.

Zobaczę stan mojego wałka po 13000 km i zdam relacje co jest wart nowy ori wałek.... Jak będzie ładny to wystawiam i kupuje wałek od sdi, jak nie to ładuje albo 2,7BiT, albo 1,8T, w ostateczności 3.0 TDI,

a kompletny 1,9 jako igła na alle poleci

Opublikowano

Zawsze to jakieś rozwiązanie. 3.0 mowa o tdi? A nie jest to trafiony silnik? Różne opinie słyszałem ale w większości złe.

Opublikowano (edytowane)

Ciężki temat ktoś juz to przerabiał na forum. B6 jest na EDC15 a 3.0 w b7 wychodziło na EDC16 wiec zwykły mechanik tego nie ogarnie. Wymiana rozrządu w 3.0 np. ASB to koszt ok 10 tysięcy, żeby się do niego dostac trzeba albo wyciągać silnik albo skrzynie.

Z pozytywnych stron powiem ze te 234km robi robotę mruczy prawie jak benzyna a pali ok 8-9L :)

Edytowane przez lukaszooo
Opublikowano

Też to słyszałem odnośnie rozrządu,aczkolwiek nigdy nie dociekalem.

Opublikowano

Tak, 3.0 TDi. Są "trafione" - które teraz silniki nie są? - ale jak miałbym znowu robić 1.9 to już wole zrobić 3.0, no i V6 już brzmi jakoś.

Dawce z anglii się ściągnie, albo jakiegoś rozbitka, tam to po cenie złomu chodzi.

Na pewno nie kupie żadnego silnika na allegro który już jest wyciągniety z budy.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Zapomniałem jeszcze dodać ze w tych silnikach wtryski padają przy ok 200 tyś przebiegu. Jest temat o tych silnikach i wypowiadał się gość który w rozrząd i wtryski wsadził ponad 20 tysi czyli 3/4 wartości auta :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...