radeek9 Opublikowano 9 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2017 Dnia 6.07.2017 o 18:58, ŁukaszPłock napisał: dźwięk po wymianie wałka i szklanek. To stukanie słyszalne na filmie to już coś innego na żywo słychać jak gdyby coś pukało o coś innego przy samym filtrze cisza. nie wiem, może ja juz jestem przewrażliwiony, ale albo faktycznie tylko na filmiku tak słychać a odgłos idzie z czego innego, albo dalej tu basowo mruczy, tylko troche ciszej a co u siebie jeszcze zauważyłem - jeśli jade w trasę i jadę spokojnie to pomruk cały czas jest taki sam, ale jak tylko przez jakies 20-30km będę agresywniej jechał, to ten pomruk nasila się, potem przy ponownej spokojnej jeździe wraca do swego stałego poziomu głosności. W upalne dni też jest głośniejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁukaszPłock Opublikowano 9 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2017 (edytowane) 5 godzin temu, radeek9 napisał: nie wiem, może ja juz jestem przewrażliwiony, ale albo faktycznie tylko na filmiku tak słychać a odgłos idzie z czego innego, albo dalej tu basowo mruczy, tylko troche ciszej a co u siebie jeszcze zauważyłem - jeśli jade w trasę i jadę spokojnie to pomruk cały czas jest taki sam, ale jak tylko przez jakies 20-30km będę agresywniej jechał, to ten pomruk nasila się, potem przy ponownej spokojnej jeździe wraca do swego stałego poziomu głosności. W upalne dni też jest głośniejszy U mnie tak nie ma, było cały czas tak samo, a ten dźwięk fakt jest, ale już bardzo cicho i czytałem że tak ma być nie da się tego wyciszyć do zera tak że uznaje to za normalne ale różnica jest ogromna po wymianie. Wcześniej było słychać bez otwierania maski z prawej strony auta a teraz naprawdę trzeba się wsłuchać żeby usłyszeć, i po otwarciu filtra nie dudni tak jak kiedyś. A turbo miałeś robione? Edytowane 9 Lipca 2017 przez ŁukaszPłock Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeek9 Opublikowano 9 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2017 5 godzin temu, ŁukaszPłock napisał: czytałem że tak ma być nie da się tego wyciszyć do zera tak że uznaje to za normalne ale różnica jest ogromna po wymianie Też tak czytałem i mechanik mi też tak mówił. Jednak stojąc obok innych audiczek i mojej na pierwszy "rzut ucha" słychać, że u mnie jest za głośno. Fakt - po wymianie wałka hałas na wysokich obrotach się zmniejszył ale pomruk został. Na Twoim filmiku może faktycznie słychać tylko to co musi być słyszalne. Telefonem nagrywasz? Na filmach które ja nagrywam słychać tylko sam klekot diesla - gdy chcę uchwycić syczenie lub basowy pomruk to niestety nie idzie w żaden sposób tego nagrać, stąd też nie mogę żadnego filmu wrzucić. Do turbiny w ogóle się nie dotykałem. Nikt mi nie mówił, że coś z nią nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁukaszPłock Opublikowano 10 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 19 godzin temu, radeek9 napisał: nagrywałem telefonem , dziś dla świętego spokoju nagrałem jeszcze raz ale dźwięk podobny , przystawiałem ucho do filtra i cisza ale za to teraz stuka coś innego wywołane drżeniem silnika . różnica w dźwięku polega na tym ze podczas dudnienia masz praktycznie cały czas taka sama częstotliwość a teraz słychać nierównomierne dźwięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeek9 Opublikowano 10 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 (edytowane) 3 godziny temu, ŁukaszPłock napisał: nagrywałem telefonem , dziś dla świętego spokoju nagrałem jeszcze raz ale dźwięk podobny , przystawiałem ucho do filtra i cisza ale za to teraz stuka coś innego wywołane drżeniem silnika . różnica w dźwięku polega na tym ze podczas dudnienia masz praktycznie cały czas taka sama częstotliwość a teraz słychać nierównomierne dźwięki. Łukasz, u mnie już temat nieaktualny. Sprzedałem dziś samochód, poinformowałem co mu dolega, a nowym nabywcom ten dźwięk nie przeszkadzał. Tym sposobem po swoim 3 audi, dziś definitywnie zakończyłem przygodę z tą marką Z moim pedantycznym podejściem czas spróbować tańszej marki Edytowane 10 Lipca 2017 przez radeek9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiemon Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 (edytowane) Koledzy ile mechanik sobie może krzyknąć za wymianę szklanek i panewek? Wałek prawdopodobnie jeszcze dobry także chciałbym tylko te rzeczy wymienić Edytowane 2 Sierpnia 2017 przez kiemon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁukaszPłock Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 (edytowane) Godzinę temu, kiemon napisał: Koledzy ile mechanik sobie może krzyknąć za wymianę szklanek i panewek? Wałek prawdopodobnie jeszcze dobry także chciałbym tylko te rzeczy wymienić Robota ta sama co z wałkiem ok. 300 zł plus części chyba że będzie chciał przód zdejmować to 500 ale nie jest to konieczne dla wprawnego mechanika Edytowane 2 Sierpnia 2017 przez ŁukaszPłock Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiemon Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 6 minut temu, ŁukaszPłock napisał: Robota ta sama co z wałkiem ok. 300 zł plus części chyba że będzie chciał przód zdejmować to 500 ale nie jest to konieczne dla wprawnego mechanika Dzięki kolego Właśnie chciałbym bez zdejmowania przodu bo właśnie tak myślałem, że jak już ktoś ściągnie rozrząd i na nowo go ustawi to pewnie policzy sobie więcej za robocizne niż ja zapłacę za części... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁukaszPłock Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 7 minut temu, kiemon napisał: Dzięki kolego Właśnie chciałbym bez zdejmowania przodu bo właśnie tak myślałem, że jak już ktoś ściągnie rozrząd i na nowo go ustawi to pewnie policzy sobie więcej za robocizne niż ja zapłacę za części... W obu przypadkach rozrząd trzeba rozpiac, a liczą więcej za zdejmowanie przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiemon Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 4 minuty temu, ŁukaszPłock napisał: W obu przypadkach rozrząd trzeba rozpiac, a liczą więcej za zdejmowanie przodu Aaa to tego nie byłem pewien, dzięki za informację To teraz tylko musze znaleźć takiego, który to zrobi bez zdejmowania przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielMod Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 (edytowane) 21 godzin temu, kiemon napisał: Aaa to tego nie byłem pewien, dzięki za informację To teraz tylko musze znaleźć takiego, który to zrobi bez zdejmowania przodu Ostatnio u siebie wymienialem wałek, panewki i szklanki bez zdejmowania przodu, bez problemu można to tak zrobić :-) Zeszło mi około 4 godzinki na spokojnie. Edytowane 3 Sierpnia 2017 przez danielstol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Jak zdejmujecie koło z wałka? Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielMod Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 17 godzin temu, misiek95 napisał: Jak zdejmujecie koło z wałka? Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Ściągaczem :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁukaszPłock Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 3 godziny temu, danielstol napisał: Ściągaczem :-) Albo kilka delikatnych uderzeń przez drewno i powinno zeskoczyc, koło siedzi na stozku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vendorr Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 (edytowane) Witam, natchniony lekturą wątku postanowiłem sprawdzić u siebie te dudnienie no i po zastosowaniu metody przygaszania klapą zaworów okazuje się, że i u mnie wałek jest do wymiany. Mam pytania związane z tym: - ile kosztuje oryginalny wałek? (tylko taki biorę pod uwagę) - jakie części jeszcze by należało wymienić (co i jaka marka)? - całkowity koszt reszty rzeczy? Dzięki za wszelkie info. Edyta: - cena nowego wałka oryginalnego do 1,9 tdi avf to jedyne 2700 pln, już ogarnięty, teraz jedynie pozostało jeszcze resztę gruzu zakupić Pzdr VEN Edytowane 24 Sierpnia 2017 przez vendorr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mefisto221 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Mam podobny problem jak w temacie( powietrze jest wypychane z filtra), do tego w trakcie przyspieszania od 1700obr auto zaczyna się telepać po dodaniu gazu. Czy ten 2 objaw świadczy o tym samym? Dodam jeszcze że problem z telepaniem przy przyśpieszaniu i dźwiękiem z filtra jest sporadyczny, rano dosłownie nic spokój, mija tydzień i znów to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁukaszPłock Opublikowano 3 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2017 (edytowane) Dnia 29.08.2017 o 22:55, Mefisto221 napisał: Mam podobny problem jak w temacie( powietrze jest wypychane z filtra), do tego w trakcie przyspieszania od 1700obr auto zaczyna się telepać po dodaniu gazu. Czy ten 2 objaw świadczy o tym samym? Dodam jeszcze że problem z telepaniem przy przyśpieszaniu i dźwiękiem z filtra jest sporadyczny, rano dosłownie nic spokój, mija tydzień i znów to samo. Dudnienie to wałek i szklanki,. Telepanie to coś z pompowtryskiwaczami na początek odkrec pokrywę i popraw konektory na nich może któraś wtyczka się poluzowala u mnie też coś takiego było i podoginanie pomogło Edytowane 3 Września 2017 przez ŁukaszPłock Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabas Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 Panowie trochę zgłupiałem: Ten set pasuje do AVF-a??? 1. Wałek rozrządu producent Kolbenschmidt numer producenta: 50006343 numer OE: 038109101AF 2. Uszczelniacz wałka rozrządu Producent: Elring Indeks 129.780 Średnica wewnętrzna [mm] 32 Średnica zewnętrzna [mm] 47 Grubość [mm] 10 3. Komplet 10 panewek wałka rozrządu producent: Glyco numer producenta: N147/5 4. Komplet ośmiu popychaczy hydrulicznych (wzmocnionych, koloru czarnego): Producent: INA Kraj pochodzenia: Niemcy Numer producenta: 420 0209 10, 038 109 309C, XM21-6500-BA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazim Opublikowano 28 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 (edytowane) W moim AWX też miałem odbijanie w filtrze powietrza, przyszedł czas na wymianę rozrządu więc wymieniłem: rozrząd + przy okazji wałek, panewki, szklanki. Po wymianie wałka i szklanek odbijanie jest słyszalne 3 razy mocniej niż wcześniej. Ręce opadają... Edytowane 28 Września 2017 przez Kazim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag Opublikowano 28 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 A synchro na ile ustawione ?Wysłane z Xiaomi Mi 4 LTE przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się