norka Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 ja mam turbo BRD, FMIC, 182KM i przy normalnej jeździe spokojnie zejdzie poniżej 6l/100km
adrian998998 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 od 5-10 pali:wink: U mnie takie same:P spalanie:P
RalphA4 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 a jakie macie spalanie przy 180km/h bo ostatnio jak lecialem na wrocek to na chwilowym mi pokazywalo 13/14 L jechalem tak dobrych kilkanscie kilometrow a wskaznik paliwa malał w oczach
norka Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 a nie jechałeś pod wiatr? niewiem na 100% ale 180km/h + tempomat około 9L?
RalphA4 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Dodam ze nie mam jeszcze tempomatu i mam 5 biegowa skrzynie co tez moze byc weryfikujacy czynnik.
MAGIC87 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 jak lecialem 200 paczki to około 10 mi pokazywał
Piotrek98igo Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 zaraz kazdy bedzie wpisywal swoje srednie spalanie
RalphA4 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Wiesz kolego spalanie to dosc istotna kwestia, w przeciwnym razie nie jeden z nas przesiadl by sie z naszych poczciwych i wmiare osczednych dieselkow na np. 2.7 biturbo, czy tez 4.2 z esy ale fakt faktem odbieglismy od tematu :]
MAGIC87 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Proste diesel po koxach nie bedzie palił 5 litrów:facepalm:
RalphA4 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Zobaczymy ile bedzie palic po wystrojeniu i juz
daniels Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 moja w trasie odcinek tarnobrzeg-gdańsk średnie zawsze 5,6-6.2L dystans pokonywany w 6h w nocy,zawsze w tych granicach,teraz sprawdze na HCKu jak wyjdzie
stefan1986 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 mam pytanie z innej beczki odnośnie wtrysków BQ ponieważ mogę kupić komplet w ostro atrakcyjnej cenie z rozbitka po przebiegu 125kkm, obecnie mam PD z końcówką BJ, i jeśli je zmienię to czy będzie potrzebna odrazu korekta softu ponieważ nosze się ze zmianą turbiny na BRD i dualSMIC ale to za jakiś czas i dopiero wtedy bujnąłbym się na korektę oraz czy BQ będą dużo wydajniejsze od moich BJ?
stefan1986 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 mam soft made by Rogal, wartości takie jak w podpisie
Piotrek98igo Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 najlepiej przed sama korekta zalozyc wtedy
stefan1986 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 no akurat domyślam się że tak będzie najlepiej, ale jeśli te wezmę to swoję musiałbym oddać w rozliczeniu bo chodzi o $$$, a konkretnie chodzi mi czy np 2-3 miechy mógłbym pojeździć na BQ i będa pasować P&P zanim wrzucę suszarkę z BRD i dopiero korekta? Kolejne pytanie czy gra jest warta świeczki, bo moje PD BJ przelot 254kkm ale korekcje są bdb, jakieś 5kkm wymienione uszczelnienia oraz myte ultradźwiękami także nie mam z nimi problemów, natomiast BQ są zachwalane na forum i czy w przypadku planowanych modów można będzie lepiej nimi podlać niż tymi które mam?
MAGIC87 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 ja n moich jezdziłem z 2 tyg zanim nastapiła korekta. BQ pod 200 powinny Ci wydac
Piotrek98igo Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 ja z tydzien jezdzilem za nim pojechalem,trzeba deliktaniej uzywac gazu
stefan1986 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 no spoko także się chyba zdecyduję dużo nie jeżdżę także wytrzymam, jakby około 200 KM wydało, bo raczej na BJ nie mogę liczyć na takie wartości z tego co pamiętam jak Witek mówił. Ps. Magic ładnie się prezentuje na tej feli tylko te dekle
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się