piciuok Opublikowano 20 Lipca 2016 Opublikowano 20 Lipca 2016 Podłączone do AHU '97 przed liftem, wszystko po kolei wg opisu i działa Z tym że bezpiecznik wsadziłem duży nie mały, bo akurat takie piny miałem
pablo15005 Opublikowano 28 Września 2016 Opublikowano 28 Września 2016 Panowie, podrzucilibyscie jakis schemat czarno na bialym co gdzie lutowac, mam b5 lift 1.9tdi ajm 01r. Bylbym bardzo wdzieczny gdyz na elektronice nie znam sie zabardzo...
sebidi Opublikowano 29 Września 2016 Opublikowano 29 Września 2016 Panowie, podrzucilibyscie jakis schemat czarno na bialym co gdzie lutowac, mam b5 lift 1.9tdi ajm 01r. Bylbym bardzo wdzieczny gdyz na elektronice nie znam sie zabardzo...
hellbean Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 (edytowane) Próbował ktoś zrobić może jakąś sygnalizację włączenia ("uzbrojenia") tempomatu? Coś a'la Bo jak się orientuję to nasz licznik, a przynajmniej mój bez FISa przed lift nie przewiduje takiej opcji. Edytowane 18 Października 2016 przez hellbean
Masinsinsin Opublikowano 20 Lutego 2018 Opublikowano 20 Lutego 2018 Małe pytanie do ludzi którzy montowali tempomat. Demontaż wszystkiego krok po kroku, manetke rozkreciłem i wymieniłem na tą z opcją tempomatu, poskładałem pająka do "kupy" włożyłem, całość od strony wnętrza poskładałem, w ecu wszystko ogarnięte i.... działa. Tylko mam dwa małe problemy. Nie działa podświetlenie zegarów (konsola świeci) i nie podświetla mi rejestracji. Jakieś pomysły od czego zacząć szukać przyczyny? Bezpieczniki całe.
robert 3024 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Podrzucam temat z schematem do podłączenia tempomatu jeśli ktoś się rozczaruje tak jak ja przy podłączaniu. Głównie chyba chodzi a lata 97-98. Ja według tego podłączałem i śmiga aż miło. http://www.audi-sport.net/xf/threads/help-cruise-control-retrofit-disaster.184952/ Schemat:
The a4 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Rocznik 98 to niewdzięczny niby kostki pasuja do polifta w wiekszosci ale dojsc czasem ladu to wymaga melisy Zamontowałem jak trzeba kostka ori przy tempomacie z mostkiem 4 i 6 i na vcds po wciśnięciu sprzęgła i hamulca zmieniają sie te wartości na manetce wciskam tez cos sie tam zmienia a w praktyce jade i nie uruchamia tempomatu to co jescze gdzie sie pierdyklem .... ???
robert 3024 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 A nr. pinów pasowały z kolorem przewodu w kostkach?
The a4 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Musze sprwadzic bo tak na raty kiedy znajde czas tam rezac próbuje sprawdze jutro ale raczej tak
The a4 Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Opublikowano 23 Kwietnia 2018 (edytowane) Kable sprawdzilem i mialem zamieniony szaro czerw. z bialo czerw zamienilem je tak aby pasowaly z kostki tempo kolorami w kostkach pod ecu ale dalej nie dziala to o co com on ? Kostke bralem z polifta ze szrotu ale jaki rocznik nie wiem Chlopaki co jest nie tak Edytowane 23 Kwietnia 2018 przez The a4
The a4 Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Ktos cos podpowie gdzie cos zle zrobilem ?
Mario82A4 Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Kurcze a mój tempomat przestał działać , co ciekawe w skrzynce z bezpiecznikiem nie ma prądu na bezpieczniku od tempomatu . Ma ktoś jakiś pomysł ?? Po podpięciu kompa w bloku 6 nie ma żadnej reakcji po wciśnięciu manetki
Mario82A4 Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Już wszystko paca , okazało się że ułamały się kabelki od manetki . Niestety manetka raczej do wymiany
The a4 Opublikowano 8 Maja 2018 Opublikowano 8 Maja 2018 No to mam szczescie wszystko 2 x sprawdzilem wg tego opisu z 1 postu i nie dziala jedynie kolory kabli z kostki jak na zdjeciu wyzej 1 i 5 sa zamienione ale piny podmienialem i nic to nie zmienia a tego schematu jak kolega wrzucal wczesniej nie czaje to co jeszcze moze byc nie tak ?
The a4 Opublikowano 22 Maja 2018 Opublikowano 22 Maja 2018 Czy moze mi ktos lopatologicznie powiedziec jak sie wpiac w ecu ktore piny ze schematu wyzej ?
Dawidepd Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 (edytowane) Witam Panowie A może i Panie też:) Kupiłem tempomat oryginalny za 60 zł oczywiście używany, miała przyjść całą lewa połowa jednak głupi ktoś przysłał mi tylko manetk e oczywiście z całą wiązka i kostkami. Trochę problemów było dobrze ja zamontować u mnie ale poszło za którymś razem. Ciągle było coś nie tak A to długie świeciły A to kierunek z długimi. Na szczęście się udało i wszystko jest prawidłowo. Ale to początek , teraz etap podłączenia tempomat u. Kto był by mi w stanie pomóc podłączył. Chciałem zrobić tak jak na opisie ale doszedłem do etapu rozliczenia białej kostki. Chciałem wyjąć tak jak tam pisze w dół. Ale ani rusz. Kto podpowie jak tam się dobrze dostać i ja wyciągnąć. ? Wiem że może i tu jest napisane , ale dodam że nie czytałem 40 stron trochę nie mam czasu. Ale może by się ktoś znalazł kto by mógł mi jakoś pomóc. Jak jest ktoś z łóżkiego albo Wielkopolski to bym mógł nawet przyjechać postawie dobra % albo zapłacę jak kto woli. Czekam na odpowiedź Edytowane 19 Sierpnia 2018 przez Dawidepd
Witam Panowie A może i Panie też:) Kupiłem tempomat oryginalny za 60 zł oczywiście używany, miała przyjść całą lewa połowa jednak głupi ktoś przysłał mi tylko manetk e oczywiście z całą wiązka i kostkami. Trochę problemów było dobrze ja zamontować u mnie ale poszło za którymś razem. Ciągle było coś nie tak A to długie świeciły A to kierunek z długimi. Na szczęście się udało i wszystko jest prawidłowo. Ale to początek , teraz etap podłączenia tempomat u. Kto był by mi w stanie pomóc podłączył. Chciałem zrobić tak jak na opisie ale doszedłem do etapu rozliczenia białej kostki. Chciałem wyjąć tak jak tam pisze w dół. Ale ani rusz. Kto podpowie jak tam się dobrze dostać i ja wyciągnąć. ? Wiem że może i tu jest napisane , ale dodam że nie czytałem 40 stron trochę nie mam czasu. Ale może by się ktoś znalazł kto by mógł mi jakoś pomóc. Jak jest ktoś z łóżkiego albo Wielkopolski to bym mógł nawet przyjechać postawie dobra % albo zapłacę jak kto woli. Czekam na odpowiedź
radimm Opublikowano 5 Czerwca 2019 Opublikowano 5 Czerwca 2019 (edytowane) Siema, odgrzeję trochę kotleta Wczoraj wg opisu zamontowałem tempomat, wszystkie piny i kable kostek się zgadzały z tymi co podał autor. Niestety przy teście VAG'iem wartości wszystkie teoretycznie są takie same jak ma być, jedynie z tą różnicą że zawsze na początku mam 1XXXX np wyłączony tempomat z "vor dem Einrastpunkt" - 000010 - u mnie 100010 włączony tempomat - pozycja EIN - 000011 - u mnie 1000011 pozycja AUFN - 001011 - u mnie 101011 wciśnięty FIX - 000111 - u mnie 1000111 wciśnięty hamulec - 010011 - u mnie 110011 wciśnięte sprzęgło - 100011 - u mnie 100011 i tu by się zgadzało, lecz ta wartość nie zależnie czy sprzęgło wciśnięte czy nie, nie zmienia się. Na chłopski rozum czujnik położenia sprzęgła strzelony? Jest jeszcze na vagu kanał inny gdzie można go sprawdzić? Dzięki! Pozdrawiam ok ogarnięte, czujnik położenia pedału sprzęgła był źle wkręcony. Tempomat śmiga aż miło Edytowane 5 Czerwca 2019 przez radimm
szuma2 Opublikowano 2 Lutego 2021 Opublikowano 2 Lutego 2021 Mam afn 1997 podpiolem jak w pierwszym poście _ wszysko kolory wtyczki się zgadzają. ALe po sugesji @bidzio1 o bezpieczniku na początku układu wpiolem tak jak radził i też działa. Czy normalne jest to że jak zwalniam manetka to żeby " zablokować prędkość" trzeba tak jakby skatrowac w lewo plusem NA MANETCE
szuma2 Opublikowano 2 Lutego 2021 Opublikowano 2 Lutego 2021 Jeszcze jedno wymieniałem manetki bo nie działal fix ale druga Manetka to samo. Okazało się wtyczka była jakaś wyrobiona. Zalutowalem prosto od wtyczki nowe kable i pociasnilem piny na wtyczce. Wszystko teraz dziala
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się