xandmar Opublikowano 7 Czerwca 2008 Opublikowano 7 Czerwca 2008 to chyba też będę musiał poszukać przyjaciół
lukjar7 Opublikowano 9 Czerwca 2008 Opublikowano 9 Czerwca 2008 sluchajcie panowie mam w mk4 golfie taką sytuację chce wyciąć kata ja na rysunku w punkcie A pójdzie kątówką a w punkcie B jest łączenie tak jak na rysunku. silnik to 1.4 16V na jednej sondzie, i pytanie jak wstawić rurkę ?? czy tak jak na rysunku drugim czyli w punkcie A nałożyć większą rurę i wtedy nie bedzie blokować przelotu spalin ale boję się że w punkcie B mi nie wejdzie rurka w mocowanie. Czy może zrobić tak : ale mysle ze wtedy w punkcie B bedzie zawirowanie spalin i nie bedą one wychodzić dobrze. najlepiej byłoby dospawać kawałek rurki o identycznej srednicy zew i wew jak zrobiona jest cała rura. tylko jaka to bedzie rurka? sorry za jakoś rysunków
Misior Opublikowano 19 Czerwca 2008 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Przyspawaj kawałek rurki tak jak piszesz, o takiej samej srednicy jak reszta (musisz sobie zmierzyc) a na jednym koncu daj łacznik do rur i po sprawie.
pawkog Opublikowano 2 Lipca 2008 Opublikowano 2 Lipca 2008 Witam, panowie dostałem oto takiego maila od fimy/sklepu, w której autor tematu zakupił wstawke: Witamy. Otrzymaliśmy zamówiony w fabryce Supersprinta element układu wydechowego o symbolu 76.10.12. Niestety fabryka podniosła cene tego produktu o ponad 300% i obecnie on kosztuje 445,00 zł. Prosimy o informacje czy jest Pan zainteresowany zakupem w tej cenie. Zapraszamy do zakupów.' Jakies rady ?
adams78 Opublikowano 6 Lipca 2008 Opublikowano 6 Lipca 2008 Ja bym odpisał że nie jestem zainteresowany zakupem. I rezałbym z rurki. Zresztą powoli się za to biorę. Na razie zamawiam rurkę...
bartek789456 Opublikowano 12 Lipca 2008 Opublikowano 12 Lipca 2008 Przyłącze się do tematu. Powiedźcie mi panowie czy ja ze swojego AHH moge wywalic kata. CZy tam nie ma jakis sond. Bo z tego co mi sie wydaje to widziałem sprzodu sa na dwururkach tylko. I czy po wywaleniu katalizatora bedzie wszystko git bo ostatnio wydaje mi sie, że wolniej przyspiesza- mam juz najechane 210 tyś, nie mam LPG. I czy w miejsce katalizatora wstawić strumienice czy normalnie rure. pzdr
henias1987 Opublikowano 20 Lipca 2008 Opublikowano 20 Lipca 2008 o strumienicach bylo duzo juz na forum i lepiej wstawic rure
201ty Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Witam, Jak mogę sprawdzić czy kat jest zapchany? Maiłem pomysł żeby wykręcić sondę i sprawdzić czy auto będzie lepiej szło. Czy to dobry pomysł? Aktualnie auto ma przejechane 200k.
adams78 Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Bez sondy nic nie sprawdzisz, ECU nie otrzyma danych od sondy ile jest tlenu w spalinach, przez co nie dostosuje składu mieszanki. Auto będzie słabe. Możesz spróbować ją trochę wykręcić, tak aby puszczała nieco spalin. A najlepiej od razu wywal kata. Zostało mi kawał rury i kolanka, gdybyś był zainteresowany, daj znać.
wesz82 Opublikowano 7 Września 2008 Opublikowano 7 Września 2008 Witam, Jak mogę sprawdzić czy kat jest zapchany? Maiłem pomysł żeby wykręcić sondę i sprawdzić czy auto będzie lepiej szło. Czy to dobry pomysł? Aktualnie auto ma przejechane 200k. przepaluj autko wieczorem podnies maske i sprawdz czy blansza nie jest czerwona.u mnie po wywaleniu kata wystarczylo podstawic reke kolo wylotu z tylu samochodu i odrazu bylomczuc roznice. Witam, panowie dostałem oto takiego maila od fimy/sklepu, w której autor tematu zakupił wstawke: Witamy. Otrzymaliśmy zamówiony w fabryce Supersprinta element układu wydechowego o symbolu 76.10.12. Niestety fabryka podniosła cene tego produktu o ponad 300% i obecnie on kosztuje 445,00 zł. Prosimy o informacje czy jest Pan zainteresowany zakupem w tej cenie. Zapraszamy do zakupów.' Jakies rady ? tak odpisz im zeby sie pocalowali bo to juz jest zdzieranie z czlowieka.kawalek rurki zeby 500zl kosztowal.ktos musi byc naprawde zdesperowany lub nadziany zeby to kupic. przeciez rurka w srodek zalatwia sprawe a koszt tego okolo 70zl.
szkopek Opublikowano 7 Września 2008 Opublikowano 7 Września 2008 no niema co ale z cenami za ta rurke to przeginaja.....
poziek Opublikowano 7 Września 2008 Opublikowano 7 Września 2008 Cały czas mnie zastanawiają te pytania czy wycinać kat, czy wstawić strumienice itd. Przecież po to napisane było już 100 razy na forum co zrobić, żeby tak właśnie robić. Przecież my nie chcemy dla waszych Audiczek źle. Po prosty mamy 100% pewność jak będzie się zachowywało auto po wycięciu kata i jakie będą tego skutki. Ja widze jedynie plusy. Jedyny minus to zapach spalin przypominający 125p
Norbi Opublikowano 8 Września 2008 Opublikowano 8 Września 2008 Brzcie przecież Ty masz 125p [br]Dopisany: 08 Wrzesień 2008, 13:33_________________________________________________U mnie wywalenie katów pozytywnie wpłynęło na dżwięk V-ki, z czasem środkowy tłumik zaczął się wypalać i dżwięk staje się dojrzalszy
pawkog Opublikowano 10 Września 2008 Opublikowano 10 Września 2008 Ja dam sobie spokój z rurka Kupiłem cały wydech od pana the.wolfa goszczacego takze na tym forum, kata wywaliłęm rzecz jasna i mam teraz down-pipe: 3" reszta przelot na 2 tłumikach 2,5" całosc kwasowa Dzwięk fajny, zdecydowanie auto lepiej sie wkręca, minus to zapach wachy po zgaszeniu auta jak
lewy_jelcz Opublikowano 20 Września 2008 Opublikowano 20 Września 2008 Panowie a czy silniki AJL mają jedna sondę czy dwie? I czy jak wstawiamy rurę przelotową to sondy dajecie normalnie w otwory w niej wywiercone?
Mikey Opublikowano 20 Września 2008 Opublikowano 20 Września 2008 Witam wszystkich! Podepnę się pod temat. Mam 2.8 V6 AAH. Tłumik końcowy Sebring. Zakupiłem Audiczkę od handlarza, jak się później okazało bez katalizatorów. (wspawane 2 rurki). Nie wiem czy były tam też łączniki elastyczne z siatki (może ktoś podpowie). Teraz zastanawiam się nad kupnem: http://www.allegro.pl/item434554170_tlumik_awg_zamiast_strumienicy_ob_katalizator.html Powiem wszystkim którzy chcą wycinać kata, że hałas w moim autku na wyższych obrotach jest tak wielki że nie da się jeździć, nie jestem starym dziadkiem :> lubię sportowy dźwięk z wydechu ale u mnie to lekka przesada. Kiedyś w końcu zabiorą mi dowód i będę miał wesoło. Pozdrawiam Mikey
adams78 Opublikowano 21 Września 2008 Opublikowano 21 Września 2008 Powiem wszystkim którzy chcą wycinać kata, że hałas w moim autku na wyższych obrotach jest tak wielki że nie da się jeździć Spokojnie, bez paniki. Niepotrzebnie straszych chcących usunąć kata. Prawdopodobnie masz jakieś inne przeróbki, może pusty tłumik środkowy? Lub przeloty? Nie wiesz co poprzednik wydumał. Sebring generalnie nie ryczy, ale może dotknęły go jakieś przeróbki lub się przepalił? Żaden z kolegów, którzy usunęli kata nie skarżył się tu jeszcze na hałas, bo wydech nie jest głośniejszy po wstawieniu rury.
Mikey Opublikowano 21 Września 2008 Opublikowano 21 Września 2008 Może poprzedni właściciel w Niemczech coś wydłubał. Ciężko zgadnąć. Po montażu tłumików zobaczę co się będzie działo mam, nadzieję że będzie dużo ciszej. Znajomi nie mają wcale tłumika końcowego (rurka z końcówką) w Audi coupe B4 z silnikiem 2.3 i chodzi dużo ciszej od mojej pszczółki. A jak tłumiki przelotowe nie pomogą to będę dalej dłubał.
Norbi Opublikowano 21 Września 2008 Opublikowano 21 Września 2008 Po wycięciu katalizatorów nie robi się głośniej, to nie tłumiki... Po wstawieniu tego czegoś z allegro nic się nie zmieni,napewno nie bedzie ciszej. Chcesz mieć ciszej to zadbaj o tłumiki przeznaczone to Twojego modelu.
Mikey Opublikowano 21 Września 2008 Opublikowano 21 Września 2008 Pisząc "zadbaj" masz na myśli wymianę? Tłumik środkowy nie nosi śladów spawania (chyba jest oryginalny) . A łączniki elastyczne ( nie ma ich) mogą zmienić to, że Audiczka teraz brzmi trochę jak Calibra na wysokich obrotach?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się