opti 1 Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Witam serdecznie. Powiem szczerze że trochę tych stron tu jest napisanych przez was ale jeżeli możecie to pomóżcie. Mam problem u siebie z tempomatem.. (dane do silnika itp w profilu) mam manualna przepustnice kompa wszystko podłączone ale nie działa. Sygnał z manetki do sterownika dochodzi, sterownik podmieniałem na inny i na 1000% sprawny i nic. Czy macie może schemat podłączenia krok po kroku tempomatu na linkę ? Ewentualnie czy ktoś się orientuje jak najprostszym sposobem sprawdzić czy pompka od sterowania tempomatem/przepustnicą działa czyli czy zasysa powietrze jakimi kablami na krótko podłączyć itp. Chyba że ktoś posiada tak jak pisałem schemat łopatologiczny kabel po kablu, kolor po kolorze jak podłączyć. Panowie ktoś coś podpowie? Na pewno ktoś ma z was taki schemat tyle osób i nic? Niestety "przy naszych AEB" mamy mega pod górę.... z montażem, a graty do tego skompletować to już........... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W10DI 0 Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Dzieki "Banan" "Opti" zgadza się masz racje tylko że ja posiadam wszystko do tempomatu. Przynajmniej mam założone wszystko u siebie i tak mi się wydaje że wszystko posiadam ale nie działa dlatego dzięki za podpowiedz "Banan" i poszukam i odezwę się do kolegi podanego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 (edytowane) Ja mu pomagałem diagnozować i wypinaliśmy sterownik i na krótko prąd z lampki schowka. Prześlij mi na pw mail to przerzucę Ci schematy elektryczne.U kolegi też nie działał , na koniec okazało się że przyczyną był czujnik przy pedale sprzęgła.Poczytaj ten temat: www.audiworld.com/forums/a4-b5-platform-discussion-1/cruise-control-diagnostic-non-dbw-a4-ver-1-longer-than-long-168736/ Edytowane 15 Marca 2015 przez Banan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W10DI 0 Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Ja mu pomagałem diagnozować i wypinaliśmy sterownik i na krótko prąd z lampki schowka. Prześlij mi na pw mail to przerzucę Ci schematy elektryczne. U kolegi też nie działał , na koniec okazało się że przyczyną był czujnik przy pedale sprzęgła. Poczytaj ten temat: www.audiworld.com/forums/a4-b5-platform-discussion-1/cruise-control-diagnostic-non-dbw-a4-ver-1-longer-than-long-168736/ mój email: [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chadury89 0 Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Dobra manetka zamowiona Teraz dwa pytanie a ich odpowiedzi bardzo ulatwia mi montaz:) - Jakich pinow trzeba uzyc do dolozenia bezpiecznika w skrzynce? - I czy w kostkach do ktorych trzeba poprowadzic wiazke tempomatu sa takie same piny jak w kostkach od licznika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Nie w liczniku są inne , ja 2 razy montując wpinałem się w kable zasilające komputer silnika ( chyba w pomarańczowej wtyczce w obudowie ecu ) , tak jest według ori schematów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chadury89 0 Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Czyli nie doklada sie nowych pinow tylko wpina w istniejace? Wole sie dopytac:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 No ja nie dokładałem , zrobiłem tak ja w pierwszym poście - zasilania do pinu 8 pomarańczowej wtyczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chadury89 0 Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 a te piny na bezpiecznik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opti 1 Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Możecie w takim razie napisać nr tych części, które są potrzebne do dołożenia w aeb tempomatu na linkę Sterownik pod deską, vacum pompa (chyba okolice abs), gruszka z cięgnem, czujnik na pedał sprzęgła, manetka coś jeszcze ? (prośba o nr. , może będzie szybciej to kupić ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 (edytowane) był temat już , musisz poszukać ten temat z A6klub może być pomocny: http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=39158&postdays=0&postorder=asc&start=15 dodatkowo schemat: http://docdroid.net/und9 robimy mały offtop i bałagan w temacie Edytowane 15 Marca 2015 przez Banan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina91 0 Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 http://www.ebay.pl/itm/AUDI-A4-B5-99-01-PALANCA-MANETA-INDICADORES-TEMPOMAT-CABLEADO-8L0953513J-/251705740885?pt=LH_DefaultDomain_186&hash=item3a9ad4ce55 Będzie pasować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chadury89 0 Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Nie bedzie. Szukaj z koncowka nr M lub P I musi miec z tylu jeszcze wtyczke 3 pin od kierunkow. Od A8 D2 pasuje I latwiej dostac. Kaki bezpiecznik uzyc do tempomatu? 10A czy 5A? Tempomacik juz zalozony, 3 godzinki i bajka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazi777 0 Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 za co odpowiada ostatnia jedynka w VAGu przy testowaniu tempomatu w kratce 3? po wlaczeniu1.02.0003.0000114.1.0 u mnie tempomat działał dzień, wszystko było ok i nagle coś się stało że w każdej testowanej pozycji na końcu jest 0 i tempoamt podczas jazdy nie reaguje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniek 3 Opublikowano 25 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 http://www.ebay.pl/itm/AUDI-A4-B5-99-01-PALANCA-MANETA-INDICADORES-TEMPOMAT-CABLEADO-8L0953513J-/251705740885?pt=LH_DefaultDomain_186&hash=item3a9ad4ce55 Będzie pasować? do b5 nie. fazi777 - wrzuć screena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazi777 0 Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 (edytowane) krzyniek chodzi mi dokładnie o testowanie tempoamtu w VAGu w grupie 6, o którym pisałeś wcześniej w wątku: "sygnały z manetki sprawdzasz w silniku - grupa 6 - i przedostatnie oknowyłączony tempomat - 000000wyłączony tempomat z "vor dem Einrastpunkt"-nie mam pojecia o co chodzi - 000010włączony tempomat - pozycja EIN - 000011pozycja AUFN - 001011wciśnięty FIX - 000111wciśnięty hamulec - 010011wciśnięte sprzęgło - 100011" u mnie przy każdej akcji ostatnią cyfrą jest 0 zamiast 1 i pewnie dlatego tempomat nie działa. Nie wiem czy któryś kabel się nie odłączył czy może nie zepsuł się przełącznik i dlatego pokazuje na końcu 10 jakby był tylko częściowo przesunięty w lewo, przed tym pyknięciem. Edytowane 25 Marca 2015 przez fazi777 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xXPiotrekXx19 10 Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 koledzy zakupiłem już manetkę tempomatu wraz z kostką lecz kable są ucięte i będę musiał dorobić kable jak i piny do białej kostki. czy ktoś mógł by wkleić foto jakie piny sa potrzebne do białej kostki i jakie wsówki potrzeba aby zrobic dodatkowy bezpiecznik w skrzynce bezpiecznikówabym mógł je kupić bo w weekend zaczynam montaż tempomatu i mam nadzieję że to mi sprawnie pójdzie bo ponoc w moim aucie z silnikiem 1.6jest mozliwośc prostego podłaczenia tempomatu ponieważ mam całkowicie elektroniczną przepustnicę i na zegarach wyswietla się kontrolka EPC czyli tylko potrzebuję manetki i wiązki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chadury89 0 Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 (edytowane) Do przewodow dolutuj kable i zabezpiecz koszulka termokurczliwa, a jezeli chodzi o piny w bialej kostce trzeba sie dolutowac do nich, najlepiej powypinac je pokolei dolutowac i nasunac koszulke termokurczliwa i spowrotem wsunac w biala kostke. A pin 5 z manetki najlepiej podlaczyc pod listwa przekaznikow w nogach, pierwsza sruba po lewej skierowana w dol. Sam przez to przechodzilem ostatnio Edytowane 27 Marca 2015 przez Chadury89 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xXPiotrekXx19 10 Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Ok czyli w białej kostce piny są tylko ja musze się dolutowac tak czy nie ma tych pinow i musze wsadzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tyrath 0 Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Najlepiej wypiąć calkiem biala kostkę i wpiac sie od dolu, od strony nóg kierowcy, wtedy będzie to wyglądało jak ori, ale dojście jest paskudne, miejsca na ręce żeby wypiąć kostkę tez jest malo, ja wlutowalem sie od góry i tez wszystko śmiga, tylko ze wygląda troszkę niechlujnie Edit: W sumie powtorzylem to co chadury napisal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się