Gość rob Opublikowano 3 Listopada 2006 Opublikowano 3 Listopada 2006 Zaciągać hamulec ręczny, czy nie :?: bo z tego co pamiętam, to raczej nie, bo w zimie może złapać i nie puści, a tu znalazłem taki cytat o automacie :???: "Przy parkowaniu samochodu nawet na niewielkich wzniesieniach należy przestrzegać następującej kolejności wykonanych czynności. Po zatrzymaniu samochodu pedałem hamulca, zaciągamy hamulec ręczny, przełączamy dźwignię zmiany biegów w pozycję P, wyłączamy silnik"
Gość zdeniu Opublikowano 3 Listopada 2006 Opublikowano 3 Listopada 2006 teoretycznie lepiej dla automatu jak zaciągniesz jak jest w praktyce nie wiem do konca bo jak mialem automacika to tez zawsze zaciągałem warunek miec sprawny reczny (sparwne zaciski z tyłu i linki)
Radek321 Opublikowano 3 Listopada 2006 Opublikowano 3 Listopada 2006 Ale w zimie różnie bywa i linka może zamarznąć :mrgreen:
Szewczenko7 Opublikowano 3 Listopada 2006 Opublikowano 3 Listopada 2006 Lepiej nie ryzykowac bo pozniej juz do wiosny bedziesz musil zostawic auto na parkingu(oczywiscie zart)ale problemu pozniej z tym jest :razz:
Gość rob Opublikowano 3 Listopada 2006 Opublikowano 3 Listopada 2006 tak żle, a tak nie dobrze :???: "Jeżeli nie zaciągniemy hamulca ręcznego przed przełączeniem dźwigni w pozycję P niewielki obrót kół napędzanych spowoduje silne naprężenie zapadki w układzie blokady. Może to utrudnić poźniejszą zmianę położenia dźwigni. Jeżeli już doszło do takiej sytuacji nie należy siłą wymuszać zmiany położenia dźwigni. Próbujemy rozruszać samochód pchając go w kierunku przeciwnym niż spadek wzniesienia i w tym momencie staramy się zmienić położenie dźwigni"
pre_pl Opublikowano 3 Listopada 2006 Opublikowano 3 Listopada 2006 ja nie wiem, zawsze zaciągałem i nigdy problemu nie było. Ale tak jak zdeniu pisze, musi być linka sprawna.
spanky Opublikowano 3 Listopada 2006 Opublikowano 3 Listopada 2006 ja nie wiem, zawsze zaciągałem i nigdy problemu nie było.Ale tak jak zdeniu pisze, musi być linka sprawna. dokladnie jak autko sprawne to mozna wszsytko .... P.S a co robia ludzie w skandynawii .... :?: nie uzywaja recznego ... :roll:
dark79 Opublikowano 3 Listopada 2006 Opublikowano 3 Listopada 2006 dokładnie, jak pancerz linki cały i woda sie nie dostanie to nie zamarznie i nie powinno być problemu
Lukas Opublikowano 3 Listopada 2006 Opublikowano 3 Listopada 2006 P.S a co robia ludzie w skandynawii .... nie uzywaja recznego ... oni to tam wogole maja dziwne auta z gniazdkami i takimi tam :mrgreen: kolega brombel moze cos nam na ten temat powiedziec
platiniumm Opublikowano 4 Listopada 2006 Opublikowano 4 Listopada 2006 jak pancerz linki nie jest pekniety to nic ci nie zamarznie problem zaczyna sie jak dostanie sie tam troche wody wtedy to lipa
mrog Opublikowano 8 Listopada 2006 Opublikowano 8 Listopada 2006 Pytałem kiedys mechanika czy zaciągac hamulec w czasie zimy? Odp. Nieużywany zaczyna rdzewieć i gorzej chodzić, chyba że są ciężkie mrozy to można sobie odpuścić.
pre_pl Opublikowano 8 Listopada 2006 Opublikowano 8 Listopada 2006 chyba że są ciężkie mrozy to można sobie odpuścić. i wtedy nie rdzewieje ??? :razz:
adadur Opublikowano 14 Listopada 2006 Opublikowano 14 Listopada 2006 Poporstu nie zaciągac na noc i dłuższe postoje ale na krótszych postojach i w wyniku jazdu to nie powinno być problemu. Wszystko jeszcze zależy od wilgoci i temperatury.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się