otles2 Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 2.0 tfsi do dłubania te silniki ledwo co sobie radżą z seryjna mocą ))) ale tak jak mówisz co kraj to obyczaj dla mnie auto mega kocur )) Oby się sprawowało i nie raz się spotkali na spocie )
QRi Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 Jeżeli chodzi o LPG - to tutaj wyjaśniłeś temat - teraz rozumiem zakup V8 n/a moim skromnym zdaniem... doładowanych aut z zasady nie powinno się gazować, właśnie z uwagi na temperatury, a co dopiero modzić . Rozwiązania typu dławienia mocy na LPG do mnie nie przemawiają. Ósemka z dobrym gazem będzie natomiast funkcjonowała normalnie 2.0 TFSI nie radzą sobie z seryjną mocą ? o_0 f*ck me! dobre info
otles2 Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 chodzi mi tu o trwałość na ty zakończę temat by nie robić off topica
winczako Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Opublikowano 19 Marca 2012 w tym 2.0T z lpg załozyłem EGT właśnie zeby miec pod kontrolą temp - ale jak sie okzalo, mozna bylo ga mocno piłowac a temp byly w gornych granicach normy. - wyzsze plus minus o 15-50 stopni w porownaniu do PB. Tak tylko dodam ze po reampie egt pokazuje temp wyzsze o 100-400 stopni (bez lpg)- wiec lpg to male miki. ps. to byl opel.
Newman Opublikowano 20 Marca 2012 Opublikowano 20 Marca 2012 fura jest super. bardzo zadbana, brzmienie mega no i to jak jedzie ...to juz inna bajka. 5 chlopa w srodku a to za***rdala jak dzikie. gratulacje zakupu.
winczako Opublikowano 20 Marca 2012 Autor Opublikowano 20 Marca 2012 Mam dylemat egzystencjonalny... Brać na lato 235/40 r18 czy 225/40 r18 czy 225/45 r 18. Zapasówkę mam.... 235/40 r18. Do a4 widze, ze wiekszosc bierze 225/40. W piwnicy u mnie leża 2x toyo proxes 225/45 r 18, ale to nic nie znaczy - mogą pójść w świat. Samochód ma trochę mocy, ale czy 235 to nie za dużo... Z drugiej strony też nie jestem pewien na jakich wychodziły z fabryki. Jesli 235 to sprawa wyjasniona - ktos moze potwierdzic/zaprzeczyc? dzięki
otles2 Opublikowano 21 Marca 2012 Opublikowano 21 Marca 2012 Ja bym zainwestował w 235/40 ciężkie auto ze sporo mocą wiec musi tez dobrze hamować a na 225 to moim zdaniem będzie gumy szybko brakowało
bula87 Opublikowano 21 Marca 2012 Opublikowano 21 Marca 2012 ale za to w koleinach na 225 mniej będzie rzucało, bo trakcja to jedno a stan dróg w naszym kraju.. opony o dobrej mieszance np. yokohama advan sport i powinno być ok, toyo proxes t1r są bardzo miękkie
jackow1979 Opublikowano 21 Marca 2012 Opublikowano 21 Marca 2012 Gratuluję pięknego autka! sam przymierzam się do czegoś podobnego. Na początku wspomnieliście coś o wadach silników BBK? o co dokładnie chodzi?
bula87 Opublikowano 21 Marca 2012 Opublikowano 21 Marca 2012 Gratuluję pięknego autka! sam przymierzam się do czegoś podobnego. Na początku wspomnieliście coś o wadach silników BBK? o co dokładnie chodzi? duże rozbieżności pomiędzy mocą deklarowaną przez producenta, a faktyczną
winczako Opublikowano 21 Marca 2012 Autor Opublikowano 21 Marca 2012 jest wystarczająco dużo o tym w necie. Wniosek jest z tych wypowiedzi jeden-trzeba rozsądnie i na zimno kupować taki samochód - sprawdz wszystko, jak Ci podpada to oprócz ASO i geometrii, hamownia. Bardzo proszę o tym tutaj nie dyskutować, ok? Dzięki. Chyba kupie 235/40r18
Flyer Opublikowano 21 Marca 2012 Opublikowano 21 Marca 2012 a ja wlasnie mialem pisać że średnio się zbiera :/ Jak na S4 V8 zbiera sie bardzo spoko.
variocustoms Opublikowano 21 Marca 2012 Opublikowano 21 Marca 2012 gratki auta, bardzo fajne, sam mam małe V8 w gazie i uważam to za jedyny rozsądny wybór, moc + ekonomika pracy kolor auta czarne fele też nie są złe pod ten kolor
winczako Opublikowano 23 Marca 2012 Autor Opublikowano 23 Marca 2012 Fele w rzeczywistości prezentują się dużo lepiej niż na zdjęciach. Tak btw, wieczorem w nizszej temp esa idzie zdecydowanie lepiej. 0-180 w 15.52sek. 0-100 pierwszy raz udalo sie zejsc do 5,5. Ale sprzeglo dobrze złapało . Jest u nas taka fajna 335i coupe - musze się z nią ustawic....
Tomasz Opublikowano 24 Marca 2012 Opublikowano 24 Marca 2012 gratki fury:kox:, + za V8, +za lpg (dobrze gadasz:wink:), - za brak webasta:decayed:
otles2 Opublikowano 24 Marca 2012 Opublikowano 24 Marca 2012 auto sportowe po co dodatkowe kg w postaci webasta jak dla mnie to rozsądne podejście producenta
Tomasz Opublikowano 24 Marca 2012 Opublikowano 24 Marca 2012 auto sportowe po co dodatkowe kg w postaci webasta jak dla mnie to rozsądne podejście producenta jak dla mnie to auto rodzinne z dużym bonusem:naughty:, a te 5kg przy tej wadze auta nie zrobiłoby różnicy a producent do tego nic niema jak się klient nowe zamówił tak miał
bula87 Opublikowano 24 Marca 2012 Opublikowano 24 Marca 2012 1,2,3 w podłogę i już ciepełko i tak jest bardzo dobrze wyposażone, a modzić coś trzeba
Rekomendowane odpowiedzi