Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Montaż wskaźnika doładowania na słupku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ja mam taki problem otóż to zamontowane wskaźnik w kratce od nawiewu i powietrze popiołem w rurę która idzie od IX do EGR i turbo wskaźnik ładuje ale nie mam ciśnienia nie działa mi teraz turbo... jakieś pomysły dlaczego jaki powód ? Którędy najlepiej puścić wężyk do środka ?

Opublikowano
:facepalm: a po polsku ?
Opublikowano

Więc chodzi mi o rurę ciśnieniowe która idzie od intercoolera do EGR i łączy się z turbiny zrobiłem w niej otwór bo ktoś mi z forum tak polecił zakresem na cacy i nie mam mocy... turbina słychać że chodzi ale nie ma mocy. .. wskaźnik też pracuje w momentach pokazuje ponad 1.5 bar ale co z tego że nie ma mocy. ..

Opublikowano

wskaźnik już na swoim miejscu ... zostało jeszcze pomalować obudowę zegarka na czarny kolor ale to dopiero jak przyjdzie wiosna

tak się prezentuje (zdjęcia zrobione na szybko)

20140123_164911.jpg

20140123_164900.jpg

Opublikowano

pokaż jeszcze jakieś fotki od boku kierownicy żeby było widać jak to siedzi na obudowie kolumny, zasłania zegary aż tak bardzo jak widać to na fotkach ?

Opublikowano

Ja sie wpiolem w wezyk od regulatora cisnienia paliwa.

Wysłane za pomoca sputnika.

Opublikowano

witam

zegarek zasłania teoretycznie termometr i prędkość do około 30 km/h (i tak na to nie patrzę) ja mam poduszki w słupku więc tam nie mogłem tego zamontować a szkoda mi kratki nawiewu bo używam ogrzewania i klimy często ;)

zdjęcia są jeszcze na roboczo wstawiane

20140204_195049.jpg

20140204_195114.jpg

Opublikowano

mi się osobiście podoba w kratce bo tutaj na kierownicy to taka za przeproszeniem pyciura jest...

Opublikowano

ilu ludzi tyle gustów .. ja od zawsze chciałem mieć przy kierownicy ... jest jednak jeden problem z wskaźnikiem auto gauge ponieważ jego obudowa jest strasznie duża i za bardzo wystaje co powoduje obcieranie przy kręceniu kierownicą ... trzeba będzie albo głębiej obsadzić wskaźnik albo pobawić się z obudową - przeszkadza dosłownie 1,5 mm

Opublikowano

juz dawno mialem fote wkleic, tak to wyglada u mnie

gaugan1.jpg

gaugan2.jpg

Opublikowano

robił ktoś może regulacje światła we wskaźniku? szukam inspiracji bo stanowczo za mocno świeci :)

Opublikowano

Ja mam taki że się przyciemnia po włączeniu świateł

Opublikowano

przybliż trochę, wskaźnik podłączyłem pod deche sciamnia sie razem z nią ale sciemnia sie niewspółmiernie do deski i troche latarka jest

Opublikowano

w weekend wrzucę foty i opisze trochę co jak. :wink4:

czekamy ... chetnie zobacze ten krociec ... :wink4:

sorka nie miałem czasu się wziąć i pozgrywać foty, o pisaniu czegokolwiek już nie wspomnę :kwasny:

o to króciec

http://www.postimage.org/gx1IYfKi.jpg

gdzie znalazłes króciec z takim długim gwintem aby przykrecic go od środka?

Opublikowano

którędy puścić wężyk z kolektora dolotowego do kratki środkowej od nawiewu?

Opublikowano

przez puszczke ECU robiac dziure tylko w jej obudowie w dolnej czesci

Opublikowano

a do "kanału" wentylacyjnego którędy?

---------- Post dopisany 01-06-2014 at 18:42 ---------- Poprzedni post napisany 30-05-2014 at 19:51 ----------

wiercić otwór, czy jest inna opcja?

Opublikowano

W każdym AFN jest ten wężyk w obudowie ECU? A jezeli go nie mamnto moze ktos pokazac na zdjeciu gdzie moge sie wpiac. Mam polifta z 99 roku.

Opublikowano

Powiercić otwór w kolektorze nagwintować i,wkręcić króciec założyć wężyk przez ECU i do środka i później zainstalować wskaźnik gdzie sie chce

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...