marcin9962 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Witam ja mam taki problem otóż to zamontowane wskaźnik w kratce od nawiewu i powietrze popiołem w rurę która idzie od IX do EGR i turbo wskaźnik ładuje ale nie mam ciśnienia nie działa mi teraz turbo... jakieś pomysły dlaczego jaki powód ? Którędy najlepiej puścić wężyk do środka ?
marcin9962 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Więc chodzi mi o rurę ciśnieniowe która idzie od intercoolera do EGR i łączy się z turbiny zrobiłem w niej otwór bo ktoś mi z forum tak polecił zakresem na cacy i nie mam mocy... turbina słychać że chodzi ale nie ma mocy. .. wskaźnik też pracuje w momentach pokazuje ponad 1.5 bar ale co z tego że nie ma mocy. ..
coolek85 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 wskaźnik już na swoim miejscu ... zostało jeszcze pomalować obudowę zegarka na czarny kolor ale to dopiero jak przyjdzie wiosna tak się prezentuje (zdjęcia zrobione na szybko)
bava Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 pokaż jeszcze jakieś fotki od boku kierownicy żeby było widać jak to siedzi na obudowie kolumny, zasłania zegary aż tak bardzo jak widać to na fotkach ?
marys Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 Pytanie gdzie wpiąć się tym trójnikiem w 1.8T by wszystko jak najlepiej grało i pasiło?
Łukasz13 Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 Ja sie wpiolem w wezyk od regulatora cisnienia paliwa. Wysłane za pomoca sputnika.
coolek85 Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 witam zegarek zasłania teoretycznie termometr i prędkość do około 30 km/h (i tak na to nie patrzę) ja mam poduszki w słupku więc tam nie mogłem tego zamontować a szkoda mi kratki nawiewu bo używam ogrzewania i klimy często zdjęcia są jeszcze na roboczo wstawiane
marcin9962 Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 mi się osobiście podoba w kratce bo tutaj na kierownicy to taka za przeproszeniem pyciura jest...
coolek85 Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 ilu ludzi tyle gustów .. ja od zawsze chciałem mieć przy kierownicy ... jest jednak jeden problem z wskaźnikiem auto gauge ponieważ jego obudowa jest strasznie duża i za bardzo wystaje co powoduje obcieranie przy kręceniu kierownicą ... trzeba będzie albo głębiej obsadzić wskaźnik albo pobawić się z obudową - przeszkadza dosłownie 1,5 mm
pioteros Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 juz dawno mialem fote wkleic, tak to wyglada u mnie
Malec Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 robił ktoś może regulacje światła we wskaźniku? szukam inspiracji bo stanowczo za mocno świeci
marcin9962 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Ja mam taki że się przyciemnia po włączeniu świateł
Malec Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 przybliż trochę, wskaźnik podłączyłem pod deche sciamnia sie razem z nią ale sciemnia sie niewspółmiernie do deski i troche latarka jest
TenTyp Opublikowano 9 Maja 2014 Opublikowano 9 Maja 2014 w weekend wrzucę foty i opisze trochę co jak. czekamy ... chetnie zobacze ten krociec ... sorka nie miałem czasu się wziąć i pozgrywać foty, o pisaniu czegokolwiek już nie wspomnę o to króciec http://www.postimage.org/gx1IYfKi.jpg gdzie znalazłes króciec z takim długim gwintem aby przykrecic go od środka?
piotrek9055 Opublikowano 30 Maja 2014 Opublikowano 30 Maja 2014 którędy puścić wężyk z kolektora dolotowego do kratki środkowej od nawiewu?
pioteros Opublikowano 30 Maja 2014 Opublikowano 30 Maja 2014 przez puszczke ECU robiac dziure tylko w jej obudowie w dolnej czesci
piotrek9055 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 a do "kanału" wentylacyjnego którędy? ---------- Post dopisany 01-06-2014 at 18:42 ---------- Poprzedni post napisany 30-05-2014 at 19:51 ---------- wiercić otwór, czy jest inna opcja?
davidoff82 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 W każdym AFN jest ten wężyk w obudowie ECU? A jezeli go nie mamnto moze ktos pokazac na zdjeciu gdzie moge sie wpiac. Mam polifta z 99 roku.
Kryniu Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Powiercić otwór w kolektorze nagwintować i,wkręcić króciec założyć wężyk przez ECU i do środka i później zainstalować wskaźnik gdzie sie chce
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się