Skocz do zawartości
IGNOROWANY

LPG do TFSI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja się jakoś bardzo nie znam ale od osób bardziej poinformowanych słyszałem że nie da się zainstalować gazu do tfsi lub jest to kompletnie nieopłacalne

pytałem troche w momencie gdy ojciec chciał 2,0 benzynę

---------- Post dopisany at 09:42 ---------- Poprzedni post napisany at 09:42 ----------

ja się jakoś bardzo nie znam ale od osób bardziej poinformowanych słyszałem że nie da się zainstalować gazu do tfsi lub jest to kompletnie nieopłacalne

pytałem troche w momencie gdy ojciec chciał 2,0 benzynę

Opublikowano

n2o mozna zalozyc

Opublikowano

się da ale drogie i musi być podawany gaz na zmianę z benzyną dla chłodzenia wtryskiwaczy i słabo się opłaca :wink:

Opublikowano

Wtryskiwacze sa chłodzone cały czas:D pompa paliwa cały czas dyma paliwo i jest w jakims tam stopniu obieg.Mieszanka jest wzbogacana benzyna na wysokich obrotach jezeli pałuje sie autem zeby auto nie traciło mocy w ten sposob rowniez trzeba dpbrze ustwic parametry i katy otwarcia wtryskiwaczy.Tak jest jezeli mowimy o instalacji brc.Instalacja droga ale sie opłaca tylko montaz musi byc dokładnie przeprowadzony i napewno jest taniej niz na benzynie:Dpozdrawiam serdecznie:D

Opublikowano

Jedyna słuszna instalacja to wtrysk ciekłego lpg przez wtryski benzynowe, producent Vialle. Droga instalacja ale spala tylko lpg.

Opublikowano

Masz flote na takie auto i w gaz sie chcesz bawic ? Nigga please....

Opublikowano
Masz flote na takie auto i w gaz sie chcesz bawic ? Nigga please....

E tam, 1,8 i 2,0tfsi w B8 to już ponad czteroletnie auta z nalatanym pn. 200kkm. Stac kolegę bo zaoszczędził jeżdżąc na gazie:polew:

A gaz niestety tylko dedykowany, narazie tylko od Vialle. I niestety czipowanie nie wchodzi w rachubę. Benzyna jeszcze za tania żeby to się kalkulowało:kox:

Opublikowano

Kup sobie astre jak chcesz gaz zakladac

Opublikowano
witam mam pytanie co sądzicie o zainstalowaniu lpg do audi a4 b8 1,8tfsi

wiesz ile pali 1.8 tfsi ? chyba nie , dodatkowo na Lpg auto zawsze wiecej pali wiec roznica w cenie paliwa sie zaciera.musisz robic na prawde wiele tys. w roku zeby ci sie zwrocilo.kompletna glupota :doh:

Opublikowano

Da się już założyć gaz do silników fsi jest inny reduktor który wytwarza większe ciśnienie i gaz się robi ciekły i jest wtryskiwany oryginalnymi wtryskiwaczami

Opublikowano
witam mam pytanie co sądzicie o zainstalowaniu lpg do audi a4 b8 1,8tfsi

wiesz ile pali 1.8 tfsi ? chyba nie , dodatkowo na Lpg auto zawsze wiecej pali wiec roznica w cenie paliwa sie zaciera.musisz robic na prawde wiele tys. w roku zeby ci sie zwrocilo.kompletna glupota :doh:

tia, wiecej pali, moze o litr,

Opublikowano
Wtryskiwacze sa chłodzone cały czas:D pompa paliwa cały czas dyma paliwo i jest w jakims tam stopniu obieg.Mieszanka jest wzbogacana benzyna na wysokich obrotach jezeli pałuje sie autem zeby auto nie traciło mocy w ten sposob rowniez trzeba dpbrze ustwic parametry i katy otwarcia wtryskiwaczy.Tak jest jezeli mowimy o instalacji brc.Instalacja droga ale sie opłaca tylko montaz musi byc dokładnie przeprowadzony i napewno jest taniej niz na benzynie:Dpozdrawiam serdecznie:D

:polew::polew::polew:

---------- Post dopisany at 21:13 ---------- Poprzedni post napisany at 21:08 ----------

Da się już założyć gaz do silników fsi jest inny reduktor który wytwarza większe ciśnienie i gaz się robi ciekły i jest wtryskiwany oryginalnymi wtryskiwaczami

:polew::polew::polew:

Ludzie poczytajcie trochę i przestańcie pisać takie bzdury :facepalm:

Opublikowano

Koledzy czego nie doczytali, to sobie dopowiedzieli:wink: @waskivw- wyluzuj, kulturalnie popraw kolegów:wink:

Opublikowano

Sorry może mnie trochę poniosło:wink: , ale nieraz jak czytam niektóre posty to się włos na głowie jeży , Ktoś wie że dzwoni , ale nie wie gdzie i pisze żeby posty nabijać :facepalm: ktoś powinien nad tym panować bo się niezły śmietnik robi :wink:

Opublikowano

Sercem systemu LPdi jest chroniony patentem moduł FSU (*moduł zmiany paliwa), który pozwala na płynne zmiany zasilania pomiędzy gazem a benzyną. Moduł ten kieruje wybrane paliwo do pompy wysokiego ciśnienia w silniku, która z kolei powoduje wzrost ciśnienia paliwa do ponad 100 bar tuż przed wprowadzeniem paliwa do komory spalania. Wyjątkowym rozwiązaniem w systemie LPdi jest fakt, że rozruch auta następuje również na gazie. W każdej chwili kierowca ma oczywiście możliwość wyboru paliwa naciskając przycisk zamontowany w kabinie. Silniki z wtryskiem bezpośrednim paliwa są stosowane przez większość producentów takich jak: Audi, VW, Skoda, Seat, BMW, Ford, Peugeot, Mercedes, Fiat, Toyota. System LPdi pozwala na wykorzystanie oryginalnych cześci związanych z wtryskiem bezpośrednim zamontowanych fabrycznie w aucie w celu zasilania pojazdu gazem w fazie ciekłej. Ingerencja związana z montażem instalacji gazowej LPdi jest zatem minimalna. Wykorzystuje się w tym celu m.in.: pompę wysokiego ciśnienia, wtryskiwacze benzynowe, czujniki ciśnienia. Wszystkie cześci są przetestowane i certyfikowane zgodnie z normą EC67-R01.

I wykorzystuje wtryskiwacze benzynowe .i nikt nie nabija sobie postów.

Opublikowano
jest inny reduktor

Generalnie to dobrze napisałeś:wink: Tylko tam nie ma reduktora. Jest pompa niskiego ciśnienia w zbiorniku i rozdzielacz/przełącznik paliwa "Fuel Selector Unit" (FSU). Proste, modułowe rozwiązanie. Wku... mnie tylko ze w kraju gdzie jeździ najwięcej aut z LPG(200 tys. zamontowanych instalacji tylko w 2011roku!), nie prowadza żadnych badan w tym kierunku. Holendrzy maja na to rozwiązanie patent i każą sobie za niego słono płacić. Ceny oscylują wokół 10tys. co stawia inwestycje(narazie) pod znakiem zapytania.

Audi pokazuje ostatnio bardzo często koncept cary(A3) z instalacjami CNG:decayed:

https://www.google.de/search?q=audi+tcng&hl=de&client=firefox-a&hs=VHW&tbo=d&rls=org.mozilla:de:official&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Te4ZUYq_O5Lc4QT0t4GQBw&ved=0CAoQ_AUoAQ&biw=800&bih=391

Opublikowano
Sercem systemu LPdi jest chroniony patentem moduł FSU (*moduł zmiany paliwa), który pozwala na płynne zmiany zasilania pomiędzy gazem a benzyną. Moduł ten kieruje wybrane paliwo do pompy wysokiego ciśnienia w silniku, która z kolei powoduje wzrost ciśnienia paliwa do ponad 100 bar tuż przed wprowadzeniem paliwa do komory spalania. Wyjątkowym rozwiązaniem w systemie LPdi jest fakt, że rozruch auta następuje również na gazie. W każdej chwili kierowca ma oczywiście możliwość wyboru paliwa naciskając przycisk zamontowany w kabinie. Silniki z wtryskiem bezpośrednim paliwa są stosowane przez większość producentów takich jak: Audi, VW, Skoda, Seat, BMW, Ford, Peugeot, Mercedes, Fiat, Toyota. System LPdi pozwala na wykorzystanie oryginalnych cześci związanych z wtryskiem bezpośrednim zamontowanych fabrycznie w aucie w celu zasilania pojazdu gazem w fazie ciekłej. Ingerencja związana z montażem instalacji gazowej LPdi jest zatem minimalna. Wykorzystuje się w tym celu m.in.: pompę wysokiego ciśnienia, wtryskiwacze benzynowe, czujniki ciśnienia. Wszystkie cześci są przetestowane i certyfikowane zgodnie z normą EC67-R01.

I wykorzystuje wtryskiwacze benzynowe .i nikt nie nabija sobie postów.

Jednak można się spiąć i napisać konkretnie , a nie o jakiś reduktorach?:wink:

Opublikowano

jak wchodziły instalacje sekwencyjne to też kosztowały majątek. zawsze tak jest. prędzej czy poźniej możliwość montażu lpg to FSI/TFSI będzie możliwa w normalnych pieniądzach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...