kijanek17 Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 witam mam pytanie co sądzicie o zainstalowaniu lpg do audi a4 b8 1,8tfsi
Panda z Teksasu Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 ja się jakoś bardzo nie znam ale od osób bardziej poinformowanych słyszałem że nie da się zainstalować gazu do tfsi lub jest to kompletnie nieopłacalne pytałem troche w momencie gdy ojciec chciał 2,0 benzynę ---------- Post dopisany at 09:42 ---------- Poprzedni post napisany at 09:42 ---------- ja się jakoś bardzo nie znam ale od osób bardziej poinformowanych słyszałem że nie da się zainstalować gazu do tfsi lub jest to kompletnie nieopłacalne pytałem troche w momencie gdy ojciec chciał 2,0 benzynę
dziadek Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 się da ale drogie i musi być podawany gaz na zmianę z benzyną dla chłodzenia wtryskiwaczy i słabo się opłaca
sajmon8526 Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 Wtryskiwacze sa chłodzone cały czas:D pompa paliwa cały czas dyma paliwo i jest w jakims tam stopniu obieg.Mieszanka jest wzbogacana benzyna na wysokich obrotach jezeli pałuje sie autem zeby auto nie traciło mocy w ten sposob rowniez trzeba dpbrze ustwic parametry i katy otwarcia wtryskiwaczy.Tak jest jezeli mowimy o instalacji brc.Instalacja droga ale sie opłaca tylko montaz musi byc dokładnie przeprowadzony i napewno jest taniej niz na benzynie:Dpozdrawiam serdecznie:D
grzemo Opublikowano 5 Maja 2012 Opublikowano 5 Maja 2012 Jedyna słuszna instalacja to wtrysk ciekłego lpg przez wtryski benzynowe, producent Vialle. Droga instalacja ale spala tylko lpg.
sebul Opublikowano 31 Maja 2012 Opublikowano 31 Maja 2012 Masz flote na takie auto i w gaz sie chcesz bawic ? Nigga please....
griga-st Opublikowano 3 Czerwca 2012 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Masz flote na takie auto i w gaz sie chcesz bawic ? Nigga please.... E tam, 1,8 i 2,0tfsi w B8 to już ponad czteroletnie auta z nalatanym pn. 200kkm. Stac kolegę bo zaoszczędził jeżdżąc na gazie:polew: A gaz niestety tylko dedykowany, narazie tylko od Vialle. I niestety czipowanie nie wchodzi w rachubę. Benzyna jeszcze za tania żeby to się kalkulowało:kox:
iceweed Opublikowano 3 Czerwca 2012 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Kup sobie astre jak chcesz gaz zakladac
turdzi Opublikowano 3 Czerwca 2012 Opublikowano 3 Czerwca 2012 witam mam pytanie co sądzicie o zainstalowaniu lpg do audi a4 b8 1,8tfsi wiesz ile pali 1.8 tfsi ? chyba nie , dodatkowo na Lpg auto zawsze wiecej pali wiec roznica w cenie paliwa sie zaciera.musisz robic na prawde wiele tys. w roku zeby ci sie zwrocilo.kompletna glupota
griga-st Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 Odkopie temat, bo znalazłem ciekawe fotki przerobionego 1.8TFSI(CDHD) : 2012-07-04-042 : Umrüstung auf LPG - Vialle LPDi - GFK Sub für ASS, Umbau der Batterie : Audi A4 8K : #205844706
predki74 Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 Da się już założyć gaz do silników fsi jest inny reduktor który wytwarza większe ciśnienie i gaz się robi ciekły i jest wtryskiwany oryginalnymi wtryskiwaczami
sebul Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 witam mam pytanie co sądzicie o zainstalowaniu lpg do audi a4 b8 1,8tfsi wiesz ile pali 1.8 tfsi ? chyba nie , dodatkowo na Lpg auto zawsze wiecej pali wiec roznica w cenie paliwa sie zaciera.musisz robic na prawde wiele tys. w roku zeby ci sie zwrocilo.kompletna glupota tia, wiecej pali, moze o litr,
waskivw Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 Wtryskiwacze sa chłodzone cały czas:D pompa paliwa cały czas dyma paliwo i jest w jakims tam stopniu obieg.Mieszanka jest wzbogacana benzyna na wysokich obrotach jezeli pałuje sie autem zeby auto nie traciło mocy w ten sposob rowniez trzeba dpbrze ustwic parametry i katy otwarcia wtryskiwaczy.Tak jest jezeli mowimy o instalacji brc.Instalacja droga ale sie opłaca tylko montaz musi byc dokładnie przeprowadzony i napewno jest taniej niz na benzynie:Dpozdrawiam serdecznie:D :polew: ---------- Post dopisany at 21:13 ---------- Poprzedni post napisany at 21:08 ---------- Da się już założyć gaz do silników fsi jest inny reduktor który wytwarza większe ciśnienie i gaz się robi ciekły i jest wtryskiwany oryginalnymi wtryskiwaczami :polew: Ludzie poczytajcie trochę i przestańcie pisać takie bzdury
griga-st Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 Koledzy czego nie doczytali, to sobie dopowiedzieli:wink: @waskivw- wyluzuj, kulturalnie popraw kolegów:wink:
waskivw Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 Sorry może mnie trochę poniosło:wink: , ale nieraz jak czytam niektóre posty to się włos na głowie jeży , Ktoś wie że dzwoni , ale nie wie gdzie i pisze żeby posty nabijać ktoś powinien nad tym panować bo się niezły śmietnik robi
predki74 Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 Sercem systemu LPdi jest chroniony patentem moduł FSU (*moduł zmiany paliwa), który pozwala na płynne zmiany zasilania pomiędzy gazem a benzyną. Moduł ten kieruje wybrane paliwo do pompy wysokiego ciśnienia w silniku, która z kolei powoduje wzrost ciśnienia paliwa do ponad 100 bar tuż przed wprowadzeniem paliwa do komory spalania. Wyjątkowym rozwiązaniem w systemie LPdi jest fakt, że rozruch auta następuje również na gazie. W każdej chwili kierowca ma oczywiście możliwość wyboru paliwa naciskając przycisk zamontowany w kabinie. Silniki z wtryskiem bezpośrednim paliwa są stosowane przez większość producentów takich jak: Audi, VW, Skoda, Seat, BMW, Ford, Peugeot, Mercedes, Fiat, Toyota. System LPdi pozwala na wykorzystanie oryginalnych cześci związanych z wtryskiem bezpośrednim zamontowanych fabrycznie w aucie w celu zasilania pojazdu gazem w fazie ciekłej. Ingerencja związana z montażem instalacji gazowej LPdi jest zatem minimalna. Wykorzystuje się w tym celu m.in.: pompę wysokiego ciśnienia, wtryskiwacze benzynowe, czujniki ciśnienia. Wszystkie cześci są przetestowane i certyfikowane zgodnie z normą EC67-R01. I wykorzystuje wtryskiwacze benzynowe .i nikt nie nabija sobie postów.
griga-st Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 jest inny reduktor Generalnie to dobrze napisałeś Tylko tam nie ma reduktora. Jest pompa niskiego ciśnienia w zbiorniku i rozdzielacz/przełącznik paliwa "Fuel Selector Unit" (FSU). Proste, modułowe rozwiązanie. Wku... mnie tylko ze w kraju gdzie jeździ najwięcej aut z LPG(200 tys. zamontowanych instalacji tylko w 2011roku!), nie prowadza żadnych badan w tym kierunku. Holendrzy maja na to rozwiązanie patent i każą sobie za niego słono płacić. Ceny oscylują wokół 10tys. co stawia inwestycje(narazie) pod znakiem zapytania. Audi pokazuje ostatnio bardzo często koncept cary(A3) z instalacjami CNG:decayed: https://www.google.de/search?q=audi+tcng&hl=de&client=firefox-a&hs=VHW&tbo=d&rls=org.mozilla:de:official&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Te4ZUYq_O5Lc4QT0t4GQBw&ved=0CAoQ_AUoAQ&biw=800&bih=391
waskivw Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Sercem systemu LPdi jest chroniony patentem moduł FSU (*moduł zmiany paliwa), który pozwala na płynne zmiany zasilania pomiędzy gazem a benzyną. Moduł ten kieruje wybrane paliwo do pompy wysokiego ciśnienia w silniku, która z kolei powoduje wzrost ciśnienia paliwa do ponad 100 bar tuż przed wprowadzeniem paliwa do komory spalania. Wyjątkowym rozwiązaniem w systemie LPdi jest fakt, że rozruch auta następuje również na gazie. W każdej chwili kierowca ma oczywiście możliwość wyboru paliwa naciskając przycisk zamontowany w kabinie. Silniki z wtryskiem bezpośrednim paliwa są stosowane przez większość producentów takich jak: Audi, VW, Skoda, Seat, BMW, Ford, Peugeot, Mercedes, Fiat, Toyota. System LPdi pozwala na wykorzystanie oryginalnych cześci związanych z wtryskiem bezpośrednim zamontowanych fabrycznie w aucie w celu zasilania pojazdu gazem w fazie ciekłej. Ingerencja związana z montażem instalacji gazowej LPdi jest zatem minimalna. Wykorzystuje się w tym celu m.in.: pompę wysokiego ciśnienia, wtryskiwacze benzynowe, czujniki ciśnienia. Wszystkie cześci są przetestowane i certyfikowane zgodnie z normą EC67-R01.I wykorzystuje wtryskiwacze benzynowe .i nikt nie nabija sobie postów. Jednak można się spiąć i napisać konkretnie , a nie o jakiś reduktorach?
Buba Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 jak wchodziły instalacje sekwencyjne to też kosztowały majątek. zawsze tak jest. prędzej czy poźniej możliwość montażu lpg to FSI/TFSI będzie możliwa w normalnych pieniądzach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się