Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kontrolka EPC


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wystarczy w zupelnosci

Opublikowano

nawet za 50 zł będzie dobry. Szybko się Tobie zwróci ta inwestycja

Opublikowano

Witam,

mam taki sam problem w moim B5 1,8AWT. Takie same objawy, że problem z odpalaniem na ciepłym silnika i zapala się EPC. Przy wymianie rozrządu chłopacy czyścili czujnik położenia wału. Daj znać Kolego czy wymiana tego czujnika pomogła :)

Opublikowano

kolega miał ten problem w maju-dwa lata temu...:wink:

Opublikowano

Witam,koledzy kupilem juz zestawik na allegro :kabelek + program polski vag 2.5.Mam pewien klopot z tym a mianowicie;laczy mi sie tylko z abs,modul komfortu,navi i radiem(tak kojaze).Natomiast z innymi nie moge sie polaczyc!...gdzie widzicie przyczyne?

Dodam iz laczylem sie po gniezdzie COM1 jak i COM4,ustawilem tez latency na 1,zadnego efektu:kwasny:

Jakies sugestie??

Opublikowano

sciagnij vag com kolego, ja uzywam 311n2 i wszystko mi smiga:)

Opublikowano

Żaden problem;)

Opublikowano

ja kupiłem takiego za 40 zł i też śmiga

Opublikowano

W B6 mamy dobrze bo linia K i L, B7 już nie ma tak prosto i tanio

Opublikowano

u mnie tak było i padł czujnik połozenia wału korbowego

Opublikowano

Nie ma co gdybać, ileż to zachodu podjechać do mechanika podłączy komputer sprawdzi wykaz błędów i będziesz wiedział co dolega, tak to tu można całą listę wydłubać i nic nie wskórać :wink: a jedyne zamętu w głowie sobie narobić. Zapłacisz 30 zł za diagnozę i będzie wszystko jasne, chyba że mas kogoś z Vagiem i Ci sprawdzi.

Opublikowano

Witam. Jakieś dwa dni temu podczas jazdy zapaliła się kontrolka EPC. Autem szarpneło w czasie jazdy i ciężko się zbierał do jazdy. Po podpięcia komputera jest błąd. 16706 Engine speed sensor G28 no signal P0322. Wymieniłem ten czujnik obrotów silnika bo na to wskazywał błąd. I jest tak samo jak wcześniej gdy silnik się nagrzeje to pojawia się kontrolka i auta nie da się zapalić. Wymieniłem też czujnik położenia wału i dalej to samo. Proszę o pomoc pilne.

Opublikowano

Wymieniłeś na nowy/używany oryginalny czy kupiłeś nowy z Allegro?

Opublikowano

Kupiłem nowy z Boscha w sklepie koszt 200 złoty wymieniłem sam.

Opublikowano

Witam.

W czasie jazdy zapaliła się kontrolka CHECK ,po diagnostyce VAGiem pokazały się 4 błędy :

17522 - Zespół 1; sonda 2

P1114 - 008 - rezystancja wewnętrzna za duża - Sporadyczny

16487 - Miernik masy powietrza (G70)

P0103 - 001 - sygnał za duży - Sporadyczny

17705 - Spadek ciśnienia pomiędzy Turbo a przepustnicą (sprawdź bloki pomiarowe!)

P1297 - 002 -

17545 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (add.)

P1137 - 002 - mieszanka za bogata - MIL zapalona

Silnik nie jest zagazowany. Proszę o podpowiedzi ,gdzie należy szukać przyczyn tych błędów ?

Z góry dziękuje za pomoc !

Opublikowano

1.Pewnie kat już zajechany

2.Pzepływomierz, zrobić logi i bedzie wiadomo ile mierzy

3.Sprawdzenie szczelności najlepiej kompresorem

4.Błąd może być właśnie przez nieszczelność

Na początek sprawdzenie szczelności oraz zawor DV

Opublikowano

W zasadzie to już wiesz co może dolegać czytając Twoje błędy. Zacznij od ich wyeliminowania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...