Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak paliwa... po dolewce kręci ale nie odpala- co teraz?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Zbraklo paliwa bo mialem wczoraj tankowac a nie chcialo mi sie i rano niespodzianka bo postawiłem na lekkiej gorce. Po dolewce krece 2 razy i tez d*pa i krecic juz nie chce bo wiem ze mozna cos zj***c z pompa w afnie.

Pewnie cos sie zapowietrzyło jak chcialem rano odpalic

Co mam teraz zobic? idzie jakos samemu odpowietrzyc np "klucz 17mm i poluzuj nakrętki przy wtryskach i poktręć go chwilke nie popluje troche ropka.skręć i odpal..."

heh mam nauczke za lenistwo ;/ na necie czytam rozne info ale sprzeczne sa te informacje wiec wole pytac tutaj ludzi ogarnietych.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

sam sobie odpowiedziałeś cytatem

Opublikowano

kolego my kiedys mielismy tak ( z tym ze bylo to renault megane w cabrio na ten przycisk start ) tez braklo nam paliwa bo kobiecie nie chcialo sie zatankowac i co my sie go napchalismy zeby odpalic i nic. To laweta na warsztat koles komputer podpial zalal paliwa i na strzal opalila a krecilismy tak az akumulator padl wiec moze jest podobnie u Ciebie komputer zablokowal cos i nie puszcza dalej. On krecic bedzie a nie odpali za Boga. To tylko taka informacja moze u Ciebie byc inaczej, zapowietrzyl sie i trzeba odpowietrzyc. Pozdro

Opublikowano

Akurat wczoraj mialem taki przydadek :cheesy:

bierzesz klucz 17 odkrecasz przy pompie srube ktora poprzez wezyk doprowadzane jest paliwo z baku. rozcinasz butelke jakas wypelniasz ja ropa poprosisz jakas 2 osobe zeby krecila rozrusznikiem a Ty jenoczesnie lejesz od gory przez otwor gwintu rope bezposrednio do pompy.

stale lejesz rope dosc szybko bo reszte bedzie pompa pchac poprzez powrot do baku jesli samochod odpali ciagle lejesz po chwili poprosisz o zgaszenie

nastepnie dokladnie wszystko skrecasz i probujesz - powinien odpalic i w miedzy czasie zaciagnac ropy z baku

mnie sie udalo - moze Tobie uda sie tez :evil:

Opublikowano
Miałem to samo wtrysk masz do wymiany tak sie dzieje w tych autach jak ci branie paliwa musisz tylko podjechać na komputer żeby sprawdzili który

Mówię z doświadczenia, bo jak sie trochę pokreci to sam sie odpowietrzaja wtryski. To jest poprostu taki feler tych aut. Wszystko normalnie chodzi dopóki ci paliwa nie braknie

---------- Post dopisany at 18:35 ---------- Poprzedni post napisany at 18:35 ----------

coraz ciekawsze rzeczy na tym forum

Opublikowano

dziwne rzeczy piszecie bo jak mi ostatnio brakło paliwa to normalnie zalałem fajf liter i kręciłem aż się sam odpowietrzył ( chełtałem go co prawda pare minut ale zatrybił )

Opublikowano

Jak potrzebujesz szybko odpalić auto to na hol wrzucasz 3 bieg i po 3 metrach odpala fakt jest faktem pompa chodzi na sucho tak samo jak w przypadku kręcenia rozrusznikiem pół dnia ;) żeby sam się odpowietrzył

Opublikowano

Od kiedy to diesla można odpalać na hol? Ja bym nie ryzykował

Opublikowano

Niby się nie powinno, ale na plaka możesz odpalić, natomiast najlepiej odpowietrzyć wtryski (klucz 17 poluzować).

Opublikowano

jest jeszcze opcja żeby odkręcić filtr paliwa nalać ropuchy do niego i wtedy ci zagada po 30 sec zgasic i jeszcze raz odpalic

Opublikowano

A ja odkręcam dolot i psikam czymś łatwopalnym...

Opublikowano

ja tez tak robilem a najbardziej polecanym srodkiem nawet przez mechanikow jest plak

Opublikowano

Również WD40, CX80, propan-butan :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...