RALF76 Opublikowano 3 Września 2020 Opublikowano 3 Września 2020 (edytowane) Godzinę temu, Muskel1 napisał: Myślisz @RALF76 że nawet na zamiennkach (Conti czy innych podobnych) nie powinien spokojnie 120tyś. zrobić? 60-70 kkm wydaje mi się troche przedwczesnie. Chyba, że minęło 6-7 lat od ostatniej wymiany. Rozrząd INA czyli to co idzie na pierwszy montaż wszyscy mówią, że kolejne wymiany już co 60-70kkm a także mój mechanik który zna bardzo dobrze vag i jest polecany na forum Pierwsza wymiana jest po 210 tys lub 6-7 lat a potem już niestety co 60-70 tys, osobiście przy ori rozrządzie jako kolejna wymiana nie przekraczałbym max 90tys Nie wiem czemu kolejne wymiany nie są znów na ori rozrządzie za kolejne 210 tys - jedyne co mi przychodzi to chyba te że rozrządy na 1 montaż są innej jakości niż potem następne (niestety tutaj biznes się liczy) Reasumując Gizmo1518 zmieniaj rozrząd Edytowane 3 Września 2020 przez RALF76
marcinch001 Opublikowano 6 Września 2020 Opublikowano 6 Września 2020 Witam czy ten napinacz jest dobrze napięty - czy jednak za mocno ?
Muskel1 Opublikowano 6 Września 2020 Opublikowano 6 Września 2020 Ta strzałka powinna się z tym rowkiem pokryć. Za bardzo napięte.
marcinch001 Opublikowano 6 Września 2020 Opublikowano 6 Września 2020 3 minuty temu, Muskel1 napisał: Ta strzałka powinna się z tym rowkiem pokryć. Za bardzo napięte. Też mi się tak zdaje czy można taki napinacz cofnąć czy trzeba już nowy zakładać ?
marcinch001 Opublikowano 6 Września 2020 Opublikowano 6 Września 2020 7 minut temu, Muskel1 napisał: Wymieniony świeżo ten rozrząd? tak , jakieś 3 tyg temu - zrobione na nim już ok 2.5 tyś km
Muskel1 Opublikowano 6 Września 2020 Opublikowano 6 Września 2020 Napinacz nie jest problemem. Gorzej z paskiem. Ja osobiście założyłbym nowy. Może ktoś inny ma inne zdanie. Wiadomo ten pasek można bez problemu napinać po ta regulacja na napinaczu jest ale nie wiem czy to dobrze gdy był bardziej napięty i teraz poluzować. Nie wiem czy on się tak łatwo wyciągnąć może. To w sumie niby nie dużo do poluzowania ale niech się bardziej doświadczeni wypowiedzą.
Dev Opublikowano 6 Września 2020 Opublikowano 6 Września 2020 2 godziny temu, Muskel1 napisał: Napinacz nie jest problemem. Gorzej z paskiem. Ja osobiście założyłbym nowy. Może ktoś inny ma inne zdanie. Wiadomo ten pasek można bez problemu napinać po ta regulacja na napinaczu jest ale nie wiem czy to dobrze gdy był bardziej napięty i teraz poluzować. Nie wiem czy on się tak łatwo wyciągnąć może. To w sumie niby nie dużo do poluzowania ale niech się bardziej doświadczeni wypowiedzą. Najpierw ustawić wał na "0" Potem wsadzić blokadę w wałek i poprawić napięcie paska, na koniec synchronizacja i po robocie Nie ma sensu zmieniać nowe części na nowe
marcinch001 Opublikowano 6 Września 2020 Opublikowano 6 Września 2020 7 minut temu, Dev napisał: Najpierw ustawić wał na "0" Potem wsadzić blokadę w wałek i poprawić napięcie paska, na koniec synchronizacja i po robocie Nie ma sensu zmieniać nowe części na nowe Dzięki wielkie , jutro skontaktuje się z warsztatem który to robił - zobaczymy co powiedzą .
Dev Opublikowano 6 Września 2020 Opublikowano 6 Września 2020 Ustaw wał na "0" i zobacz co wychodzi na napinaczu
Złomiarzu Opublikowano 31 Października 2020 Opublikowano 31 Października 2020 Jak wymienić uszczelniacz wału korbowego i wałka rozrządu przy okazji wymiany rozrządu? Jak to zrobić zgodnie ze sztuką?
Dev Opublikowano 1 Listopada 2020 Opublikowano 1 Listopada 2020 14 godzin temu, Złomiarzu napisał: Jak wymienić uszczelniacz wału korbowego i wałka rozrządu przy okazji wymiany rozrządu? Jak to zrobić zgodnie ze sztuką? Jedne zdjac drugie zalozyc, w czym masz problem ?
Złomiarzu Opublikowano 1 Listopada 2020 Opublikowano 1 Listopada 2020 4 godziny temu, Dev napisał: Jedne zdjac drugie zalozyc, w czym masz problem ? Czyli odkręcam bez blokad i bez oznaczeń - brak kolizji? xD ściągam kółka i tyle?
Audi a4 b8 2.0 Opublikowano 6 Listopada 2020 Opublikowano 6 Listopada 2020 W dniu 14.10.2018 o 12:54, Dev napisał: I co 30000km kontrola napięcia paska Dzisiaj sprawdziłem czy tak powinno być?
Dev Opublikowano 6 Listopada 2020 Opublikowano 6 Listopada 2020 (edytowane) 30 minut temu, Audi a4 b8 2.0 napisał: Dzisiaj sprawdziłem czy tak powinno być? napiecie za słabe, trzeba poprawić Edytowane 6 Listopada 2020 przez Dev
Audi a4 b8 2.0 Opublikowano 6 Listopada 2020 Opublikowano 6 Listopada 2020 1 minutę temu, Dev napisał: napiecie za słabe Czy powinienem napiąć?Nie znam się na tym za bardzo, jak to zrobić
Dev Opublikowano 6 Listopada 2020 Opublikowano 6 Listopada 2020 jak nie masz pojecia to sam tego nie rób
Audi a4 b8 2.0 Opublikowano 6 Listopada 2020 Opublikowano 6 Listopada 2020 16 minut temu, Dev napisał: jak nie masz pojecia to sam tego nie rób A czy na razie mogę tak jeździć? Dzisiaj tam zaglądnąłem i zauważyłem.
kubajvc Opublikowano 3 Grudnia 2020 Opublikowano 3 Grudnia 2020 Panowie . Co jeszcze warto wymienić przy okazji rozrządu ? coś słyszałem o jakiejś rolce alternatora w trudno dostępnym miejscu . wyjaśnicie o co chodzi ?
gruzin519 Opublikowano 4 Grudnia 2020 Opublikowano 4 Grudnia 2020 W dniu 3.12.2020 o 07:16, kubajvc napisał: Panowie . Co jeszcze warto wymienić przy okazji rozrządu ? coś słyszałem o jakiejś rolce alternatora w trudno dostępnym miejscu . wyjaśnicie o co chodzi ? Sprzęgło alternatora i napinacz paska wielorowkowego/klinowego i oczywiście ten że pasek tak samo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się