Matrix1540 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Napinacze z łańcuchów wymienione, całość trwała może 3 godziny za dwie głowice, ten od strony pasażera łatwiej dawał się ścisnąć. Oba napinacze miały dość wyślizgane ślizgi. Tydzień później całkowicie zatarła się pompa wspomagania, aż silnik zatrzymało-taki opór był. Auto dostało pompę z Q5 2011 i nową pompę wody bo podciekała i na razie malina. Rozrządu nie słychać.
marcin4x4 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 (edytowane) A najbardziej obciążony łańcuch główny został jak fabryka dała ? Edytowane 22 Czerwca 2015 przez marcin4x4
Matrix1540 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Niestety tak, auto ma już program więc dwumasa się wysypie prędzej czy później więc wtedy poleci reszta rozrządu.
marcin4x4 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 kto powiedział że ma się zmęczyć 2mas zabija kierowca, jeździj z głową to nie bedzie problemu.
Matrix1540 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 No właśnie czasami ze znajomymi lubimy się popróbować ze startu na prostej więc prędzej czy później się wytłucze. A właśnie, regenerował ktoś już dwumas? Opinie za lub przeciw?
niebieski708 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Tylko nowy... Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
niebieski708 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Ba, ja teraz wymieniam ( silnik 4.2 bbk) cały kompletny rozrząd (łańcuchy, napinacze, ślizgi itd) i kompletne sprzęgło z dwumasem... To pomyśl ile wyjdzie ;-) wszystko... Sądziłem że vagi to tanie auta ;-) Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
marcin4x4 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 (edytowane) No właśnie czasami ze znajomymi lubimy się popróbować ze startu na prostej więc prędzej czy później się wytłucze. A właśnie, regenerował ktoś już dwumas? Opinie za lub przeciw? aniby od czego ? 2mas w d*pę dostaje od męczenia silnika na niskich biegach a nie zasuwania, nawet LC bardziej dobija skrzynie. Po za tym ile ty tam masz że się o niego boisz ? ...widziałem cenę tarcze kevlar i regeneracja w sprawdzonej firmie, czyli wszystkie poniżej 1000 zł omijasz szerokim łukiem. Komplet to jakieś 1500 zł netto ale to cena po rabatach. Tylko nowy... też tak kiedyś mówiłem, po 3 wymianach w przeciągu 2 lat stwierdziłem nigdy więcej nowego... o dziwo "nowy" regenerowany z ASO trzymał lepiej niż nówki nie regenerowane producentów. // na podstawie 1,9. Edytowane 24 Czerwca 2015 przez marcin4x4
poczekaj Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 No właśnie czasami ze znajomymi lubimy się popróbować ze startu na prostej więc prędzej czy później się wytłucze. A właśnie, regenerował ktoś już dwumas? Opinie za lub przeciw? aniby od czego ? 2mas w d*pę dostaje od męczenia silnika na niskich biegach a nie zasuwania, nawet LC bardziej dobija skrzynie. Po za tym ile ty tam masz że się o niego boisz ? Chyba chodziło o niskie obroty, a nie niskie biegi. Od strzałów ze sprzęgła też porządnie w d*pę dostaje.
Tommy Gun Opublikowano 25 Czerwca 2015 Opublikowano 25 Czerwca 2015 (edytowane) Regenerowałem dwumas ale na obecną chwilę zrobione zbyt mało kilometrów aby wydać obiektywną opinię. Na pewno jest lepiej, nie ma dźwięku tłuczonej dachówki oraz nie szarpie przy ruszaniu. Cena nowego jest patologiczna, który najpewniej i tak jest regenerowany. Robione w tej firmie --> http://kolmax.com.pl/ Edytowane 25 Czerwca 2015 przez Tommy Gun
Matrix1540 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Tommy Gun, powiedz ile dałeś za regenerację 2masu w tym Mielcu.... marcin 4x4, powiedz mi jeszcze że 2mas lubi strzał z 2500 obrotów przy ruszaniu i że rozsypie się od niego później niż z męczenia niskimi obrotami...parę aut już widziałem na jakichś płytach lotnisk itp z rozwalonym kołem bo ktoś chciał sobie mierzyć czasy do setki a później z kimś się popróbować. Auto jest tylko po programie i wywalonymi katami ale to i tak wystarczy żeby się szybciej wystukała, większy Niuton to kolega na ulicy ale w warsztacie kosztuje trochę więcej.
marcin4x4 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Opublikowano 27 Czerwca 2015 (edytowane) Startujesz z obrotami a nie nabitym turbo, 2mas w przeciwieństwie do sprzęgła nie ma tutaj wiele do roboty a LC nie bez powodu robi się z wyższych RPM'ów. Ale tak zużywasz wszystko..skrzynie również. Jak Ci te czasy wychodzą ? limitery na obroty masz zrobione ? mi się na jedynce bardzo przydały. Edytowane 27 Czerwca 2015 przez marcin4x4
Matrix1540 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Jedynka to kupa w tych samochodach ale limiterów nie mam, czasów nie mierzyłem. Jedyne co to do 160 km/h Lexusa GS 430 285 KM objechał
marcin4x4 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 (edytowane) no tragedia, przełożenie 3jki też nie pomaga. no ale tak narzekamy a w innych autach jest znacznie gorzej... Edytowane 29 Czerwca 2015 przez marcin4x4
Matrix1540 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Ostatnio jeździłem jakąś Mazdą (lub jakiś japończyk w każdym razie) wielkości Paseratti z 2.2D pod maską i tam na drugim biegu dało się wycisnąć 90 km/h
marcin4x4 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 kiedyś się dorobimy s-tronica będzie dobrze.
Maniusiek28 Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 (edytowane) Jestem po wymianie rozrządu(komplet przód i tył, oleje filtry) i myslałem że bedzie całkowicie cicho, ale tak nie jest podczas rozruch słyszę takie delikatne pojedyńcze stuknięcie (postaram sie nagrać filmik aby to zobrazować) czy to normalne , bo tym mechanikom to ja juz od dawna nie wierzę. Pozdrawiam Edytowane 9 Lipca 2015 przez Maniusiek28
hutch1 Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Ja po wymianie nie miałem żadnych objawów. Teraz po ok 50 tkm jest delikatne tryknięcie ale nie zawsze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się