Przednie wahacze
0

    39 postów w tym temacie

    Czy prawdą jest, że w A4 są mało trwałe przednie wahacze i są one ze stopu aluminium??

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Czy prawdą jest, że w A4 są mało trwałe przednie wahacze i są one ze stopu aluminium??

    Tak zgadza się.Jest ich dokładnie 8sztuk i na naszych dziurawych drogach , wachacze po jakimś czasie zaczynają się tłuc.Nie ma reguły po jakim przebiegu.Jak miałem B5 to zaczęło mi stukać przy 60 000 , zregerowałem wachacz i było OK.Teraz elementy zawieszenia sa tańsze i można kupic wiele zamienników , więc nie są to aż tak wielkie koszty.

    Tak więc to zawieszenia na naszych drogach się niszczy , ale za to podróżuje się bardzo komfortowo :wink:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Myślę że zawieszenie pada jak w innych samochodach, ale problemem dla co niektórych jest to ze ich (wachaczy) jest tak dużo. Kwestia ceny to tak jak porównanie wachacza aluminiowego do końcówki drążka. Druga sprawa to komfort jazdy oraz zero odgłosów pracującego zawieszenia - sprawnego oczywiście

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    A którą marke z zamienników polecacie-pytam bo mi tam już coś stuka delikatnie w lewym kole ale tylko przy pewnym skręcie i na dużej dziurze albo przejezdzie kolejowym :) A może warto regenerować??Pozdrawiam

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    A może warto regenerować??Pozdrawiam

    Ja w B5 regenerowałem i nie miałem , żadnego problemu.Zapłaciłem 140zł za regeneracje wachacza , z montażem oczywiście.Więc jak ktoś to dobrze zrobi , to na pewno będzie wszystko ok

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    A może warto regenerować??Pozdrawiam

    Ja w B5 regenerowałem i nie miałem , żadnego problemu.Zapłaciłem 140zł za regeneracje wachacza , z montażem oczywiście.Więc jak ktoś to dobrze zrobi , to na pewno będzie wszystko ok

    A gdzie regenerowales,pod Nałęczowem moze?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    w sumie 140 zl za regenerowany wachacz to nie duzo, tylko jeszcze ktory bo dolne sa drozsze od gornych, ja wymienialem dolny z prawej strony, w tamtym roku zaczal halasowac przy przebiegu 72 tys, zaplacilem za oryginalny 270 zl + 40 zl wymiana.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Myśle ze po części narzekaniem na zużyte wachacze są nieprawdziwe przebiegi aut, gdyż w większości liczniki sa cofane i póżniej mówi sią ze mi padła zaiecha przy przebiegu 90 kkm a tak naprawde to to auto na 180 kkm, a wymieniamy prawie zawsze na zamienniki i te faktycznie długo nie pociągną. Kiedyś czytałem ze gdzieś regenerują wachacze na jakiś niemieckich bardzo dobrych sworzniach.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ja w B3 jak nie tę, to inną tuleję wahacza wymieniałem średnio raz do roku. A w A4 na razie spokój :D A komfort jazdy nieporównywalny.

    M

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Myśle ze po części narzekaniem na zużyte wachacze są nieprawdziwe przebiegi aut, gdyż w większości liczniki sa cofane i póżniej mówi sią ze mi padła zaiecha przy przebiegu 90 kkm a tak naprawde to to auto na 180 kkm, a wymieniamy prawie zawsze na zamienniki i te faktycznie długo nie pociągną. Kiedyś czytałem ze gdzieś regenerują wachacze na jakiś niemieckich bardzo dobrych sworzniach.
    Moim zdaniem jeśli ktoś ma samochud który był eksploatowany cały czas w posce to mu zawieszenie prędzej pada wiadomo przecież jakie mamy drogi.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    W Polsce to już mało które auto wytrzymuje na tych dziurach , jak już mercedes 124 wymięka to co tu mówić o wachaczach aluminiowych

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jakiej firmy wachacze i końcówki drążków uwazacie za najbardziej wytrzymałe (oprócz orginałów ma sie rozumieć).?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Moje auto kupiłem od rasowego niemca z pierwszej reki - na autobahnie nie było nic słychać dopiero w polsce na naszych drogach zaczęło troszke pukać w lewym przodku - wymieniłem wachacze przednie przy przebiegu 245 tkm - zdjąłem orginały :D - zamontowałem Herzogi ?......

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    :D Witam, nie wiem czy pytam we właściwym miejscu i czasie, ale może ktoś to przeczyta i doradzi. A4 B5 1,9 TDI 110 KM Kombi 98r.- dwa przednie wahacze mają luz. Jest to moje pierwsze auto z wielowahaczowym zawieszeniem i nie wiem , które się sypią a które nie. Wymieniać tylko te dwa czy robić cały przód (kosztowne :shock: ale chyba najbardziej sensowne). Jakiej marki szukać i gdzi kupić, przewinęła się nazwa Herzogi , słyszałem o Sebi . Jeśli możecie to poradźcie. :roll:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ej a dlaczego prawie wszyscy wymieniaja odrazu cale wahacze jak sa dostepne tuleje metalowo-gumowe i sa o niebo tansze od calych wahaczy??

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    A jeśli masz wybity przegub kulisty to na co wymienisz ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    A jeśli masz wybity przegub kulisty to na co wymienisz ?

    No to wtedy juz nie ma wyjscia.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    :D Witam, nie wiem czy pytam we właściwym miejscu i czasie, ale może ktoś to przeczyta i doradzi. A4 B5 1,9 TDI 110 KM Kombi 98r.- dwa przednie wahacze mają luz. Jest to moje pierwsze auto z wielowahaczowym zawieszeniem i nie wiem , które się sypią a które nie. Wymieniać tylko te dwa czy robić cały przód (kosztowne :shock: ale chyba najbardziej sensowne). Jakiej marki szukać i gdzi kupić, przewinęła się nazwa Herzogi , słyszałem o Sebi . Jeśli możecie to poradźcie. :roll:

    Jeśli masz już dużo przejechane to najrozsądniej jest zrobić remont całości.

    Luz na jednym elemencie pociąga za sobą wybijanie pozostałych. I tak np. jeśli stukał jeden wahacz i go wymienisz, to słabe elementy pozostałe po jakimś czasie zrobią się luźne i znowu będzie stukać. I znowu wymienisz i będziesz kilka razy płacił za robocizne.

    A tak lepiej już pojeździć aż się wybije w większym stopniu i remontujesz całość. Minusem jest to, że ścina opony kiedy jest luz. :(

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Ej a dlaczego prawie wszyscy wymieniaja odrazu cale wahacze jak sa dostepne tuleje metalowo-gumowe i sa o niebo tansze od calych wahaczy??

    A wymienisz sworznie??? :shock: To na nich jest najczęściej luz,nieprawdaż???

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    A jakiej firmy kupić , za ile i gdzie :?:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Ej a dlaczego prawie wszyscy wymieniaja odrazu cale wahacze jak sa dostepne tuleje metalowo-gumowe i sa o niebo tansze od calych wahaczy??

    A wymienisz sworznie??? :shock: To na nich jest najczęściej luz,nieprawdaż???

    \

    Ej jakbys nie zauwazyl to juz wyjasnione.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Mam nastepne pytanko? Kupujac a4 sprawdziłem gruntownie wychacze - oprócz jednego wszystkie wymienione - zero luzów. Ale po 2 tygodniach jazdy autko zaczeło ni SKRZYPIEC jak rasowy drabiniasty wóz konny. Czy powodem mogą byc zuzyte tuleje gumowo - metalowe na połączeniu wachacz - nadwozie. Czy to guma odchodząc od tulei stalowej tak skrzypi? Tak mi ktoś tłumaczył ale chcę się upewnić. Czy może jest jakis inny powód skrzypienia?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jest tak jak piszesz. Kiedy tuleje się zużyją to strasznie zaczynają skrzypieć.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie skrzypiały swożnie wahaczy dolnych a nie tuleje .

    jeden z wahaczy ma swożeń skierowany ułożyskowaniem do góry - niestety smar się wydostaje ze swożnia zaczyna rdzewieć i skrzypi.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    U mnie skrzypiały swożnie wahaczy dolnych a nie tuleje .

    jeden z wahaczy ma swożeń skierowany ułożyskowaniem do góry - niestety smar się wydostaje ze swożnia zaczyna rdzewieć i skrzypi.

    Mój znajomy mechanik zawsze montując nowe wachacze do grupy VW rozbiera gumową osłonę i dokłada smaru twierdzi że nie zaszkodzi a zawsze trochę przedłuży żywot.

    Nie wiem może ma rację, ale napewno nie zaszkodzi

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Tez cos wlasnie mam z przednim dolnym lewym wachaczem, zaczal dzisiaj skrzypiec, nie wiem czy wymieniac caly wachacz czy tylko cos tam w srodku ;) ??

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    A jakiej firmy kupić , za ile i gdzie :?:

    ... no wlasnie my tu gadu-gadu a podstawowe kwestie nadal nie wyjasnione (mnie tez czeka wymiana wachaczy) wiec ponawiam pytanie o ceny, jakosc danych marek wachaczy i ewentualne miejsce zakupu (moze byc w sieci) :lol:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    A jakiej firmy kupić , za ile i gdzie :?:

    ... no wlasnie my tu gadu-gadu a podstawowe kwestie nadal nie wyjasnione (mnie tez czeka wymiana wachaczy) wiec ponawiam pytanie o ceny, jakosc danych marek wachaczy i ewentualne miejsce zakupu (moze byc w sieci) :lol:

    Przyłączam się do przedmówcy i ponawiam swoją prośbę o poradę w tym temacie wahaczy. Chcę kupić na dniach nowy komplet i się waham: mam w sieci za 1250 zl. FEBI lub

    http://allegro.pl/item91983064_wahacze_vw_passat_audi_a6_a4_oryginal_nowe_.html lub

    http://allegro.pl/item92888895_wahacze_audi_a4_a6_vw_passat_nowe_oryginalne.html lub

    http://allegro.pl/item91394373_wahacze_do_audi_a4_a6_vw_passat_b5_b6_tanio.html

    ,poradźcie.

    Przy okazji ,wiem że dwa maią luz :| , chcę sprawdzić na szarpakach całą zawiechę i te dobre za parę groszy sprzedać czy może wyżucić :idea: ? Co o tym myślicie :?:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    musze wymienic zawieszenie w A4 z 97r .jakij firmy wahacze polecacie :?:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    A jakiej firmy kupić , za ile i gdzie :?:

    ... no wlasnie my tu gadu-gadu a podstawowe kwestie nadal nie wyjasnione (mnie tez czeka wymiana wachaczy) wiec ponawiam pytanie o ceny, jakosc danych marek wachaczy i ewentualne miejsce zakupu (moze byc w sieci) :lol:

    Przyłączam się do przedmówcy i ponawiam swoją prośbę o poradę w tym temacie wahaczy. Chcę kupić na dniach nowy komplet i się waham: mam w sieci za 1250 zl. FEBI lub

    http://allegro.pl/item91983064_wahacze_vw_passat_audi_a6_a4_oryginal_nowe_.html lub

    http://allegro.pl/item92888895_wahacze_audi_a4_a6_vw_passat_nowe_oryginalne.html lub

    http://allegro.pl/item91394373_wahacze_do_audi_a4_a6_vw_passat_b5_b6_tanio.html

    ,poradźcie.

    Przy okazji ,wiem że dwa maią luz :| , chcę sprawdzić na szarpakach całą zawiechę i te dobre za parę groszy sprzedać czy może wyżucić :idea: ? Co o tym myślicie :?:

    Kolega zaproponował bardzo ciekawą opcję zakupu oryginalnych kompletów wahaczy.

    Jeżeli te pierwsze propozycje są rzeczywiście oryginalny komplet przeznaczy do pierwszego montażu w fabryce to ja bym to bez zastanowienia kupił.

    Cena jest bardzo dobra.Nie widziałem tych propozycji na allegro wcześniej.

    Jak dotąd kupowałem tylko (jak narazie 3-wahacze) wahacze marki FEBI.

    Od wymiany 1-wszego przejechałem dopiero 10.000km więc nie moge wiele o nich wiele powiedzieć.FEBI polecali chłpoaki na forum AUDI.

    Ale po poście koleki "piurko2" - następnym moim zakupem będzie napewno jakiś wahacz z tych przez niego wymienionych oryginalnych - o ile sprzedaja pojedyńcze sztuki ale znając życie jednostkowo też sprzedają.

    Podaje stonę na allego gdzie kupiłem te 3-wahacze FEBI (szybko i sprawnie):

    http://allegro.pl/item99373490_wahacz_audi_a4_a6_oraz_passat_febi_zestaw_kpl.html

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Dodaj konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!


    Zarejestruj nowe konto

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


    Zaloguj się teraz
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Latest Registered Members