Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż elektrycznych podnośników tylnych szyb w A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wydaje mi się że zasilanie najlepiej puścić za schowkiem, radiem, a następnie za półką nad nogami kierowcy. Jak montowałem podświetlenie nóg to instalację puściłem tak samo i połapałem trytkami do istniejących kabli.

Opublikowano

Jedyną różnicą w tych wiązkach jest to że w innych pinach są obsadzone kabelki w kostce do słupka B, wystarczy je poprzekładać żeby się pokrywały - patrz schematy.

Wiązki na prawą i lewą stronę są te same:wink:

Witam

Który to schemat?

A czy jest możliwość podania które piny trzeba gdzie poprzekładać?

Dziekuję

Opublikowano

Jedyną różnicą w tych wiązkach jest to że w innych pinach są obsadzone kabelki w kostce do słupka B, wystarczy je poprzekładać żeby się pokrywały - patrz schematy.

Wiązki na prawą i lewą stronę są te same:wink:

Witam

Który to schemat?

A czy jest możliwość podania które piny trzeba gdzie poprzekładać?

Dziekuję

a co chcesz zrobić ? co masz ?

uzupełnij profil...

Opublikowano

Jedyną różnicą w tych wiązkach jest to że w innych pinach są obsadzone kabelki w kostce do słupka B, wystarczy je poprzekładać żeby się pokrywały - patrz schematy.

Wiązki na prawą i lewą stronę są te same :wink:

Witam

Który to schemat?

A czy jest możliwość podania które piny trzeba gdzie poprzekładać?

Dziekuję

Schematy masz przecież podane na pierwszej stronie w 1 i 16 poście. Wg. tego sobie sprawdź, ewentualnie przełóż w odpowiednie miejsca. Wszytko jest jasno opisane i przedstawione.

Opublikowano

Siema. Ponad pół roku temu założyłem tylne szyby w prądzie i myślałem że wszystko działa oki a tu wczoraj się okazało że nie otwiera mi tylnych drzwi z panela przy klamce kierowcy. Zamknie, ale nie otworzy. Ktoś przypuszcza co może być powodem?

Opublikowano

Przyciski w panelu kierowcy szwankuja.

Wysłane z G2

Opublikowano (edytowane)

Witam, od piątku walczę z elektryką szyb u siebie, wczoraj udało mi się już wszystko polutować oraz założyłem tapicerki. Niestety po wykonaniu adaptacji MK szyby nie działają i to w dodatku nawet przydnie przestały działać oraz cała lewa strona jest martwa - w lewych zarówno przednich jak i tylnych drzwiach nie działa zamek ani nawet podświetlenie przycisków oraz nie działa sterowanie lusterek, co najlepsze vcds widzi cztery silniki od szyb tyle że po wykonaniu scanu wywala brak komunikacji z silnikami. Czy ktoś może miał podobny przypadek? Niestety nie mam garażu i wszystko robie przed domem, wczoraj zakończyłem działania po godz. 21 i było już tak ciemno że nie byłem w stanie nic więcej zrobić, będę walczył dopiero jutro po pracy. Dodam że przed lutowaniem wszystkiego sprawdzałem poprawność podłączenia po dwa razy i jestem ich pewien. Jedyne co mi przychodzi na myśl to to że może szara wtyczka która jest wpięta w silnik od strony kierowcy(to z zabezpieczeniem) nie jest dobrze osadzona i to wszystko powoduje takie błędy, ale było już za ciemno na sprawdzenie tego i teraz tylko myślę co mogło pójść nie tak?

Aha dodam że niezależnie od niczego w drzwiach kierowcy non-stop mruga dioda

Pozdrawiam, Łukasz

Witam ponownie,

znalazłem swój problem, a mianowicie winą były przewody od can w drzwiach kierowcy - przy samych drzwiach w harmonijce były przerwane. Teraz wyciągnąłem całą wiozkę z drzwi będą ją lutował na stole i będzie wszystko git :kox:

Edytowane przez Lukasz_mk2
Opublikowano

Witam ponownie,

znalazłem swój problem, a mianowicie winą były przewody od can w drzwiach kierowcy - przy samych drzwiach w harmonijce były przerwane. Teraz wyciągnąłem całą wiozkę z drzwi będą ją lutował na stole i będzie wszystko git :kox:

to spoko że zadziałało, bo sam się szukuję do wywalenia korbotronika z tyłu. :) na razie powoli szykuje co mogę, aby potem to wszystko w jeden dzień uruchomić

Opublikowano

Panowie mam pytanie dotyczące montażu silniczków szyb. Jakie śruby tam idą? Czy śruby na których siedzi korbka podejda p&p do silniczków? Czy trzeba sobie dokupić je?

Opublikowano

Odkręcisz korby i tymi samymi śrubami przykręcisz silniczek/sterownik.

Opublikowano

Kooooniec! Przeglądania tematu od początku do końca, czytania, szukania, kupowania, kilka miesięcy zbierania i po wczorajszych 12h (bez napinki o czas z przerwami na szame) są na pokładzie, ale nie obyło się bez niespodzianek. Dzięki instrukcji Bart-S wszystko poszło idealnie więc przyszli moterzy przeczytajcie! Przygotujcie wszystko, a wyda się to banalne. Ktoś jeśli kiedyś nigdy nie rozbierał auta z tapicerki tych małych elementów, boczków itd zacznijcie rano, więcej czasu się przyda. Dodam jeszcze może komuś się przyda taką sytuację miałem - po złożeniu, nie świeciły wcale przyciski z tyłu do szyb, z panelu kierowcy działały, zamek centralny zamykał wszystkie, a błędów zero. Po ponownym ściągnięciu boczków okazało się, że wiązki, które nabyłem zostały ucięte i zamaskowane kabelki od lampki podświetlenia przestrzeni nóg w fotelach, przez co masa była odcięta i przyciski z tyłu nie działały. Wykorzystałem piny w kostkach dzięki załączonych schematach od głośników tylnich bo też nie miałem, podłączyłem do radyjka i gra muzyka również z tyłu! Dzięki Bart-S !

Opublikowano

Panowie czym wyciągacie te małe piny z kostki 20pinowej? Mam taki przyrząd do pinów i piny głośnikowe, masę i zasilanie idzie wyciągnąć. Natomiast do tych małych jest za duży. Ma ktoś jakiś pomysł jak to załatwić?

Opublikowano

Też ich nie umiałem wyciągnąć więc tylko się do nich dolutowałem

Opublikowano

by wyjąć piny te małe trzeba wysunąć ten fioletowy plastik i jak się spojrzy na wtyczkę od strony pinów widać dziurki nad każdym z pinów , wystarczy szpilką wciskać zabezpieczenie i delikatnie próbować wysuwać pin nie ciągnąc zbyt mocno za kabel bo się urwie kwestia treningu i idzie ;)

Opublikowano

witam jestem na etapie zbierania gratów do montazu tylnych szyb elektrycznych

mam pytanie czy mechanizm wraz z silniczkami beda pasowały od anglików?? i od audi b6??

tapicerki przełączniki juz mam teraz mechanizmy i silniczki

Opublikowano

mechanizmu nie wymieniasz, tylko silniczki - nie ma różnicy czy anglik czy eu - te same oznaczenia mają.

Opublikowano

@up Gdzieś czytałem że jednak mają inne oznaczenia. Jak ktoś ma pewne info to niech mnie poprawi.

Opublikowano

witam jestem na etapie zbierania gratów do montazu tylnych szyb elektrycznych

mam pytanie czy mechanizm wraz z silniczkami beda pasowały od anglików?? i od audi b6??

tapicerki przełączniki juz mam teraz mechanizmy i silniczki

Różne moduły czy sterowniki nie zawsze podchodzą, ale silniczki powinny podejść do B7 od B6, odwrotnie na pewno pasują. Reszta tak jak odpowiedział bobikos:

mechanizmu nie wymieniasz, tylko silniczki - nie ma różnicy czy anglik czy eu - te same oznaczenia mają.

________________________________

@up Gdzieś czytałem że jednak mają inne oznaczenia. Jak ktoś ma pewne info to niech mnie poprawi.

Mówisz że co ma inne oznaczenia? Silniczki mają inną literkę na końcu od 2006, to jest w pierwszym poście. Tylne zawsze początek mają 8E0.
W przednich jest różnica gdzie 8E1 to EU i 8E2 to Anglia

Opublikowano

Czyli nie miałem racji. :wink:

Opublikowano

Panowie musze poprowadzić przewody ze slupka B od pinu 13- do licznika i 14 do modulu komfortu

tutaj potrzebuje końcówek kabli czy ktoś je posiada by polaczyc to wszystko

Potrzebne piny:

-z modulu komfortu x2

-slupek B kostka 20pin (meski) x4

-pin który jest w drzwiach kostka 20pin (żeńskie) x4

Ktoś posiada tekowe na sprzedaż lub nazwy tych pinów lub jakies info by kupic je

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...