Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż elektrycznych podnośników tylnych szyb w A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,

mam problem bo skompletowałem sobie graty na zrobienie szybek z tyłu. Ale wiązki do boczków mam chyba starsze (numer: 8e0971693e) i kostki nie pasują do przełączników szyb z tyłu :facepalm: . Wystarczy te piny dopasować czy są inne różnice jeszcze?

Poniżej zdjęcia jak to wygląda.

http://s23.postimg.org/u4kidgg13/20130419_173401.jpg

http://s4.postimg.org/4e70l4tah/20130419_173411.jpg

Wymień wtyczkę na prawidłową i przełóż piny.

Opublikowano

jutro wyciągam fotele i działam tak długo aż uruchomię. Dzięki wielkie :banan:

Opublikowano

Moje szybki wyrezane:banan::banan::banan::banan::banan:

dzieki Bart :thumbup1:

Opublikowano

Ja jestem też po montażu szybek:banan: od siebie mogę dodać, że niezbędne piny można kupić na allegro u tego użytkownika KONEKTOR PIN MESKI F063 0,2-0,5mm2 VW AUDI MER MQS (3211807194) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Opublikowano

Dzięki Bart!:kox:

Szybki wyrezane i wszystko działa jak powinno:banan::banan::banan:

Opublikowano

Czy ktoś mi może wyjaśnić z jakich punktów wziąć zasilanie do bezpieczników s280 i s23??

Wszystko inne jest opisane a o tym w sumie cisza.Obojętnie skąd czy są jakieś punkty do tego przeznaczone?..

Opublikowano

Podepnij sie pod czerwony - one sa wszystkie mostkowane w kilku miejscach

Opublikowano

OK, dzięki. :wink:

Opublikowano

za MCE masz punkt zbiorczy zasilania - podkręć się pod jedną ze śrub, wcześniej na przewód załóż oczko. Będzie wykonane w miarę bezinwazyjnie.

Pod s23 nie musisz ciągnąć zasilania. Jak obsadzisz pin we właściwym miejscu to będzie działało. Drugi z nich o ile pamiętam jest już podpięty szyną wewnątrz skrzynki z bezpiecznikami.

Opublikowano

Od dzisiaj mam elektrykę z tyłu :) Dziękuję Bartas za pomoc.

Opublikowano
za MCE masz punkt zbiorczy zasilania - podkręć się pod jedną ze śrub, wcześniej na przewód załóż oczko. Będzie wykonane w miarę bezinwazyjnie.

Pod s23 nie musisz ciągnąć zasilania. Jak obsadzisz pin we właściwym miejscu to będzie działało. Drugi z nich o ile pamiętam jest już podpięty szyną wewnątrz skrzynki z bezpiecznikami.

Dzięki. Co do miejsca w skrzynce to oba u mnie były puste. Podpiąłem się pod miejsce gdzie przednie szyby biorą zasilanie. Ale nie jestem pewnie czy jest to dobry pomysł.

Opublikowano

A ja mam pytanie, bo na niemieckim forum był taki schemat od 2001 do 2003 roku, iż jedna strona idzie do bezpiecznika s22 i s37, a druga strona s23 i s280.

Mam wiązkę gotową pod elektrykę w której jest już duży bezpiecznik. Ja u siebie w aucie fabrycznie małe bezpieczniki s22 i s23 posiadam, zapewne są też duże s280 i s37. Teraz tak, czy podłączyć trzeci duży co mam już w wiązce, oraz podłączyć się do małego bezp. np. pod s23 (chyba najłatwiejsze rozwiązanie), czy lepiej zrobić to wg schematów z niemieckiego forum? :wink:

Opublikowano
za MCE masz punkt zbiorczy zasilania - podkręć się pod jedną ze śrub, wcześniej na przewód załóż oczko. Będzie wykonane w miarę bezinwazyjnie.

Pod s23 nie musisz ciągnąć zasilania. Jak obsadzisz pin we właściwym miejscu to będzie działało. Drugi z nich o ile pamiętam jest już podpięty szyną wewnątrz skrzynki z bezpiecznikami.

Dzięki. Co do miejsca w skrzynce to oba u mnie były puste. Podpiąłem się pod miejsce gdzie przednie szyby biorą zasilanie. Ale nie jestem pewnie czy jest to dobry pomysł.

z tego tez powodu ja bym nie robil tych szyb elektrycznych z tylu :decayed:

Opublikowano

Fajnie tak mówić jak się je już ma :decayed:

I właśnie stałem się posiadaczem elektryki z tyłu. Wszystko działa jak należy. :decayed::banan:

Opublikowano

Nareszcie auto wyglądaj tak jak powinno. Ja w swoim tico miałem elektrykę z przodu i z tyłu korbki. Trzeba było to zmienić w obecnym aucie bo głupio się patrzy, że korbka z tyłu.

Opublikowano
A ja mam pytanie, bo na niemieckim forum był taki schemat od 2001 do 2003 roku, iż jedna strona idzie do bezpiecznika s22 i s37, a druga strona s23 i s280.

Mam wiązkę gotową pod elektrykę w której jest już duży bezpiecznik. Ja u siebie w aucie fabrycznie małe bezpieczniki s22 i s23 posiadam, zapewne są też duże s280 i s37. Teraz tak, czy podłączyć trzeci duży co mam już w wiązce, oraz podłączyć się do małego bezp. np. pod s23 (chyba najłatwiejsze rozwiązanie), czy lepiej zrobić to wg schematów z niemieckiego forum? :wink:

Poprzednie pytanie oczywiście ponawiam (po sprawdzeniu -mam trzy a nie dwa duże bezpieczniki na MCE -what?), choć jestem w trakcie prac el. szyby, BOSE, pakiet światło (jutro przerwa). Zeszło mi dziś z tapicerkami, głośnikami, wiązkami drzwi, wytłumieniem i nie wyrobiłem już z położeniem wiązki pod szyby (i bose), teraz pytanie czy da się tak na szybko zamknąć tylne zamki w jakiś sposób? - w drzwiach silniczki, wiązki pod el. szyby i założone tapicerki, a reszta odłączona w słupkach B.

Opublikowano

Poprzednie pytanie oczywiście ponawiam (po sprawdzeniu -mam trzy a nie dwa duże bezpieczniki na MCE -what?)

Ale tylko jeden z nich jest biało/zielony? :whistling: Twój fabryczny zestaw bezpieczników pod MCE to zapewne:

- biało/zielony (elektryka przednich szyb)

- czerwony lub pomarańczowy (zasilanie elektryki ustawień foteli)

- nr 3 to pewnie hak, albo elektryczna roleta.

Bezpiecznik elektryki tylnych szyb wygląda tak samo jak ten dla przednich - obsadzasz, i podłączasz stały + (to wszystko).

---------- Post dopisany at 12:47 ---------- Poprzedni post napisany at 12:46 ----------

teraz pytanie czy da się tak na szybko zamknąć tylne zamki w jakiś sposób? - w drzwiach silniczki, wiązki pod el. szyby i założone tapicerki, a reszta odłączona w słupkach B.
Nie.
Opublikowano

Dzięki Bartku za odpowiedź. Na razie nie sprawdzę jak jest, bo auto kawałek ode mnie zamknięte szczelnie w garażu :decayed:, ale chyba dwa były biało zielone. Wiec pewnie drugi jest od foteli, a trzeci hmm... niby nie mam rolety ani haka, ale nie ważne, może to ten s37. Dołożę kolejny duży bezpiecznik i będzie, mam już go razem z wiązką. A co do małych to na pewno fabrycznie mam 22 sterownik kierowcy i 23 sterownik pasażera - bo to sprawdzałem. Jeszcze zobaczę ale chyba i tak podłącze tył pod 23, a nie będę się bawił w rozdzielanie na strony.

aa.. tak na marginesie, o tym że w 2001-2003 były s280 i s37 przeczytałem tu: Fensterheber A4 8E hinten nachrüsten - A4-Freunde.COMmunity

Opublikowano
Dzięki Bartku za odpowiedź. Na razie nie sprawdzę jak jest, bo auto kawałek ode mnie zamknięte szczelnie w garażu :decayed:, ale chyba dwa były biało zielone. Wiec pewnie drugi jest od foteli, a trzeci hmm... niby nie mam rolety ani haka, ale nie ważne, może to ten s37. Dołożę kolejny duży bezpiecznik i będzie, mam już go razem z wiązką. A co do małych to na pewno fabrycznie mam 22 sterownik kierowcy i 23 sterownik pasażera - bo to sprawdzałem. Jeszcze zobaczę ale chyba i tak podłącze tył pod 23, a nie będę się bawił w rozdzielanie na strony.

aa.. tak na marginesie, o tym że w 2001-2003 były s280 i s37 przeczytałem tu: Fensterheber A4 8E hinten nachrüsten - A4-Freunde.COMmunity

To nie tak... S22 to przednie drzwi a S23 to tylne drzwi. Podeślij mi na PW foto wlepy z bagażnika lub z książki serwisowej.

Opublikowano

8E0 959 801 A ---> (od 01.01.2006) 8E0 959 801 E

8E0 959 802 A ---> (od 01.01.2006) 8E0 959 802 E

Jak to jest z tymi silniczkami, bo na foto poniżej jeden i drugi numer są z 2005r. Można to tak założyć ? Czy jednak w przypadku B7 z 2007r lepiej oba montować z końcówką E

7731d89bda41.jpg

dd75d104b2da.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...