Skocz do zawartości
IGNOROWANY

TUNING Ale patent


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Dzis natrafilem na zmyslne podniesienie mocy auta na jednym z forum wv golf-a .Kolesie za smieszna kase wymyslili zeby wstawic rezystor ok 400 ohm w szereg miedzy 2 i 3 pin w kostke (przeplywomierza- o ile dobrze wczytalem sie w temat ).Rezystor zalaczaja wlacznikiem, czy wlacznikiem pod pedalem gazu , co przydaje sie podczas szybkiego startu czy wyprzedzania .Testowali to w silnikach TDI , owocem jest podniesienie mocy i momentu - potwierdzone na hamowni . Wedlug ich teorii jest takze mozliwosc podniesienia cisnienia doladowania o 0,1-02 bar zamieniajac rezystor w ECU. Cala zabawe porownuja z funkcjonowaniem chip box-ow , ktore mozna dostac w necie .Jak by chcial ktos zerknac podaje link

Tunning 1z za 10 gr. fotoporada : TDI - Najwieksze forum uzytkownikow aut Volkswagen Golf -

A czy to bezpieczne ? twierdza ze o ile dobrac odpowiednia wartosc rezystora tak , zwlaszcza chwilowo kiedy potrzeba depnac.

Ciekawe czy jest tez mozliwosc w benzyniakach?

zastosowac taki trik, chyba sam bym zaryzykowal :) chocby na moment,

choc podejrzewam ze te pudelka w necie dzialaja na podobnej zasadzie oszukujac komputer odnosnie temperatury co powoduje zmiane dawki paliwa . Tuning jak znalazl .

Co myslicie o tym ???

Opublikowano

o to amerykę odkryłeś, wiele osób to robiło wali dawkę w pełnym zakresie obrotów silnik turbo napęd dostaje w pupe. Jak masz jakiegoś starego 1z wartego ze 3tys to śmiało sobie możesz to zrobić, w innym wypadku szkoda podzespołów, Na allegro nazywa się to tuning box;D i kosztuje ze stówę.

Opublikowano

O tych boxach , cos slyszalem , tylko zaciekawilo mnie jak oni to robia , masz racje cos za 3- 4 klocki to moga sie bawic , ale kto im zabroni ,

A czy w bezynie zadziala tez ?

nawiazujac do tych pudelek z netu tam stowke a oni po kosztach za 3 zety . Ale kolesie

Opublikowano

było już o tego typu próbach i jeśli ktoś ma w planach wykończyć auto i go zezłomować lub pociąć na ćwiartki to może się pobawić :facepalm:

:decayed:

---------- Post dopisany at 17:28 ---------- Poprzedni post napisany at 17:27 ----------

Lepiej zrobić program albo wlutować gotowca z pewnego źródła :wink:

Opublikowano

Masz racje ,

Opublikowano

stac Cie na B6, a szukasz rezystora?:facepalm:

Opublikowano

nie kazdy moze byc tak dziany jak przypuszczam Ty , pozatym chodzilo mi o sam pomysl , a niektorzy wydaja setki na box a w srodku smiec za ,,3zł.''

Opublikowano
nie kazdy moze byc tak dziany jak przypuszczam Ty , pozatym chodzilo mi o sam pomysl , a niektorzy wydaja setki na box a w srodku smiec za ,,3zł.''

na rozrządzie też oszczędzasz??

Opublikowano

krotko przed sprzedaza mojego passata 1z zalozylem taki opornik na probe, roznice bylo czuc, ale nie ma to jak program... a opornik kosztowal tak jak w opisie 10gr...

Opublikowano

ja przed wymianą zaworu N75 zrobiłem inny patent.... celem sprawdzenia czy to zawór....

otóż wyssałem :naughty: powietrze z gruszki turbiny i zatkałem wężyk.

objaw taki, że rzeczywiście lepiej się zbierał ze startu, a nawet na drugim i 3 biegu...

za to łapałem NOTLAUF na 4ce lub po przekroczeniu 3k obrotów...

moim zdaniem warto najpierw sprawdzić sam zawór i rurki podciśnienia....

Opublikowano
nie kazdy moze byc tak dziany jak przypuszczam Ty , pozatym chodzilo mi o sam pomysl , a niektorzy wydaja setki na box a w srodku smiec za ,,3zł.''

na rozrządzie też oszczędzasz??

ja wymieniam tylko pasek :decayed:

Opublikowano
nie kazdy moze byc tak dziany jak przypuszczam Ty , pozatym chodzilo mi o sam pomysl , a niektorzy wydaja setki na box a w srodku smiec za ,,3zł.''

pokaz mi tu kogos na forum kto na boxie jezdzi:facepalm:

Opublikowano

a jak sie zapiecze turbinka to ladnie mieszanka sie spala.

Opublikowano
ja jezdze i sobie chwale!!:kox:

hahahahahah, zgon :D :D :D

Wiesz, ze nie każdy może zrozumieć, ze ironizujesz i faktycznie ktos to kupi bo przecież Twoj dizel gania się z S3 i S4 :P

Opublikowano

bo to dobry powerbox i ma 2 oporniki:naughty:

Opublikowano

Ja to jakiś czas temu walczyłem z pewną octavią AHF i za nic nie mogłem dojść co za kabarety się w niej dzieją. Cały czas miałem 200mbar za mało ciśnienia na biegu jałowym, pod obciążeniem jeszcze bardziej i już 3 turbiny rozwaliło. Po 3 dniach walki zacząłem pruć wiązki jak wszystko włącznie z kompem sprawdziłem i się okazało, że to jego obecny właściciel znalazł super tani pomysł na ciptuning z jakiegoś wiejskiego forum. Ano wlutował diodkę w przewodzik do mapsensora tilko troszkie nie takom jak czeba było, ale podobnom. Myślałem że chłopa zabije ściągaczką do izolacji bo akurat ją miałem w ręku :) Zapłacił mi za 15 roboczo godzin na klęczkach i zakazem wstępu do mojego warsztatu.

Opublikowano
Ja to jakiś czas temu walczyłem z pewną octavią AHF i za nic nie mogłem dojść co za kabarety się w niej dzieją. Cały czas miałem 200mbar za mało ciśnienia na biegu jałowym, pod obciążeniem jeszcze bardziej i już 3 turbiny rozwaliło. Po 3 dniach walki zacząłem pruć wiązki jak wszystko włącznie z kompem sprawdziłem i się okazało, że to jego obecny właściciel znalazł super tani pomysł na ciptuning z jakiegoś wiejskiego forum. Ano wlutował diodkę w przewodzik do mapsensora tilko troszkie nie takom jak czeba było, ale podobnom. Myślałem że chłopa zabije ściągaczką do izolacji bo akurat ją miałem w ręku :) Zapłacił mi za 15 roboczo godzin na klęczkach i zakazem wstępu do mojego warsztatu.

:polew::polew::polew: a ku..wa dobre,program to program oczywiście zrobiony z głową:wink:

Opublikowano

W benzyniakach ładnie się sprawuje takie cuś : ECUMASTER.COM

Natomiast w TDI tylko program :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...