andreass211 Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 i ja daje choc to touran ale moze za duzo lub cos zle?
juby_p Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 Panwie ja tylko powiem ze powinno pojawić się pytanie czy zgrywano program z auta i ile razy był wgrywany program i hamowane auto a nie jak długo był modyfikowany ale tu faktycznie wykres wygląda jak gotowiec lub tak ci zrobiliśmy i koniec:) Oprócz synchronizacji wałka warto sprawdzić ustawienie popychaczy pompek
andreass211 Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 auto było najpierw hamowane potem zgrywany stary potem wgrywany nowy i znowu hamowane nic wiecej czyli gotowce?
juby_p Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 auto było najpierw hamowane potem zgrywany stary potem wgrywany nowy i znowu hamowane nic wiecej czyli gotowce? A ile czasu było miedzy zgraniem a wgraniem? 10min?
andreass211 Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 zgranie ze 15 min wgranie 20 min a co z tym czasem pomiedziy tez 20 min
juby_p Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 hmmmm to strasznie szybcy są chyba robią import map z innego pliku
radimm Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 z tegego wykresu widać ze jest jakies niemilosierne jebniecie a potem w dol, lepiej zamiast tej gorki pociagnac rowno i nizej, bo po co to miedzy 22000 a 24000 jak potem nagle leci jak skoczek spadochronowy
McGiver Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 Panowie to jest touran BKD mojego kumpla z hybrydą GT18/20, ciśnienie o ile pamiętam 1,35 albo 1,40. To wykres po korektach z 204KM/430Nm bo wyrywało mu poduszkę skrzyni biegów, było 1,7bara o ile pamiętam. <br /><br />
radimm Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 za taki program to ja dziekuje lpiej boxa z allgro, taniej a jeden wuj ten komentarz nie dotyczy postu mcgaivra tylko v-tech lowicz
deex Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 powiem tylko tyle ze ta wyzyna jest wcale niepotrzebna na sofcie z łowicza , tak jak kolega wyzej pisał , lepiej bardziej płasko ale wyciagnac przebiek nm ,na takim sofcie to tylko sprzegło w d....e dostaje
Piotrek98igo Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 zadne vtechy bylo to pisane juz 100razy
McGiver Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 Chłopaki, jestem teraz na wakacjach dosłownie jakieś 700m od V-tech Pomorze. Nudzi mi się straszelnie, więc zajadę powq............. trochę ich jak będą się mądrzyć Jak wrócę to zdam wam relacje
dziadek Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 w Gdyńskim V-techu to całkiem są motarzyści box-ów tylko
hornet Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 większość wgrywa gotowce i robi poprawki. Kilka "osób" robi jak trzeba. Za taką robotę powinni oddać kasę albo poprawić i zrobić jak należy.
Pretor Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 W moim przypadku w Dynosofcie wyglądało to tak, że Wojtek wjechał na rolki, podpiął pod kompa, trochę pojeździł i później hamowanie. Po sprawdzeniu serii poszedł do kanciapy na ok 2godz i pisał program, później było jeszcze ok 6 hamowań i było gotowe. Całość zajęła ponad 3 godz.
McGiver Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 w Gdyńskim V-techu to całkiem są motarzyści box-ów tylko To co mogę napisać po wizycie to tyle, że pan wyjechał mi z ceną 1600zł plus zhamowanie 150zł, nabąknąłem mu że coś już tak ktoś grzebał to kolejne 450zł za wgranie serii i sprawdzenie czy wszystko OK i dopiero robienie programu z oryginalnego softu, jak się dowiedział że to 190KM seria i szwajcar z EURO4 to cena podskoczyła do 1800, jak zobaczyłem że gościowi wydawało się, że wie wszystko najlepiej to mu powiedziałem co jest poprzerabiane w silniku i jaki chce mieć wynik, to mu papieros z ręki mało co nie wypadł i powiedział że cena będzie indywidualnie liczona około 2500-3000 bo nie wiedział ile czasu im to zajmie i ile będzie korekt. To mu wtedy powiedziałem jaki mam teraz wynik i ile mnie kosztował program i pożegnałem się z panami.
Dev Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 :polew::polew::polew::polew: a czego sie spodziewałeś ????? że zrobia Ci lepszy wynik ???? to gamonie, "kopiuj-wklej" najlepiej im wychodzi brak słów...
McGiver Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 :polew::polew::polew::polew:a czego sie spodziewałeś ????? że zrobia Ci lepszy wynik ???? to gamonie, "kopiuj-wklej" najlepiej im wychodzi brak słów... Ja tam pojechałem z nudów:) i podenerwować ich a przy okazji byłem świadkiem ciptjuningu A6C6 2,0TDI i z tego co widziałem to jedyne co klepał na klawiaturze to ctrl-c i ctrl-v, a właściciel samochodu to już w nim spał
ciahciah Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 im więcej korekt tym lepiej, tym bardziej tunerowi zależy na zrobieniu dobrze, za pierwszym podejściem zrobić idealnie nie każdy potrafi:)
juby_p Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 za pierwszym podejściem zrobić idealnie nie każdy potrafi:) A ja myślę ze jeśli za pierwszym razem wyjdzie idealnie to jest tylko zbieg okoliczności:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się