julo23 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Pisze ze poprawili w 2010r więc raczej prosta sprawa. Nie ma co sie przekomażać.
przemek4net Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Pisze ze poprawili w 2010r więc raczej prosta sprawa. Nie ma co sie przekomażać. poprawili pod koniec 2009 (nie wiem czy to pokrywa sie dokladnie z rokiem modelowym 2010 czy nie).. Np. w niemieckich papierach (wiekszosc a4 b8 jest przeciez z importu) nie ma daty produkcji a tylko data 1wszej rejestracji wiec "auto z 2010" moze byc tak naprawde autem wyprodukowanym jeszcze w 2009 i przez to wykluczyc nie mozna ze te z "poczatku 2010" nie sa autami z 2009r... bezposednio w VINie jest jedynie rok modelowy wiec jezeli rok modelowy 2010 wszedl przed 10.2009 to mozna sobie wyobrazic sytuacje, ze - auto z importu z DE majace date 1wszej rej np 01.2010, rok modelowy 2010... w polskich papierach przepisano rok modelowy i rok 1wszej rej jako rok produkcji czyli 2010 jest naprawde autem np w 01.10.2009 i ma stary naped Najtaniej chyba wyjdzie zregenerowac walek za 700 czy 800zyla (pare stow drozej swap na naped bezwalkowy) + robota np z okazji rozrzadu i calosc zamknie sie nie tak drogo - wiec to chyba nie decydujace kryterium zakupu.... moze nie warto panikowac bo to przy autostradowych przebiegach moze nie walnie nawet i przez 300tys bo to nie sa czesci jak w pierwszych PDkach z napedem lancuchowym co wysiadal i przy 150tys czasem) W 2,0TDI CR rozrzad wymienia sie przy 180tys... jego wymiana to doskonaly moment (moim zdaniem) by sprawdzic stan gniazda i wiedziec czy kolejne 100tys spokoju czy trzeba cos z tym zrobic. Pewne jest, ze beztorska eksploatacja kupionego B8 2.0tdiCRa np z 2009roku z przebiegiem 200tys+ bedacego juz po wymianie rozrzadu to gra w rosyjska ruletke Pozdrawiam, Przemek
wrclaguna Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Ja na silnikach az tak sie nie znam , skoro mowa tu o zabieraku i pompie to wg ETKI sa inne niz np. w B7 Na pewno cos tam poprawili i nie ma co panikować .
griga-st Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Pan(ie)y, te silniki przecież w Polkowicach składali/składają? Nie ma na forum nikogo z tamtych okolic?
przemek4net Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Witam, nowy zabierak (jak i nowa pompa czy zestaw walkow) sa przeznaczone takze do modelu przed zmiana poniewaz nie prowadza juz sprzedazy starych walkow wyrownujacych/pod zabierak 77m/ (to bedzie na jednym ze screenow) Zaczynami od 2.0TDI PD Jak widac jest takze wersja "modyfikowana" Zacznijmy od b7 przed modyfikacja (mowimy jednak o 2.0tdi PD po przejsciu na naped zebatkowy) Jak widac jest tam zabierak 77mm o kodzie 03G 115 281 D (w pierwszych 2.0TDI PD byl inny zabierak jednak o tej samej dlugosci) teraz 2xclick na czesc pt "mechanizm roznicowy z kolami, walkami i pompa oleju" i widzimy jak widac VW nie sprzedaje zestawu, ktory szedl w oryginale ale do "PDka" oferuje czesc (zestaw) 03G 103 295 AL (uzasadnienie: state czesci wycifano 1.1.2010)...podany kod to czesc do 2.0TDI CR po 10.2009!!! teraz zobaczmy co kryje sie pod tajemnicza wersja modyfikowana jak widac zabierak jest inny 03G 115 281E o dlugosci 100mm (jest to ta sama czesc co w 2.0TDI CR po 10.2009 Przejdzmy do B8 jak widac sa 2 wersje w zaleznosci czy auto jest przed czy po 19.10.2009 Sprawdzmy co jest w 2.0TDI CR "przed 10.2009" jak widac czesci sa DOKLADNIE TE SAME CO W NIEMODYFIKOWANYCH 2.0TDI PD (zabierak 77mm o kodzie 03G 115 281 D) 2click na czesc pt "zestaw...." i widzimy ten sam tekst o wycofaniu czesci oryginalnej i zastapieniu jej zestawem/czescia 03G 103 295 AL sprawdzmy teraz 2.0tdi CR po tajemniczej dacie 19.10.2009 jak widac zabierak jest 100mm o kodzie 03G 115 281 E Caly zestaw (pompa, walki, zabierak) ma kod 03G 103 295 AN (ten sam co VW proponuje "zamiennie" do 2.0tdi Pd jak i CR przed 10.2009) Z 19.10.2009 zmienila sie tez pompa oleju a wiec ulegly w sumie zmienie - pompa oleju - walki wyrownujacej - zabierak napedowy - kola posrednie??? To co jest takie same? miejsce do przykrecenia... Wniosek: w silnikach 2.0TDI CR przed 19.10.2009 szly dokldanie te same czesci co w 2.0TDI PD (po przejsciu na naped zebatkowy). VW wycofal sie ze sprzedazy walkow dla PD+CR (do 19.10.2009) czym wymusza w przypadku wytarcia sie gniazda w jednym z walkow (nieoferowanym nigdy jako osobna czesc) zastosowanie calego zestawu od "poprawionego CR" za sume 981,60E (to cennik chyba austryjacki akurat) to tyle rysunki... teraz o co chodzi z gubsza tu widac jeden z walkow wyrownujacych w ktorym jest "dzuiurka' na osadzenie zabieraka.... glowna zmiana (ale nie jedyna bo przeciez sama pompa tez sie zmienila) to poglebienie otworu i wsadzenie dluzszego zabieraka (uwaga: foto z pomiarami znalazlem na necie) teraz co zrobic jak sie wytrze gniazdo? - przerobic na pompe napedzana bezposrednio z walu (robota bo trzeba zbijac zebatke z walu i nabijac nowa) - dac do zregenerowania polaczonego z przerobka na zabierak 100mm (najbardziej znany to tomekcostam co sie na allegro oglasza - zregenerowac "po czesku"/na peikowym forum superba to znalazlem/ (rozwiercaja otwor na szerszy i dotoczaja zabierak grubszy od strony walka - ponizej fota) Na koniec zobaczmy w jakich autach byl stosowany stary zabierak 77mm z literka D jak widac szedl zarowno w A4B7, A4B8, A5 , Q5, audi TT (tt i q5 jest po przewinieciu listy widoczne) Pozdrawiam, Przemek
dziadek Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Witam,nowy zabierak (jak i nowa pompa czy zestaw walkow) sa przeznaczone takze do modelu przed zmiana poniewaz nie prowadza juz sprzedazy starych walkow wyrownujacych/pod zabierak 77m/ (to bedzie na jednym ze screenow) Zaczynami od 2.0TDI PD http://images44.fotosik.pl/368/5d3fcea90b51d102m.jpg Jak widac jest takze wersja "modyfikowana" Zacznijmy od b7 przed modyfikacja (mowimy jednak o 2.0tdi PD po przejsciu na naped zebatkowy) http://images42.fotosik.pl/540/c5e8c8a1b1be66ebm.jpg Jak widac jest tam zabierak 77mm o kodzie 03G 115 281 D (w pierwszych 2.0TDI PD byl inny zabierak jednak o tej samej dlugosci) teraz 2xclick na czesc pt "mechanizm roznicowy z kolami, walkami i pompa oleju" i widzimy http://images35.fotosik.pl/1581/774d454521567958m.jpg jak widac VW nie sprzedaje zestawu, ktory szedl w oryginale ale do "PDka" oferuje czesc (zestaw) 03G 103 295 AL (uzasadnienie: state czesci wycifano 1.1.2010)...podany kod to czesc do 2.0TDI CR po 10.2009!!! teraz zobaczmy co kryje sie pod tajemnicza wersja modyfikowana http://images35.fotosik.pl/1581/d6e3eab1f10c4c4bm.jpg jak widac zabierak jest inny 03G 115 281E o dlugosci 100mm (jest to ta sama czesc co w 2.0TDI CR po 10.2009 Przejdzmy do B8 http://images39.fotosik.pl/1712/4cd304daa49fd3d6m.jpg jak widac sa 2 wersje w zaleznosci czy auto jest przed czy po 19.10.2009 Sprawdzmy co jest w 2.0TDI CR "przed 10.2009" http://images50.fotosik.pl/1626/1f26c92053f51243m.jpg jak widac czesci sa DOKLADNIE TE SAME CO W NIEMODYFIKOWANYCH 2.0TDI PD (zabierak 77mm o kodzie 03G 115 281 D) 2click na czesc pt "zestaw...." http://images47.fotosik.pl/1510/3df43273e238aef9m.jpg i widzimy ten sam tekst o wycofaniu czesci oryginalnej i zastapieniu jej zestawem/czescia 03G 103 295 AL sprawdzmy teraz 2.0tdi CR po tajemniczej dacie 19.10.2009 http://images36.fotosik.pl/254/8c8d249a2f5a2c9em.jpg jak widac zabierak jest 100mm o kodzie 03G 115 281 E Caly zestaw (pompa, walki, zabierak) ma kod 03G 103 295 AN (ten sam co VW proponuje "zamiennie" do 2.0tdi Pd jak i CR przed 10.2009) Z 19.10.2009 zmienila sie tez pompa oleju a wiec ulegly w sumie zmienie - pompa oleju - walki wyrownujacej - zabierak napedowy - kola posrednie??? To co jest takie same? miejsce do przykrecenia... Wniosek: w silnikach 2.0TDI CR przed 19.10.2009 szly dokldanie te same czesci co w 2.0TDI PD (po przejsciu na naped zebatkowy). VW wycofal sie ze sprzedazy walkow dla PD+CR (do 19.10.2009) czym wymusza w przypadku wytarcia sie gniazda w jednym z walkow (nieoferowanym nigdy jako osobna czesc) zastosowanie calego zestawu od "poprawionego CR" za sume 981,60E (to cennik chyba austryjacki akurat) to tyle rysunki... teraz o co chodzi z gubsza http://images40.fotosik.pl/1764/ff4f05e2c4b05238m.jpg tu widac jeden z walkow wyrownujacych w ktorym jest "dzuiurka' na osadzenie zabieraka.... glowna zmiana (ale nie jedyna bo przeciez sama pompa tez sie zmienila) to poglebienie otworu i wsadzenie dluzszego zabieraka (uwaga: foto z pomiarami znalazlem na necie) teraz co zrobic jak sie wytrze gniazdo? - przerobic na pompe napedzana bezposrednio z walu (robota bo trzeba zbijac zebatke z walu i nabijac nowa) - dac do zregenerowania polaczonego z przerobka na zabierak 100mm (najbardziej znany to tomekcostam co sie na allegro oglasza - zregenerowac "po czesku"/na peikowym forum superba to znalazlem/ (rozwiercaja otwor na szerszy i dotoczaja zabierak grubszy od strony walka - ponizej fota) http://images42.fotosik.pl/540/95b80b0a28639eb9m.jpg Na koniec zobaczmy w jakich autach byl stosowany stary zabierak 77mm z literka D http://images41.fotosik.pl/1715/08267ec38f6e36cfm.jpg jak widac szedl zarowno w A4B7, A4B8, A5 , Q5, audi TT (tt i q5 jest po przewinieciu listy widoczne) Pozdrawiam, Przemek
arek776 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2012 świetna robota! ja akurat mam na oku auto z 2008 (rok modelowy 2009) więc problem mnie dotyczy. przebieg 140tys. no ale co zrobić, na nowsze mnie nie stać ktoś pisał wcześniej o możliwej modyfikacji przy okazji wymiany rozrządu przy 180tys, jeśli kupię to auto to byłby może odpowiedni moment na to. czy można prosić o więcej informacji na ten temat?
przemek4net Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 ja akurat mam na oku auto z 2008 (rok modelowy 2009) więc problem mnie dotyczy. przebieg 140tys. no ale co zrobić ktoś pisał wcześniej o możliwej modyfikacji przy okazji wymiany rozrządu przy 180tys, jeśli kupię to auto to byłby może odpowiedni moment na to. czy można prosić o więcej informacji na ten temat? na tym forum podwieszony jest watek o przrobce tego (na przykladzie 2.0tdi pd) na naped bezwalkowy na forum passat rozwinal watek-reklame Tomekcostam (to costam to numer jego telefonu) gdzie podreklamowuje swoja regeneracje tego Zdecydowana wiekszosc zgonow napedow pompy oleju dotyczy aut z napedem lancuchowym (u Ciebie jest/bedzie poprzez zebatki z walu wiec ten problem odpada) bo tam byl tez chyba inny zabierak/inna literka w numerze czesci na koncu/ (zakladam, ze "gorszy" niz w ostatnich PDkach i pierwszych CRach) Reasumujac... nie zdziwilbym sie jakby wszystko tam bylo w nalezytym porzadku bez sladow zuzycia przy tym przebiegu... przy wymianie rozrzadu grzechem jednak nie byloby tam zagladnac, sprawdzic stan gniazda w walku, profilaktycznie wymienic ewentualnie sam zabierak bo to grosze, zlozyc i zapomniec o problemie na kolejne 100tys Silnikiem 2.0TDI CR jezdzi sie z malymi obrotami (dobrze ciagnie z dolu/ w miescie przy ciaglej jezdzie praktycznie nie przekracza sie 1700obrotow) wiec mozna przyjac, ze jezdzi sie na wyzszym boegu, z mniejszymi obrotami miz PD a co za tym idzie calosc wykonuje mniej cykli pracy w tej samej jednostce czasu i na tym samym dystansie....bylby "ostroznie ale optymistyczny" Pozdrawiam, Przemek
arek776 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2012 no to trochę spokojniej. tym bardziej, że auto bedzie z multitronikiem wiec obroty faktycznie powinny być niskie jak tylko się da
przemek4net Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 no to trochę spokojniej. tym bardziej, że auto bedzie z multitronikiem wiec obroty faktycznie powinny być niskie jak tylko się da mowisz, ze slowo multitronic uspokoja????.... no do tej pory przyspieszalo siwienie wlosow ale kto wie... moze n-ta wersja jest luksusem a nie krzyzem pokutnym
dziadek Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Silnikiem 2.0TDI CR jezdzi sie z malymi obrotami (dobrze ciagnie z dolu/ w miescie przy ciaglej jezdzie praktycznie nie przekracza sie 1700obrotow)... Przemek no to współczuje kierownicom w turbinie, dwumasie i dolotowi, przy takiej jeździe
przemek4net Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 no to współczuje kierownicom w turbinie, dwumasie i dolotowi, przy takiej jeździe to nie 2.7/3.0tdi - tam nie ma przepustnic wiec co najwyzej przy 300tys odkreci sie kolektor dolotowy i wyczysci wszystko z osadu (jezeli taka bylaby potrzeba) Turbina psuje sie od obrotow a nie ich braku, kierownice sa w czesci goracej (wydechowej) i z EGRem maja malo wspolnego - psuja sie od temperatury a syfia od spalin (mniej obrotow=> mniejsza temp i mniej spalin) Sprzeglo to urzadzenie przewidziane na okreslony moment obrotowy a jak jade 50km/h na 5tym biegu to ten moment jest czastka tego co sprzeglo przenosic moze (co innego gdy przyspieszamy - ale mutlitronic automatycznie zmniejszy przelozenie i takze komputerek w manualu tez zasugeruje redukcje biegu) Silnik CR pracuje w niskich obrotach stabilnie bez telepania sie (to nie PDek) - tam sa np. inne turbiny niz w PDkach Przy 3tys obrotow na 6tym biegu jest okolo 170km/h wiec w sumie ciezko go trzymac na obrotach:) Wypalania fitra czastek stalych dziala nawet na wolnych obrotach (podnosza sie delikatnie)- to "drobna" roznica wzgledem "PDkow" Komputer sugeruje bieg - nie wiem jaki jest sens medrkowac i pilowac silnik Na koniec czesc finansowa: tajemnica niskiego zuzycia paliwa 2,0tdi CR w cyklu miejskim jest to, ze on chodzi z malymi stosunkowo obrotami Zalozmy, ze trzymajac silnik notorycznie na wyzszych obrotach i nizszcym biegu niz pokazuje komupterek zwiekszymy zuzycie paliwa o 0.5L - po 300tys "kombinujacy" wyda na wache z 8tys PLN wiecej (wszystko "dla oszczednosci")... Pozdrawiam, Przemek
dziadek Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 no to współczuje kierownicom w turbinie, dwumasie i dolotowi, przy takiej jeździe to nie 2.7/3.0tdi - tam nie ma przepustnic wiec co najwyzej przy 300tys odkreci sie kolektor dolotowy i wyczysci wszystko z osadu (jezeli taka bylaby potrzeba) Turbina psuje sie od obrotow a nie ich braku, kierownice sa w czesci goracej (wydechowej) i z EGRem maja malo wspolnego - psuja sie od temperatury a syfia od spalin (mniej obrotow=> mniejsza temp i mniej spalin) Sprzeglo to urzadzenie przewidziane na okreslony moment obrotowy a jak jade 50km/h na 5tym biegu to ten moment jest czastka tego co sprzeglo przenosic moze (co innego gdy przyspieszamy - ale mutlitronic automatycznie zmniejszy przelozenie i takze komputerek w manualu tez zasugeruje redukcje biegu) Silnik CR pracuje w niskich obrotach stabilnie bez telepania sie (to nie PDek) - tam sa np. inne turbiny niz w PDkach Przy 3tys obrotow na 6tym biegu jest okolo 170km/h wiec w sumie ciezko go trzymac na obrotach:) Wypalania fitra czastek stalych dziala nawet na wolnych obrotach (podnosza sie delikatnie)- to "drobna" roznica wzgledem "PDkow" Komputer sugeruje bieg - nie wiem jaki jest sens medrkowac i pilowac silnik Na koniec czesc finansowa: tajemnica niskiego zuzycia paliwa 2,0tdi CR w cyklu miejskim jest to, ze on chodzi z malymi stosunkowo obrotami Zalozmy, ze trzymajac silnik notorycznie na wyzszych obrotach i nizszcym biegu niz pokazuje komupterek zwiekszymy zuzycie paliwa o 0.5L - po 300tys "kombinujacy" wyda na wache z 8tys PLN wiecej (wszystko "dla oszczednosci")... Pozdrawiam, Przemek każdy ma prawo używać swojej rzeczy w taki sposób w jaki uważa za słuszny i tym bym zakończył OT apropos jeżdżenia na niskich obrotach
przemek4net Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 każdy ma prawo używać swojej rzeczy w taki sposób w jaki uważa za słuszny i tym bym zakończył OT apropos jeżdżenia na niskich obrotach potwierdzam.... dodam, ze kazdy definiuje co to dla niego sa za niskie, niskie, srednie, wysokie i za wysokie obroty (to pojecia subiektywne).... okresla to takze producent sugerujac odpowiedni bieg zapewniajacy odpowiednie (wg producenta - bo moze Kolega Dziadek ma /ma prawo/ definiowac to inaczej) do danych warunkow (obciazenia, predkosci itp) obroty. Technicznie jeszcze dodam: w sterowniku EDC17 pojecie zyczenia kierowcy czy ogranicznika momentu (widziane w starszych autach na EDC15 i EDC16 w logu 008) sa zapisane jako moment obrotowy (w przeciwienstwie do starszych TDI gdzie te wartosci wyrazone byly w dawce paliwa) wiec to ulatwia komputerkowi znajac (szacowany) moment obrotowy dobierac (sugerowac) odpowiedni do warunkow bieg - nawet w starych pierdzielach ze skrzynia tiptronic (np nastoletni 2,5v6tdi na edc15) robi to tak, ze w logu o ile pamietam 009 (sterownika skrzyni tiptronic a nie silnika) jest szacowany przez skrzynie moment obrotowy (i na jego podstawie/miedzy innymi - skrzynia zmienia biegi) Pozdrawiam, Przemek
griga-st Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Opublikowano 23 Sierpnia 2012 mowisz, ze slowo multitronic uspokoja????.... no do tej pory przyspieszalo siwienie wlosow ale kto wie... moze n-ta wersja jest luksusem a nie krzyzem pokutnym W B7 zepsuło mi się wszystko, tylko nie Multitronic:grin: Ja sobie chwale. Fajnie to rozpisałeś, Przemek:oklasky:
Misiek69 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 czy ktos z doswiadczenia jest w stanie napisac ile nowe silniki 2.0 170km pala ?
sm402 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 .....Zdecydowana wiekszosc zgonow napedow pompy oleju dotyczy aut z napedem lancuchowym (u Ciebie jest/bedzie poprzez zebatki z walu wiec ten problem odpada) bo tam byl tez chyba inny zabierak/inna literka w numerze czesci na koncu/ (zakladam, ze "gorszy" niz w ostatnich PDkach i pierwszych CRach).......Przemek to nie do końca prawda, mój napęd poprzez zębatki możesz obejrzeć tu: http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/b7-bpw-felerny-imbusik-zabierak-pompy-olejowej-40929/index12.html post #293, więc panie Przemku Twoją teorię należy zweryfikować o rzeczywistość i nie dawać płonnych nadziei nowym użytkownikom audi z napędem pompy poprzez zabierak, a różnica 23 mm opóźni jedynie niespodziankę z brakiem ciśnienia oleju
przemek4net Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Panie sm402 dla jasnosci nie zawiodl naped przez zebatki ale plytko osadzony zabierak czyli dokldanie tak samo jak w rozwiazaniu pierwszym "najgorszym" - (i wlasnie "tak do d..." jest w CRach do 19.10.2009) nawet powtorzone rozwiazanie ze zlego 2.0pd (czyli CRy do 19.10.2009) jakos nie zawodzi w 2.0tdi cr (to wynika pewnie z innej charakterystyki pracy CRa wzgledem pedeka) - mimo, ze na mobile.de mozna znalezc aute 2,0tdi CR majace grubo ponad 300tys przebiegu to "po forach" nie ma przypadkow zawodzenia w CRach Panie sm402 - ten "troche dluzszy" zabierak to tak 2x gloebiej osadzony w walku, napedzaja go inne walki wyrownujace a po drugiej stronie jest inna pompa oleju - czesci sa dokldanie... INNE Panie sm402 - w wiekszosci lepszych silnikow vw (takze benzynowych!) ma naped pompy oleju jest poprzez zabierak - dotyczy to takze aut gdzie komplet felg z oponami jest w cenie Twojego autka - mowie o autach jak np audi R8 Panie sm402 - jezeli myslisz ze naped zebatkowy sie nie sciera to jestes w glebokim bledzie i dotyczy to zarowno fiata 126p (lancuszek rozrzadu), roweru babci jak 1,9tdi pd VW przyjal prosta polityke - tam gdzie klient moze zaakceptowac mrowienie na kierownicy (skoda octavia, golf itp) nie stosuje sie walkow wyrownujacych... tam gdzie jest to dysklasyfikujace stosuje sie walki wyr, (mowa o a4.a6, tt, q5, superb, passat). Ta wstydliwa "twarda praca" po kastracji z walkow moze tez wynikac z tego, ze wal rozrzadu (edit-> korbowy oczywiscie) jako czesc dla silnikow fabrycznie bez walkow wyrownujacych jest INNA CZESCIA KATALOGOWA dla silnikow bez walkow i z walkami wyrownujacymi.... troche drga ale da sie jezdzic, prawda?Tylko po co bylo pchac sie w samochid wielkosci skody octavi (jakim gabarytowo jest a4b7) by go pozniej przerabiac na... skode octavie (malo logiczne, prawda?) Pozdrawiam, Przemek
griga-st Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 ze wal rozrzadu jako czesc dla silnikow fabrycznie bez walkow wyrownujacych jest INNA CZESCIA myślałeś o wale korbowym chyba:wink:---------- Post dopisany at 23:24 ---------- Poprzedni post napisany at 23:16 ---------- czy ktos z doswiadczenia jest w stanie napisac ile nowe silniki 2.0 170km pala ? Kolega jeździ do pracy od 03.2009, i mówi o siedmiu litrach.
aras837 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Pytanie stosowne bo ja obecnie jak widać mam B6 z silnikiem 1.9 AVF. A gdzie to widac...? Oj widać i to bardzo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się