Cyrkiel Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 Witam, Mam pytanie jakie pozytywne i negatywne skutki niesie za sobą wywalenie katalizatora?? Sorki nie ten dział :facepalm: Proszę o usunięcie
przemek4net Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 obecnie jest jeden przeglad techniczny podczas ktorego w starych dieslach czesto przymyka sie oko na takie "modyfikacje"... w innych krajach (np Niemcy i chyba tez Slowacja) sa 2 przeglady techniczne: zwykly (hamulce, swiatla itp) oraz przeglad "spalinowy". Wracajac do tematu... po wprowadzeniu takego rozwiazania niewatpliwa zaleta wyciecia katalizatora beda coroczne emocje podczas przegladu Bylem w tym roku we Wloszech i widzialem zakaz wjazdu samochodow bez normy euro2 w cenrach niektorych miast... Zupelnie podsumowujac: jezeli Twoje auto ma zatkany katalizator a z racji tego ze to stary pierdziel, ktory i tak za kilka lat zakonczy zywot na szrocie to wiadomo, ze maly jest sens ekonomiczny wymiany katalizatora w takim aucie.. ale jezeli kat jest sprawny a Twoje auto to nie 1,5 tony zlomu bylbym ostrozny z wycinaniem chyba, ze lubisz emocje Pozdrawiam, Przemek
kladi Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 Kolega powyzej ma po czesci racje... Ogulnie jest tak, ze B5 maja euro 3 obojetnie czy masz kata czy nie! Jezeli masz filtr czasteczek stalych to ma wtedy euro 4. Prawda jest taka mieszkam prawie 20 lat na poludniu Niemiec, gdzie przeglady sa bardzo pilnowane. Co sie okazalo po wybiciu Kata wartosc spalania sie poprawila! A nie tylko, bo i moc! Wiec z doswiadczenia mowie ze oplaca sie wybic kata tym bardziej w takim autku jak ty masz, bo i tak nie masz prawdopodobnie euro 4. Pozdrawiam!
Jarek882 Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 Na plus moc i piękny dzwięk świstu turbiny
M@rcus Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 W pełni potwierdzam wypowiedź kolegi wyżej Z minusów - śmierdzące i gryzące spaliny.
julo23 Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 Bardzo czuć na postoju zaraz po odpaleniu auta ? Miałem kiedyś Audi A3 8L i własnie tak było czuć troche jak od autobusu
przemek4net Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 Ogulnie jest tak, ze B5 maja euro 3 obojetnie czy masz kata czy nie! jakie diesle w B5 bez katalizatora maja norme euro3? Bardzo czuć na postoju zaraz po odpaleniu auta ? Miałem kiedyś Audi A3 8L i własnie tak było czuć troche jak od autobusu z katalizatorem tez smierdza jak sa zimne (kat musi byc nagrzany "by dzialal") Co sie okazalo po wybiciu Kata wartosc spalania sie poprawila! A nie tylko, bo i moc! jestem sobie w stanie wyobrazic ze zatkany kat blokuje spaliny wiec w efekcie powietrze nie plynie nalezycie wiec auto jest slabe i dymi... to tak jak z chora noga - jak wdala sie gangrena i nic nie da sie zrobic to sie noge obcina... ale jak jest zdrowa to sie jej nie ucina - proste Pozdrawiam, Przemek
kladi Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 Kazda B5 od 2001 roku na pewno ma euro 3 czy 2000 rok tez ma to nie wiem
Dev Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 wywal kata i rób program po takim zabiegu masz Euro4
Dev Opublikowano 8 Września 2012 Opublikowano 8 Września 2012 kata nie musisz fizycznie wycinac wystraczy że wybijesz wkład
baszmak7 Opublikowano 8 Września 2012 Opublikowano 8 Września 2012 niektórzy wypowiadają się niczym panowie policjanci...
ciahciah Opublikowano 8 Września 2012 Opublikowano 8 Września 2012 sprawny kat czy nie sprawny, ten problem rozwiązuje zaporowa cena nowego drożny czy nie drożny oto jest pytanie, drożny wycinać nie ma sensu, bo ani mocy ani spalania to nie poprawy, wiele osób wycięło bo tak inni doradzali i okazało się że wycieli niepotrzebnie bo był drożny, ja mam kata i do głowy mi nie przychodzi go ruszać bo jest maksymalnie drożny:)
bebe_19 Opublikowano 8 Września 2012 Opublikowano 8 Września 2012 Wyciałem w mojej poprzedniej A4 B5 kata miałem zapchanego i na obroty nie wchodził, po wycięciu nie kopcił bardziej, jedynie turninke ciut mocniej slychac poza autem. na przeglądzie nikt nigdy nie sprawdzał czy jest czy nie ma.
Cyrkiel Opublikowano 9 Września 2012 Autor Opublikowano 9 Września 2012 Kurczę dziękuję wszystkim za tak ochocze odpowiedzi, mimo tego, że nie jest to odpowiedni dział to uzyskałem więcej informacji niż w dziale do tego przeznaczonym:wink: jeszcze raz dzięki:kox:
Tommy Gun Opublikowano 9 Września 2012 Opublikowano 9 Września 2012 Jak komuś chce się bawić to można wyciągnąć początek wydechu, przedmuchać kompresorem i dopiero wtedy okaże się co wyleci ze środka. Tydzień temu wywaliłem kata, kupiłem zamiennik z allegro od gościa tłumiki-gruchot i jest super - raz że rozwiązał się problem z plecionką a dwa turbo wydaje za***iste dźwięki. Katalizator Tłumik Volkswagen PASSAT 19TDI AFN (2595920422) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. - gorąco polecam Za kata od afn weźmie ok. 150 zł, ajm/atj to już ok. 300 zł.
slaviozo Opublikowano 19 Września 2012 Opublikowano 19 Września 2012 plecionke z tego co mowia na forum ma tak za***ista ze hoho ;] 3 miechy i znow wymiana
przemek4net Opublikowano 19 Września 2012 Opublikowano 19 Września 2012 Kazda B5 od 2001 roku na pewno ma euro 3 czy 2000 rok tez ma to nie wiem maja kata.... bez tego malego urzadzonka dieel to truciciel i o zadnym euro3 mowym byc nie moze
sokram Opublikowano 20 Września 2012 Opublikowano 20 Września 2012 Czesc, Ja mam zamiennik od P. Gruchota u siebie zamontowany. Po 1,5 roku przyjechalem do niego by mi wymienil plecionke w zamienniku. Plecionka zostala mi wymieniona, w rekach Pana Andrzeja Gruchota byla elastyczna ale wg mnie nie tłumiła juz dobrze drgan. Oczywiscie po wymianie zauwazylem poprawe w moim aucie, mniejsze drgania od silnika. W ramach gwarancji Pan Andrzej wymienił mi plecionke na nowa, ale oczywiscie za opłata... Podsumowaujac na 1,5-2 lata taka plecionka wystarcza. Sokram
vauxhall95 Opublikowano 20 Września 2012 Opublikowano 20 Września 2012 Ja raz reklamowalem.Bo padła jak mucha po pół roku.Ale gosc uczciwy,warto brac u niego bo nie ma kłopotu z reklamacja/gwarancja
marcin120383 Opublikowano 20 Września 2012 Opublikowano 20 Września 2012 sprawny kat czy nie sprawny, ten problem rozwiązuje zaporowa cena nowegodrożny czy nie drożny oto jest pytanie, drożny wycinać nie ma sensu, bo ani mocy ani spalania to nie poprawy, wiele osób wycięło bo tak inni doradzali i okazało się że wycieli niepotrzebnie bo był drożny, ja mam kata i do głowy mi nie przychodzi go ruszać bo jest maksymalnie drożny:) :hi:a jak sprawdzić czy drożny jest jakiś patent
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się