WhiteBeezy Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Zależy jak dla kogo. Dla mnie osobiście jakbym zmienił silnik to miałbym składaka. ;f Co prawda, nie wg przepisów, ale takie moje odczucie. ;] Swoją drogą to jest ładowanie kasy w starego kląkra, to lepiej coś oszczędzić sprzedać obecne i kupić coś nowszego.
Arkadiush Opublikowano 19 Września 2012 Autor Opublikowano 19 Września 2012 Fakt, ja osobiście uważam, że nie opłaca się robić swapa, bo nie wystarcza sam silnik.Sam o tym myślałem, ale zrezygnowałem, raz, że koszta, a dwa to ilość roboty. I tak zostałem przy 1.8. jak się mu przydusi i 3 tys obrotów to zaczyna jechać ---------- Post dopisany at 07:48 ---------- Poprzedni post napisany at 07:47 ---------- Zależy jak dla kogo.Dla mnie osobiście jakbym zmienił silnik to miałbym składaka. ;f Co prawda, nie wg przepisów, ale takie moje odczucie. ;] Swoją drogą to jest ładowanie kasy w starego kląkra, to lepiej coś oszczędzić sprzedać obecne i kupić coś nowszego. Zgadzam się aczkolwiek jak ktoś miał od jakiegoś czasu Audi coś w niej zrobił itp to szkoda mu sprzedawać i kupować coś nowego i od nowa zaczynać
WhiteBeezy Opublikowano 19 Września 2012 Opublikowano 19 Września 2012 No to jest fakt. Mi ogólnie szkoda kasy na dłubanie przy aucie, musi mieć stan techniczny bdb żeby nie zawiodło w razie czego i tyle. No, ale dłubanie i tuning nigdy nie jest z pobudek ekonomicznych, czy racjonalnych.
Arkadiush Opublikowano 19 Września 2012 Autor Opublikowano 19 Września 2012 No to jest fakt. Mi ogólnie szkoda kasy na dłubanie przy aucie, musi mieć stan techniczny bdb żeby nie zawiodło w razie czego i tyle.No, ale dłubanie i tuning nigdy nie jest z pobudek ekonomicznych, czy racjonalnych. czasami warto pogrzebać
mloody_s-line Opublikowano 19 Września 2012 Opublikowano 19 Września 2012 widać że temat ciągle się rozwija:) Hehe
Arkadiush Opublikowano 19 Września 2012 Autor Opublikowano 19 Września 2012 widać że temat ciągle się rozwija:) Hehe a jak rozwijający temat wciągający
KoSiaK8891 Opublikowano 22 Września 2012 Opublikowano 22 Września 2012 jeżeli chodzi o osiągi 1.8 ADR to nie są jakoś nie wiadomo jak powalające sam posiadałem taką audiolke przez prawie 3 lata. Co do przyspieszenia to bierzcie panowie też pod uwagę że audi to nie jest super lekki samochód tylko auto klasy wyższej gdzie jakie kolwiek dodatkowe wyposażenie ma swoją wagę i to też obniża jego osiągi. Jeżeli chodzi o wyposażenie samochodu to nie zależy to od silnika tylko od portfela osoby która kupowała ten samochód kiedyś w salonie ponieważ możesz mieć silnik 1.6 a wyposażenie najbogatsze jakie tylko w tamtych czasach były . Ja w swojej a4 miałem naprawdę bogate wyposażenie a miałem silnik ADR
Arkadiush Opublikowano 23 Września 2012 Autor Opublikowano 23 Września 2012 jeżeli chodzi o osiągi 1.8 ADR to nie są jakoś nie wiadomo jak powalające sam posiadałem taką audiolke przez prawie 3 lata. Co do przyspieszenia to bierzcie panowie też pod uwagę że audi to nie jest super lekki samochód tylko auto klasy wyższej gdzie jakie kolwiek dodatkowe wyposażenie ma swoją wagę i to też obniża jego osiągi. Jeżeli chodzi o wyposażenie samochodu to nie zależy to od silnika tylko od portfela osoby która kupowała ten samochód kiedyś w salonie ponieważ możesz mieć silnik 1.6 a wyposażenie najbogatsze jakie tylko w tamtych czasach były . Ja w swojej a4 miałem naprawdę bogate wyposażenie a miałem silnik ADR zależy od roku i modelu akurat... bo ja znalazłem kilka roczników 95-97 i całkiem inne wyposażenie
AdrianAudi Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Całkowicie bezporuktywna rozmowa i temat. Co do większości postów to szkoda słów. Jeśli go ktoś kiedyś odkopie ostrzegam przed sugerowaniem się czymkolwiek co wyżej napisane
pawel_tl Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 bezporuktywna chińszczyzna czy inny język?
Skyliner89 Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Ja już 4 lata jeżdżę A4 z silnikiem 125KM. Jak samemu się jedzie lub z pasażerem obok to jeszcze jest ok, ale jak jest komplet osób to się odczuwa, że silnik nie daje rady z masą samochodu + większą ilość pasażerów. Na 2 biegu spokojnie idzie do 100 km/h. Najwięcej nim jechałem 220 km/h. Pewnie by poszedł więcej, bo pod pedałem jeszcze coś tam zostało . Ostatnio jak byłem w Bludenz. Prawie 1000 km w jedną stronę to samochód spisał się bardzo dobrze. Nawet przy włączonej klimatyzacji nie czuć tak bardzo obciążenia silnika. Nie kiedy brakuje KM, ale ogólnie jestem zadowolony. Przyrost mocy dopiero czuć od ok. 3 tyś obr/min. Później ładnie idzie, ale czuć z początku, że się jedzie samochodem, który waży prawie 1400 kg. Nie wiem Panowie czy tak macie, ale z rury 1.8 125KM fajny dźwięk słychać . Jak zauważyłem większość 1.8 125KM tak ma . Przez 4 lata dużo km przejeździło się autostradą i nie jeden był zdziwiony.
Zbyszek_7 Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 Do wszystkich posiadaczy samochodów z tym silniczkiem: Sprawdźcie u siebie czy nie macie pękniętego plastikowego cięgna, zaznaczyłem na tym zdjęciu: fpi.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl Uszkodzenie tego elementu powoduję odczuwalne zmniejszenie mocy. U siebie narazie naprawiłem prowizorycznie ale chcę kupić nowy ten element ale jest wielkie problem ze znalezieniem na szrocie. Wszystkie są połamane! Jest to jakaś wada fabryczna chyba. A w serwisie pytając przez telefon dowiedziałem się że można kupić tylko cały ten grzybek ale cena jest oszałamiająca. Dajcie znać czy u Was też jest pęknięty ten element.
pox Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 OK, ale gdzie to się mniej więcej znajduje
Zbyszek_7 Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 Ten grzybek jest przy kolektorze ssącym, patrząc z przodu na silnik po otwarciu maski. Przy tym grzybku trzeba zdjąć plastikową zaślepkę i tam się znajduję takie cięgno które pociąga za drugi element. Regulują się w ten sposób klapy które są w kolektorze ssącym.
cacek89 Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 Do wszystkich posiadaczy samochodów z tym silniczkiem:Sprawdźcie u siebie czy nie macie pękniętego plastikowego cięgna, zaznaczyłem na tym zdjęciu: fpi.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl Uszkodzenie tego elementu powoduję odczuwalne zmniejszenie mocy. U siebie narazie naprawiłem prowizorycznie ale chcę kupić nowy ten element ale jest wielkie problem ze znalezieniem na szrocie. Wszystkie są połamane! Jest to jakaś wada fabryczna chyba. A w serwisie pytając przez telefon dowiedziałem się że można kupić tylko cały ten grzybek ale cena jest oszałamiająca. Dajcie znać czy u Was też jest pęknięty ten element. wklej no jakies ludzkie zdjecie, nie przez jakiegos fotosika mi sie bynajmniej nie otwiera foto
Zbyszek_7 Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 Patrz zielona strzałka. ---------- Post dopisany at 22:03 ---------- Poprzedni post napisany at 22:02 ---------- <br /><br /> ---------- Post dopisany at 22:04 ---------- Poprzedni post napisany at 22:03 ---------- <br /><br />
Arkadiush Opublikowano 25 Września 2012 Autor Opublikowano 25 Września 2012 Ja już 4 lata jeżdżę A4 z silnikiem 125KM.Jak samemu się jedzie lub z pasażerem obok to jeszcze jest ok, ale jak jest komplet osób to się odczuwa, że silnik nie daje rady z masą samochodu + większą ilość pasażerów. Na 2 biegu spokojnie idzie do 100 km/h. Najwięcej nim jechałem 220 km/h. Pewnie by poszedł więcej, bo pod pedałem jeszcze coś tam zostało . Ostatnio jak byłem w Bludenz. Prawie 1000 km w jedną stronę to samochód spisał się bardzo dobrze. Nawet przy włączonej klimatyzacji nie czuć tak bardzo obciążenia silnika. Nie kiedy brakuje KM, ale ogólnie jestem zadowolony. Przyrost mocy dopiero czuć od ok. 3 tyś obr/min. Później ładnie idzie, ale czuć z początku, że się jedzie samochodem, który waży prawie 1400 kg. Nie wiem Panowie czy tak macie, ale z rury 1.8 125KM fajny dźwięk słychać . Jak zauważyłem większość 1.8 125KM tak ma . Przez 4 lata dużo km przejeździło się autostradą i nie jeden był zdziwiony. ja też zadowolony jestem ze 125 km
pox Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 Ten grzybek jest przy kolektorze ssącym, patrząc z przodu na silnik po otwarciu maski. Przy tym grzybku trzeba zdjąć plastikową zaślepkę i tam się znajduję takie cięgno które pociąga za drugi element. Regulują się w ten sposób klapy które są w kolektorze ssącym. Nie przypominam sobie żebym przy dolocie miał coś takiego Ja w swoim mam metalowy kolektor bez regulacji długości dolotu. U ciebie jest prawdopodobnie kolektor plastikowy z regulowaną długością dolotu i ta część chyba za to odpowiada.
Arkadiush Opublikowano 25 Września 2012 Autor Opublikowano 25 Września 2012 Ten grzybek jest przy kolektorze ssącym, patrząc z przodu na silnik po otwarciu maski. Przy tym grzybku trzeba zdjąć plastikową zaślepkę i tam się znajduję takie cięgno które pociąga za drugi element. Regulują się w ten sposób klapy które są w kolektorze ssącym. Nie przypominam sobie żebym przy dolocie miał coś takiego Ja w swoim mam metalowy kolektor bez regulacji długości dolotu. U ciebie jest prawdopodobnie kolektor plastikowy z regulowaną długością dolotu i ta część chyba za to odpowiada. ja tak samo nie mam czegoś takiego
pawel_tl Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 Zbyszek ty przedstawiłeś opis o ARG a nie ADR o którym jest mowa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się