adasio13 Opublikowano 4 Listopada 2012 Autor Opublikowano 4 Listopada 2012 Te wezyki podcisnienia juz zmienione na nowe, do ecu co idzie to tez, ten oring w czujniku tez sprawdzalismy, przy n75 tez zmienione i przy n18 do egr. Takze to tez nie to. Tak sprawdzalem bez klimy i bez nawiewu. To jest zwiazane ewidentnie z doladowaniem bo jak syczenie ustanie to az tak delikatnie szarpnie, czuc wieksza moc ---------- Post dopisany 04-11-2012 at 18:59 ---------- Poprzedni post napisany 26-10-2012 at 15:42 ---------- dodam jeszcze ze furmanka wiecej pali o jakiś litr. czy to moze miec jakiś związek z tym wszystkim?
Lishoo Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 Może mieć związek, kolego proponuje zrobić Ci jeszcze raz pełne logi, zimny silnik statyczne, ciepły statyczne i dynamiczne na 3 biegu, a doładowania nawet drugi raz na 4, albo podczas dynamicznej jazdy, może to da nam coś więcej.
adasio13 Opublikowano 10 Lutego 2013 Autor Opublikowano 10 Lutego 2013 witam Panów po długim czasie w starym wątku. kontynuując temat chciałem dodać że ostatnio kupilem druga turbine na podmianke, niby z silnika o małym przebiegu i w sumie porównując z moja wydawała się lepsza (pod względem luzów i łopatek), wiec ja wstawiłem.... ale niestety... bez zmian. no może ciutki silniejszy sie wydaje (ale dosłownie ciut) ale problem syczenia nie ustapił i tego słabego startu.. ostatnio zauwazyłem że pompa wtryskowa jest tak troche zapocona ropa. czy to moze miec jakiś związek?
german81 Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 sprawdz wtryski bo sa na bank wykonczone dlatego auto nie ma siły
adasio13 Opublikowano 10 Lutego 2013 Autor Opublikowano 10 Lutego 2013 sprawdz wtryski bo sa na bank wykonczone dlatego auto nie ma siły kolego a jak to zrobić? uda mi się to samemu sprawdzić czy tylko i wyłącznie jakiś warsztat? wtryski mają duże znaczenie do siły auta?
german81 Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 musisz wyjac wtryski i zawiesc je do pompiarz i on je sprawdzi dopiero na stole . jak wtryski sa padniente to nie ma wystarczajacej dynamiki gazu zeby napedzic silnik i turbo .
adasio13 Opublikowano 31 Marca 2013 Autor Opublikowano 31 Marca 2013 musisz wyjac wtryski i zawiesc je do pompiarz i on je sprawdzi dopiero na stole . jak wtryski sa padniente to nie ma wystarczajacej dynamiki gazu zeby napedzic silnik i turbo . ok dzięki a nawet jak bedzie jeden wtrysk padnięty to też bedzie miało wpływ a czy ta zapocona pompa ropą tez może mieć wpływ? --------------------------------------------------------------------------------- dorzucam loga dynamicznego na nowej (używanej) turbinie Grupy: 011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM może być trochę źle zrobiony bo sam go robiłem jak już wcześniej wspominałem to syczenie ciągle jest, a na drugim biegu to ewidentnie czuć wzrost mocy jak to ustaje na ok 2200-2300 tys obrotów ---------- Post dopisany 03-03-2013 at 08:41 ---------- Poprzedni post napisany 10-02-2013 at 22:31 ---------- ?? ---------- Post dopisany 31-03-2013 at 10:25 ---------- Poprzedni post napisany 03-03-2013 at 08:41 ---------- to co Panowie może rzucicie okiem na tego loga na tej turbinie?
Sztomel Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Masz widoczną turbodziurę w zakresie od 2050 do 2400 obrotów w pierwszym logu i w zakresie od 1794 do 2415 obrotów w drugim logu (turbo pompuje powietrze pod zbyt niskim ciśnieniem niż oczekuje tego sterownik silnika) i szkoda, że nie zrobiłeś tego logu razem z logiem 003 albo logując tylko jedną wartość czyli 010 bo wtedy byłoby widać czy jest to spowodowane jakąś nieszczelnością w dolocie. Spadek ciśnienia doładowania akurat następuje w najistotniejszym zakresie obrotów więc z pewnością jest odczuwalny.
adasio13 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Masz widoczną turbodziurę w zakresie od 2050 do 2400 obrotów w pierwszym logu i w zakresie od 1794 do 2415 obrotów w drugim logu (turbo pompuje powietrze pod zbyt niskim ciśnieniem niż oczekuje tego sterownik silnika) i szkoda, że nie zrobiłeś tego logu razem z logiem 003 albo logując tylko jedną wartość czyli 010 bo wtedy byłoby widać czy jest to spowodowane jakąś nieszczelnością w dolocie. Spadek ciśnienia doładowania akurat następuje w najistotniejszym zakresie obrotów więc z pewnością jest odczuwalny. to co proponujesz? zrobić komplet logów dynamicznych? dodam tylko ze wcześniej dolot miałem sprawdzany i nie było żadnej dziurki..niektóre elementy podmieniane od kolegi a poza tym gdyby była dziurka to czy powyżej tych obrotów 2400 dziurka by się uszczelniała? bo przecież powyżej już turbo pompuje ok no i podczas jazdy to najbardziej czuć turbodziure od startu do właśnie tych 2300-2400, niby ciągnie ale tak mułowato ---------- Post dopisany 07-04-2013 at 12:08 ---------- Poprzedni post napisany 02-04-2013 at 18:32 ---------- a pro po dziurki w dolocie, wczoraj sprawdziłem calutki dolot bez wyjątku (bo nie dało mi to spokoju), wpompowałem ok 2 barów do całego dolotu i nic, nic nie uciekło. wiec dolot szczelny na 100%
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się