Buba Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 Megafabryki: Supersamochody: Nissan GT-R - Joe Monster
seves Opublikowano 2 Lipca 2013 Opublikowano 2 Lipca 2013 Co do czasów z ringu to te poza pierwszą dziesiątką brałbym z przymrużeniem oka - warto zwrócić uwagę na czasy popularnych autek typu OPC czy dużych i ciężkich SUVów. Wg mnie w tym wszystkim najważniejszy jest kierowca i w przypadku pierwszej 10 na pewno byli to profesjonalni kierowcy (przypuszczam że w przypadku aut których producenci chcieli zaznaczyć sportowy charakter było podobnie a w przypadku rs6 i m5 już niekoniecznie prowadzili kierowcy wyścigowi bo producentom na tym nie zależało).RS4b7 nie ma najmniejszych szans wg mnie z rs6c6 - taka moja skromna opinia z tego co widziałem:kox: więc przypuszczam że tym rs4b7 jechał po prostu kozak szofer:kox: Dla mnie pomimo że nie prowdziłęm żadnego z powyższych jak kuredu, to zdania nie zmieniam i tak jak napisałem kilkanaście stron wcześniej -> GTR wnoszę po opiniach znawców, laików i filmikach z sieci Najlepszym przykładam tej teorii jest 200 miejsce Hansa Joachima Stuck'a w Golfie R:wink: Czy też właśnie astra opc kierowana przez Manuela Reuter'a na 243 miejscu czy też zafira opc jeszcze dalej:decayed: No jest również łajza Walter R. w Cayenne przed 3 setką Reasumując nikt siedzący w motorsporcie nie odpuści Ringu pozwalając aby w świat poszedł słaby wynik:doh: Żaden model pretendujący do miana szybkiego nie zostanie puszczony przez markę bez potwierdzenia jego zalet które mają za zadanie potwierdzić cenę. Najlepszym przykładem jest to, że ociapkany i pstrokaty rs jeździł do znudzenia po ringu grubo przed premierą, zapewne nie dlatego, że mają tam blisko:wink: Jak wiemy rs4 b7 w wyścigach 1/4 do jakich nie został zaprojektowany był wielokrotnie objeżdzany przez konkretnie zmodzone 1.8T, chyba nie sądzisz, że ten fakt świadczy o tym że ów 1.8T jest szybki. Rs6 na prostej jest tytanem, ale na torze z 90 zakrętami zwyczajnie uwidacznia swoją nadwagę i dość słynną już marnie rozłożoną masę. Nie zwracałem uwagi na miejsca bo miejsce nic nie mówi ale na czasy, które w niektórych przypadkach były wręcz nieprawdopodobnie dobre i po tym wnoszę że pomimo tego że samochód jeden drugiemu nie równy a czas podobny, to znaczenie musiał mieć kierowca:wink: Jak tylko znajdę chwilkę to podrzucę kilka czasów które mnie zastanowiły Nie znam tego toru na żywo (choć weekend z F1 miałem przyjemność spędzić to grune holle samochodem nie przejechałem) ale w tv i na konsoli swego czasu trochę go pomęczyłem i mimo wszystko bardzo ciasnych zakrętów jest tam stosunkowo niewiele:wink: i w porównaniu do prawdziwych torów wyścigowych jest sporo odcinków łatwych i długich prostych co w połaczeniu z niezabezpieczonymi poboczami i blisko położonymi bandami pewnie powoduje że nie jeden kierowca po prostu odpuszcza wcześniej niż na "prawdziwych torach" . Mogę się oczywiście mylić ale podpadło mi co najmniej kilka czasów które postaram się wyszukać
quadysz Opublikowano 2 Lipca 2013 Opublikowano 2 Lipca 2013 green hell jak juz to jest bardzo trudny tor, jest bardzo duzo slepych zakretow, o roznej geometri i nachyleniu, bardzo duze zmiany wysokosci, caly czas z gorki i pod gore, a jak jedzie samochod na wykrecenie oficjalnego czasu to na pewno nie po to zeby kierowca odpuszczal, KmK dobrze to ujal
seves Opublikowano 2 Lipca 2013 Opublikowano 2 Lipca 2013 green hell jak juz to jest bardzo trudny tor, jest bardzo duzo slepych zakretow, o roznej geometri i nachyleniu, bardzo duze zmiany wysokosci, caly czas z gorki i pod gore, a jak jedzie samochod na wykrecenie oficjalnego czasu to na pewno nie po to zeby kierowca odpuszczal, KmK dobrze to ujal Grune holle w trakcie pisania zmieniłem na niemiecki ale zostało green z angielskiego. Tor jest jednym z najtrudnijszych na świecie tego nie neguje ale szukam po prostu przyczyny tego, że niektóre samochody wypadają na liście ponadprzeciętnie dobrze:wink: być może słabe seryjne hamulce w porównaniu do dużej masy w przypadku rs6 chyba że testowana miałaby ceramikę
Wandej Opublikowano 2 Lipca 2013 Opublikowano 2 Lipca 2013 green hell jak juz to jest bardzo trudny tor, jest bardzo duzo slepych zakretow, o roznej geometri i nachyleniu, bardzo duze zmiany wysokosci, caly czas z gorki i pod gore, a jak jedzie samochod na wykrecenie oficjalnego czasu to na pewno nie po to zeby kierowca odpuszczal, KmK dobrze to ujal Grune holle w trakcie pisania zmieniłem na niemiecki ale zostało green z angielskiego. Tor jest jednym z najtrudnijszych na świecie tego nie neguje ale szukam po prostu przyczyny tego, że niektóre samochody wypadają na liście ponadprzeciętnie dobrze:wink: być może słabe seryjne hamulce w porównaniu do dużej masy w przypadku rs6 chyba że testowana miałaby ceramikę Podejrzewam że laik bardzo dobrze znający tor lepiej sobie poradzi niż zawodowiec bez obycia na Północnej Pętli:whistling:
seves Opublikowano 2 Lipca 2013 Opublikowano 2 Lipca 2013 green hell jak juz to jest bardzo trudny tor, jest bardzo duzo slepych zakretow, o roznej geometri i nachyleniu, bardzo duze zmiany wysokosci, caly czas z gorki i pod gore, a jak jedzie samochod na wykrecenie oficjalnego czasu to na pewno nie po to zeby kierowca odpuszczal, KmK dobrze to ujal Grune holle w trakcie pisania zmieniłem na niemiecki ale zostało green z angielskiego. Tor jest jednym z najtrudnijszych na świecie tego nie neguje ale szukam po prostu przyczyny tego, że niektóre samochody wypadają na liście ponadprzeciętnie dobrze:wink: być może słabe seryjne hamulce w porównaniu do dużej masy w przypadku rs6 chyba że testowana miałaby ceramikę Podejrzewam że laik bardzo dobrze znający tor lepiej sobie poradzi niż zawodowiec bez obycia na Północnej Pętli:whistling: dokładnie tak samo uważam
KmK Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 green hell jak juz to jest bardzo trudny tor, jest bardzo duzo slepych zakretow, o roznej geometri i nachyleniu, bardzo duze zmiany wysokosci, caly czas z gorki i pod gore, a jak jedzie samochod na wykrecenie oficjalnego czasu to na pewno nie po to zeby kierowca odpuszczal, KmK dobrze to ujal Grune holle w trakcie pisania zmieniłem na niemiecki ale zostało green z angielskiego. Tor jest jednym z najtrudnijszych na świecie tego nie neguje ale szukam po prostu przyczyny tego, że niektóre samochody wypadają na liście ponadprzeciętnie dobrze:wink: być może słabe seryjne hamulce w porównaniu do dużej masy w przypadku rs6 chyba że testowana miałaby ceramikę Podejrzewam że laik bardzo dobrze znający tor lepiej sobie poradzi niż zawodowiec bez obycia na Północnej Pętli:whistling: Osobiście uważam, że nie występuje w przyrodzie ktoś taki jak laik świetnie znający Zielone Piekło:wink: Ponadto każdy kierowca wyścigowy zna Ring.
Wandej Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 green hell jak juz to jest bardzo trudny tor, jest bardzo duzo slepych zakretow, o roznej geometri i nachyleniu, bardzo duze zmiany wysokosci, caly czas z gorki i pod gore, a jak jedzie samochod na wykrecenie oficjalnego czasu to na pewno nie po to zeby kierowca odpuszczal, KmK dobrze to ujal Grune holle w trakcie pisania zmieniłem na niemiecki ale zostało green z angielskiego. Tor jest jednym z najtrudnijszych na świecie tego nie neguje ale szukam po prostu przyczyny tego, że niektóre samochody wypadają na liście ponadprzeciętnie dobrze:wink: być może słabe seryjne hamulce w porównaniu do dużej masy w przypadku rs6 chyba że testowana miałaby ceramikę Podejrzewam że laik bardzo dobrze znający tor lepiej sobie poradzi niż zawodowiec bez obycia na Północnej Pętli:whistling: Osobiście uważam, że nie występuje w przyrodzie ktoś taki jak laik świetnie znający Zielone Piekło:wink: Ponadto każdy kierowca wyścigowy zna Ring. Laik znaczy nie kierowca wyścigowy:wink: Kiedyś wyścigi F1 były na Nordschleife:decayed:
KmK Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 green hell jak juz to jest bardzo trudny tor, jest bardzo duzo slepych zakretow, o roznej geometri i nachyleniu, bardzo duze zmiany wysokosci, caly czas z gorki i pod gore, a jak jedzie samochod na wykrecenie oficjalnego czasu to na pewno nie po to zeby kierowca odpuszczal, KmK dobrze to ujal Grune holle w trakcie pisania zmieniłem na niemiecki ale zostało green z angielskiego. Tor jest jednym z najtrudnijszych na świecie tego nie neguje ale szukam po prostu przyczyny tego, że niektóre samochody wypadają na liście ponadprzeciętnie dobrze:wink: być może słabe seryjne hamulce w porównaniu do dużej masy w przypadku rs6 chyba że testowana miałaby ceramikę Podejrzewam że laik bardzo dobrze znający tor lepiej sobie poradzi niż zawodowiec bez obycia na Północnej Pętli:whistling: Osobiście uważam, że nie występuje w przyrodzie ktoś taki jak laik świetnie znający Zielone Piekło:wink: Ponadto każdy kierowca wyścigowy zna Ring. Laik znaczy nie kierowca wyścigowy:wink: Kiedyś wyścigi F1 były na Nordschleife:decayed: No ale, ale Sabina to akurat jest były kierowca wyścigowy:wink:
Wandej Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 green hell jak juz to jest bardzo trudny tor, jest bardzo duzo slepych zakretow, o roznej geometri i nachyleniu, bardzo duze zmiany wysokosci, caly czas z gorki i pod gore, a jak jedzie samochod na wykrecenie oficjalnego czasu to na pewno nie po to zeby kierowca odpuszczal, KmK dobrze to ujal Grune holle w trakcie pisania zmieniłem na niemiecki ale zostało green z angielskiego. Tor jest jednym z najtrudnijszych na świecie tego nie neguje ale szukam po prostu przyczyny tego, że niektóre samochody wypadają na liście ponadprzeciętnie dobrze:wink: być może słabe seryjne hamulce w porównaniu do dużej masy w przypadku rs6 chyba że testowana miałaby ceramikę Podejrzewam że laik bardzo dobrze znający tor lepiej sobie poradzi niż zawodowiec bez obycia na Północnej Pętli:whistling: Osobiście uważam, że nie występuje w przyrodzie ktoś taki jak laik świetnie znający Zielone Piekło:wink: Ponadto każdy kierowca wyścigowy zna Ring. Laik znaczy nie kierowca wyścigowy:wink: Kiedyś wyścigi F1 były na Nordschleife:decayed: No ale, ale Sabina to akurat jest były kierowca wyścigowy:wink: Wiem tutaj tylko chciałem pokazać że za***iście zna tor:wink: Ona gdzieś tam się wychowała chyba
Aron21 Opublikowano 6 Lipca 2013 Opublikowano 6 Lipca 2013 green hell jak juz to jest bardzo trudny tor, jest bardzo duzo slepych zakretow, o roznej geometri i nachyleniu, bardzo duze zmiany wysokosci, caly czas z gorki i pod gore, a jak jedzie samochod na wykrecenie oficjalnego czasu to na pewno nie po to zeby kierowca odpuszczal, KmK dobrze to ujal Grune holle w trakcie pisania zmieniłem na niemiecki ale zostało green z angielskiego. Tor jest jednym z najtrudnijszych na świecie tego nie neguje ale szukam po prostu przyczyny tego, że niektóre samochody wypadają na liście ponadprzeciętnie dobrze:wink: być może słabe seryjne hamulce w porównaniu do dużej masy w przypadku rs6 chyba że testowana miałaby ceramikę Podejrzewam że laik bardzo dobrze znający tor lepiej sobie poradzi niż zawodowiec bez obycia na Północnej Pętli:whistling: Osobiście uważam, że nie występuje w przyrodzie ktoś taki jak laik świetnie znający Zielone Piekło:wink: Ponadto każdy kierowca wyścigowy zna Ring. Laik znaczy nie kierowca wyścigowy:wink: Kiedyś wyścigi F1 były na Nordschleife:decayed: Chyba mam zwidy ... Czy ta beemka podczas zmiany biegów tak szaprie czy mi się tylko wydaje :facepalm: Bo jak tak to przy wysokich obrotach moja była 80 2.0E zmieniała biegi czyściej :grin:
wojtek123 Opublikowano 6 Lipca 2013 Opublikowano 6 Lipca 2013 to audi powinno się znajdować w dziale ,, samolot''
Fr0styyy. Opublikowano 6 Lipca 2013 Opublikowano 6 Lipca 2013 green hell jak juz to jest bardzo trudny tor, jest bardzo duzo slepych zakretow, o roznej geometri i nachyleniu, bardzo duze zmiany wysokosci, caly czas z gorki i pod gore, a jak jedzie samochod na wykrecenie oficjalnego czasu to na pewno nie po to zeby kierowca odpuszczal, KmK dobrze to ujal Grune holle w trakcie pisania zmieniłem na niemiecki ale zostało green z angielskiego. Tor jest jednym z najtrudnijszych na świecie tego nie neguje ale szukam po prostu przyczyny tego, że niektóre samochody wypadają na liście ponadprzeciętnie dobrze:wink: być może słabe seryjne hamulce w porównaniu do dużej masy w przypadku rs6 chyba że testowana miałaby ceramikę Podejrzewam że laik bardzo dobrze znający tor lepiej sobie poradzi niż zawodowiec bez obycia na Północnej Pętli:whistling: Osobiście uważam, że nie występuje w przyrodzie ktoś taki jak laik świetnie znający Zielone Piekło:wink: Ponadto każdy kierowca wyścigowy zna Ring. Laik znaczy nie kierowca wyścigowy:wink: Kiedyś wyścigi F1 były na Nordschleife:decayed: Chyba mam zwidy ... Czy ta beemka podczas zmiany biegów tak szaprie czy mi się tylko wydaje :facepalm: Bo jak tak to przy wysokich obrotach moja była 80 2.0E zmieniała biegi czyściej :grin: Też na to uwagę zwróciłem
abram Opublikowano 6 Lipca 2013 Opublikowano 6 Lipca 2013 Smg tak szarpie w szczegolnosci na ustawieniach miedzy d3-7, trzeba pamietac ze to jest jednosprzeglowa skrzynia.
Hardjack Opublikowano 8 Lipca 2013 Opublikowano 8 Lipca 2013 Dla kogoś, kto nie spróbował BMW na kilka... kilkanaście dni, to ... auto jak każde inne. A może nawet gorsze, bo w środku nie jest tak "piękne" jak Audi.Ale tym trzeba pojeździć, spróbować kilku zakrętów, kilka łuków... Beemka ma w sobie to coś, czego Audi chyba jeszcze dłuuugo nie będzie miało. Zwą to Radość z jazdy. Pomimo, że moje BMW mnie wkurza w kilku kwestiach, to raczej już nie wrócę do Audi, bo co zrobię sobie sam szybką trasę, to mam banana na gębie - w Audi tego nie miałem. Coś w tym jest. Zimy mamy kilka, kilkanaście dni w roku. Reszta to suche albo mokre dni. Stare E46 ma tak "mądrą" elektronikę, że jazda w deszczu nie psuje radości, więc co dopiero F10. Nie jeździłem C7 S6 czy RS6 ani M5 F10, ale podejrzewam, że M5 da więcej radości z jazdy niż RS6, tym bardziej mając S6 w domu... Może trochę nie na temat już, ale w pełni się zgadzam z Twoją wypowiedzią. Miałem okazję już drugi weekend pojeździć E46 2.0d i do mojej Audi jak i avanta z `00r. nie ma porównania jeśli chodzi o właściwości jezdne. Dokładnie jest tak jak piszesz, trzeba pojeździć trochę szybciej po zakrętach...
Damian Opublikowano 8 Lipca 2013 Opublikowano 8 Lipca 2013 Zauważyliście że im wyższe obroty tym mniejsze jest to szarpniecie?
Fr0styyy. Opublikowano 8 Lipca 2013 Opublikowano 8 Lipca 2013 Zauważyliście że im wyższe obroty tym mniejsze jest to szarpniecie? Ta.
dan-74 Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 Audi RS6 v RS4 v Nissan GT-R | evo DRAG RACE - YouTube 1:49
ohm Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 Szymon, możesz mi przypomnieć bo przekopać 83 strony tematu ciężko, mierzyleś kiedyś 0-100? I z jakim wynikiem?
szymeniu Opublikowano 12 Lipca 2013 Autor Opublikowano 12 Lipca 2013 Szymon, możesz mi przypomnieć bo przekopać 83 strony tematu ciężko, mierzyleś kiedyś 0-100? I z jakim wynikiem? Nie mam niestety RL, jedyne co mam z oficjalnych pomiarów to przejazd na 400m ---------- Post dopisany at 14:43 ---------- Poprzedni post napisany at 14:38 ---------- Wyniki podawane 0-60 są dużo lepsze z jednego powodu, zarówno moje padło na S-tronicu jak i nowe RS na tipie zapina 3 bieg, przy +- 96 km/h stąd wyniki poniżej 4 sekund
Rekomendowane odpowiedzi