tomaszw Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 Czy mam na przodzie 312mm, czy 320mm? Chce zmienić na coś nawiercanego, nacinanego, itp. Gdzie dobrze kupic Zimmenrman, brembo, ATE, choć cenowo najlepje wyjdzie chyba zimmerman
pioteros Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 Nie kupuj nacinanych bo zjada ci momentalnie klocki, wcale sie są lepsze niż dobre markowe gładkie, zapewne masz 312mm jeśli w kodach masz symbol 1lt, słabo widzę na komórce, jak chcesz coś większego to montuj 320mm np. z 3.0tdi, zaciskow jest sporo na allegro Wysłano z HTC EVO 3D X515m z użyciem Tapatalk
tomaszw Opublikowano 9 Października 2012 Autor Opublikowano 9 Października 2012 Mam 1LT, wiec 312mm. Co do wymany to chętnie bym to zrobił, ale co ja potem zrobie ze swoimi 312, kolejny grat w piwnicy. Zresztą czy duża róznica miedzy 312, a 320, no i czy do 16" felg sie zmieszczą? 1
grzes1150 Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 Nie kupuj nacinanych bo zjada ci momentalnie klocki, wcale sie są lepsze niż dobre markowe gładkie, zapewne masz 312mm jeśli w kodach masz symbol 1lt, słabo widzę na komórce, jak chcesz coś większego to montuj 320mm np. z 3.0tdi, zaciskow jest sporo na allegroWysłano z HTC EVO 3D X515m z użyciem Tapatalk Jeździłeś na takich że tak odradzasz? Bo ja akurat śmigam na nacinanych i wierconych i jest znacznie lepiej niż na głatkich zwłaszcza z dużych prędkości lub w deszcz Nie zauważyłem jakiegoś szybszego zużywania klocków czy też większego pylenia. Jedyne co to jest głośniejsze hamowanie z prędkości pow. 140 jak się mocniej depnie. Dobre 312mm przód + 288mm tył + dobry płyn ... już jakoś hamuje ---------- Post dopisany at 15:23 ---------- Poprzedni post napisany at 15:22 ---------- Co do 320mm to nie we wszystkie 16" się mieści albo zrywa klejone odważniki
pioteros Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 dosc sie naczytalem na ten temat, ja sie raczej ciebie spytam czy robiles jakies faktyczne testy porownawcze dwoch nowych zestawow powiedzmy nacinanych i nienacinanych tarcz, czy to tylko takie twoje odczucie ze lepiej hamuje
Dev Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 Mam 1LT, wiec 312mm.Co do wymany to chętnie bym to zrobił, ale co ja potem zrobie ze swoimi 312, kolejny grat w piwnicy. Zresztą czy duża róznica miedzy 312, a 320, no i czy do 16" felg sie zmieszczą? pokaz jakie masz felgi to Ci powiem czy wejda 320-ki do tego trzeba wrzucic 288 na tył swoje 312/255 spokojnie sprzedasz zanim zaczniesz cos cudowac i narobisz bałaganu a potem bedziesz płakał zajrzyj do tego tematu: http://a4-klub.pl/uklad-hamulcowy-96/all-b6-b7-upgrade-hamulcow-a4-19418/
tomaszw Opublikowano 10 Października 2012 Autor Opublikowano 10 Października 2012 Na zimę mam View image: IMG 0361 a na lato View image: 01092012559 Patrząc po cenach to kupno dobrych 312 nawiercanych+klocki wyjdzie tyle samo co kupno mało używanych 320, wiec warto sie zastanowić. PS Biorę sie za czytanie
pioteros Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 Bierz zwykle ale firmowe 320 bo z tymi nacinanymi może być więcej złego jak dobrego, nawet jeśli hamuja lepiej ( mówię o tej samej średnicy tarczy) to jest to niezauwazalna wręcz różnica dla osobowki, a trzeba je serwisować bardziej skrupulatnie, bo więcej pyla, trzeba je oczyszczać, itd, na pewno będziesz zadowolony, zresztą niech napisze jeszcze o tym forumowy spec od hamulców devastation Wysłano z HTC EVO 3D X515m z użyciem Tapatalk
MAGIC87 Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 dosc sie naczytalem na ten temat, ja sie raczej ciebie spytam czy robiles jakies faktyczne testy porownawcze dwoch nowych zestawow powiedzmy nacinanych i nienacinanych tarcz, czy to tylko takie twoje odczucie ze lepiej hamuje ja mam nawiercane i hamula lepiej niz seria:wink: ze 180 do praktycznie 0 nie poca sie jak zwykle
Dev Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 Na zimę mam View image: IMG 0361a na lato View image: 01092012559 Patrząc po cenach to kupno dobrych 312 nawiercanych+klocki wyjdzie tyle samo co kupno mało używanych 320, wiec warto sie zastanowić. PS Biorę sie za czytanie pod te koła wchodzą 320-tki
oborek Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 Kolego zainwestuj w 320mm różnica kolosalna między 312. Mam u siebie 320mm tarcze zimmermann Sport nawiercane klocki ATE i auto super hamuje i to jakieś mity o szybszym ścieraniu klocków i pyleniu, dużo lepiej hamuje niż na gładkiej tarczy ATE zwłaszcza z 200km/h:p
domjenick Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 dosc sie naczytalem czyli nie masz praktycznego pojęcia o tym, co piszesz, bo ja i inni, którzy takie mają/mieli-mają doświadczenia z takimi tarczami... ...moje nawiercane i nacinane na pewno hamowały lepiej, stygły szybciej i odprowadzały wodę lepiej niż gładkie seryjne, o tych samych wymiarach, a klocki-zużywały się podobnie-to takie moje testy... 1
Wandej Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 Ja mogę z czystym sumieniem polecić tarcze Brembo ORO:kox: Wprawdzie mam tylko 288mm na przodzie ale jak się dogrzeją hamulce jest bajka w porównaniu ze zwykła tarczą Z tego co czytałem to ORO nie są wiercone tylko już odlewane z otworami bez żadnego wiercenia:good:
tomaszw Opublikowano 25 Października 2012 Autor Opublikowano 25 Października 2012 No to jednak kupiłem 320mm z AUDI A6 C6 4F0 3.0 tdi 320 mm i to tego tarcze zwykłe. Co jeszcze musze dokupić aby wziąc sie za zakładanie? Osłony ponoć pasują z moich 312mm. Wiadomo, tarcze, klocki, płyn ale co jeszcze? Czy te zacoski wystarczy wkrecić w moje zwrotnice? <br /><br /> <br /><br />
Dev Opublikowano 25 Października 2012 Opublikowano 25 Października 2012 wszystko jest P&P teraz musisz szukac 288 na tył
tomaszw Opublikowano 25 Października 2012 Autor Opublikowano 25 Października 2012 A to konieczne? o 288 myślałem po zimie. Teraz przed montażem do pisakowania i malowania, tylko jaki kolor. czy zostac na srebrno, czy może cos zaszalec
Dev Opublikowano 25 Października 2012 Opublikowano 25 Października 2012 możesz zawsze zapodac hello kitty
Marcinlbn24 Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Opublikowano 16 Sierpnia 2021 (edytowane) Witam jakie tarcze do a4 b7 1.8t ? Na przód Edytowane 16 Sierpnia 2021 przez Marcinlbn24
pelonek1 Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Opublikowano 16 Sierpnia 2021 12 minut temu, Marcinlbn24 napisał: Na przód Jeśli wlepka odpowiada rzeczywistości to 312x25.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się