lukaszooo Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 konstruktorem nie jestem ale u mnie zbiera sie tam masa wody.
Dawid1996 Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 Witam .Ostatni czasy zauważyłem olej cieknący po przewodzie który idzie z turba do intercoolera ,wymienilem oring ale nic nie dało ,wie ktoś jaka moze byc tego przyczyna i jak to naprawić?
kokojumbo123 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Witam .Ostatni czasy zauważyłem olej cieknący po przewodzie który idzie z turba do intercoolera ,wymienilem oring ale nic nie dało ,wie ktoś jaka moze byc tego przyczyna i jak to naprawić? Miałem podobnie. Wymiana turbo pomogla.
Rub!k1993 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Cześć wszystkim. Mam pytanie, a mianowicie proszę o podanie dobrego OCT i gdzie go mogę nabyć, oraz jakiś może schamacik jak to wszystko podłączyć. Tak średnio na 10 000 km zjada 200ml, ale denerwuje mnie nowy cieknący EGR i ten olej w dolocie, który "smoli" węże. poradźcie coś
adadur Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Poltorej roku trmu wkoncu egr mnie wkur. i kupilem nowy. Do tej pory nie na z niego przedmuchow i ta okolica jest czysta od oleju. Reklamuj swój bo cos z nim nie tak.
Rub!k1993 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 wymieniłem już 2 razy EGR firmy Autolog pierwszy poszedł na reklamację i drugi dalej leje więc myślę że przyczyna będzie właśnie w odmie dlatego proszę o poradę jaki OCT zastosować i jak go założyć bo się nie bardzo orientuje.
Przemasek17 Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 Ja kupiłem orginaly wahlera i z glowy 350 zł teraz czyściutko , tylko będę musiał turbinke wyciągać do robienia bo olej bierze strasznie cała w oleju od dołu jest jak ostatnio zaglądałem:(
wikers Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 wymieniłem już 2 razy EGR firmy Autolog pierwszy poszedł na reklamację i drugi dalej leje więc myślę że przyczyna będzie właśnie w odmie dlatego proszę o poradę jaki OCT zastosować i jak go założyć bo się nie bardzo orientuje. Kup wahlera i będzie po problemie. Mi jeden mechanik też mówił, że wymiana egr-u to tylko na chwilę,no może na pół roku i znowu będzie ciekł, a ja już jeżdżę 2 lata i sucho i czysto. A ubytek 200 ml na 10 000 km to żaden ubytek, którym bym sobie głowy nie zawracał. Mój AVF wziął teraz na 6000km około 400ml.
Rub!k1993 Opublikowano 5 Lutego 2016 Opublikowano 5 Lutego 2016 wymieniłem już 2 razy EGR firmy Autolog pierwszy poszedł na reklamację i drugi dalej leje więc myślę że przyczyna będzie właśnie w odmie dlatego proszę o poradę jaki OCT zastosować i jak go założyć bo się nie bardzo orientuje. Kup wahlera i będzie po problemie.Mi jeden mechanik też mówił, że wymiana egr-u to tylko na chwilę,no może na pół roku i znowu będzie ciekł, a ja już jeżdżę 2 lata i sucho i czysto. A ubytek 200 ml na 10 000 km to żaden ubytek, którym bym sobie głowy nie zawracał. Mój AVF wziął teraz na 6000km około 400ml. Akurat nie mam problemu z ubytkiem oleju bo na 10 k ubywa go może nie całe 100ml od wymiany do wymiany. Wycieki które wydostają się przez egr to opary spalin które najprawdopodobniej wpadają tam z odmy
wikers Opublikowano 5 Lutego 2016 Opublikowano 5 Lutego 2016 wymieniłem już 2 razy EGR firmy Autolog pierwszy poszedł na reklamację i drugi dalej leje więc myślę że przyczyna będzie właśnie w odmie dlatego proszę o poradę jaki OCT zastosować i jak go założyć bo się nie bardzo orientuje. Kup wahlera i będzie po problemie.Mi jeden mechanik też mówił, że wymiana egr-u to tylko na chwilę,no może na pół roku i znowu będzie ciekł, a ja już jeżdżę 2 lata i sucho i czysto. A ubytek 200 ml na 10 000 km to żaden ubytek, którym bym sobie głowy nie zawracał. Mój AVF wziął teraz na 6000km około 400ml. Akurat nie mam problemu z ubytkiem oleju bo na 10 k ubywa go może nie całe 100ml od wymiany do wymiany. Wycieki które wydostają się przez egr to opary spalin które najprawdopodobniej wpadają tam z odmy Napisz jeszcze którędy wyrzuca Ci ten olej z egr-u. A przy zużyciu setki na 10 koła to jest nic.
Rub!k1993 Opublikowano 6 Lutego 2016 Opublikowano 6 Lutego 2016 (edytowane) Te opary wywala przez 2 otworki pod grzybkiem egr Edytowane 6 Lutego 2016 przez Rub!k1993
wikers Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Te opary wywala przez 2 otworki pod grzybkiem egr Mi też tamtędy wywalało. Po wymianie mam spokój.
mariuszbyd Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 egr zaślepić to raz, a dwa zawsze tam będzie olej leciał póki odma będzie przez dolot szła, ew. turbo puszcza
kqba Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Taki wyciek mam. Czy to z turbiny? W wężu dolnym ic nie było oleju, jedynie mała dziurka przy łączeniu z ic.
WaleryzMoldawii Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 egr zaślepić to raz, a dwa zawsze tam będzie olej leciał póki odma będzie przez dolot szła, ew. turbo puszcza czy zaslepenie EGRu rozwiąza problem wyrzucenia oleju? w jaki sposób?
kamil-vag Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Zaślepienie EGR nie powoduje zaprzestania puszczania oleju, a jedynie zatrzymanie procesu spiekania mgły olejowej na wewnętrznych ściankach dolotu. Najlepiej wymienić to ustrojstwo na nowe - lub całkowicie wywalić, ale pozostaje problem klapy gaszącej - lepiej ją mieć. Po pierwsze w skrajnych przypadkach samozapłon po drugie szkoda poduch silnika i drażniące niekomfortowe gaszenie auta (drgania). Można się pokusić o przeróbkę flanszy z 2.5 TDI np: http://allegro.pl/listing/listing.php?bmatch=base-relevance-w2-uni-1-5-0812&search_scope=&string=2.5%20tdi%20klapa%20gasz%C4%85caale to już trochę wymaga rzeźby. Co do samego EGR'a dla AVF i AWX (dla AVB jest inny) to ma numer 038131501AL i wystepuję w A4, A6, Passacie, Sharanie, Transportezre, Skodzie Superb i Seacie Alhambra - Silniki AVF, AWX, AUY, AXB, AXC, ASZ, BVK, BTB. Wkładane były do 2010r, ostatnie rzuty były w Sharanie, Transporterze, Alhambra w silnikach AUY, ASZ, BVK, AXB i AXC.
WaleryzMoldawii Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 dziękuję ci bardzo, dobry czlowek Kamil-vag! Nowy w ASO u nas kosztuje 1200 zl, zdecidowalem sie kupic uzywke. Est ih sporo, ale mam takie pytanie: czy literki koncuwki 038131501AL maja jakes znaczenie? akkurat AL nie znalazlem, moze est tak ze literki wskazuja na rok produkciji? Dziwnie, ale u mnie EGR ma numer 038131501AA
kamil-vag Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 AL zastapiło AA w 2006r. Do 2001r był też zawor z symbolem J na końcu. Dlatego najlepiej szukać AL - będzie najmłodszy i zapewne już coś tam w nim poprawili...
WaleryzMoldawii Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Rozumiem. I dzekue. Ale 13lat i 270000 km dla AA tez nie za malo...
batek89 Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 a wyjaśnił by ktoś jak założyć "oil catch tank"?może jakieś foto do AVF. i czy w ogóle to ma sens. egr mam nowy i dalej leje olejem spod grzybka dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się