Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Co daje usunięcie katalizatora w Audi A4 B6 1.9TDI?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pany skoro są same plusy usunięcia kata to nie ma co się zastanawiać :naughty:

Opublikowano

ja czekam az sie ciepło zrobi.:decayed:

Opublikowano

ja chyba też :decayed:

Opublikowano

Pany sprzedawał już ktoś kiedyś same wióry z kata?

Bo jakoś nie chce mi się wierzyć, że sam środek w reklamówce kupią :polew:

Każdy typ katalizatora zawiera inne związki chemiczne i od tego jest uzależniona jego cena. Sama waga nie robi tutaj, aż takiego wielkiego znaczenia.

Opublikowano

Ja sprzedawałem wielkokrotnie i nigdy nie miałem z tym problemów..

Opublikowano

kurde czytam sobie i czytam i chyba też wywale ten srodek, mam soft na 170 i wywalenie platynki napewno mi nie zaszkodzi :D... a może ktoś mi powiedzieć czy dużo zabawy jest z odkręceniem kata?? Nie mam kanału w garażu i może być trochę lipa z takim zabiegiem;// chyba że komuś zlece taki zabieg.. jakie mogą być koszta u mechaniora??;D

Opublikowano

odkrecasz od samej turbiny trzy nakretki i opaske na rurze, wykrecasz filtr powietrza i dobrze nim manewrujac wyciagasz całą rurke z katem do góry, jak nie pomyliłem modelu to tak jest najprosciej..

Opublikowano

:hi:

Możecie podać nr uszczelek i nakrętek, które powinno się zmienić przy odkręcaniu kata ?

Motor awx.

Opublikowano

nie wsłuc**ję się aż tak mam v6 i wolę żeby było silnik słychać a audi zaprojektowało wydech bardzo cichutki więc mój mod mi pasuje:P jesli chodzi o przyrost mocy bo niektórzy mówią że po wycięciu kata od razu normalnie 10KM wydaje mi się że to maksymalnie byłoby z 5KM (nie w każdym silniku) a i tak nikt tego nie odczuje:P zostawienie samej puchy jest wygodne na przeglądach bo są różni diagności myślę że nikt nie zauważy różnicy w mocy między rurą a puchą po kacie ale mogę się mylić.

Opublikowano

Co do demontażu to nie lepiej odkręcić te śrubki od turbo następnie poluzować srodkowy tłumnik i wyciągnąc kata do dołu ??? przy okazji mozna wydech zabezpieczyć jakas dobra termiczna farbą

Opublikowano

Ja z tego co pamietam to spokojnie wyszedł mi do góry..

Opublikowano

a po co demontowałeś filtr powietrza ??? przeszkadza ???

Opublikowano

chyba tak, nie pamietam za bardzo, chyba łatwiej jest wyciagnac wtedy kata, a zdemontowac filtr to minutka roboty..

Opublikowano

Najłatwiej w B5 jest zdemontować filtr bo przeszkadza i dwie belki z podwozia bo też przeszkadzają. Odkręcamy trzy śruby od turbo i obejmę przed tłumikiem środkowym. Rozsuwamy rury i możemy wyciągnąć przez komorę silnika całość. Żeby odkręcić kata od rury to już trzeba mieć szczęście, u mnie te śruby były przerdzewiałe więc uciąłem je kątówką. Dokupiłem w metalowym twarde śruby M8x40 10.9 i nakrętki. Uszczelki były w miarę więc zostawiłem stare.

Opublikowano

też muszę to zrobić ale nie mam warunków (kanału) a mam założony uniwersalny na euro4 i jest skur*iel wielki że nie wiem którędy go można wyciągnąć może znacie kogoś kto to zrobi w wawie i okolicach a nie nabierze jak za zborze:D

---------- Post dopisany at 12:54 ---------- Poprzedni post napisany at 12:20 ----------

jak u gruchota zamówić takie ustrojstwo?

Opublikowano

jaki nr uszczelek albo jakis link do aeb

Opublikowano

Jutro jesli bedzie taka pogoda jak dzis wywale swojego kata i zdam relacje jak zrobic to w B6

Opublikowano

Panowie, wrzuciłby przy okazji któryś z was może do "warsztatu" foto work:) jak demontować w b5 tdi? tak dla poglądu laików:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...