slo Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 mlody, ori RS4 ma bardziej wklęsłe łopatki niż te 18calowe
Młody_drog Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 napisałem wzór rs4, wyglądają podobnie - takie same rozmieszczenie ramion. ori rs4 mają et29
Młody_drog Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Jezusie chyba się nie dogadamy.... Oryginalne felgi RS4 (Zdjęte z samochodu rs4 z silnikiem 4.2 o mocy 420 koni produkowanym od 06 do 08 w budzie sedan, avant i cabrio, z poszerzonym body, xenonem w standardzie i innymi frykasami i znaczkiem RS4 na klapie i na grillu!!!!!) miały ET29 i 19" Można było też zamówić felgi O WZORZE RS4 do innych aut i te miały akurat ET43 i chyba jeszcze ET5x do a3'ek, wyglądały podobnie, miały podwójne ramiona ale nie były tak wklęsłe!
niestandardowy Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Jak Ty to slicznie wytlumaczyles
shakal Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Przypuszczam, że Mlody_z_drogi pisząc ostatni post o mało co pewnie klawiszy klawiatury w stolik nie wcisnął :grin:
akjam Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 dzieki, dzieki ---------- Post dopisany at 15:29 ---------- Poprzedni post napisany at 14:32 ---------- ET43 jakie dodac dystanse na przod i tyl? bylo cos ostatnio o tym... Ja miałem Przy 18ce ORI S-Line ET43 dystans 12mm na stronę na tyle.
Młody Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Jezusie chyba się nie dogadamy....Oryginalne felgi RS4 (Zdjęte z samochodu rs4 z silnikiem 4.2 o mocy 420 koni produkowanym od 06 do 08 w budzie sedan, avant i cabrio, z poszerzonym body, xenonem w standardzie i innymi frykasami i znaczkiem RS4 na klapie i na grillu!!!!!) miały ET29 i 19" Można było też zamówić felgi O WZORZE RS4 do innych aut i te miały akurat ET43 i chyba jeszcze ET5x do a3'ek, wyglądały podobnie, miały podwójne ramiona ale nie były tak wklęsłe! TTs ET 52 i 9'.
Młody_drog Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 No i starszy młody podpowiedział :grin: już wszystko jasne? Czy teraz mamy wytłumaczyć znaczenie słowa WZÓR:decayed:
niestandardowy Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 To jak bedziesz sie nudzil KERCZI a na przod dawales jakis dystans? i jaki miales papec na tej 18", 225?
Tommy Gun Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Mam pytanko do posiadaczy 3.0 tdi. Ostatnio auto zacina się przy odpalaniu na ciepłym. Zrobiony rozrusznik - elektromagnes i bendix - były wytrzaskane. Dzieje się to tylko i wyłącznie po nagrzaniu. Ostatnio na diagnostyce wyszło, że dwa wtryski mają przekroczone wartości. Sądzicie że tutaj tkwi przyczyna ?? Przewertowałem temat na a6klub, jednym pomogła wymiana wtrysków u innych nie było dobrego połączenia z masą. Co ma zużyty wtrysk do zacinania się przy kręceniu ?? Brak tu logiki...
MaciejK Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Kolego teściu ma tak w VW touran. Auto jest po chipie i na zimnym odpala od reki a na ciepłym chwilę kręci. Podobno jest to związane z dawką paliwa jaka jest podawana. Wystarczy podjechać do kogoś kto ci ustawi odpowiednie dawki i problem zniknie.
DarkMind Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 zauważyłem w trasie dziwną rzecz, najczęściej na 5tym biegu, gdy przyspieszam (np po redukcji z 6), żeby np wyprzedzić, przy trzech tysiącach obrotów, silnik dostaje jakby hm czkawki? zadyszki? cisne gazem w podłoge, ale na sekunde czy dwie obroty spadają i zaraz znowu idą do góry. nie dzieje się tak może za każdym razem, ale na trasie 90km miałem tak już ze 4 razy. ktoś się orientuje co to może być?
H4mm3R Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2013 zauważyłem w trasie dziwną rzecz, najczęściej na 5tym biegu, gdy przyspieszam (np po redukcji z 6), żeby np wyprzedzić, przy trzech tysiącach obrotów, silnik dostaje jakby hm czkawki? zadyszki? cisne gazem w podłoge, ale na sekunde czy dwie obroty spadają i zaraz znowu idą do góry.nie dzieje się tak może za każdym razem, ale na trasie 90km miałem tak już ze 4 razy. ktoś się orientuje co to może być? Obstawiam pompe vacum, ale sprawdź jeszcze pompki, filtr paliwa i powietrza.
DarkMind Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Dzieki, szkoda, ze nie turbo, mialbym pretekst by wymienić na tą z brd ;-) Tapatalk
niestandardowy Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 chlopaki, dzisiaj zmierzylem kolo do dystansu. od krawedzi blotnika do felgi jest okolo 2.8 mm czy dystans 15 mm bedzie ok?
niestandardowy Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 no wlasnie boje sie ze bedzie przycierac, dodam ze mierzylem od zewnatrz do blotnika, KERCZI dawal dystans 12 mm...
MAT1000 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Kurcze nie wiedzialem ze kolega z forum dokladki sprzedaje a ja juz na allegro kupilem...no trudno. I jeszcze jedno pytanie do tych co maja w b7 te dokladki a mianowicie czy trzeba cos przerabiac lub dorabiac i w jaki sposob ja zaczepic? Bo w zderzaku raczej nie bedzie mocowan pasujacych do dokladki od Cupry I masz już dokładkę, brałeś się za montaż ? Też się skusiłem i kupiłem tą z Krakowa, sprzedający przywiózł mi nawet pod drzwi W weekend biorę się za montaż jak znajdę wkręty. Większość dam na wkręty + 4 śrubki by nie zerwać kompletnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się