Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

mlody, ori RS4 ma bardziej wklęsłe łopatki niż te 18calowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jezusie chyba się nie dogadamy....

Oryginalne felgi RS4 (Zdjęte z samochodu rs4 z silnikiem 4.2 o mocy 420 koni produkowanym od 06 do 08 w budzie sedan, avant i cabrio, z poszerzonym body, xenonem w standardzie i innymi frykasami i znaczkiem RS4 na klapie i na grillu!!!!!) miały ET29 i 19"

Można było też zamówić felgi O WZORZE RS4 do innych aut i te miały akurat ET43 i chyba jeszcze ET5x do a3'ek, wyglądały podobnie, miały podwójne ramiona ale nie były tak wklęsłe!:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypuszczam, że Mlody_z_drogi pisząc ostatni post o mało co pewnie klawiszy klawiatury w stolik nie wcisnął :grin::grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki, dzieki :)

---------- Post dopisany at 15:29 ---------- Poprzedni post napisany at 14:32 ----------

ET43

jakie dodac dystanse na przod i tyl?

bylo cos ostatnio o tym... :decayed:

Ja miałem Przy 18ce ORI S-Line ET43 dystans 12mm na stronę na tyle. :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezusie chyba się nie dogadamy....

Oryginalne felgi RS4 (Zdjęte z samochodu rs4 z silnikiem 4.2 o mocy 420 koni produkowanym od 06 do 08 w budzie sedan, avant i cabrio, z poszerzonym body, xenonem w standardzie i innymi frykasami i znaczkiem RS4 na klapie i na grillu!!!!!) miały ET29 i 19"

Można było też zamówić felgi O WZORZE RS4 do innych aut i te miały akurat ET43 i chyba jeszcze ET5x do a3'ek, wyglądały podobnie, miały podwójne ramiona ale nie były tak wklęsłe!:facepalm:

TTs ET 52 i 9'.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i starszy młody podpowiedział :grin::grin: już wszystko jasne? Czy teraz mamy wytłumaczyć znaczenie słowa WZÓR:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko do posiadaczy 3.0 tdi. Ostatnio auto zacina się przy odpalaniu na ciepłym. Zrobiony rozrusznik - elektromagnes i bendix - były wytrzaskane. Dzieje się to tylko i wyłącznie po nagrzaniu. Ostatnio na diagnostyce wyszło, że dwa wtryski mają przekroczone wartości. Sądzicie że tutaj tkwi przyczyna ?? Przewertowałem temat na a6klub, jednym pomogła wymiana wtrysków u innych nie było dobrego połączenia z masą. Co ma zużyty wtrysk do zacinania się przy kręceniu ?? Brak tu logiki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego teściu ma tak w VW touran.

Auto jest po chipie i na zimnym odpala od reki a na ciepłym chwilę kręci. Podobno jest to związane z dawką paliwa jaka jest podawana. Wystarczy podjechać do kogoś kto ci ustawi odpowiednie dawki i problem zniknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zauważyłem w trasie dziwną rzecz, najczęściej na 5tym biegu, gdy przyspieszam (np po redukcji z 6), żeby np wyprzedzić, przy trzech tysiącach obrotów, silnik dostaje jakby hm czkawki? zadyszki? cisne gazem w podłoge, ale na sekunde czy dwie obroty spadają i zaraz znowu idą do góry.

nie dzieje się tak może za każdym razem, ale na trasie 90km miałem tak już ze 4 razy.

ktoś się orientuje co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zauważyłem w trasie dziwną rzecz, najczęściej na 5tym biegu, gdy przyspieszam (np po redukcji z 6), żeby np wyprzedzić, przy trzech tysiącach obrotów, silnik dostaje jakby hm czkawki? zadyszki? cisne gazem w podłoge, ale na sekunde czy dwie obroty spadają i zaraz znowu idą do góry.

nie dzieje się tak może za każdym razem, ale na trasie 90km miałem tak już ze 4 razy.

ktoś się orientuje co to może być?

Obstawiam pompe vacum, ale sprawdź jeszcze pompki, filtr paliwa i powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze nie wiedzialem ze kolega z forum dokladki sprzedaje a ja juz na allegro kupilem...no trudno. I jeszcze jedno pytanie do tych co maja w b7 te dokladki a mianowicie czy trzeba cos przerabiac lub dorabiac i w jaki sposob ja zaczepic? Bo w zderzaku raczej nie bedzie mocowan pasujacych do dokladki od Cupry :decayed:

I masz już dokładkę, brałeś się za montaż ? Też się skusiłem i kupiłem tą z Krakowa, sprzedający przywiózł mi nawet pod drzwi :thumbup1:

W weekend biorę się za montaż jak znajdę wkręty. Większość dam na wkręty + 4 śrubki by nie zerwać kompletnie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...